نحوه بازیابی اطلاعات از هارد دیسک ، بازگردانی داده های هارد

بازیابی اطلاعات هارد دیسک

بازیابی اطلاعات از هارد دیسک ، چطور می توان اطلاعات پاک شده از هارد را بازگردانی یا بازیابی کرد ؟ در ادامه روش های مختلف بازیابی داده های هارد دیسک را بررسی می کنیم.دانستن نحوه بازیابی اطلاعات از هارد دیسک مهارتی است که امیدواریم هرگز مجبور به استفاده از آن نباشید. اما اگر به‌طور ناگهانی برخی از فایل‌های حیاتی را حذف کردید، یا ناگهان متوجه شدید درایوی که در آن نصب شده‌اند درست کار نمی‌کند، این روش به دردتان می خورد!

در این راهنمای گام به گام، چند روش قابل اعتماد را به شما نشان خواهیم داد تا آن فایل های حذف شده را از هارد دیسک خود، در کامپیوتر های شخصی ویندوز و Mac بازیابی کنید. شما شانس بسیار بیشتری برای بازیابی فایل‌های از دست رفته در درایو دیسک سخت (HDD) نسبت به درایو حالت جامد (SSD) دارید، زیرا HDD‌های فیزیکی به‌محض حذف، داده‌ها را به‌طور خودکار بازنویسی نمی‌کنند.

اگر روش های بازیابی هارد دیسک توضیح داده شده در این مقاله برای شما کار نمی کند، احتمالا وقت آن رسیده است که درایو خود را به یک متخصص بازیابی اطلاعات بدهید، اگرچه چنین کمک های شخص ثالث می تواند پرهزینه باشد، گاهی اوقات تنها راه بازیابی اطلاعات شما هست.

البته، اگر به اندازه کافی حواستان جمع بوده که از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، این احتمال وجود دارد که هر چیزی که به دنبال آن هستید در پشتیبان‌گیری سالم باشد. اگر از چیزی پشتیبان‌گیری نکرده‌اید، این یادآوری خوبی است که پشتیبان‌گیری‌های معمولی چقدر می‌توانند ارزشمند باشند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید