بهترین گوشی شیائومی در محدوده های قیمت مختلف کدام محصول است

بهترین گوشی شیائومی - می 10 پرو

در این مطلب بهترین گوشی شیائومی را در محدوده قیمت‌های مختلف از 4 تا 10 میلیون تومان بررسی می‌کنیم و یکی از بهترین گوشی های این شرکت را معرفی خواهیم کرد.

شرکت شیائومی بیش از 4 سال است که به طور مستمر در دنیا تکنولوژی، موبایل، اینترنت اشیا و ساختارهای دیجیتالی فعالیت دارد. این شرکت در فوریه سال 2020 میلادی به سومین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا بعد از سامسونگ و اپل تبدیل شد.

شاید به نظر شما شیائومی یک برند ناشناخته و بی اعتبار باشد، اما طی یک سال اخیر گوشی های بسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده که هر کدام بازخورد فوق‌العاده‌ای داشته اند. این شرکت حتی گوشی هایی را با نصف قیمت سایر گوشی های موبایل دنیا و با همان کیفیت عرضه می‌کند.

در ادامه بهترین گوشی شیائومی را بررسی کرده و خواهیم دید که کدام سری از گوشی های شیائومی بهترین محصول برای شما هستند.

بهترین گوشی شیائومی

محدوده قیمت 3 تا 5 میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

بهترین گوشی شیائومی - ردمی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو یکی از بی نقص ترین محصولاتی است که شیائومی برای سطح پایین بازار عرضه کرده است. این گوشی با وجود این که یک میان رده به شمار می‌رود اما از نظر پردازشی و امتیاز بنچمارک حتی از گلکسی S10 سال گذشته سامسونگ نیز بهتر عمل می‌کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو به پردازنده هلیو G90T مجهز شده و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچ IPS است و از یک ترکیب دوربین چهارگانه با لنز 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق بهره می‌برد.

این گوشی همچنین به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعت به همراه شارژر فست شارژ 18 وات مجهز شده است.

امتیاز بنچمارک AnTuTu این محصول 224759 بوده که یکی از قدرتمندترین گوشی های میان رده به شمار می‌رود. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان در بهار 99 عرضه شده است.

گوشی شیائومی می 9T

شیائومی می 9T پرو

از دیگر گوشی های میان رده و با قدرت شیائومی که از یک دوربین پاپ آپ هم بهره می‌برد، گوشی شیائومی می 9T است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش سوپر امولد 6.39 اینچ فول اچ دی پلاس است، به یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل و سنسورهای 8 مگاپیکسل تله فوتو و 13 مگاپیکسل اولترا واید مجهز شده. این محصل دارای پردازنده اسنپدراگون 730 و پردازنده گرافیکی آدرنو 618 است.

همچنین شیائومی می 9T با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعت با شارژر فست شارژر 18 وات اشاره کرد. این گوشی بهترین گوشی شیائومی با قیمت 5 میلیون تومان است.

بهترین گوشی شیائومی در محدوده قیمت 5 تا 8 میلیون

شیائومی می 9T پرو

بهترین گوشی شیائومی - شیائومی می 9T

امکانات این گوشی دقیقا با شیائومی می 9T برابر است اما تفاوت‌های بزرگی نیز بین این دو دیده می‌شود. به طور مثال در گوشی شیائومی می 9T پرو که یکی از بهترین گوشی های شیائومی نیز هست، پردازنده اسنپدراگون 855 به کار گرفته شده و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم دارد. ترکیب دوربین دقیقا همان ترکیب است و صفحه نمایش نیز همان است.

باتری این گوشی نیز 4000 میلی آمپر ساعت با شارژر 27 وات خواهد بود. این گوشی در حال حاضر با قیمت 6 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شیائومی می نوت 10 پرو

بهترین گوشی شیائومی - ردمی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو بهترین گوشی شیائومی و بهترین گوشی دنیا با دوربین 108 مگاپیکسلی نیز هست. این محصول به صفحه نمایش امولد 6.47 اینچ فول اچ دی پلاس مجهز شده است. پردازنده آن اسنپدراگون 730G جدیدترین نسل پردازنده میان رده اسنپدراگون است.

256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم روی این گوشی موجود خواهد بود. از نظر دوربین این گوشی دارای یک دوربین پنج گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی ، لنز تله فوتو 12 مگاپیکسل ، لنز 5 مگاپیکسل تله فوتو دوم، لنز 20 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق است.

این گوشی به یک باتری 5260 میلی آمپر ساعت با شارژر 30 وات مجهز شده که می‌تواند تنها در کمتر از 1 ساعت گوشی را فول شارژ کند.

شیائومی می نوت 10 پرو بهترین گوشی شیائومی است که در حال حاضر با قیمت 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

محدوده قیمت 10 میلیون تومان

شیائومی می 10 پرو

بهترین گوشی شیائومی - می 10 پرو

یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2020 و بزرگ‌ترین رقیب گلکسی S20 اولترا و هواوی p40 پرو در مقایسه شیائومی و سامسونگ با هواوی این گوشی است. شیائومی می 10 پرو در بهمن‌ماه سال 98 رونمایی شد، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچ فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی 90 هرتز و نرخ سمپل 180 هرتز است

این محصول به آخرین و جدید ترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 مجهز شده و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 650 است. 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم نیز روی این گوشی قرار دارد.

دوربین شیائومی می 10 پرو یک ترکیب چهارگانه با لنزهای 108 مگاپیکسل ، 8 مگاپیکسل تله فوتو 10X هیبرید، 12 مگاپیکسل پرتره و 20 مگاپیکسل اولتراواید است.

همچنین به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعت و شارژر فست شارژ 50 وات مجهز شده و سیستم شارژ بی سیم 30 وات به همراه شارژ معکوس 5 وات نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول هنوز وارد بازار ایران نشده اما به نظر گران‌قیمت‌ترین و بهترین گوشی شیائومی با قیمت تقریبی 11 میلیون تومان خواهد بود.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید