راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن _ بخش دوم

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن. چگونه بازی رزیدنت اویل 3 را بازی کنیم و چه مراحلی در این بازی در پیش رو داریم.

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در مورد راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن باید بگوییم که در این صفحه از راهنمای بازی Resident Evil 3 Remake به شما خواهیم گفت که Nemesis کیست و چگونه در هنگام رویارویی با این هیولای بزرگ رفتار کنید – بجنگید یا فرار کنید. این یکی از مهمترین عناصر رزیدنت اویل 3 است زیرا نمسیس S.T.A.R.S. را شکار می کند. تقریباً در کل بازی و در نتیجه, داشتن گیم پلی معمولی را دشوار می کند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای بازی GTA Vنید فور اسپید هیت و بهترین کنسول بازی 2021 مشاهده کنید.

فهرست مطالب

  • Nemesis کیست؟
  • Nemesis چه زمانی نمایان می شود؟
  • چه حملات و اسلحه هایی Nemesis در اختیار دارد؟
  • با Nemesi بجنگیم و یا اینکه فرار کنیم؟
  • چگونه به Nemesis حمله کنیم؟
  • Nemesis خطرناکتر است یا Mr.X؟
  • آیا Nemesis در اتاق ذخیره نمایان می شود؟
  • آیا Nemesis از در عبور می کند؟
  • آیا می توانید جلوی ظاهر شدن Nemesis را بگیرید؟
  • چرا Nemesis نسبت به نسخه اصلی رزیدنت اویل 3 چهره متفاوتی دارد؟
  • آیا این امکان وجود دارد که بتوانیم Nemesis را یکبار و برای همیشه نابود کنیم؟

Nemesis کیست؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

Nemesis دشمن اصلی بازی Resident Evil 3 Remake است. یک جهش یافته بزرگ است و یکی از Tyrant ها است – سربازان فوق العاده ای که توسط شرکت Umbrella Corporation به منظور دستیابی به سلاح بیولوژیکی بیولوژیکی ایجاد شده است. Nemesis برای شکار اعضای S.T.A.R.S. “برنامه ریزی” شده بود. (سرویس تاکتیک ها و نجات ویژه)  یکی از این اعضا Jill Valentine بود. Umbrella می خواهد Nemesis را در مبارزه آزمایش کند.

Nemesis چه زمانی نمایان می شود؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

سه نوع موقعیت اصلی وجود دارد که ممکن است Nemesis در آنها ظاهر شود:

نسخه اول _ صحنه های فرار اجباری که از قبل تعیین شده است. در طول این صحنه ها Jill نمی تواند با Nemesis درگیری مستقیم داشته باشد و تنها راه حل این است که مسیری را که توسعه دهندگان برنامه ریزی کرده اند دنبال کنید. بسته به صحنه, فرار ممکن است به طور کامل یا فقط تا حدی تعاملی باشد (به عنوان مثال فقط بدون فرارهای اضافی به جلو حرکت کنید).

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

نسخه دوم _ مواجه شدن با Nemesis در طول پیدا کردن Raccoon City. به عنوان مثال Nemesis می تواند ناگهان دیوار یکی از ساختمانهای اطراف را بشکند. در این موارد, شما همیشه یک انتخاب دارید – می توانید به Nemesis حمله کنید یا بر فرار تمرکز کنید. Nemesis می تواند تعقیب Jill را متوقف کند , و این در صورتی است که با ماشین تحریر به یکی از اتاق های امن برسید یا به جایی برسید که به شما امکان می دهد در نقشه, جلوتر بروید.

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

نسخه سوم _ نبرد اجباری با Nemesis. این دسته را می توان با نبردهای رئیس مقایسه کرد – برای پیشبرد طرح باید نمسیس را شکست دهید. چهار نبرد اجباری وجود دارد و ما آنها را در فصل Nemesis – boss fights شرح داده ایم. شایان ذکر است که هر مبارزه شما را در برابر فرم جدید نمسیس قرار می دهد. او علاوه بر ظاهر متفاوت, حملات جدیدی نیز به دست خواهد آورد.

چه حملات و اسلحه هایی Nemesis در اختیار دارد؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

 

Nemesis یک حریف همه کاره است و در هر دو مبارزه نزدیک و دور برتری دارد.

Nemesis می تواند با استفاده از حملات مهلک, برای وارد آوردن صدمات گسترده استفاده کند. شما می توانید از این حملات اجتناب کنید اما این امر به زمان بندی کامل نیاز دارد.

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

پس از دور شدن از Nemesis او می تواند به شاخک های خود شلیک کند. اگر آنها Jill را بگیرند او به سمت هیولا کشیده می شود. در چنین شرایطی پس از بلند شدن قهرمان, خود را برای یک گول زدن سریع آماده کنید.

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

Nemesis می تواند از Jill پیشی بگیرد. راه رفتن آهسته هیولا فریبنده است – او می تواند در صورت نیاز ناگهان سرعت خود را افزایش دهد. نمسیس در حال اجرا ممکن است جلوی جیل برود. شما باید آماده واکنش سریع به آن باشید و جاخالی بدهید. سعی نکنید از Nemesis عبور کنید – به احتمال زیاد او به قهرمان حمله خواهد کرد.

Nemesis می تواند زامبی های معمولی را آلوده کند – این دشمنان انگلی روی سر خود خواهند داشت. این امر زامبی ها را بسیار خطرناک تر می کند – آنها همچنین قادرند از راه دور با یک شاخک حمله کنند. علاوه بر این, وقتی Jill گرفتار می شود, انگل سعی می کند او را ببلعد.

هنگام مواجهه با این نوع زامبی ها, بهتر است در عین حالی که با آنها فاصله خود را حفظ می کنید از آنها دوری کنید و یا به یک انگل, حمله کنید. پس از سقوط زامبی, به سمت آن دوید و انگل را بکشید تا از زامبی جدا شود و بمیرد.

پس از پیشرفت کافی در کمپین, Nemesis یک شعله افکن دریافت می کند. بهترین راه حل این است که فاصله ایمن را از هیولا رعایت کنید. در غیر این صورت, می تواند Jill را به آتش کشید – او سپس امتیازات سلامتی خود را از دست داده و به یک هدف آسان برای حملات بعدی تبدیل می شود. برای جلوگیری از شعله ور شدن می توانید پشت موانع بزرگ پنهان شوید. حتی اگر آنها به آتش کشیده شوند شما هیچگونه آسیبی نخواهید دید.

سلاح دیگری که Nemesis بعدا بدست خواهد آورد, موشک انداز است. در این مورد, جلوگیری از آسیب بسیار دشوارتر است – پرتوی لیزری نارنجی به این معنی است که هیولا شما را هدف قرار می دهد ، و پرتوی قرمز به معنی آماده شلیک موشک است. به منظور اجتناب از موشک, سعی کنید با یک اسلالوم فرار کنید و در صورت لزوم, قبل از اصابت موشک به شما ، از کناره ها از اصابت موشک به خود جلوگیری کنید.

Nemesis با پیشرفت کمپین متحول می شود. در مرحله دوم, Nemesis به یک جانور چهار پا تبدیل می شود. او در حین اکتشاف شما در Raccoon City به این شکل ظاهر نمی شود. در در طول مواجهه های اجباری با Nemsis، جیل یا باید فرار کند یا در boss fight و یا همان نبرد رئیس با او روبرو شود.

Nemesis جهش یافته ممکن است بعنوان مثال, با اندام فوقانیش ضربه بزند و یا ممکن است با ضربه زدن به زمین پرش کند, طفره رفتن و در حرکت بودن بهترین راه حل ها هستند – اطلاعات دقیق تر در مورد تاکتیک های رزمی را می توانید در Nemesis – فصل مبارزه با رئیس پیدا کنید.

با Nemesi بجنگیم و یا اینکه فرار کنیم؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

این سوال فقط در مورد موقعیتهایی که نمسیس در طول کاوش رایگان با آن مواجه می شود صدق می کند. حمله به نمسیس تنها در دو مورد توصیه می شود:

1) شما قصد دارید تا Nemesis را به زانو در بیاورید _ این امر زمانی اتفاق می افتد که او به اندازه کافی ضعیف شده باشد. هیولا برای مدت کوتاهی تعقیب Jill را متوقف می کند. شما می توانید از این ابزار برای جمع آوری منابع نزدیک یا (ایده بهتر) برای تمرکز بر رسیدن به مکانی با هدف فعلی ماموریت استفاده کنید.

2) شما از Nemesis می خواهید تا کیس را به زمین بگذارد _  Nemesis ضعیف شده ممکن است پس از زانو زدن یک Supply Case را رها کند. پس از تهیه کیس می توانید محتویات آن را در موجودی بررسی کنید. اولین مورد تامین باید دارای ارتقاء سلاح منحصر به فرد باشد. موارد بعدی شامل “فقط” منابع معمولی (به عنوان مثال مهمات) خواهد بود.

در همه موارد دیگر, فرار بهترین ایده است. با فرار, مهمات و لوازم پزشکی را ذخیره خواهید کرد. اگر می خواهید به رتبه خاصی برسید, کنار گذاشتن مبارزات اختیاری با نمسیس نیز به شما کمک می کند تا بازی را سریعتر به پایان برسانید.

چگونه به Nemesis حمله کنیم؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

فقط با سلاح های قدرتمند به Nemesis حمله کنید– عمدتا تفنگ شکاری و نارنجک انداز (magnum را فقط می توانید بعدا در بازی به دست آورید). با این حال, ما استفاده از تپانچه را توصیه نمی کنیم. همچنین, وقتی نمسیس با سلاح های شما مانع از حمله شما می شود, به او حمله نکنید. همیشه منتظر بمانید تا نگهبان را کنار بگذارد.

همچنین می توان از نارنجک ترکش برای تضعیف Nemesis استفاده کرد. شما آنها را به تعداد زیاد پیدا نمی کنید ، بنابراین هنگام پرتاب آنها مراقب باشید.

همچنی در برخی از موقعیت هایی که با Nemesis می جنگید, شما می توانید:

  • بشکه های انفجاریی را به سمت او پرتاپ کنید _ انفجار آسیب بسیار زیادی را به او وارد می کند.
  • ژنراتورها را شلیک کنید _ با پرتاب و شلیک ژنراتورها Nemesis را برق خواهد گرفت.

Nemesis خطرناکتر است یا Mr.X؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

بله, نمسیس یک هیولا بسیار قوی تر از آقای X از رزیدنت اویل 2 است. این در درجه اول به دلیل همه کاره بودن وی است – آقای X “فقط” می تواند از حملات و درگیری استفاده کند. نمسیس همچنین از راه دور تهدید بزرگی است.

نکته مهم دیگر که نمسیس را به حریفی بسیار خطرناک تبدیل می کند این است که می تواند بسیار سریعتر از آقای X حرکت کند. بنابراین, فرار از نمسیس می تواند کار سخت تری باشد.

آیا Nemesis در اتاق ذخیره نمایان می شود؟

خیر, Nemesis وارد اتاق های ذخیره نمی شود. بعنوان مثال, ماشین های تایپ برای ذخیره بازی استفاده می شود. در عوض او می تواند بیرون, منتظر Jill بماند.

آیا Nemesis از در عبور می کند؟

بله, Nemesis می تواند از درب های معمولی عبور کند. با این حال, بمنظور انجام این کار, باید خودش را خم کند و یا اینکه با فشار وارد اتاق شود. که این برای او زمان بر است.

آیا می توانید جلوی ظاهر شدن Nemesis را بگیرید؟

انجام این کار امکان پذیر نیست _ تعقیب شدن توسط نمسیس بخشی جدایی ناپذیر از بازی است. این احتمال وجود دارد که نسخه کامپیوتر شخصی دارای حالت هایی باشد که برخوردهای خاص با Nemesis را غیرفعال می کند, اما این امر با نیت نویسندگان در مورد گیم پلی در تضاد است. Resident Evil 3 قرار نیست نوعی بازی باشد که در آن بازیکن نگران زندگی قهرمان خود نباشد.

چرا Nemesis نسبت به نسخه اصلی رزیدنت اویل 3 چهره متفاوتی دارد؟

این به دلیل دید هنریی است که سازندگان بازی دارند. نویسندگان Resident Evil 3 Remake تصمیم گرفته اند ظاهر برخی از شخصیت های مهم را به میزان کمتر یا بیشتر تغییر دهند. تغییرات فقط بر اساس مدل شخصیت نمسیس صورت نگرفت, بلکه به عنوان مثال دو شخصیت اصلی بازی – جیل و کارلوس.

آیا این امکان وجود دارد که بتوانیم Nemesis را یکبار و برای همیشه نابود کنیم؟

Nemesis تنها یکبار می تواند شکست بخورد و آن هم در نبرد نهایی و برای همیشه _ ما آن را در فصل Nemesis-boss fight – فصل مبارزه با رئیس همراه با سایر نبردهای اجباری به تفصیل شرح دادیم.

در طول بازی, تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که Nemesis را کند کنید و یا اینکه او را مجبور به تغییر کنید.

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

درمان

در مورد راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن باید بگوییم که  در این بخش از راهنمای Resident Evil 3 Remake اطلاعات جامعی در مورد نحوه بهبود شخصیت و چگونگی بررسی سطح سلامت فعلی ارائه می دهد. این اطلاعات برای زنده ماندن بسیار مهم است.

  • چگونه سلامتی قهرمان را چک کنیم؟
  • آیا جان قهرمان به صورت خودکار در رزیدنت اویل 3 دوباره پر می شود؟
  • چگونه یک قهرمان را درمان می کنیم؟
  • چه زمانی می توانیم یه قهرمان را درمان کنیم؟
  • بعد از کشته شدن چه اتفاقی می افتد؟
  • انگل ها چه هستند و چگونه می توانیم از شر آنها خلاص شویم؟

چگونه سلامتی قهرمان را چک کنیم؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

می توانید سلامتی قهرمان خود را به دو صورت چک کنید:

  • پس از باز کردن موجودی. اطلاعات مربوط به سلامتی در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود – رنگ سبز نماد سلامت کامل است ، رنگ نارنجی (احتیاط) به جراحات جزئی اشاره می کند و رنگ قرمز (خطر) آسیب های جدی و نزدیک به مرگ است. هنگام بازی در سطوح دشواری بالا, منتظر نباشید تا نوار سلامتی شخصیت به سطح قرمز برسد. شخصیت خود را از قبل درمان کنید.
  • ویژوال. قهرمان مجروح شکم خود را در دست گرفته و همچنین مشکلات حرکتی خواهد داشت.

آیا جان قهرمان به صورت خودکار در رزیدنت اویل 3 دوباره پر می شود؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

خیر, اما دو استثنا وجود دارد. اگر سلامت شخصیت شما به سطح نارنجی یا قرمز برسد, باید از دارو برای درمان آن استفاده کنید. منابع:

  • در پایین ترین سطح دشواری بازی کنید. جان قهرمان ممکن است تا حدی پر شود.
  • از تقلب بهره ببرید و Recovery Coins را در فروشگاه درون بازی بخرید. آنها به آرامی سلامت از دست رفته را بازسازی می کنند.

چگونه یک قهرمان را درمان کنیم؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

از دو چیز می توانید برای درمان شخصیت های خود استفاده کنید:

1) گیاهان. گزینه های درمانی موجود شامل:

  • 1 گیاه سبز – بخشی از سلامتی را باز می گرداند.
  • 2 گیاه سبز (آنها را در موجودی ترکیب کنید) – سلامتی بیشتری را بدست آورید.
  • 3 گیاه سبز (آنها را در موجودی ترکیب کنید) – ریکاوری کامل
  • گیاه سبز بعلاوه گیاه قرمز (آنها را در یک موجودی ترکیب کنید) – ریکاوری کامل

2) اسپری کمک های اولیه. سلامتی کامل را بازیابید.

توصیه می کنیم همیشه مقداری گیاه و اسپری روی خود داشته باشید. آنها هنگام مبارزه با نمسیس بسیار مفید هستند.

چه زمانی می توانیم یه قهرمان را درمان کنیم؟

انجام این کار در هر نقطه از بازی امکان پذیر است. علاوه بر این,  وقتی پنجره موجودی را باز می کنید, بازی متوقف می شود و می توانید گیاهان را به راحتی ترکیب کنید یا دارویی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

بعد از کشته شدن چه اتفاقی می افتد؟

اگر شخصیت شما کشته شد, دو گزینه در اختیار دارید:

  • می توانید از آخرین ایست بازرسی ادامه دهید – اینها برای مثال هنگام وارد کردن یک مکان جدید ایجاد می شوند.
  • و یا اینکه بازی را لود کنید – می توانید ذخیره خودکار یا یکی از موارد دستی (ایجاد شده با ماشین تحریر) را انتخاب کنید.

ادامه از آخرین ایست بازرسی تایمر بازی را بازنشانی نمی کند. به یاد داشته باشید که اگر می خواهید نمره بالایی بگیرید  بهتر است به منوی اصلی برگردید و ذخیره قبلی را بارگذاری کنید تا شمارنده به حالت قبلی بازگردد.

انگل ها چه هستند و چگونه می توانیم از شر آنها خلاص شویم؟

مشکل آلودگی به انگل در حین اکتشاف پست و به ویژه در اثر آلوده شدن عنکبوت توسط Jill بوجود می آید. می توانید اطلاعات آلودگی را از پنجره موجودی بخوانید. رگه های قرمز در لبه های صفحه ظاهر می شود. از گیاه سبز برای از بین بردن انگل و بازیابی سلامتی استفاده کنید.

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

کرفتینگ

در مورد راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن باید بگوییم که  در این صفحه از راهنمای Resident Evil 3 RemakeU اطلاعاتی در مورد کرفتینگ خواهید یافت. زمانی که کرفتینگ در دسترس است, چه شرایطی دارد و چه نوع اقلامی را می توان تولید کرد, خواهید فهمید.

  • چه زمانی می توانیم آیتم های کرفتینگ را شروع کنیم؟
  • چه چیزهایی برای کرفتینگ لازم است؟
  • چگونه کرفت کنیم؟
  • چگونه می توان مواد لازم برای کرفتینگ را آماده کرد؟
  • چه آیتم هایی را می توانیم کرفت کنیم؟
  • کرفتینگ و تقلب ها

چه زمانی می توانیم آیتم های کرفتینگ را شروع کنیم؟

کرفتینگ در بیشتر قسمت های بازی در دسترس است. در آغاز بازی استثنایی وجود دارد که کاملاً تعاملی نیست و امکان کاوش رایگان در منطقه را فراهم نمی کند.

مزیت بزرگ کرفتینگ این است که نیازی به یافتن ایستگاه های کرفتینگ یا موارد مشابه ندارید. اقلام جدید را می توان در هر مکانی ایجاد کرد.

چه چیزهایی برای کرفتینگ لازم است؟

تنها شرط داشتن اجزای مورد نیاز برای تولید اقلام مورد نظر است. نیازی به داشتن ابزار اضافی ندارید و شخصیتی که کنترل می کنید نیازی به کسب دانش خاصی در زمینه کار ندارد.

چگونه کرفت کنیم؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

اگر مواد لازم برای ساخت در موجودی خود را دارید, مورد 1 را انتخاب کرده و آن را با مورد 2 ترکیب کنید.

اقلام جدید فوراً ساخته می شوند. چیزی که با ارزش است این است که بازی متوقف می شود در حالی که پنجره موجودی باز است. این به شما امکان می دهد چیزهای جدیدی را حتی در هنگام مبارزه ایجاد کنید.

چگونه می توان مواد لازم برای کرفتینگ را آماده کرد؟

هنگام کاوش در دنیای بازی, بدنبال مواد کرفتینگ باشید, آنها ممکن است:

  • در مواجهه مستقیم قرار گرفته باشند
  • در صندوق هایی که در آنها بتوانید حمله کنید پنهان شوید
  • در جاهایی مانند قفسه ها و یا لاکرها پنهان شوید باز کردن برخی از ظروف ممکن است به ابزار مناسب مانند قفل کننده نیاز داشته باشد.

چه آیتم هایی را می توانیم کرفت کنیم؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

لیستی طولانی برای آیتم های احتمالی وجود ندارد, اما هر یک از آنها بسیار مفید هستند.

شایان ذکر است که میزان مهمات ساخته شده بستگی به میزان دشواری انتخاب شده دارد – در پایین ترین سطح – Assisted – شما تعداد بیشتری گلوله دریافت خواهید کرد, در حالی که در سطح سختی و سختی بعدی مهمات کمتری تولید خواهید کرد.

کرفتینگ و تقلب ها

پس از اتمام بازی برای اولین بار می توانید تقلب را در فروشگاه داخلی خریداری کنید. تعدادی از آنها به کرفتینگ مربوط می شوند:

  • اسلحه ها با مهمات نامحدود – از لحظه خرید چنین سلاحی, دیگر نیازی به استفاده از مواد برای ساخت مهمات برای آن ندارید.
  • Crafting Companion. داشتن این مورد به شما امکان می دهد مقادیر بیشتری مهمات تولید کنید.

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

کدها و تقلب ها

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در این صفحه از راهنمای بازی Resident Evil 3 Remake ما نحوه استفاده از کدها و تقلب ها را مورد بررسی قرار دهیم. اگر سطح دشواری انتخاب شده برای شما بسیار سخت باشد, می توانید بازی را آسان کنید.

آیا رزیدنت اویل 3 تقلب دارد؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

 

خیر, هیچ تقلب کلاسیکی در بازی وجود ندارد – در اختیار داشتن این تقلب ها نیاز به رمز عبور و یا دکمه های مخفی دارد.

در طول بازی اولیه خود نمی توانید از تقلب استفاده کنید, اما می توانید با کاهش سطح دشواری بازی را آسان کنید. در صورت مرگ ممکن است بازی این راه حل را ارائه دهد. سطح دشواری, آسانتر می تواند کمک هدف را فعال کند, به شما یک تفنگ حمله رایگان برای Jill, بازسازی بخشی از سلامت, مخالفان ضعیف تر و مهمات بیشتر در دست ساخت را در اختیار شما قرار دهد. با این حال, باید بدانید که نمی توانید به سختی های بالاتر برگردید. این همچنین می تواند تروفی ها را مسدود کند (برای بازی در سطح دشواری Assisted نمی توانید هیچ تروفی دریافت کنید).

نحوه استفاده از تقلب ها؟

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

بعد از اتمام اولین بازی خود می توانید از تقلب استفاده کنید. یک گزینه جدید در منوی اصلی ظاهر می شود – خرید. می توانید پاداش های مختلفی از جمله تقلب/تسهیل کننده را در آنجا خریداری کنید.

تقلب های برتر در Resident Evil 3 Remake

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

توجه _ هر تقلب هزینه دریافت شده پس از هر بازی کامل را دریافت می کند. خریدهای خود را به خوبی برنامه ریزی کنید تا امتیازات خود را به هدر ندهید. بعنوان مثال یک وسیله آرایشی یا یک سلاح بی فایده.

در اینجا لیستی از تقلب های موجود را مشاهده می کنید. مهم ترین امکانات به صورت برجسته درج شده است.

  • سکه ریکاوری _ به شما امکان می دهد به طور خودکار سلامتی را بازسازی کنید. برای افزایش اثر درمانی می توانید تا دو سکه حمل کنید.
  • سکه دفاع آهنی _ مقاومت شما را در برابر حملات دشمن افزایش می دهد. برای افزایش دفاع می توانید تا دو سکه حمل کنید.
  • سکه حمله _ قدرت حملات را افزایش می دهد. برای آسیب بیشتر حتی می توانید دو سکه حمل کنید.
  • Crafting Companion _ می توانید مهمات بیشتری بسازید
  • S.T.A.R.S کتابچه راهنمای مبارزه با میدان – انجام طفره رفتن کامل آسان تر است. هنگام فشار دادن دکمه گول زدن ، خطای بیشتری دارید.
  • Lock Pick _ شما فوراً موجودی خود را انتخاب کنید. برای به دست آوردن آن لازم نیست در داستان پیشرفت کافی داشته باشید.
  • Bolt Cutters _ شما Bolt Cutters را در موجودی خود دارید. برای به دست آوردن آنها لازم نیست در داستان پیشرفت کافی داشته باشید.
  • Hip Couch _ ظرفیت موجودی شما از ابتدا بیشتر است. می توانید چند کیف کمری خریداری کنید. پس از آن ، دیگر مجبور نیستید به دنبال آنها باشید.
  • Infinite MUP Handgun _تپانچه دارای مهمات نامحدود است. این یک تقلب عالی برای سرعت گیرها است.
  • Infinite CQBR Assault Rifle _  تفنگ تهاجمی دارای مهمات نامحدود است. این یک تقلب عالی برای سرعت گیرها است.
  • Infinite Rocket Launcher _ موشک انداز دارای مهمات نامحدود است. این بهترین تقلب در بازی است ، به لطف آن می توانید فوراً همه هیولاها را بکشید و نمسیس را متوقف کنید. متاسفانه هزینه راه اندازی 62،400 امتیاز است.

راهنمای رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

اقلام مربوط به تقلب ها / تسهیلاتی که خریداری کرده اید (سکه ، اسلحه و غیره) منتظر برداشتن آنها از جعبه اقلام هستند. می توانید به دلخواه آنها را به موجودی منتقل کنید یا آنها را در جعبه بگذارید تا در موجودی جا باز شود.

منبع: GUIDES.GAMESPRESSURE.COM

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید