آموزش دانلود و نصب بازی دریم لیگ 2021 با لینک دانلود مستقیم

بازی دریم لیگ 2021

آموزش دانلود و نصب بازی دریم لیگ 2021 با لینک دانلود مستقیم. نحوه نصب و دانلود بازی دریم لیگ 2021 و 2020 و 2019. اندروید, iOS.

آموزش دانلود و نصب بازی دریم لیگ 2021

بازی دریم لیگ 2021

 

Dream League Soccer که با نام DLS نیز شناخته می شود یکی از بهترین بازی های فوتبالی است که می توانید بر روی گوشی های خود دانلود کنید، با این حال، هنگام نصب DLS Mod APK بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود می تواند یک چالش باشد.

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌ های فوتبال هستید، بازی Dream League Soccer (DLS) بازیی خواهد بود که گیمرهای گوشی‌های هوشمند نباید آن را نادیده بگیرند. First Touch Games این بازی را تولید می کند و احتمالاً نام عجیبی برای گیمرها نیست، آنها قبلاً بازی های معروف زیادی را منتشر کرده اند. بیشتر بازی های آنها در مورد ورزش است و محبوب ترین بازی احتمالا دریم لیگ 2021 است. بازیکنان هنگام دانلود و نصب آخرین نسخه دریم لیگ چیزهای جدیدی را کشف خواهند کرد.

بازی فوتبال دریم لیگ برای اندروید هر ساله به طور مکرر منتشر می شود. توسعه دهندگان بازی دریم لیگ در نسخه های اخیر خود پیشرفت های زیادی کرده اند که آن را در مقایسه با نسخه های قبلی دریم لیگ عالی می کند. این بهبود شامل گرافیک، گیم پلی، اضافه شدن استادیوم های جدید، بازیکنان، مهارت ها و نقل و انتقالات به روز شده بود. بازی دریم لیگ 2021 یکی از بهترین جایگزین‌ ها برای بازی‌ های فوتبال PES و FIFA است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد اینکه چگونه در کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم و بهترین تنظیمات میزان دقت فری فایر را مشاهده کنید.

بازی دریم لیگ 2021 اساساً به فایل های OBB و APK برای عملکرد صحیح نیاز دارد. و هر دو فایل باید هر فایل را در مسیر صحیح قرار دهند. با این اوصاف، بیایید دقیقاً به هدف این مقاله در Naijaknowhow بپردازیم که به شما نشان می دهد چگونه Dream League Soccer Mod APK + Data + OBB را به راحتی بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود نصب کنید.

مراحل نصب دریم لیگ 2021 و 2020 و 2019 (DLS APK) در گوشی اندروید

بازی دریم لیگ 2021

1. اگر قبلاً آنها را دانلود نکرده‌اید، داده‌های DLS Apk و OBB را از لینک‌های زیر دانلود کنید. سپس به Security رفته و گزینه Unknown sources را فعال کنید.

2. پس از دانلود، به اپلیکیشنی نیاز دارید که بتواند فایل های آن را استخراج کند. اگر قبلاً بازی دریم لیگ را نصب نکرده‌اید، می‌ توانید یکی را از گوگل پلی استور دانلود کنید و فایل‌ها را از فایل RAR استخراج کنید.

3. پس از استخراج، دو پوشه به نام‌های OBB و Data و یک فایل APK DLS پیدا خواهید کرد. روی پوشه ای با نام “OBB” کلیک کنید و سپس پوشه نمایش داده شده را طولانی فشار دهید. پوشه را در Android >> OBB کپی کنید. این می تواند در حافظه داخلی دستگاه شما یا روی کارت حافظه باشد. این بستگی به محیط ذخیره سازی ترجیحی شما دارد.

4. مراحل 4 را تکرار کنید، اما به جای کپی کردن پوشه OBB، روی پوشه ای با نام “DATA” کلیک کنید.

5. روی پوشه ای که بعد ظاهر می شود فشار طولانی دهید و آن را در Android >> Data کپی کنید. باید در رسانه ذخیره سازی که در مرحله 4 استفاده کردید باشد.

6. دیتای گوشی یا وای فای خود را غیرفعال کنید. سپس فایل APK نسخه دریم لیگ را که استخراج کرده اید نصب کنید.

7. هنگامی که نصب کامل شد، باید یک نماد DLS را در منوی اپلیکیشن گوشی خود پیدا کنید. در نهایت، برای شروع بازی به صورت آفلاین، ضربه بزنید.

بازی دریم لیگ 2021 و 2020 (DLS APK) را در زیر دانلود کنید:

خلاصه مطلب

بدون شک بازی دریم لیگ 2021 (DLS) یکی از بهترین بازی های فوتبال برای دستگاه های تلفن همراه امروزی در نظر گرفته می شود. اگرچه گرافیک این بازی بهترین نیست، اما گیم پلی ساده به دنبال فوتبال مدرن مهم ترین نکته را نشان می دهد. اکنون می دانید که چگونه بازی دریم لیگ 2021 و 2020 و 2019 (DLS APK) و موارد دیگر را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

منبع: NAIJAKNOWHOW.NET

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. من نیاز به فوتبال دار،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید