بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم دانلود

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

جستجوی عکس معکوس به شما امکان می دهد در مورد هر تصویری اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این مقاله بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس برای اندروید و آیفون آورده شده است.

بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم دانلود

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

موتورهای جستجو یافتن اطلاعات یا خرید محصولات را آسان می کنند، اما اگر بخواهید تصویری را که دارید شناسایی کنید، چه؟ در این موارد، جستجوی عکس معکوس به کمک می آید. این ویژگی قدرتمند به شما این امکان را می دهد که به جای وارد کردن متن، یک تصویر را برای جستجو آپلود کنید.

بنابراین، بیایید نگاهی به بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس برای اندروید و آیفون شما بیندازیم.

1. CamFind

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

اولین گزینه از بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس CamFind است. CamFind یک ابزار اصلی و در عین حال کاربردی جستجوی عکس معکوس است. دفعه بعد که می خواهید برای یک تصویر جستجو کنید، کافی است CamFind را باز کنید و عکس بگیرید. پس از بارگذاری تصویر، برنامه آن را با سایرین در اینترنت مطابقت می دهد و شی را شناسایی می کند. پس از این، به نتایج موجود نگاهی بیندازید.

برخلاف سایر برنامه های جستجوی تصویر، عملکرد CamFind بر کمک به شما برای یافتن ویدیوهای مرتبط از برنامه خود تمرکز دارد. در حالی که نسبت به سایر گزینه‌ های موجود در این لیست تطبیق‌پذیری کمتری دارید، می‌توانید یک یادآور بصری تنظیم کنید و یافته‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود: iOS | Android

2. Google Lens

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

دومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس Google Lens است. Google Lens در ابتدا به عنوان یک پیکسل انحصاری عرضه شد. این شرکت بعداً این ویژگی را در Google Photos ادغام کرد. اکنون، هم کاربران iOS و هم اندروید می توانند از Google Lens برای معکوس کردن تصاویر جستجو استفاده کنند.

در اندروید، Google Lens به عنوان یک برنامه مستقل در دسترس است. کاربران iOS می‌توانند به لنز در برنامه جستجوی Google (با ضربه زدن روی نماد دوربین در نوار جستجو) یا برنامه Google Photos دسترسی داشته باشند. در Google Photos، تصویری را که گرفته‌ اید باز کنید و روی نماد لنز (دوم از سمت راست، در کنار نماد سطل زباله) ضربه بزنید.

در برنامه Google Lens، روی نماد دوربین در بالای جستجو با متن دوربین خود ضربه بزنید. هنگامی که برای اولین بار از Google Lens استفاده می کنید، از شما خواسته می شود که Open camera را انتخاب کنید و مجوزهای مناسب را به Google بدهید. هنگامی که این کار را انجام دادید، روی دکمه شاتر ضربه بزنید تا پس از اشاره دوربین، جستجو کنید.

اگر نمی خواهید از دوربین خود استفاده کنید، می توانید از بین تصاویر موجود در کتابخانه عکس خود انتخاب کنید. پس از ضربه زدن روی یک تصویر، Google Lens نتایج شما را نمایش می دهد.

صرف نظر از رویکرد شما، موتور جستجوی بصری Google تصویر را تجزیه و تحلیل خواهد کرد. نتایج مرتبط ترین اطلاعات را نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر از یک حیوان ناآشنا از کتابخانه خود عکس بگیرید یا از آن استفاده کنید، نتایج جستجوی Google را خواهید دید. از محصولی مانند لپ تاپ عکس بگیرید یا از آن استفاده کنید و Google Lens نتایج خرید را به شما پیشنهاد می کند.

به لطف الگوریتم و محبوبیت بی نظیرش، Google Lens یکی از بهترین برنامه های جستجوی عکس معکوس است که می توانید امتحان کنید.

لینک دانلود: iOS

لینک دانلود: Android

3. Veracity

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

 سومین گزینه بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس Veracity است. Veracity یک برنامه موتور جستجوی بصری بصری برای کاربران آیفون است. این به شما امکان می دهد تصاویر را از دوربین رول یا کتابخانه عکس خود انتخاب کنید و می توانید به حساب Dropbox خود پیوند دهید.

Veracity یک ویرایشگر تصویر اولیه ارائه می دهد، اما برای باز کردن قفل آن باید هزینه بپردازید. نکته منفی دیگر این است که Veracity گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن نتایج با دیگران ندارد.

لینک دانلود: iOS

4. Reverse Image Search App

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

چهارمین گزینه بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس Reverse Image Search App است. Reverse Image Search App یک تجربه موتور جستجوی معکوس مینیمالیستی دیگر را ارائه می دهد. برای معکوس کردن جستجوی تصویر از طریق Google Image Search, Yandex Image Search، و Bing Image Search، از رول یا گالری دوربین خود عکس بگیرید.

همچنین می توانید تصاویر را برش داده، بچرخانید و به صورت رایگان در دستگاه خود ذخیره کنید. با این حال، نمی‌توانید تبلیغات را از برنامه جستجوی عکس معکوس حذف کنید. در عوض، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد در گوشه بالا سمت راست به نتایج جستجوی واقعی بروید.

در حالی که این برنامه در iOS در دسترس نیست، برای تجربه نزدیک، برنامه مشابه Reverse Image Search App را بررسی کنید.

لینک دانلود: iOS

لینک دانلود: Android

5. Direct Image Search on Google

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

می توانید از جستجوی مستقیم تصویر گوگل در Safari یا کروم استفاده کنید، اما کمی پیچیده است. برای ادامه جستجو باید از سایت دسکتاپ درخواست کنید. برای استفاده از عملکرد جستجوی عکس معکوس Google در دستگاه های تلفن همراه این مراحل را دنبال کنید:
  1. سایت Google Images را در مرورگر خود باز کنید.
  2. برای Safari در iOS، روی دکمه aA در بالا سمت چپ ضربه بزنید. از منو Request Desktop Website را انتخاب کنید. اگر از Chrome در iOS استفاده می‌کنید، روی آیکون اشتراک‌گذاری در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و به سمت پایین به Request Desktop Website در لیست بروید.
  3. برای Chrome در اندروید، روی دکمه منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و کادر سایت Desktop را علامت بزنید. روی آیکون دوربین که در صفحه ظاهر می شود ضربه بزنید.
  4. اکنون می توانید یک تصویر را آپلود کنید، یک تصویر را به نوار جستجو بکشید، یا یک URL را درست مانند روی دسکتاپ خود جایگذاری کنید.

لینک بازدید: Google Images

6. Photo Sherlock

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

گزینه ششم بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس Photo Sherlock است. photo Sherlock با یک رابط کاربری ساده ارائه می شود. این برنامه به شما امکان می دهد تا جستجوی تصویر را مستقیماً با استفاده از دوربین آیفون خود معکوس کنید. اگر ترجیح می دهید، می توانید از کتابخانه عکس خود نیز برای آپلود تصاویر استفاده کنید.

پس از آپلود، می توانید انتخاب کنید که تصویر را برش دهید تا روی عنصر اصلی تمرکز کنید. سپس برنامه یک نتیجه جستجوی تصویر را از Google یا Bing دریافت می کند. برای جستجوی تخصصی‌تر، Photo Sherlock به Actor و Face Sherlock مشابه برای کسانی که به دنبال یافتن شخص بر اساس تصویر از طریق یک برنامه هستند پیوند می‌ دهد.

Photo Sherlock برخی از تبلیغات مزاحم را نشان می دهد، اما می توانید آنها را با هزینه اندکی از برنامه حذف کنید.

لینک دانلود: iOS | Android

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

گزینه هفتم بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس TinyEye است. اگر نمی‌خواهید یک برنامه اختصاصی دانلود کنید، TinyEyeبسیاری از ابزارهای آنلاین جستجوی عکس معکوس را در قالبی مناسب برای موبایل ارائه می‌دهند. TinEye یکی دیگر از سرویس های محبوب است که به شما امکان می دهد یک تصویر را با URL یا با اشتراک گذاری یک فایل جستجو کنید.

پس از آپلود، ابزار در وب می خزد و تصاویر را به فهرست آن اضافه می کند. TinEye به شما امکان می دهد نتایج را بر اساس بهترین تطابق، بیشترین تغییر، بزرگترین تصویر، جدیدترین و قدیمی ترین مرتب کنید. علاوه بر این، می‌توانید نتیجه را در دامنه‌ها و مجموعه‌های برتر فیلتر کنید.

لینک بازدید: TinEye

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

Reverse Photos Search یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس است. مانند سایرین، این یکی هم پایه است و به شما امکان می دهد تصاویر را آپلود کنید یا بکشید و رها کنید.

پس از آپلود، ابزار تصویر شما را در اختیار Google Images قرار می دهد، جایی که سعی می کند مطابقت را پیدا کند. اگر نمی‌خواهید درخواست سایت Google Images دسکتاپ را در دستگاه تلفن همراه خود زحمت دهید، این یک ابزار ساده است، اما تبلیغات مزاحم ناخوشایند هستند.

لینک بازدید: Reverse Photos Search

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

گزینه نهم از بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس Baidu Image Search است. همانطور که می دانید، خدمات گوگل در چین در دسترس نیست. بنابراین، موتور جستجوی چینی Baidu در آن منطقه ظاهر می شود. اگر در چین هستید یا می خواهید تصویری را جستجو کنید که مربوط به چین باشد، Baidu Image Search یکی از بهترین گزینه ها است.

همانطور که انتظار دارید، وب سایت به شما امکان می دهد عکس بگیرید، تصویری را بکشید یا آن را از کتابخانه خود آپلود کنید. اگر Baidu در آپلود عکس‌ ها از مرورگر شما مشکل دارد، می‌توانید برنامه Baidu را نیز برای معکوس کردن جستجوی تصویر دانلود کنید.

لینک بازدید: Baidu Images

دانلود: iOS | Android

10. Yandex

اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس

Yandex گزینه دهم از بهترین اپلیکیشن های جستجوی عکس معکوس است. Yandex یک موتور جستجوی محبوب در روسیه است. مانند گوگل، ویژگی جستجوی تصویر را ارائه می دهد. با ضربه زدن روی آیکون دوربین در نوار جستجو، یک تصویر آپلود کنید. همچنین می‌توانید از کلیپ‌بورد خود جای‌گذاری کنید یا یک URL برای جستجوی معکوس یک تصویر وارد کنید.

نتایج جستجوی شما سعی می کند متن را در تصویر شما شناسایی کند، به شما امکان می دهد تصویر خود را برش دهید و تصاویر مشابه را به شما نشان دهد. اگر برخی از دلایل ما برای اینکه ما برای Google Lenz در کروم هیجان زده هستیم، طنین انداز نباشد، Yandex Images می تواند جایگزین ساده ای باشد.
لینک بازدید: Yandex Images

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS با لینک مستقیم دانلود

اهمیت جستجوی عکس معکوس

جستجوی عکس معکوس زمانی بسیار مفید است که شما نیاز دارید چیزی را که دیده اید اما اطلاعات زیادی درباره آن ندارید جستجو کنید.
علاوه بر خرید و کشف محصول، جستجوی عکس معکوس کاربردهای دیگری نیز دارد. می‌توانید از آن برای بررسی واقعی بودن عکس‌ها، حذف اخبار جعلی و ردیابی اطلاعات مورد نیاز استفاده کنید.
اگر به دنبال یک برنامه Google Images یا Google Lens مانند در Android یا iOS هستید، می‌توانید از بین چندین گزینه مشابه بدون نیاز به جستجو در مورد آن ابتدا گوگل را انتخاب کنید.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید