پاوربانک ریلمی با قابلیت فست شارژ و ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت معرفی شد

پاوربانک ریلمی فست شارژ

ریلمی دیروز گوشی ریلمی کیو را معرفی کرد که نسخه ارتقا یافته ریلمی 5 پرو است. پاوربانک ریلمی با قابلیت فست شارژ و ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت و قیمت بسیار عالی در کنار گوشی جدید ریلمی معرفی شد.

پاوربانک فست شارژ ریلمی طراحی شبیه به گوشی نوکیا N8 دارد. این پاوربانک در سه رنگ زرد، قرمز و خاکستری عرضه می‌شود و نام شرکت به صورت بزرگ روی بدنه هک شده است.

پاوربانک فست شارژ Realme دو درگاه دارد، یکی یو اس بی تایپ سی و دیگری یو اس بی. پورت یو اس بی تایپ سی نیز به تعداد 2 درگاه روی این پاوربانک موجود خواهد بود که هر دو درگاه نیز از فست شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید خود پاوربانک را با یک شارژر 18 واتی فست شارژ ، شارژ نمایید.

ریلمی به این نکته اشاره کرده که می‌توان با این پاوربانک ، گوشی آیفون XS max را تنها در 56 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. در بخش سمت راست بدنه دکمه پاور قرار گرفته و 4 ال ای دی نیز که نشان دهنده میزان باتری  است روی این دستگاه قرار دارد.


بیشتر بخوانید

ظرفیت این پاوربانک 10000 میلی‌آمپر ساعت لیتیومی است که می‌تواند ریلمی کیو را 1.7 بار ، ریلمی X را 1.86 بار و آیفون XS را 2.3 بار شارژ کند. همچنین این محصول قابلیت شارژ بعضی از لپ تاپ‌ها را نیز دارد.

قیمت پاوربانک ریلمی

قیمت پاوربانک فست شارژ ریلمی فقط 14 دلار است و در اواخر شهریورماه در بازار جهانی موجود خواهد شد. به احتمال زیاد این محصول در ایران قیمتی معادل 160 هزارتومان خواهد داشت.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید