راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار _ بخش اول

  • توسط پویان ایزدی
  • شهریور 12, 1400
  • گیم شات
  • 0
راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار. بررسی Marked Trees و راهنمای مسیر کوه و مراحل دیگری که در بازی گاد اف وار باید طی کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

در مورد راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار باید بگوییم که در این فصل اطلاعاتی را قبل از شروع ماجراجویی با گاد اف وار مشاهده خواهید کرد که ارزش بررسی کردن را دارند. راه حل ما تمام تلاش های اصلی و فرعی و همچنین فعالیت ها و کارهای جانبی را پوشش می دهد.

در مورد راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار باید بگوییم که فصل هایی پیش رو شامل مطالبی در مورد خط اصلی داستان هستند؛ لیستی از صندوقچه های Nornir و صندوقچه های قرمز.

خط اصلی داستان. این فصل ها می توانند به شما در مقابله با چالش های خط اصلی داستان کمک کنند. راهنمای ما درباره بازی گاد اف وار, شامل توصیف همه ماموریت ها است و تاکتیک هایی را برای مبارزه های چالش برانگیز در بر دارد.

اسرار و کالکشن ها. در طول کمپین ها به سرزمین های جدیدی می رسید و از مناطق وسیع Midgard دیدن می کنید. این بازی شامل تعداد زیادی از گنجینه ها, چالش ها و مجموعه های پنهان است – صفحه های اختصاصی مربوط به هر سرزمین را بررسی کنید تا از مکان های همه اسرار مطلع شوید. در آنجا می توانید لیستی از چیزهایی که باید باز کنید, اطلاعاتی در مورد محل پیدا کردن آنها و فیلم های مفید را مشاهده کنید!

صندوقچه های Nornir. مراحل انجام ماموریت حاوی اطلاعاتی در مورد کالکشن ها نیست اما صندوقچه های Nornir استثنا هستند – به لطف راهنما می توانید به راحتی به این ارتقاء ها برسید که سلامت و خشم شما را به طور دائم افزایش می دهد.

ارتقا و پیشرفت شخصیت. سعی کنید مأموریت های جانبی را در حین پیشرفت در بازی و کشف جهان تکمیل کنید. شما می توانید ارتقاء و تجهیزات بیشتری پیدا کنید که مبارزه را آسان تر می کند. هر از گاهی بازی به شما اطلاع می دهد که “شاید زمان اکتشاف فرا رسیده است؟” – این بدان معناست که شما باید از خط اصلی داستان استراحت کنید و وارد یک ماجراجویی جدید شوید.

از سرزمین های کاوش شده قبلی دیدن کنید. برای یافتن مجموعه های جمع آوری شده یا انجام ماموریت های جانبی می توانید به مکان قبلی مراجعه کنید. در وقت اضافه, شما توانایی های جدیدی خواهید داشت و دسترسی به صندوقچه های مخفی, مسیرها و اسرار دیگر را باز خواهید کرد. برای تکمیل 100٪ بازی عجله نکنید.

طول بازی. به پایان رساندن خط اصلی داستان در حدود 25 تا 30 ساعت طول می کشد. با این حال, اگر شما در جهان بازی غوطه ور شوید و سعی کنید همه کالکشن ها را پیدا کنید, بازی بسیار طولانی تر خواهد بود.

سطح دشواری. این راهنما بر اساس سطح دشواری پیش فرض – تجربه متوازن است. سطح دشواری فعلی شما می تواند هر لحظه در گزینه های بازی (به استثنای آخرین ، سخت ترین سطح) تغییر کند. مراقب باشید – سطح دشواری بالاتر می تواند واقعا سخت باشد و رئیس اختیاری با چالش مبارزه می کند!

نکته مهمتوصیه می کنیم اگر قصد دارید تا به باز کردن همه اسرار (صندوقچه ها, کلاغهای اودین و غیره) بپردازید, فصل را با اسرار از یک مکان مشخص در یک برگه مرورگر جداگانه باز کنید. این فصل ها, به عنوان مثال, لیستی از مجموعه های قابل جمع آوری که در یک منطقه معین یافت می شوند هستند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2021 و آموزش نصب بازی پابجی موبایل مشاهده کنید.

The Marked Trees _ بررسی

در مورد راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار باید بگوییم که این فصل شامل مراحل اولیه ماجراجویی کریتوس  و آترئوس و ماموریت Marked Trees است. در این بخش از راهنما, اولین مکان گاد اف وار – Wildwoods را کشف خواهید کرد.

فهرست مطالب

  • به پایین رودخانه بروید
  • بهمراه آترئوس به شکار بروید
  • ترول را شکست دهید
  •  به خانه باز گردید
  • غریبه را شکست دهید
  • به خانه بازگردید

به پایین رودخانه بروید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

کریتوس در حال بریدن درخت است. R1 را چند بار فشار دهید, چوب را بردارید و آترئوس را دنبال کنید. سوار قایق شده و به ساحل مقابل برسید. به سمت کابین حرکت کنید. صحنه ای را ببینید که آخرین لحظات مادر آترئوس و معشوق کریتوس را به تصویر می کشد.

بهمراه Atreus به شکار بروید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

زمان شکار با آترئوس است. جلو بروید – با اولین وسیله دست ساز اختیاری روبرو خواهید شد. به یاد داشته باشید که اسرار همه مناطق در فصل جداگانه شرح داده شده است.

بدنبال پسر باشید. از بالای سوراخی در پل بپرید. می توانید کمی نقره جمع کنید و صندوق کمتری پیدا کنید. در طول بازی با موقعیت های متعددی مانند این مواجه می شوید – سعی کنید هر مکان را با دقت کاوش کنید (در صورت تمایل؛ با این حال, نقره های اضافی یا وسایل دستی همیشه مفید هستند).

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

به مانع رو پل برسید, تبر خود را بیرون آورده و به طرف مانع مذکور پرتاب کنید. سپس, شما باید به جلو بپرید. صحنه ای را تماشا کنید و خود را برای اولین مبارزه خود آماده کنید. از این لحظه بمنظور اینکه کمی تمرین کنید, استفاده کنید و ببینید سلاح شما چه توانایی هایی دارد.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

پسر کریتوس را دنبال کنید. به زودی به یک چنگال خواهید رسید. در اینجا می توانید اولین صندوق Nornir خود را تهیه کنید. به راست بروید و وارد یک دخمه شوید. برای دسترسی به محتوای صندوقچه, سه rune را از بین ببرید. در داخل شما سیب Idunn را خواهید یافت – سه سیب جمع کنید تا سلامت بدن خود را برای همیشه افزایش دهید.

به عقب برگردید و در جهت مخالف حرکت کنید. زنجیر را پایین بکشید, گرگ ها را شکست دهید و صندوقچه قرمز را باز کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

می توانید ادامه دهید. دنبال پسر برو. با دشمنان جدیدی روبرو می شوید. پس از آن باید به خروجی برگردید و از در سمت راست عبور کنید. چند گرگ دیگر را شکست دهید و یک صندوقچه قرمز دیگر را باز کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

به سالن برگردید. به چرخ نخ نزدیک شده و دروازه را بلند کنید. نگذارید چرخ برود! – تبر خود را به سمت مکانیسم بالای دروازه نشانه بگیرید تا آن را منجمد کند. قبل از خروج از محفظه, باید به اتاق سمت راست بروید و یک صندوق قرمز دیگر باز کنید.

در خارج از آنجا, باید به چپ بروید, و از زنجیر بالا بروید – یک صندوق قرمز دیگر را باز کنید. به توری ها نزدیک شوید و تبر خود را به سمت نماد بالای بمب نشانه بگیرید – روی زمین می افتد و کمی نقره دریافت خواهید کرد.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

از پله ها بالا بروید و اولین محراب Jotun را پیدا خواهید کرد که متعلق به, به اصطلاح, کارگران است – چالش های اختیاری. در این مثال شما باید 11 محراب پراکنده در سراسر جهان پیدا کنید. فهرست آنها را می توان در فصل جداگانه یافت.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

به مسیر اصلی برگردید و مسیرهای یک حیوان را دنبال کنید. با گوزنی روبرو می شوید – کمان را بکشید و حیوان را نشانه بگیرید. متأسفانه, ترول ظاهر می شود. این اولین نبرد چالش برانگیز است.

ترول را شکست دهید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

شکست دادن این ترول نسبتا آسان است. شما باید فاصله ایمن را رعایت کنید و اجازه دهید او حمله کند. تنها زمانی به دشمن ضربه بزنید که خودش را نشان دهد. این نیز زمان خوبی برای آزمایش طفره رفتن شما است – شما باید از حملات او اجتناب کنید زیرا آنها آسیب زیادی می رسانند.

تبر خود را پرتاب کنید. یا به آترئوس دستور دهید در مواقعی که از دشمن دور هستید, از کمان خود شلیک کند.

به خانه بازگردید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

به دیوار نزدیک شوید و به آترئوس برای بالا رفتن کمک کنید. دنبالش بروید. با دشمنان جدیدی روبرو خواهید شد. بازی به شما اطلاع می دهد که چگونه می توانید مخالفان را خیره کنید که به نوبه خود به شما امکان می دهد اعدام ها را انجام دهید.

با دشمنان بجنگید, حملات و حیرت و غافلگیری ها را تمرین کنید. شما همچنین باید به دستور دادن به آترئوس عادت کنید – به لطف تیرهای او می توانید دشمنان را سریعتر غافلگیر کنید و نبردها را سرعت بخشید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

با اولین اتاق مخفی روبرو خواهید شد. می توانید بعداً آن را باز کنید – فعلاً باید به خط اصلی داستان پایبند باشید.

مردی مرموز در خانه ظاهر می شود. معلوم می شود که او موجودی بسیار قدرتمند است. زمان دفاع از آترئوس در برابر یک دشمن سرسخت فرا رسیده است!

غریبه را شکست دهید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

زمان مبارزه با رئیس است. در ابتدا, غریبه ای شما را تحریک می کند تا به او حمله کنید. این یک فرصت خوب برای یادگیری حرکات او است. از حملات و اتهامات خود دوری کنید. کانترها را در لحظه مناسب انجام دهید.

پس از اتمام بیشتر نوار سلامتی وی, می توانید چند صحنه کوتاه را مشاهده کنید که در طی آنها باید دکمه های راست را فشار دهید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

دشمن شما سلامتی خود را به دست آورد و کریتوس اکنون در حالت خشم است. با حملات جدید و قدرتمند به دشمن حمله کنید. پس از پایان حالت خشم به تاکتیک های قدیمی بازگردید.

به خانه برگرد. غریبه تو را در آرامش نمی گذارد. او با دو برابر قدرت به کراتوس حمله می کند. دشمن شما را به پرتگاه می اندازد – بالا بروید و مبارزه را ادامه دهید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

زمان دور سوم است. شما هر دو سلامتی خود را بازسازی می کنید اما این بار دشمن حتی سریعتر و بهتر در نبرد است. جا خالی بدهید, مراقب حملات او باشید . به یاد داشته باشید که از حملات دشمن جلوگیری کرده و در صورت فرصت به او ضربه بزنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

در نهایت, L3 + R3 را فشار دهید تا گردن غریبه شکسته شود و این مبارزه به پایان برسد.

به خانه برگردید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

مبارزه شدت گرفت. کریتوس برنده شد اما مجروح شد. به خانه بروید و ببینید آیا آترئوس خوب است.

ماموریت اول در حال حاضر کامل است – شما 350 XP دریافت می کنید. با این حال, این فقط آغاز یک ماجراجویی بزرگ است!

مسیر کوه – راهنما

در مورد راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار باید بگوییم که این فصل شامل مراحل مأموریت “مسیر به کوه” در گاد اف وار است. کریتوس و آترئوس می خواهند آخرین خواسته زن در حال مرگ را برآورده کنند – او می خواهد خاکسترش را از بلندترین کوه به اطراف پراکنده کند.

فهرست مطالب

  • سفر به کوه
  • به سمت کوه ادامه دهید
  • مبارزه با Reavers
  •  از خرابه ها فرار کنید
  •  به سمت کوه ادامه دهید
  • شکار با آترئوس
  •  آترئوس را پیدا کنید
  • به دنبال ساحره بروید و گراز را نجات دهید
  • سوار قایق شوید و با قایق به سمت نور بروید
  • در کنار پل پیاده شوید و معبد را جستجو کنید
  • از برج و غارها عبور کنید
  • به سمت کوه ادامه دهید

سفر به کوه

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

زمان ادامه سفر است. امتیاز تجربه را خرج کنید و سپس به جلو حرکت کنید. در لبه باریک راه بروید, به طرف دیگر بپرید و سپس بالا بروید. به غاری رسیده اید.

یک سطل آویزان در سمت راست از ورودی وجود دارد – آن را بیندازید و نقره جمع کنید. سپس, به چرخ در حال چرخش نزدیک شوید و پل را پایین بیاورید – با تبر خود مکانیزم آن را فریز کنید. به آترئوس نزدیک شوید, او را بلند کنید و زنجیر را بیندازید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

شما هم اکنون در سطح بالایی هستید. به راست بروید و با نقره به طرف صندوقچه بپرید. برگردید روی پل و بالا بروید. زنجیر دیگری را می توان در یکی از طاقچه ها یافت – آن را پایین بیندازید. سپس, باید دوباره صعود کنید.

حرکت خود را تا رسیدن به انتهای Wildwoods ادامه دهید. نقره را از روی جنازه بردارید و جلو بروید. اکنون باید با گروهی از کشنده ها روبرو شوید. آنها را شکست دهید و سپس به اطراف منطقه نگاه کنید (مانند گلدانها را خراب کنید و کمی نقره جمع کنید). پس از آن باید صعود کنید.

به سمت کوه ادامه دهید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

یک دشمن واحد در بالا منتظر شماست – او را شکست دهید و به جلو حرکت کنید. یک صندوقچه طلا در سمت راست یافت می شود – این یک صندوقچه افسانه ای است (لیست آنها در یکی از فصل ها یافت می شود) و حاوی غنیمت ارزشمندی است. با این حال, اکثر این صندوق ها به خوبی پنهان شده اند. این یکی شامل یک rune است – آن را برای تقویت کریتوس مجهز کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

به جلو حرکت کنید, ستون را برداشته و آترئوس را تا پل دنبال کنید. شما اکنون در طبقه پایین هستید – گروهی از دشمنان در اینجا منتظر شما هستند. از rune تازه بدست آمده استفاده کنید و سعی کنید با دشمنان واحد مبارزه کنید. به یاد داشته باشید که تبر را به طرف دشمن پرتاب کنید که سعی می کند از بالا به شما شلیک کند.

با rune به ابلیسک نزدیک شوید و آنها را بخوانید. دشمنان جدیدی ظاهر می شوند – کشنده های زرهی که با سلاح های قدرتمند حمله می کنند. حملات آنها بسیار آسیب می زند, بنابراین مراقب آنها باشید و از حملات آنها دوری کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

پس از آن باید از دیوار بالا رفته و به جلو حرکت کنید. به سمت آترئوس بروید و جلو بروید. نقره را از سربازان افتاده جمع آوری کرده و به سمت موجودی که در حال نواختن یک آهنگ است حرکت کنید.

اکنون باید با یک Revenant روبرو شوید – این یک دشمن جدید و بسیار قدرتمند است. برای صدمه زدن به او باید به آترئوس دستور دهید که با تیر خود تیراندازی کند – به لطف آن دشمن برای لحظه ای کوتاه آسیب پذیر می شود. از پرتابه های هیولا اجتناب کنید و سعی کنید از زاویه ای دیگر به آن نزدیک شوید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

از روی بقایای پل بپرید. سطلی که در آن نقره وجود دارد را پایین بیندازید. راست بروید وصندوقچه قرمز را باز کنید. به طرف دیگر بپرید و با کشنده روبرو شوید. در اینجا, می توانید صندوقچه Nornir دیگری را نیز بیابید. ویدئوی بالا نحوه باز کردن آن را توضیح می دهد.

صندوقچه را باز کنید و کمی عقب بروید. این منطقه ارزش کاوش را دارد – می توانید یک محراب Jotun پیدا کنید, یک طومار بگیرید و به سمت پایین حرکت کنید, جایی که باید برای یک صندوق قرمز دیگر بجنگید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

هنگامیکه آماده باز شدن صندوقچه کوچکتر در سمت راست هستید, به جلو بپرید. شما به جایی می رسید که در آن باید یک نبرد چالش برانگیز دیگر را انجام دهید. ابتدا چند کشنده معمولی را شکست دهید. پس از آن چند کشنده زرهی ظاهر می شوند. باید از خشم استفاده کنید. به یاد داشته باشید که رول و طفره می روید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

نقره را بردارید و پل را پایین بیاورید – باید تبر را به سمت علامت واقع شده در زیر نشانه بگیرید. به جلو حرکت کرده و صندوقچه قرمز را در سمت راست باز کنید. به دروازه برگردید و آن را باز کنید.

مبارزه با Reavers

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

Reavers ظاهر می شوند. آنها را سریع شکست دهید. دشمنان پس از یک صحنه کوتاه, به زندگی باز می گردند. دوباره آنها را بکشید.

از ویرانه ها فرار کنید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

زمان فرار از ویرانه هاست. به تخته های چوبی نزدیک شوید و آترئوس را بلند کنید. پسر یک زنجیر برای شما پایین می آورد – از آن بالا بروید. به جلو حرکت کنید – لبه باریک را دنبال کنید.

به سمت کوه ادامه دهید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

صدای کسی را می شنوید – منبع آن را دنبال کنید (همچنین می توانید در راه خود یک صندوق قرمز جمع کنید). تبر را به طرف درخت در سمت راست پل پرتاب کنید تا به جلو حرکت کنید.

معلوم می شود Broke یکی از برادرانی است که تبر شما را جعل کرده است. کوتوله, ارتقاء سلاح را به شما ارائه می دهد – این یک آموزش کوتاه است که نحوه ارتقاء تجهیزات و نحوه خرید از مغازه را توضیح می دهد.

می توانید سلاح جدید خود را آزمایش کنید – چند دشمن جدید ظاهر می شوند. به سمت دروازه بسته بروید. به سمت چپ بروید، به سمت چپ برگردید. پل را پایین بیاورید و زنجیر را پایین بکشید. به صندوقچه قرمز دیگری برسید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

در مورد راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار باید بگوییم که اکنون می توانید از دروازه عبور کرده و وارد داخل کوه شوید. مانند همیشه, مکانیسم واقع در بالای دروازه را هدف گرفته و خود دروازه را منجمد کرده و به جلو حرکت کنید. از گذرگاه باریک عبور کرده و سپس گوشه سمت راست بالای تله سنبله را نشانه بگیرید. این کار آن را جابجا می کند و گذر جدیدی را آشکار می کند.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

این عمل را تکرار کنید و به جلو حرکت کنید. یک صندوقچه قرمز در پشت طاقچه در دیوار یافت می شود. برگردید, گوشه دروازه خوشه دار را نشانه رفته و صندوقچه را باز کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

جلو بروید تا به تله spike برسید. علامت چوبی را برای پیچاندن تله هدف بگیرید. سپس, باید تبر را به مکانیزم پایین پرتاب کنید. به جلو بپرید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

موج نسبتا بزرگی از دشمنان ظاهر می شود – آنها را شکست دهید. همچنین می توانید از تبر خود استفاده کنید و به  سمت آترئوس برگردید تا تعدادی از هیولاها را خرد کنید. در مبارزه پیروز شوید و دوباره به میدان بروید. دیوار چپ را از بین ببرید و صندوق کوچک را با نقره باز کنید.

از تبر استفاده کنید و گوشه تله spike دیگری را نشانه بگیرید. جلو بروید و بچرخید. اکنون می توانید صندوقچه Nornir دیگری را باز کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

وظیفه جدید شما این است که مکانیسم ها را به گونه ای شلیک کنید که آنها یک rune ایجاد کنند. راه حل را می توانید در فیلم بالا پیدا کنید.

وارد غار شوید و پسر کریتوس را دنبال کنید. وقت شکار دیگری است!

با آترئوس به شکار بپردازید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

هر دو شخصیت در حال شکار حیوان دیگری هستند. پایین بروید … و با یک ترول دیگر روبرو شوید. این یکی از آتش استفاده می کند. دشمن بسیار شبیه ترولی است که قبلاً جنگیده اید – مراقب حملات جدید شعله آن باشید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

به اطراف نگاه کنید, غنیمت را جمع آوری کرده و به طرف صندوق نورنیر دیگر بروید. این بار باید سه زنگ را پیدا کنید و آنها را بزنید تا صندوقچه باز شود. راه حل آن معما را می توان در بالا یافت.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

پس از اتمام کار, می توانید به غار بروید و به پایین بپرید. به عنوان آترئوس, شما باید حیوان را نشانه رفته و به آن شلیک کنید. این موجود در برابر تیرها آسیب ناپذیر است – آن را تعقیب کنید!

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

به روستای قدیمی بروید و در کابین ها کاوش کنید. کمی نقره پیدا خواهید کرد. به جلو حرکت کنید.

گروهی از دشمنان ظاهر می شوند. از Leviathan برای کشتن آنها استفاده کنید. سپس, بلوک سنگی را بردارید و مراقب cut-scene باشید.

آترئوس را پیدا کنید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

زمان آن رسیده است که آترئوس را پیدا کنید که به دنبال حیوان وحشی می دوید. به جلو فرار کنید – شما در هزارتو هستید. با دنبال کردن صدای پسر, او را پیدا کنید.

به راست, سپس به چپ, سپس دوباره به راست و چپ بروید – به پسر می رسید. او با یک زن مرموز همراه است.

ساحره را دنبال کنید و گراز را نجات دهید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

کمک کنید تا گراز را نجات دهید. آن را به کابین جادوگر ببرید. حیوان را روی میز بگذارید و برای جمع آوری گیاهان دارویی به باغ بروید.

به گلهای سفید نزدیک شده و آنها را بردارید. سپس, باید به آترئوس بروید و با او صحبت کنید. به سمت جادوگر بروید.

سوار قایق شوید و با قایق به سمت نور بروید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

از این به بعد می توانید از قطب نما جادوگر استفاده کنید – قطب نما به شما در مورد هدف فعلی شما می گوید و به شما در حرکت در سرزمین ها کمک می کند.

شما با یک دایره عجیب و غریب سبز و چند بلور قرمز روبرو می شوید – این موانع بعداً برطرف می شوند. صندوقچه افسانه ای واقع در این منطقه به راحتی پیدا می شود (حاوی یک طلسم خوب است). در انتهای غار می توانید صندوقچه را فشار دهید تا به صندوقچه قرمز دیگری دسترسی پیدا کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

وقتیکه آماده شده اید به سمت قایق بروید و غار را ترک کنید. قطب نما جهت را به شما نشان می دهد – قایق به سمت خرابه های معبد. آترئوس rune را که در آن مکان یافت می شودU می خواند. Jormungandr را بیدار می کنید. خوشبختانه, هیولا با شما کاری ندارد.

اکنون می توانید جزایر نزدیک را کاوش کنید, کالاهای کلکسیونی زیادی پیدا کنید و از Broke کمک بگیرید. به لطف اکتشاف می توانید وسایل بهتری پیدا کنید که در ماموریت های آینده به شما کمک می کند.

در کنار پل پیاده شوید و معبد را بررسی کنید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

با رفتن به نشانگر روی قطب نما می توانید ماجراجویی خود را ادامه دهید. با Broke صحبت کنید – او مغازه خود را در اینجا باز کرد. کوتوله, سنگی به شما می دهد که به شما امکان می دهد به مغازه او بروید – می توانید با استفاده از Mystic Gateways این کار را انجام دهید. در حال حاضر, این یک سفر یک طرفه است, بنابراین تنها زمانی به عقب برگردید که مطمئن شوید یک مکان خاص چیز بیشتری برای ارائه ندارد.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

از روی پل بزرگ عبور کرده و به سمت بالای کوه حرکت کنید. با دشمنان جدیدی روبرو می شوید. همچنین, یاد می گیرید که آترئوس اکنون می تواند با استفاده از حملات فیزیکی که دارای ویژگی خیره کننده هستند, به دشمنان حمله کند. این بسیار مفید است – پسر کریتوس در حال تبدیل شدن به یک جنگجو واقعی است!

از برج و غارها عبور کنید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

دروازه را باز کرده و جلو بروید. مراقب باشید, دشمنان جدیدی در پیش رو دارید. از توانایی های مختلف آترئوس استفاده کنید و سعی کنید دشمنان را مات و مبهوت کنید.

با شعله زرد و مشعل برخورد می کنید. تبر خود را به مشعل نشانه رفته تا شعله را خاموش کنید. این فصلی را آشکار می کند که شما را به جلو هدایت می کند. این عمل را چند بار تکرار کنید تا با نقره به صندوقچه برسید. در داخل شما می توانید یک کد را پیدا کنید (شما باید چهار مورد از آنها را پیدا کنید تا بتوانید برخی از رون ها (rune) را بخوانید و قفل دنیای جدیدی را که قابل کاوش است باز کنید – Muspelheim).

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

بالا و به راست بروید. به مکان جدیدی می رسید – کوهپایه ها. شما با Sindri, برادر Broke ملاقات می کنید. او می تواند تبر شما را ارتقا دهد.

به سمت کوه ادامه دهید

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

مغازه را ترک کنید. گروه بزرگی از دشمنان به شما حمله خواهند کرد. آنها را شکست دهید و راست بروید – با صندوقچه Nornir دیگری روبرو می شوید. rune ارائه شده روی تابلوهای مجاور را باز کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

همچنین می توانید دو صندوق قرمز را باز کنید. اولین مورد را می توان با پرتاب تبر به آتش بالای سنگ (درست بالای سینه) باز کرد. صندوق دوم (صندلی کنار جرثقیل) را می توان با پرتاب تبر به سمت آتش درست پشت چادر Sindri باز کرد.

سومین صندوق قرمز را می توانید چند قدم جلوتر بیابید – بالا بروید (سمت چپ از صندوقچه Nornir) و دو تله دود را غیرفعال کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

می توانید سفر خود را ادامه دهید. پایین بروید و به سمت کوه حرکت کنید. گروه دیگری از دشمنان و گرگ ها را شکست دهید. پس از آن شما باید بمب ها را منفجر کنید و صندوق قرمز را باز کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

به سمت جلو حرکت کنید…شما توسط یک Ogre مورد حمله قرار گرفته اید! این دشمن بزرگ, بسیار سخت است – بسیار مراقب باشید,نمی خواهید شکست بخورید.

از طفره رفتن استفاده کنید, در صورت فرصت با دقت حمله کنید و به یاد داشته باشید که می توانید تبر خود را پرتاب کنید. همچنین, باید مراقب دشمنان نزدیک باشید – آسیب کافی به Ogre وارد کنید و قادر خواهید بود آن را سوار کرده و از آن برای شکستن بقیه هیولاها استفاده کنید.

راهنما و راهکارهای بازی گاد اف وار

پس از شکست دادن این هیولا, به عنوان مثال, می توانید یک Frozen Flame دریافت کنید – به لطف آن می توانید Leviathan را در آهنگری ارتقا دهید و توانایی های جدید را باز کنید.

از دروازه عبور کرده و به سمت دود سیاه بروید. متأسفانه مسیر قله کوه مسدود شده است. Witch ظاهر می شود – این ماموریت را به پایان می رساند. شما 2000 XP دریافت می کنید.

منبع: GUIDES.GAMEPRESSURE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید