بهترین اپلیکیشن برای ترکیب صورت با تکنولوژی Morph face

 ترکیب صورت یا morph face یکی از تکنیک‌های طنز یا کاریکاتور برای ساخت ویدیوهای جالب و تصاویر خنده‌داری است که مثالا صورت شخصیت مهمی را با صورت خود ترکیب کرده و شخص جدیدی از این تصاویر شکل دهیم.

در این مطلب سعی داریم تا بهترین تکنیک‌ها برای ترکیب صورت Morph Face را آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی ویدیو یا تصاویر طنز از صورت افراد دیگر یا صورت خود و یا ترکیب هر دو بسازید.

تکنیک ترکیب صورت face morph یا قراردادن صورت روی بدن دیگر چیست

با استفاده از face morph که یک تکنیک پردازش تصویر حرفه‌ای است می‌توان صورت انسان را با صورت فرد دیگر ترکیب کرد و شکل های جالبی به دست آورد.

ابتدایی‌ترین تکنیک‌های ترکیب صورت به عنوان tabula scalata در قرن 16 میلادی ساخته شد. در حال حاضر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن های زیادی برای قراردادن صورت روی بدن دیگر وجود دارد که می‌توانید به راحتی تنها با چند کلیک از آن‌ها استفاده کنید و صورت‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب نمایید.

1- وب سایت morphthing

 ترکیب صورت

وب‌سایت morphting یکی از وب اپلیکیشن های قراردادن صورت روی بدن دیگر است. شما می‌توانید یک عکس از خود و یک عکس از یک سلبریتی که دوست دارید به این وب‌سایت بدهید تا برای شما بدن و صورت این دو تصویر را میکس کند و نتیجه خروجی بسیار جالب خواهد بود. از قابلیت‌های این وب‌سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتراک گذاری سریع در شبکه‌های اجتماعی پس از به دست آمدن خروجی تصویر نهایی
  • دیدن مورف های دیگران و یا مورف های محبوب در این وب‌سایت
  • سرعت زیاد و کارایی بسیار عالی

البته جای تعجب است که چرا این وب‌سایت از سال 2015 از نظر گرافیکی تغییر نکرده و به همان شکل قدیمی کار می‌کند.

ورود به وب‌سایت Morphthing

2- وب‌سایت 3DThis

 ترکیب صورت

3DThis یکی دیگر از وب‌سایت‌های ترکیب صورت است که می‌توانید از آن برای ایجاد اشکال استفاده کنید. اگرچه کار با MorphThing کار آسانی نیست ، اما گزینه‌هایی بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هنگامی که وب سایت را باز می‌کنید ، می‌توانید دو تصویر را بارگذاری کنید تا با هم ترکیب شوند. پس از آپلود ، وب سایت تغییر اندازه می‌دهد و مجدداً این تصاویر را مجدداً تغییر مکان می‌دهد تا با نظم بیشتری با یکدیگر مرتب شوند. علاوه بر این ، می‌توانید چهره خود را نیز منتشر کنید.

برخی موارد مهم که باید در مورد استفاده از این وب سایت بدانید عبارت‌اند از:

  • این تصاویر “هیچ‌گونه محرمانه بودن” را برای تصاویری که در سایت بارگذاری می‌کنید “تضمین نمی‌کنند”.
  • محتوا می‌تواند به صورت عمومی ، بدون لیست یا خصوصی به سایت ارسال شود ، اما فقط در صورت داشتن یک حساب کاربری می‌توانید محتوای خصوصی را بارگذاری کنید.
  • هنگامی که کار خود را با ایجاد چهره خود انجام دادید ، محتوای عمومی ظاهر می‌شود.
  • با استفاده از این سرویس ، 3DThis همچنین می‌تواند چهره شما را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود بارگذاری کند.

در حقیقت ، اگرچه این وب سایت به طور قطع می‌تواند به شما کمک کند تا جلوه‌ای جالب ایجاد کنید ، قوانین آن تا حدودی در حال انتشار هستند و به اندازه کافی برای حفظ حریم خصوصی قوانین کاملی ندارد. به همین ترتیب ، این وب‌سایت از لحاظ کارایی خوب و از لحاظ امنیتی ضعیف است.

ورود به وب‌سایت 3Dthis

3- وب‌سایت FacesSwapOnline

 ترکیب صورت

گزینه بعدی در فهرست ما FaceSwapOnline ، یک ویرایشگر صورت ساده است که می‌توانید را امتحان کنید و در آن از طریق انتخاب‌های ساده ، تصاویر خنده دار و فان بسازید.

وب سایتFaceSwapOnline با سایر وب‌سایت‌های این لیست متفاوت است ، به این دلیل که به بیشتر به عنوان تغییر شکل و قراردادن صورت روی بدن دیگر به صورت طنز مورد استفاده قرار می‌گیرد و شکل ظاهری صورت را نیز خنده دار می‌کند. برای استفاده از این وب سایت ، کافیست تصویر خود را بارگذاری کنید ، یا برخی از مطالب از پیش تولید شده در سایت را امتحان کنید. پس از اتمام ویرایش‌های خود ، می‌توانید ایجاد خود را بارگیری کنید.

موارد دیگری که باید در مورد استفاده از این سایت بدانید:

  • شما فقط می‌توانید محتوای ارسال شده توسط آنها را “با واترمارک این وب‌سایت” توزیع کنید.
  • هنگامی که تصاویر خود را در FaceSwapOnline بارگذاری می‌کنید ، به آنها این امکان را می‌دهید که مطابق با شرایط خدمات از تصاویر خود “بدون حق امتیاز ، دائمی ، غیرقابل برگشت” و همچنین “در سراسر جهان” استفاده کنند. در اصل ، آنها می‌توانند پس از بارگذاری آنها در وب سایت ، آنچه را می‌خواهند با تصاویر شما انجام دهند.

بنابراین دوباره ، فقط مراقب این سایت‌های ترکیب چهره و نحوه استفاده از آنها باشید. همچنین باید مراقب باشید که چه نوع عکس‌هایی را نیز آپلود کنید.

علاوه بر این ، اگر به دنبال تصاویر خنده دار دیگر برای استفاده آنلاین هستید ، این لیست از بهترین وب سایت ها را پیدا کنید تا بتوانید الگوهای جدید را پیدا کنید.

ورود به وب سایت FaceSwapOnline

4- وب سایت Loonapix – Facer

 ترکیب صورت

آیا به دنبال یک وب سایت ترکیب صورت ساده هستید؟ سپس باید ابزار “Facer” Loonapix را بررسی کنید ، که به شما امکان می‌دهد با استفاده از الگوی “قراردادن صورت در حفره” ، صورت خود را روی بدن شخص دیگری بارگذاری کنید.

با استفاده از Facer Loonapix ، می‌توانید یک الگوی از میان دسته‌های مختلف را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با بارگذاری پرونده ، صورت خود را اضافه کنید. وقتی کار خود را تمام کردید ، تصویر خود را ذخیره کنید ، روی ذخیره تصویر کلیک کنید. برای کاری که می‌خواهید با تصویر خود انجام دهید از جمله گزینه‌های مختلف ذخیره کردن تصویر در دستگاه یا به اشتراک گذاری آن تصویر با دیگران گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنید.

شرایط خدمات Loonapix نسبت به برخی دیگر از این لیست در معرض دید قرار نمی‌گیرند ، بنابراین اگر به دنبال ایجاد ابزارهای تنظیم دقیق هستید ، فاصله خوبی ندارد ، بلکه می‌خواهید کنترل شخصی را در مورد نحوه استفاده از تصاویر خود داشته باشید.

ورود به وب‌سایت Loonapix-Facer

5- اپلیکیشن اندروید FaceMorph

یکی دیگر از اپلیکیشن های ترکیب صورت ، این بار برای گوشی موبایل اپلیکیشن Facemorph است که استفاده از آن بسیار راحت بوده و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.از قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • – صورت خود را به صورت دیگر تغییر دهید
  • – تشخیص خودکار صورت
  • – صورت رو به رو
  • – میکس کردن صورت
  • – صورت خود را با حیوان میکس کنید.
  • – صورت خود را به حیوانات منتقل کنید.

دانلود اپلیکیشن FaceMorph برای اندروید

ادغام چهره با سیستم Morhp faces

اکنون که نحوه ادغام صورت و قراردادن صورت روی یک بدن دیگر را یاد گرفتید ، می‌توانید برخی از این وب سایت ها را امتحان کنید. در حالی که نمی‌توانند نتایج یکپارچه یک برنامه طراحی تمام عیار را به شما ارائه دهند ، اما هنوز هم می‌توانند به شما کمک کنند یک دست‌کاری سریع تصویر را بصورت رایگان ایجاد کنید.

همچنین می توانید مطلب جست و جوی معکوس اطلاعات افراد از روی صورت آن ها را نیز مطالعه کنید.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید