نحوه خودکار کردن گوشی اندروید , معرفی اپلیکیشن با لینک مستقیم دانلود

نحوه خودکار کردن گوشی اندروید
برنامه‌های اتوماسیون مانند Tasker و IFTTT به گونه ای عمل می کنند که به شما در خودکار کردن گوشی اندروید کمک می کنند.

نحوه خودکار کردن گوشی اندروید , معرفی اپلیکیشن با لینک مستقیم دانلود

نحوه خودکار کردن گوشی اندروید

در این مقاله قصد داریم تا نحوه خودکار کردن گوشی اندروید را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین بهترین اپلیکیشن های اتوماسیون اندروید با لینک مستقیم دانلود آنها را به شما معرفی کنیم.

عمق سیستم عامل اندروید بسیار چشمگیر است. صدها ویژگی برای کاوش و فضای وسیعی برای بهینه سازی و سفارشی سازی وجود دارد. متأسفانه اکثر کاربران اندروید فقط می توانند از بخش کوچکی از آن استفاده کنند.

با وجود لیست بی پایان ویژگی های هوشمند اندروید، بسیاری از کاربران همچنان درگیر انجام دستی کارهای وقت گیر و اغلب تکراری هستند که انتظار دارید یک دستگاه هوشمند به صورت خودکار انجام دهد. اما لازم نیست اینطور باشد. برنامه های اتوماسیون زیادی برای اندروید وجود دارد که می توانند این کارها را انجام دهند.

برنامه های اتوماسیون اندروید چه هستند؟

آیا به سختی به یاد می آورید که هنگام کار گوشی خود را در حالت بی صدا قرار دهید؟ اگر گوشی شما به محض ورود به محل کارتان می توانست به طور خودکار به حالت بی صدا تغییر کند، چطور؟
اگر گوشی شما بتواند به طور خودکار به ایمیل رئیستان پاسخ دهد، اگر پاسخ شما خیلی طول بکشد یا حتی در وهله اول متوجه آن نشده باشید، چطور؟
برنامه های اتوماسیون اندروید برای این نوع سناریوها ساخته شده اند. آنها برنامه های کوچکی هستند که به شما کمک می کنند گوشی خود را برنامه ریزی کنید تا اقدامات از پیش تعریف شده را بر اساس شرایط خاص انجام دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به او بگویید چه نوع اقداماتی را انجام دهید و چه زمانی آنها را انجام دهید.
آیا می خواهید موقعیت مکانی گوشی خود را از طریق پیامک هر 3 ساعت یکبار انتقال دهید؟ انجام این کار بسیار امکان پذیر است. آیا نیاز به این دارید تا پس از اتصال گوشی خود به هندزفری, گوشی شما بطور خودکار از پلی لیست موسیقی پخش کند؟ مشکلی نیست. آیا باید روشنایی صفحه نمایش خود را هر شب کم کنید و هر روز صبح آن را افزایش دهید؟ این هم مشکلی نیست.
به عنوان یک قاعده کلی، اگر بتوانید از گوشی خود برای انجام یک کار خاص استفاده کنید، احتمال زیادی وجود دارد که برنامه های اتوماسیون بتوانند آن کار را برای شما خودکار کنند.

برنامه های اتوماسیون اندروید چگونه کار می کنند؟

در بحث خودکار کردن گوشی اندروید باید بگوییم که قدرت برنامه های اتوماسیون در ترکیب احتمالی متعدد شرایط و اقدامات آنها نهفته است. اکثر برنامه‌های اتوماسیون دارای فهرستی طولانی از شرایط و اقدامات جزئی هستند که می‌توانید آنها را برای کارهای روتین اتوماسیون ترکیب کنید.
  • Conditions یا شرایط معمولا بر اساس وضعیت دستگاه (مانند روشنایی صفحه نمایش، سطح باتری و غیره)، رویدادهای دستگاه (فشردن دکمه روشن/خاموش یا دکمه‌های صدا، دریافت اعلان، باز شدن یک برنامه و غیره)، موقعیت جغرافیایی و زمان است.
  • Actions یا اقدامات کارهایی هستند که معمولاً به صورت دستی با گوشی اندروید خود انجام می دهید. به عنوان مثال می توان به کاهش روشنایی صفحه نمایش، پخش موسیقی، پرش از یک تبلیغ و باز کردن یک صفحه وب اشاره کرد.

برنامه‌ های اتوماسیون مجموعه‌ ای از ابزارها را در اختیار شما قرار می‌ دهند تا شرایط را بررسی کنید و زمانی که متوجه شود که هیچ گونه نیروی انسانی بر این ابزار دخالتی ندارد کارها را انجام می دهد.

چه زمانی به برنامه های اتوماسیون نیاز دارید؟

اگر نمی توانید یک برنامه اختصاصی برای یک کار خاص پیدا کنید، اغلب می توانید از یک برنامه اتوماسیون برای مدیریت آن استفاده کنید.

برنامه‌ های اتوماسیون آنقدر انعطاف‌ پذیر هستند که می‌ توانید آنها را مجبور کنید تا بخش عمده‌ای از کارهایی را که گوشی اندرویدی شما می‌تواند انجام دهد، انجام دهند. خودکار کردن گوشی اندروید به شما این قدرت را می دهد که بدون داشتن مهارت های برنامه نویسی برنامه های خود را ایجاد کنید.

همچنین، اگر برنامه‌ هایی وجود دارد که به دلیل اشتراک‌ های پولی یا محدودیت‌ های جغرافیایی نمی‌ توانید از آنها استفاده کنید، می‌ توانید با استفاده از برنامه‌ های اتوماسیون راه‌ حل‌ های موقتی ایجاد کنید. با این حال، بزرگترین جذابیت در برنامه های اتوماسیون این است که می توانید کارهای شگفت انگیز زیادی را بدون کمک انسانی انجام دهید.

بهترین برنامه های اتوماسیون برای اندروید

اگر تمایل به این دارید تا بهترین برنامه های اتوماسیون اندروید را امتحان کنید، ده ها برنامه اتوماسیون پولی و رایگان برای شروع سفر اتوماسیون شما وجود دارد. در زیر چهار گزینه از بهترین برنامه های اتوماسیون به منظور خودکار کردن گوشی اندروید وجود دارد که ارزش بالایی برای تجربه کردن دارند:

1. Tasker

نحوه خودکار کردن گوشی اندروید

Tasker در موضوع خودکار کردن گوشی اندروید یکی از برنامه های اتوماسیون اصلی است و تا به امروز همچنان قوی کار کار می کند. همچنین یکی از قدرتمندترین برنامه های اتوماسیونی است که می توانید دریافت کنید. با Tasker می‌توانید همه چیز از دانلود فایل‌ها و ارسال ایمیل گرفته تا پشتیبان‌گیری خودکار از فایل‌های مهم را خودکار کنید. مزیت Tasker نسبت به سایر برنامه های اتوماسیون، قابلیت گسترش آن از طریق افزونه های غیر بومی است.

همچنین دارای یک ویژگی App Factory است که در آن می‌توانید پروژه‌های اتوماسیون درخشان خود را به‌عنوان برنامه‌ های مستقل که دیگران حتی بدون داشتن Tasker نصب کنند، بسته‌بندی و صادر کنید.

مزایا

  • پایدار و نسبتاً بدون اشکال
  • هزاران ویژگی زمانی که با افزونه ها گسترش می یابد
  • امکان ایجاد برنامه های قابل اشتراک گذاری و مستقل
  • حمایت از یک جامعه آنلاین قوی

معایب

  • منحنی یادگیری شیب دار
  • فقط به عنوان یک برنامه پولی در دسترس است
  • طراحی UX/UI گاهی اوقات سهولت استفاده را مختل می کند

لینک دانلود: Tasker ($3.49)

2. IFTTT

نحوه خودکار کردن گوشی اندروید

IFTTT در قضیه خودکار کردن گوشی اندروید یکی از شناخته شده ترین وزنه های سنگین در فضای اتوماسیون اندروید است. برخلاف اکثر برنامه های اتوماسیون، IFTTT به عملکردهای سیستم عامل اندروید محدود نمی شود. IFTTT می تواند با لامپ های هوشمند، ترموستات های هوشمند شما صحبت کند یا حتی زمانی که ایستگاه فضایی بین المللی از بالای خانه شما عبور می کند به شما اطلاع دهد.

برای استفاده از اپلیکیشن، لازم نیست یک نابغه فنی باشید. اگرچه می توانید روال اتوماسیون خود را برنامه ریزی کنید (که در زبان IFTTT “applets” نامیده می شود)، احتمال زیادی وجود دارد که شخصی قبلاً یک اپلت مشابه را منتشر کرده باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را جستجو کنید و سپس آن را وصل و پخش کنید.

مزایا

  • تعداد زیادی اپلت برای انتخاب
  • یک انجمن بزرگ پشتیبانی آنلاین
  • گزینه های اتوماسیون کراس پلت فرم

معایب

  • مدل اشتراک پرهزینه
  • منحنی یادگیری شیب دار

لینک دانلود: IFTTT

3. MacroDroid

نحوه خودکار کردن گوشی اندروید

پس از Tasker اپلیکیشن MacroDroid در قضیه خودکار کردن گوشی اندروید احتمالاً بزرگترین ابزار اتوماسیون مخصوص اندروید در بازار است. از نظر امکانات و نحوه عملکرد کاملاً شبیه به Tasker است. با این حال، MacroDroid بصری تر و آسان تر برای استفاده است.
می‌توانید روال‌ های اتوماسیون (که در زبان MacroDroid «ماکرو» نامیده می‌شوند) را وارد کنید و از آنها استفاده کنید که توسط سایر اعضای انجمن MacroDroid ساخته شده‌اند. این برنامه با فضایی برای پلاگین های غیر بومی طراحی شده است و فضای زیادی برای گسترش قابلیت های در حال حاضر عظیم آن باقی می گذارد.

مزایا

  • آسان برای استفاده
  • یک نسخه رایگان با ویژگی های فراوان
  • مدل Friendly subscription

معایب

  • مشکلات پایداری هنگام انتقال ماکروها در نسخه‌های مختلف اندروید
  • بسیاری از ویژگی های جالب نیاز به روت بودن گوشی شما دارند

لینک دانلود: MacroDroid

4. Automate

نحوه خودکار کردن گوشی اندروید

اگر به برنامه‌ ای نیاز دارید که بتواند طیف گسترده‌ای از وظایف اصلی اندروید را به‌طور عالی خودکار کند، Automate همان چیزی است که در قضیه خودکار کردن گوشی اندروید باید از آن استفاده کنید. با این حال، در حالی که برنامه می تواند تعداد قابل توجهی از وظایف پیچیده اتوماسیون را انجام دهد، در مقایسه با وزنه های سنگینی مانند IFTTT و Tasker محو می شود.

علیرغم اینکه Automate در اتوماسیون پیچیده بهترین نیست، اما هنوز ویژگی های قدرتمند زیادی دارد. با صدها اقدام و شرایط برای انتخاب، همچنان می‌توانید هزاران روال اتوماسیون ایجاد کنید .

مزایا

  • روال های اتوماسیون به صورت فلوچارت تجسم می شوند که درک آن را آسان می کند
  • یک نسخه رایگان با ویژگی های فراوان

معایب

  • اتوماسیون پیچیده می تواند بسیار مشکل باشد
  • مشکلات پایداری در نسخه های مختلف اندروید

لینک دانلود: Automate

آیا برنامه های اتوماسیون اندروید ایمن هستند؟

در بحث خودکار کردن گوشی اندروید چند برنامه اتوماسیون مشکوک وجود دارد که هر از گاهی در Play Store و سایت های دانلود غیر بومی ظاهر می شوند. در حالی که برخی از این برنامه ها همانطور که تبلیغ می شود کار می کنند، بسیاری از آنها به دلیل مجوزهایی که باید به آنها بدهید، می توانند آسیب جدی به گوشی اندرویدی شما وارد کنند.

این برنامه ها می توانند از این دسترسی برای ربودن عملکرد گوشی شما برای اهداف مخرب استفاده کنند. آنها می‌توانند پیامک شما را ردیابی کنند، از طرف شما تماس برقرار کنند، از طرف شما توییت کنند یا هر یک از صدها کار خودکاری را که انتظار دارید یک برنامه اتوماسیون انجام دهد، انجام دهند.

با این حال، این خطرات مربوط به برنامه های اتوماسیون قانونی نیست. تا زمانی که به برنامه های اتوماسیون محبوبی که احتمالاً چندین بار توسط Play Store بررسی شده اند، پایبند باشید، باید ایمن باشید.

تنها خطر اصلی برنامه های اتوماسیون قانونی، شکستن تنظیمات حیاتی گوشی است. از آنجایی که عملکردها خودکار هستند، ممکن است نتوانید مراحل خود را برای بازگرداندن آن تنظیمات به وضعیت اولیه خود دنبال کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که فقط با عملکردهای گوشی هوشمندی که با آنها آشنا هستید سرهم بندی کنید. تجربه اندروید خود را افزایش دهید

اگر به چیزی نیاز دارید که تجربه اندروید خود را بیشتر کند و گوشی هوشمند خود را هوشمندتر کند، برنامه‌های اتوماسیون می‌توانند به شما در رسیدن به آن کمک کنند. چرا وقت خود را برای انجام کارهایی که می توانید بدون هیچ هزینه ای مجبور کنید گوشی هوشمند خود را برای شما انجام دهد، تلف کنید؟

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید