روش خرید و انتخاب جواهرات برای هدیه و مناسب های مهم

بهترین روش خرید طلا و جواهرات

بهترین روش خرید و انتخاب جواهرات و نکاتی که باید برای خرید جواهرات به منظور هدیه و مناسبت های مهم در نظر داشته باشید. این که آیا برای کسی هدیه می خرید یا جواهراتی برای مجموعه خود ، این مقاله توضیح می دهد که هنگام خرید جواهرات باید به چه نکاتی توجه کنید. در 10 نکته آسان که شامل سبک ، خلوص طلا ، اندازه انگشتر و دانش سنگ های قیمتی است ، این راهنما به شما کمک می کند تا خرید خوبی داشته باشید.

روش خرید و انتخاب بهترین جواهرات برای هدیه و مناسب های مهم

1. شخصی سازی کنید

بهترین روش خرید طلا و جواهرات

در روش خرید و انتخاب بهترین جواهرات ، هدیه ، حلقه نامزدی یا قطعه ای برای مجموعه خود ، مهمترین چیز این است که جواهری بخرید که صاحب آن دوست داشته باشد و با سبک و شخصیت آنها سازگار باشد. به این ترتیب ، خرید جواهرات حداکثر لذت را برای مدت طولانی به ارمغان خواهد آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، نحوه انتخاب جواهرات هدیه مناسب یا حلقه نامزدی یا نحوه ساخت یک مجموعه جواهرات خوب را بخوانید.

2. خود را در زمینه الماس و جواهرات آموزش دهید

در روش خرید و انتخاب بهترین جواهرات ، اگر برای اولین بار خریدار الماس یا سنگ های قیمتی هستید ، بهتر است کمی در مورد آنها یاد بگیرید. شما احتمالاً بدون انجام تحقیقات اولیه یک تلویزیون گران قیمت یا یک تلفن همراه نخرید – و این امر در مورد سنگهای قیمتی نیز صادق است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، از راهنمای جواهرات ما دیدن کنید.

3. اندازه حلقه را حدس نزنید

اگر برای کسی انگشتر می خرید و مناسب شما نیست ، مناسبت خاص شما می تواند با ناامیدی به پایان برسد. خوشبختانه 3 روش آسان برای اندازه گیری دقیق حلقه وجود دارد:

  • یک حلقه موجود را بردارید و با یک برنامه تلفن همراه RING SIZER اندازه بگیرید
  • انگشت را با اندازه حلقه رایگان اندازه گیری کنید
  • از یک جواهرساز بخواهید انگشتر موجود یا انگشت شخص را اندازه گیری کند

4. نقره ، طلا یا پلاتین؟

بهترین روش خرید طلا و جواهرات

نقره مقرون به صرفه ترین فلز گرانبها است. با این حال ، بسیار نرم است و می تواند به راحتی خم شود ، بنابراین برای استفاده روزانه طولانی مدت مانند حلقه های نامزدی مناسب نیست. در عوض ، نقره ای یک اکسسوری عالی است ، که بیشتر مناسب لباس های گاه به گاه است.

طلا کمی گرانتر از نقره است اما پوشیدن آن بسیار سخت تر است. در روش خرید و انتخاب بهترین جواهرات ، این محصول در رنگ های مختلف وجود دارد: سفید ، زرد و رزگلد. همچنین دارای خلوص متفاوتی است – از طلای ارزان تر 9K تا طلای 18K گران تر. بنابراین طلا برای همه جواهرات بسیار متنوع است ، از هدایای کوچک گرفته تا قطعات مهم مانند حلقه های نامزدی.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جواهرات و اکسسوری الماس

پلاتین سخت ترین فلز گرانبها از همه آنها است و دارای رنگ سفید نقره ای زیبا است. با این حال ، گرانترین آن نیز است. برای جواهرات میراث مانند حلقه های نامزدی ، عروسی و ابدیت ایده آل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، از راهنماهای جامع فلزات گرانبها ما دیدن فرمایید.

5. نشانه گذاری ، بهترین روش خرید برای طلا و جواهرات

اگر در انگلستان یک جواهر ساخته شده از طلا ، نقره یا پلاتین خریداری می کنید ، به دنبال علامت مشخصه ای باشید که روی این فلز مهر شده است. ویژگی بارز تضمین قانونی محتوای فلزات گرانبها جواهرات شماست. این تضمین می کند که شما هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، مقاله ما را در مورد 10 حقیقت شاخص بخوانید.

6. بدون تعارض

وقتی گروه های شورشی یا تروریستی برای تأمین مالی فعالیت های غیرقانونی خود الماس در بازار سیاه می فروشند ، از این سنگ ها “الماس درگیری” یاد می شود. بنابراین ، همیشه باید بررسی کنید که سنگ های بدون درگیری می خرید. به عبارت دیگر ، مطمئن شوید که فروشنده قانونی است و الماس آنها مطابق با فرایند بین المللی کیمبرلی تولید شده است – در اینجا بیشتر بدانید.

7. از جواهرات پر از نیکل پرهیز کنید، نکته بسیار مهم هنگام خرید جواهرات

بسیاری از مردم به فلزی به نام نیکل حساسیت دارند. با این حال ، برخی از جواهرات حاوی نیکل هستند که به عنوان آلیاژ استفاده می شود. از آنجایی که تقریباً هرکسی می تواند باعث تحریک پوست ناشی از نیکل شود ، منطقی است که از موارد حاوی این فلز در آن خودداری کنید. اگر مطمئن نیستید ، به سادگی از جواهرساز خود بپرسید که آیا جواهرات آنها فاقد نیکل هستند؟

8. قیمتها را مقایسه کنید

این یک نکته مهم برای خرید جواهرات است: اولین کالایی را که می بینید نخرید. در اطراف خرید کنید. ایده خوبی است که قیمت ها را در چند جواهر مقایسه کنید زیرا ممکن است همان جواهرات را با هزینه کمتری در فروشگاه دیگری پیدا کنید. به عنوان مثال ، فروشگاه های آنلاین عموماً ارزان تر صحبت می کنند زیرا سربار مشابه مغازه های فیزیکی ندارند.

9. جواهرساز مناسب را پیدا کنید

در روش خرید و انتخاب بهترین جواهرات ، یک فروشنده خوب بدون توجه به تعداد سوالات شما اطمینان بخش و مفید خواهد بود. ارزشمندترین چیز برای جواهرساز اعتماد مشتریان آنهاست. بنابراین مواردی مانند عضویت در انجمن ملی جواهرسازان و همچنین دوره ضمانت ارائه شده روی محصولات را به عنوان نشانه خدمات قابل اطمینان بررسی کنید.

10. چاپ خوب را بخوانید

به عنوان آخرین نکته برای خرید طلا و جواهر ، همیشه رسید و سایر اسناد و مدارک همراه با خرید خود را نگه دارید. با اقلام سفارشی ، بررسی کنید که آیا آنها قابل بازگشت هستند یا خیر. اگر هدیه ای خریداری می کنید ، ایده خوبی است که سیاست بازگشت و مبادله را بررسی کنید. به این ترتیب ، اگر گیرنده آن را دوست نداشته باشد ، همیشه می توانید آن را تغییر دهید.

منبع: DIAMONDSTORE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید