راهنمای خرید جواهرات و اکسسوری الماس 2021 با بودجه و قیمت مناسب

خرید جواهرات الماس

راهنمای خرید جواهرات و اکسسوری الماس 2021 ، چگونه بهترین اکسسوری الماس را انتخاب کنیم؟ با کمترین قیمت و پایین ترین بودجه چطور یک حلقه الماس یا دستبند یا گردنبند الماس بخریم؟ در این مطلب بررسی می کنیم.

به محض اینکه به جواهرات الماس فکر می کنید ، قلب شما می تپد. و این فقط زیبایی فریبنده الماس نیست که باعث این امر می شود ، بلکه قیمتهای به ظاهر سنگینی که باید برای آن گردنبند یا گوشواره الماس مورد نظر بپردازید ، یا آن حلقه زرق و برق دار که به سادگی نمی توانید به آن فکر کنید به خوب ، خودتان را خوش شانس بدانید ، زیرا همه چیز در حال تغییر است و چگونه! تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که برخی از نیازهای سریع دانش را داشته باشید و در 10 دقیقه آینده ، دلایل زیادی برای این باور خواهید داشت که خرید جواهرات الماس مقرون به صرفه امکان پذیر است!

راهنمای خرید جواهرات و اکسسوری الماس 2021

مناسبت

خرید جواهرات الماس

برای خرید جواهرات الماس ، اگرچه ممکن است این مراسم را برای اطمینان از مقرون به صرفه بودن جواهرات الماس مهم تلقی نکنید ، اما به ما اعتماد کنید ، اینطور است! به هر حال ، بیشتر اوقات ، این مناسبت است که شما جشن می گیرید که شکل ، برش و قیراط الماس را که انتخاب می کنید تعیین کرد. و همه این جنبه ها به طور مستقیم بر قیمت جواهرات خریداری شده تأثیر می گذارد.

اگر مشتاق خرید اولین جواهرات الماس خود هستید ، می توانید برای داشتن ظاهر مدرن و وضوح چشمگیر ، یک الماس بیضی شکل یا گلابی انتخاب کنید. اگر از طرف دیگر ، جواهرات را بخاطر تمایل به داشتن طراحی خاص خریداری می کنید ، پیشنهاد می کنیم الماس های کلاسیک به شکل گرد را انتخاب کنید. این نوع الماس که به راحتی در جیب شما قرار می گیرد و برای چشم خوشایند است ، اطمینان حاصل می کند که جواهرات در دسترس شما هستند. البته ، اگر به دنبال حلقه نامزدی هستید ، بهترین کار این است که یک نفره را انتخاب کنید و از نظر جوانه زدن ، می توانید با انتخاب برش ، شفافیت و عیار که به سلیقه شما مناسب است ، آن را مدیریت کنید.

بودجه

تعیین بودجه برای خرید جواهرات الماس. اکنون که فرصت را در نظر دارید ، زمان تصمیم گیری در مورد بودجه است. این نه تنها مطمئن می شود که شما فقط به قطعاتی که در جیب شما هستند نگاه می کنید ، بلکه در مراحل بعدی هنگامی که یک قطعه را واقعاً جذاب می بینید اما به سادگی از دسترس شما خارج می شود ، شما را از هر گونه ناراحتی قلبی نجات می دهد.

بودجه خود را اصلاح کنید

راه ایده آل برای خرید جواهرات این است که ابتدا تصمیم بگیرید که چه چیزی می خواهید بخرید و سپس بودجه ای را برای آن تعیین کنید. این امر خرید شما را آسان تر و مقرون به صرفه تر می کند.

برای خرید جواهرات الماس چهار س را در نظر داشته باشید

ارزش یک الماس اغلب به چهار عامل بستگی دارد که در بین مردم به عنوان چهار C شناخته می شود. عیار ، رنگ ، وضوح و برش. از تعیین قیمت تا آشکار شدن خلوص و اصالت الماس ، این جنبه ها به شما کمک می کند تا بینش های بسیار مفیدی به دست آورید!

رنگ الماس – هنگام خرید الماس ، رنگ خالص تر که بیشتر سفید است ، ترجیح داده می شود. هرچه الماس سفیدتر باشد ، درخشان تر به نظر می رسد. البته این بدان معناست که قیمت آن گران تر می شود. بنابراین می توانید رنگی را انتخاب کنید که نزدیک ترین رنگ به سفید است ، در حالی که هنوز در بودجه شما نیست.

برش الماس – برش الماس عمق ، عرض و جنبه های آن را تعیین می کند و دقیقاً همان چیزی است که منجر به انعکاس نور از الماس می شود و درخشش برجسته ای را به آن می بخشد. از آنجایی که برش درخشان گرد حداکثر عمق و بازتاب وسیع را ارائه می دهد ، یکی از برترین برش ها است. با این وجود ، روی جیب سنگین تر است. Asscher Cut ، Emerald Cut و Radiant Cut برخی از برش های مقرون به صرفه هستند.

خرید جواهرات الماس

این وسیله ای است که از طریق آن نور از طریق الماس تابیده شده و منعکس می شود. جدا از صدور گواهینامه ، یک راه آسان برای بررسی الماس این است که وقتی نور از آن عبور می کند منشور رنگی را مشاهده کنید. قبل از خرید الماس از کیفیت آن مطمئن شوید.

درخشش الماس – الماس در معرض نقص ها و لکه های متعددی است که اغلب فقط با استفاده از میکروسکوپ قابل مشاهده است. این عیوب منجر به درجه بندی الماس ها زیر 11 درجه می شود. از این میان ، VS1 ، VS2 و SI1 ، SI2 چهار مورد از گسترده ترین آنها هستند. آنها نه تنها نشان دهنده وضوح قابل احترام الماس هستند ، بلکه تا حد زیادی مقرون به صرفه هستند!

قیراط الماس – قیراط الماس به وزن آن اشاره دارد و بیشترین تأثیر را بر قیمت الماس دارد. بنابراین ، در مورد عیار با جواهرساز خود مشورت کنید تا بتوانید مناسب ترین بودجه خود را انتخاب کنید.

راهنمای خرید طلا و جواهر

اگرچه این امر احتمالاً منجر به افزایش کمی در قیمت می شود ، اما توصیه می شود که جواهرات الماس خود را فقط از جواهرساز معتبری خریداری کنید. این امر باعث می شود که ارزش فروش مجدد خوبی برای جواهرات خود داشته باشید! علاوه بر این ، یک فروشنده معتبر جواهرات با نشان تجاری BIS را ارائه می دهد ، این بدان معناست که این قطعه توسط آزمایشگاه مجاز تایید شده و خالص است.

ما امیدواریم که شما در حال حاضر همه چیز را در مورد خرید جواهرات الماس با بودجه می دانید! و اگر مایل به انجام این کار هستید ، مطمئن شوید که از مجموعه های KuberBox دیدن کرده و برای بهترین نتیجه در جواهرات طلا و الماس از قیمت خرید کنید!

منبع: KUBERBOX

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید