گوشی شیائومی Civi 1S با پردازنده اسنپدراگون 778g پلاس رونمایی شد

گوشی شیائومی Civi 1S

طبق برنامه، شیائومی به طور رسمی گوشی شیائومی Civi 1S را در چین عرضه کرد. این دستگاه یک گوشی هوشمند میان رده است که مخاطبان زن را هدف قرار داده است. این فقط یک نسخه کمی ارتقا یافته از شیائومی Civi اصلی از اواخر سال گذشته است و جانشین آن نیست. با این حال، بیایید نگاهی به چیزهایی که ارائه می دهد بیندازیم.

مشخصات گوشی شیائومی Civi 1S

طراحی و نمایش

شیائومی Civi 1S از نظر ظاهری با شیائومی Civi اصلی یکسان است. این دوربین دارای یک جزیره دوربین مستطیل شکل گرد در پانل پشتی خود است که دارای یک سیستم دوربین سه گانه به شکل مثلثی با نوار چراغ قوه LED افقی در زیر آن است.فریم گوشی فلزی و پنل پشتی آن شیشه ای است. ضخامت آن تنها 6.98 میلی متر و وزن آن 166 گرم است. پنل شیشه‌ای عقب به دلیل ساختارهای الماس مانند، روکش مات مات دارد و در چهار رنگ متفاوت (مشکی، صورتی، آبی، نقره‌ای) ارائه می‌شود.

گوشی شیائومی Civi 1S

در مورد صفحه نمایش، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (FHD+) و نرخ رفرش تا 120 هرتز است. پنل منحنی دارای عمق رنگ 10 بیتی، 402 PPI، نرخ نمونه برداری لمسی تا 240 هرتز، نسبت کنتراست 5000000:1 و سوراخ پانچ در مرکز است.این نمایشگر از استانداردهای HDR10+ و Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند. سطح روشنایی محلی آن 950 نیت است و توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

سخت افزار و نرم افزار

این دستگاه با چیپست Qualcomm اسنپدراگون 778G Plus به همراه رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 جفت شده است. دارای گواهینامه گارانتی 36 ماهه است.این گوشی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را بوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات و بررسی گوشی شیائومی 12 پرو

دوربین ها

شیائومی Civi 1S با یک دوربین سه گانه در پشت خود وارد بازار می شود. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.در جلو، سوراخ پانچ یک دوربین 32 مگاپیکسلی Sony IMX616 با فوکوس خودکار و نور ملایم دوگانه را در خود جای داده است. این دوربین از سیستم ردیابی چشم انسان CyberFocus این شرکت پشتیبانی می کند. این ویژگی برگرفته از شیائومی CyberDog اولین بار در شیائومی 12 Pro به نمایش درآمد.

این دوربین دارای چندین ویژگی دوربین مانند Native Beauty Portrait 2.0 برای عکس های پرتره زیبا و فناوری 4G Light Chasing Beauty برای آرایش است. شیائومی ادعا می کند که الگوریتم آن در سطح پیکسل کار می کند زیرا از شبکه متخاصم مولد (GAN) استفاده می کند.

باتری و شارژ

این گوشی انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این گوشی نه تنها از شارژ سریع ۵۵ واتی اختصاصی شیائومی، بلکه از شارژ سریع ۴+ کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: نحوه خالی کردن حافظه گوشی شیائومی

ویژگی های دیگر گوشی شیائومی Civi 1S

شیائومی Civi 1S دارای دو سیم کارت 5G، WiFi 6، بلوتوث 5.2، GNSS، NFC و USB Type-C است. همچنین دارای بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، موتور لرزش خطی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلستر IR است.

 

قیمت و زمان عرضه شیائومی Civi 1S

شیائومی Civi 1S از امروز (21 آوریل) با قیمت های زیر در چین به فروش می رسد.

  •     8 گیگابایت + 128 گیگابایت – ¥2299 (357 دلار)
  •     8 گیگابایت + 256 گیگابایت – 2599 ین (403 دلار)
  •     12 گیگابایت + 256 گیگابایت – ¥2899 (450 دلار)

این گوشی را می‌توان در رنگ‌های مشکی، صورتی، آبی یا نقره‌ای تهیه کرد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید