والگرام گزینه نهایی بهترین اپلیکیشن های تغییر خودکار تصویر زمینه اندروید, در دسته برنامه هایی قرار می گیرد که باید قبل از دسترسی به ویژگی تغییر کاغذ دیواری خودکار، یک کاربر حرفه ای شوید. از نظر گزینه‌ها، باید فاصله زمانی مورد نظر خود را تنظیم کنید و دسته کاغذدیواری مورد نظر خود را برای استفاده انتخاب کنید. این برنامه می تواند به طور خودکار تصویر زمینه را در صفحه اصلی، صفحه قفل یا هر دو به طور همزمان تغییر دهد.

این برنامه تصاویر پس زمینه مخصوص اندازه صفحه نمایش دستگاه شما را ارائه می دهد، اما در صورت نیاز، می توانید وضوح تصویر زمینه را به نقطه شیرین خود تغییر دهید. Wallgram مجموعه عظیمی از تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا دارد و می توانید مطمئن باشید که همیشه صفحه نمایش هایی با ظاهری واضح در دستگاه خود خواهید داشت.

لینک دانلود: Wallgram

گوشی خود را با والپیپرهای خودکار جذابتر کنید

برنامه های تغییر خودکار کاغذدیواری روشی عالی برای تازه کردن صفحه اصلی و قفل گوشی شما هستند. خوشبختانه، شما اکنون تعداد زیادی اپلیکیشن دارید که بسته به اینکه کدام یک گزینه مناسب تری برای شما هستند، می‌توانید انتخاب کنید. و با برخی از برنامه‌ ها مانند Tapet که به شما امکان می‌دهند تصاویری متناسب با مشخصات خود تولید کنید، می توانید هوم اسکرین و لاک اسکرین تازه تری را در اختیار داشته باشید.

منبع: MAKEUSEOF.COM