4. تنظیمات تابستانی خود را بررسی کنید

روش چهارم رفع مشکل بهم ریختگی و نمایش اشتباه ساعت در اندروید بررسی تنظیمات تابستانی است. اگر تفاوت ساعت در دستگاه شما دقیقاً یک ساعت است، ممکن است از تنظیم نور روز اشتباه استفاده کنید. انتخاب منطقه زمانی صحیح همانطور که در نکته قبلی نشان داده شده است این مشکل را حل می کند. همچنین، بازگشت به تنظیم Automatic date and time باید هرگونه مغایرت ناشی از تابستان را اصلاح کند.

5. صبر کنید تا اختلاف زمانی برطرف شود

روش پنجم رفع مشکل بهم ریختگی و نمایش اشتباه ساعت در اندروید منتظر ماندن برای برطرف شدن اختلاف زمانی است. اغلب اوقات، یک اختلاف زمانی کوچک به طور خودکار قبل از اینکه متوجه آن شوید، حل می شود. به همین دلیل، اگر زمان شما چند دقیقه خاموش است و تنظیم Automatic date and time را فعال کرده‌اید، می‌توانید آن را نادیده بگیرید و ظرف چند ساعت یا بیشتر خودش را اصلاح می‌کند.

6. سیستم عامل خود را به روز کنید یا یک هارد ریست انجام دهید

اگر هیچ یک از مراحل دیگر کار نکرد، بررسی کنید که آیا به روز رسانی سیستم برای دستگاه شما موجود است یا خیر. به روز رسانی اندروید ممکن است هر گونه اشکالی را که ممکن است تنظیمات زمان شما را تحت تاثیر قرار داده باشد پاک کند. اگر به‌ روز رسانی سیستم مشکل را حل نکرد، می‌توانید اقدام جدی‌تر انجام یک بازنشانی سخت در گوشی خود انجام دهید.

زمان اشتباه را در دستگاه اندرویدی خود برطرف کنید

تا زمانی که تنظیم خودکار زمان و تاریخ روشن باشد، ساعت دستگاه شما احتمالاً بیش از یک بار در سال زمان نادرست را نشان می دهد. اما ممکن است همیشه متوجه آن نشوید زیرا اگر شبکه یا اپراتور شما علت آن باشد ساعت شما خودش را اصلاح می کند. برای جلوگیری از این مشکل، زمان و تاریخ خودکار را به طور کامل خاموش کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM