بررسی کوتاه گوشی ریلمی ایکس 2 ( Realme X2) ، نسخه ارزان قیمت ایکس 2 پرو

بررسی گوشی ریلمی ایکس 2

زمان آن رسیده تا گوشی ریلمی ایکس 2 (realme x2) را مورد بررسی قرار دهیم. این گوشی استثنایی ریلمی را می‌توان بهترین گوشی میان رده با قیمت عالی نامید.

از نظر ظاهری ریلمی ایکس 2 و اکس 2 پرو شباهت‌های بسیاری دارند. در حقیقت باید گوشی را بچرخانید و از پشت به آن نگاه کنید تا متوجه تغییرات ظاهری اساسی بین گوشی ها شوید. با بررسی گوشی ریلمی ایکس 2 در می‌یابیم که این محصول دوربین 64 مگاپیکسلی ایکس 2 پرو را حفظ کرده و سنسور های 8 مگاپیکسل اولتراواید و 2مگاپیکسل تشخیص عمق را نیز به آن افزوده است. متاسفانه لنز 13 مگاپیکسل تله فوتو موجود روی نسخه پرو با یک لنز 2 مگاپیکسل ماکرو جایگزین شده است.

بررسی گوشی ریلمی ایکس 2

مشخصات فنی و دوربین گوشی ریلمی ایکس 2

صفحه نمایش گوشی 6.4 اینچ سوپر امولد فول اچ دی پلاس است که با یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و ناچ قطره‌ای که درون آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد همراه شده. نرخ صفحه نمایش بر خلاف ریلمی ایکس 2 پرو که 90 هرتز است در این گوشی کاهش داده شده اما دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و پیشرفت کرده. هر چند که صفحه نمایش این گوشی بسیار عالی و خیره کننده است.

بررسی گوشی ریلمی ایکس 2

قلب تپنده دستگاه را آخرین نسل سری پردازنده اسنپدراگون 730G تشکیل می‌دهد که یکی از بهترین پردازنده‌های میان رده در این نسل است و همانطور که قبلا هم اشاره کردیم روی گوشی های دیگری مثل گلکسی A80 سامسونگ نیز به کار گرفته شده. حتی در زمان بازی و کار گرافیکی قدرتمند تفاوت خاصی با اسنپدراگون 855 پلاس حس نمی‌کنید.

نسخه پایه گوشی ریلمی ایکس 2 با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و در کنار آن یک اسلات میکرو اس دی نیز قرار داده شده است. از نظر نرم افزاری اندروید 9 پای با رابط کاربری کالر او اس 6.1 روی گوشی مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


باتری گوشی ریلمی x2 با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است که با یک شارژر فست شارژ 30 وات VOOC شارژ می‌شود. البته شارژر گوشی ریلمی X2 پرو 50 واتی و از این شارژر قدرتمندتر خواهد بود. با وجود عدم به کارگیری صفحه نمایش 90 هرتز می‌توان انتظار داشت که دوام باتری ریلمی X2 بیشتر از نسخه پرو باشد.

قیمت گوشی

بنابراین با وجود صفحه نمایش 6.4 اینچ سوپر امولد و پردازنده اسنپدراگون 730g و دوربین قدرتمند قیمت این گوشی بیشتر از 340 دلار نخواهد بود و به نظر یکی از قدرتمندترین گوشی های میان رده با قیمت عالی به زودی وارد بازار می‌شود.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. امتیاز بازدید کننده: ستاره ها 5

  2. امتیاز بازدید کننده: ستاره ها 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید