بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی اندروید با لینک مستقیم دانلود

کتابی را که همیشه می‌خواستید با کمک این برنامه‌ های اندروید برای رمان‌ نویسان و داستان‌ نویسان بنویسید، شروع کنید. در این مقاله بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی اندروید که همراه با لینک مستقیم دانلود هستند را به شما معرفی می کنیم.

بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی اندروید

اگر برای نوشتن کتاب خود بر روی کاغذ مشکل دارید، استفاده از یک برنامه برای ساختن داستان شما می تواند به بهره وری شما کمک کند و به شما کمک کند تا آنرا سازماندهی کنید. در این مقاله به بررسی بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی برای اندروید می پردازیم.

این برنامه‌ ها نه تنها یک ویرایشگر متن ساده و کارآمد ارائه می‌کنند، بلکه به شما در سازماندهی فصل‌ ها، توسعه کاراکترها و ساختن طرح کمک می‌کنند. تجربه نوشتن خود را افزایش دهید و این برنامه های کتاب نویسی را کشف کنید.

1. Novelist

Novelist که اولین گزینه بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی برای اندروید است یک برنامه کتاب نویسی عالی است که به تمام ویژگی هایی که برای برنامه ریزی و نوشتن داستان بعدی خود نیاز دارید مجهز است. کتاب خود را به فصل تقسیم کنید، چندین کتاب را ذخیره و پشتیبان بگیرید و طرح خود را بسازید.

برای کمک به شروع، می توانید یک الگوی استاندارد اضافه کنید یا الگوی خود را ایجاد کنید. قالب های سفارشی برای نوشتن یک سری کتاب عالی هستند. شما به راحتی می توانید شخصیت ها و مکان ها را به جدیدترین کتاب خود بدون نیاز به شروع از ابتدا منتقل کنید.

در ویرایشگر متن ابزارهای زیادی برای کمک به مدیریت کتاب خود وجود دارد. تعداد کلمات و پاراگراف‌ ها وجود دارد که شما را در قبال اهداف نوشتاری خود مسئول می‌داند . همچنین یک ابزار History برای مشاهده و بازیابی نسخه های قبلی داستان خود خواهید یافت. یکی دیگر از ویژگی های مفید ابزار نظر دادن است، بنابراین می توانید هنگام ساختن داستان خود یادداشت هایی برای خود بنویسید.

Novelist یک برنامه عالی برای کتاب نویسی منظم است. بهتر از همه، استفاده از آن رایگان است و شامل تبلیغات نمی شود، بنابراین می توانید بدون حواس پرتی بنویسید .

دانلود: Novelist (رایگان)

2. MyStory.today

شما می توانید رمان خود را با استفاده از فصل ها و بخش ها سازماندهی کنید. اینها را می توان در نوار کناری یافت. همه چیز در پوشه ها ذخیره می شود، بنابراین می توانید به راحتی بین فصل ها پرش کنید و ویرایش های سریع انجام دهید. در نوار پیمایش بالا تعدادی ابزار داستان نویسی اضافی وجود دارد – شخصیت ها و مکان ها – بنابراین می توانید به راحتی داستان خود را بدون ترک برنامه توسعه دهید.

MyStory.today همچنین یک ویژگی Corkboard برای یادداشت برداری خارج از داستان اصلی شما ارائه می دهد. در اینجا، می‌توانید ایده‌ها را دوباره مرتب کنید و برچسب‌هایی اضافه کنید تا نوشته‌های خود را به روز نگه دارید.

دانلود: MyStory.today  (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

3. Writer Lite

علاوه بر ویژگی‌ های قالب‌بندی اولیه مانند پررنگ، مورب و زیرخط، می‌توانید یک بخش شکسته اضافه کنید و یک پاراگراف را با ضربه زدن یک دکمه کپی کنید. همچنین می‌توانید طرح‌بندی نوار ویرایش را برای دسترسی آسان به میان‌برهای قالب‌بندی تغییر دهید.

برای دسترسی سریع بیشتر، می‌توانید از برگه صفحه اصلی کتاب به آخرین ویرایش دسترسی داشته باشید. در اینجا، تعداد کل کلمات و گزینه هایی برای سازماندهی مجدد فصل ها را نیز خواهید یافت. Writer Lite کار درخشانی انجام می دهد و به شما کمک می کند در سفر کتاب نویسی خود سازماندهی شده و در عین حال کار خود را ایمن نگه دارید.

دانلود: Writer Lite (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

4. LivingWriter

LivingWriter که گزینه چهارم بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی برای اندروید است برای نوشتن یک داستان موفق در همه زمینه ها پیشی می گیرد. اگر برای اولین بار با نوشتن شروع می کنید، الگوهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند یک شروع کنید. الگوها به دو دسته داستانی و غیرداستانی طبقه بندی می شوند و بر اساس اصول نوشتن از نویسندگان پرفروش هستند.

ویرایشگر متن غنی گزینه های زیادی را برای کمک به شما در ایجاد یک محیط نوشتاری ایده آل ارائه می دهد. می توانید سبک و اندازه فونت را تغییر دهید و می توانید رنگ متن را تغییر دهید. همچنین طیفی از رنگ های هایلایتر وجود دارد که می تواند به شما در ویرایش کارآمد کمک کند.

برای اندازه گیری پیشرفت خود، می توانید به برگه آمار مراجعه کنید. در اینجا، می‌توانید تعداد کلماتی را که هر روز نوشته‌اید و مدت زمانی را که صرف نوشتن کرده‌اید، مشاهده کنید.

دانلود: LivingWriter (آزمایشی رایگان، اشتراک لازم است)

5. Pluot

بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی اندروید

Pluot گزینه بعدی بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی برای اندروید, یک ابزار داستان نویسی است که به توسعه شخصیت ها، صحنه ها و مکان های کتاب شما کمک می کند. این برنامه به شما کمک می کند تا هر بخش از کتاب خود را با جزئیات برنامه ریزی کنید. شما می توانید یک طرح کلی داستان ایجاد کنید، صحنه ها را اضافه کنید، و پروفایل های شخصیت ایجاد کنید.

از صفحه Create Scene، می توانید رویدادهای کلیدی را در قسمت توضیحات مشخص کنید و به فیلدهای اضافی مانند Conflict و Outcome دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید موارد سفارشی ایجاد کنید و با تغییر رنگ فیلدها را شخصی سازی کنید.

نیازی به اضافه کردن جزئیات غیر ضروری نیست—شما می توانید از صفحه اصلی انتخاب کنید که کدام فیلدهای کاراکتری را می خواهید استفاده کنید. اگر به دنبال مرکزی برای ذخیره تمام جزئیات کتاب بعدی خود هستید، Pluot قطعا برنامه ای است که باید در نظر بگیرید.

دانلود: Pluot (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

6. Pure Writer

Pure Writer گزینه هشتم بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی برای اندروید یک ویرایشگر متن همه کاره است که دارای ویژگی هایی است تا محیطی راحت برای نوشتن فراهم کند. می‌توانید بین تم‌های روشن و تاریک جابه‌جا شوید، که برای نوشتن در اواخر شب ایده‌آل است. ویرایشگر دارای حالت تمام صفحه است، بنابراین می توانید بدون حواس پرتی خارجی بنویسید.

نوار ویرایش چندین ابزار برای نیازهای بهره وری شما دارد که مهمترین آنها یک ابزار جستجوی پیشرفته است. با استفاده از قابلیت جستجو، می توانید کلمات یا عبارات کلیدی فصل های مختلف کتاب خود را پیدا کنید. اگر از ضربه زدن مداوم هنگام نوشتن در تلفن همراه بیزارید، می توانید از joy-con مکان نما برای ویرایش دقیق تر استفاده کنید.

ویرایش در Pure Writer مشکلی ندارد. یک ویژگی Find and Replace وجود دارد و می‌توانید میانبرهای قالب‌بندی سفارشی برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود ایجاد کنید. به لطف ویژگی قفل خودکار Pure Writer، همه کتاب‌های شما را می‌توان خصوصی نگه داشت.

دانلود: Pure Writer (رایگان، اشتراک در دسترس است)

7. Writecream

ChatGenie یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی است که به شما در انجام وظایف نوشتن کمک می کند. می‌توانید پیشنهادات و ایده‌ها را از آن بخواهید یا از آن بخواهید پروفایل شخصیت‌ها ایجاد کند.

یکی دیگر از ویژگی های برتر، بازنویسی محتوا است. این ابزار بازنویسی می‌تواند به شما کمک کند که عبارات متن‌های دشوار را در نوشته خود تغییر دهید. این طرح رایگان 20 اعتبار در ماه ارائه می دهد که برای شروع کافی است. می توانید با پرداخت 4 دلار در ماه به طرح نامحدود ارتقا دهید.

دانلود: Writecream (رایگان، اشتراک در دسترس است)

با این برنامه ها به راحتی در اندروید کتاب بنویسید

اگر برای نوشتن سریع‌تر به سرعت تایپ تکیه می‌کنید، این برنامه‌ها فضایی بدون حواس‌پرتی فراهم می‌کنند تا به شما کمک کند کتاب بعدی خود را بدون دردسر بسازید. با توسعه کاراکترهای عالی، ابزارهای برنامه ریزی و میانبرهای ویرایش سریع، لازم نیست دو بار در مورد افزودن یک برنامه به روال کتاب نویسی خود فکر کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید