نحوه پاسخ دادن به یک پیام دایرکت اینستاگرام با عکس و ویدئو

نحوه پاسخ به پیام دایرکت اینستاگرام با عکس و ویدئو

آموزش نحوه پاسخ دادن به یک پیام دایرکت اینستاگرام با عکس و ویدئو. چگونه می توانیم به پیام دایرکت اینستاگرام در اندروید و iOS با عکس و ویدئو پاسخ دهیم.

نحوه پاسخ دادن به یک پیام دایرکت اینستاگرام با عکس و ویدئو

نحوه پاسخ دادن به یک پیام دایرکت اینستاگرام با عکس و ویدئو

در مورد نحوه پاسخ دادن به پیام دایرکت با عکس و ویدئو باید بگوییم که ارتقا اپلیکیشن پبام رسان اینستاگرام بدین معنی است که هم اکنون می توانید به یک پیام دایرکت در اینستاگرام با عکس و یا ویدئو پاسخ دهید.

آیا این را میدانستید که می توانید با عکس و ویدئو به پیام دایرکت اینستاگرام پاسخ دهید. اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا تا واکنش دقیق خود را به پیامی با ارسال عکس و یا ویدئویی همراه با المان های بصری که در استوری اینستاگرام ذخیره می شود ابراز کنید.

زمانیکه دوست شما برای شما مطلب خنده داری را ارسال می کند به جای اینکه بنویسید LOL, می توانید عکسی از خودتان را در حال خنده ارسال کنید و یا اینکه عکسی را از گالری خود انتخاب کنید که واکنش دقیق شما را نسبت به مطلب ارسال شده ابراز کند.

در اینجا نحوه ویژگی پاسخ بصری جدید را به پیام های دایرکت بررسی می کنیم.

اینستاگرام اضافه کردن ویژگی های تعاملی به اپلیکیشن هایش را ادامه می دهد

در مورد نحوه پاسخ دادن به پیام دایرکت با عکس و ویدئو باید بگوییم که اینستاگرام به مجهز کردن اپلیکیشن هایش با ویژگی هایی که باعث می شود تا آنها جالب تر شوند ادامه می دهد, بنابراین می توانید از تجربه خود در این برنامه بیشترین بهره را ببرید.

یکی از آپدیت های اینستاگرام در سال 2021 پاسخ بصری به پیام ها است که به شما این امکان را می دهد تا ویدئو و یا عکسی را در پاسخ به پیامی ارسال کنید.

اینستاگرام با اضافه کردن ویژگی های تعاملی بیشتر به سیستم عامل خود, برنامه اشتراک ویدئوی اسنپ چت را به خود اختصاص می دهد که عملکرد مشابهی را ارائه می دهد.

همانند اسنپ چت, این پیام ها لزوما بطور دائمی در دسترس نیستند. با این پاسخ های اینستاگرام می توانید تنظیم کنید که چه موقعی حذف شوند.

در اینجا به نحوه چگونگی این ویژگی جدید می پردازیم.

نحوه پاسخ به پیام دایرکت اینستاگرام با عکس و یا ویدئو

در مورد نحوه پاسخ دادن به پیام دایرکت با عکس و ویدئو باید بگوییم که بمنظور ارسال یک پاسخ با عکس و یا ویدئو, می توانید با دوربین گوشی خود عکس جدیدی را بگیرید و یا از گالری گوشی خود عکسی را انتخاب کنید.

بمنظور ارسال پاسخ بصری مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در Direct Message اینستاگرام چت شخصی را که قصد دارید پاسخ را به او ارسال کنید باز کنید.
  2. بمنظور پاسخ دادن با عکس و یا ویدئو بر روی آیکون camera در سمت چپ پایین صفحه بزنید و عکس و یا ویدئوی خود را انتخاب کنید.
  3. بمنظور پاسخگویی با عکس از طریق گالری خود, بر روی آیکون picture در قسمت سمت راست پایین صفحه بزنید.
  4. در پایین صفحه این آپشن ها وجود دارند: View Once, Allow Reply و Keep in Chat. پاسخ سریعا بطور خودکار بر روی Allow Replay تنظیم می شود, اما اگر دوست ندارید تا گیرنده پیام به پاسخ شما پس از اینکه آنرا دید پاسخ دهد, می توانید براحتی با زدن بر روی آن هر آپشنی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید.

بمنظور ارسال پاسخ به دوستان دیگر, بر روی Send to others در گوشی سمت راست پایین صفحه بزنید.

اگر قصد دارید تا پاسخ خود را دانلود کنید, بر روی آیکونی با فلش رو به پایین در بالای صفحه بزنید. انجام این کار باعث می شود تا تصویر و یا ویدئوی خود را در گوشی خود ذخیره کنید.

همچنین می توانید مطالب روش دریافت تیک آبی اینستاگرام, دانلود بهترین برنامه های افزایش لایک اینستاگرام و اینستاگرام ریلز چیست را در این بخش مطالعه کنید.

چه عمل دیگری را می توانید به پاسخ بصری انجام دهید؟

ویژگی پاسخ بصری عملکرد مشابهی نسبت به استوری اینستاگرام دارد. این شامل همه گزینه های معمول خلاقیت برای ایجاد پاسخ شماست.

یک GIF, موسیقی, استیکر و چیزهای دیگری از قبیل آن را می توانید اضافه کنید. همانند زمانیکه می خواهید به استوری خود در اینستاگرام چیزی را اضافه کنید به عکس سلفی خود با زدن بر روی صفحه نمایش و تایپ کردن نیز می توانید مطلبی را اضافه کنید. بمنظور دسترسی به ویژگی های بیشتر براحتی با کشیدن صفحه با بالا ویژگی های بیشتری را می توانید انتخاب کنید.

با گسترش عملکردی مشابه در پیامرسانی, که در استوری اینستاگرام با آن آشنا هستید, این امکان در اینستاگرام به شما داده می شود تا بطور خصوصی با دوستان و فالوورهای خود همانند کاری که در استوری انجام می دهید در ارتباط باشید.

این باعث می شود تا چت خصوصی شما از حالت رسمی خارج شود و به شما این امکان را می دهد تا از تجربه سازگار تر در اپلیکیشن لذت ببرید.

در گسترش ویژگی های تعاملی Direct Message و یا پیام دایرکت, اینستاگرام یک صفحه دیگر را از اسنپ چت کپی کرده است.

و این بار اولی نیست که این کار را انجام می دهد. استوری اینستاگرام همانند استوری اسنپ چت پس از یک روز حذف می شود.

همگام بودن با یک بازار رقابتی و همیشه در حال رشد

که اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی روز به روز تعاملی تر می شوند. به همان ترتیب که اپلیکیشن های بیشتری با عملکردهای بروزتر و منحصر بفردتر وارد بازار می شوند و کاربران شبکه های اجتماعی به آنها بسرعت دسترسی پیدا می کنند, اپلیکیشن های قدیمی تر همانند اینستاگرام چاره ای بجز سازگاری و رقابت با آنها را ندارند.

اینستاگرام با اضافه کردن ویژگی های پاسخ خصوصی خود به دنبال اسنپ چت و موارد مشابه این کار را انجام می دهد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید