بررسی گوشی پوکو X6, قیمت و مشخصات فنی

پوکو X6

نقد و بررسی گوشی شیائومی پوکو X6. بررسی دوربین, سخت افزار, نرم افزار, باتری, طراحی, صفحه نمایش و سرعت شارژ گوشی پوکو X6.

بررسی گوشی پوکو X6, قیمت و مشخصات فنی

معرفی

پوکو X6 یک محصول جدید فوق‌العاده به سری مشهور پوکو X است و به‌روزرسانی‌های زیادی را نسبت به تلفن هوشمند بسیار محبوب پوکو X5 به ارمغان می‌آورد. به علاوه، این گوشی باید یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی ها با نمایشگر Dolby Vision باشد.

بنابراین، پوکو X6 یک AMOLED 6.67 اینچی با وضوح 1220p و رفرش ریت 120 هرتز معرفی می کند. این دستگاه از Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز نور PWM با فرکانس 1920 هرتز وجود دارد. این صفحه نمایش بر روی طراحی نسبتاً سنتی پوکو قرار دارد که اکنون دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش است.

Snapdragon 7s Gen 2 قلب پوکو X6 است – تراشه ای که علیرغم نام مبهم آن به سرعت Snapdragon 7 + Gen 2 نیست. گزینه ذخیره سازی پایه برای پوکو X6 هشت گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 است که بسیار سخاوتمندانه است.

بخش دوربین همچنین دارای چند به روز رسانی برای پوکو X5 است. تنظیمات پشتی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با وضوح بالاتر است، اکنون با OIS، همچنین یک تصویرگر ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. اکنون گزینه ای برای فیلم برداری 4K وجود دارد که ارتقای خوبی است.

بررسی Poco X6

دیگر بخش‌های جالب پوکو X6 بلندگوهای استریو، باتری بزرگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی و HyperOS است که تنها چند هفته پس از نمایش به‌عنوان یک به‌روزرسانی OTA عرضه می‌شود.

به طور کلی، پوکو X6 پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در بخش‌های صفحه نمایش، چیپ‌ست، دوربین و شارژ سریع ارائه می‌دهد و با حفاظت از نفوذ بهتری همراه است. ما این را به عنوان یک به روز رسانی مناسب سالانه در نظر می گیریم.

مشخصات شیائومی پوکو X6 در یک نگاه:

  • بدنه: 161.2×74.3×8.0mm, 181g; گوریلا گلس ویکتوس جلو، قاب پلاستیکی، پشت پلاستیکی؛ IP54، مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب.
  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ AMOLED، 68B رنگ، 120 هرتز، Dolby Vision، 500 نیت (typ)، 1200 نیت (HBM)، 1800 نیت (پیک)، وضوح 1220×2712 پیکسل، نسبت تصویر 20.01:9 46ppi، 4.
  • چیپست: Qualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2 (4 نانومتر): هشت هسته ای (4×2.40 گیگاهرتز و 4×1.95 گیگاهرتز). Adreno 710.
  • حافظه: 256 گیگابایت 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت رم 12 گیگابایت؛ UFS 2.2.
  • سیستم عامل/نرم افزار: اندروید 13، MIUI 14، ارتقاء برنامه ریزی شده به اندروید 14، HyperOS.
  • دوربین عقب: عریض (اصلی) : 64 مگاپیکسل، f/1.8، 25 میلی‌متر، 0.7 میکرومتر، PDAF، OIS؛ زاویه بسیار عریض : 8 مگاپیکسل، f/2.2، 118 درجه؛ ماکرو : 2 مگاپیکسل، f/2.4.
  • دوربین جلو: 16 مگاپیکسل، f/2.5، (واید).
  • فیلمبرداری: دوربین عقب : 4K@30fps، 1080p@30/60fps، gyro-EIS. دوربین جلو : 1080p@30/60fps.
  • باتری: 5100mAh; 67 وات سیمی، 100٪ در 44 دقیقه (تبلیغ شده).
  • اتصال: 5G; دو سیم کارته؛ وای فای 5; BT 5.2; NFC؛ پورت مادون قرمز؛ جک 3.5 میلی متری
  • سایر مشخصات: اثر انگشت خوان (زیر نمایشگر، نوری)؛ بلندگوهای دوتایی

لازم به ذکر است که قیمت گوشی شیائومی پوکو X6 بسته به حافظه از 12 تا 15 میلیون تومان است.

با نگاهی به مشخصات پوکو X6، تنها چیزی که به عنوان یک مشکل احتمالی در نظر می گیریم دوربین سلفی است. شیائومی تمایل زیادی به استفاده از سنسورهای قدیمی Quad-Bayer با وضوح پایین برای دوربین های جلوی خود دارد، حتی در گران ترین تلفن های خود، بنابراین ما کاملاً متقاعد شده ایم که این مورد دیگری برای صرفه جویی در هزینه است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی شیائومی پوکو X6 پرو

آنباکسینگ پوکو X6

سری X در جعبه های سیاه با برچسب های زرد بسته بندی شده است. جعبه خرده فروشی پوکو X6 شامل یک شارژر 67 واتی، یک کابل USB-A-to-C و یک قاب سیلیکونی مشکی است.

بررسی Poco X6

پوکو X6 با یک لایه محافظ نازک بر روی صفحه نمایش خود عرضه می شود، بنابراین اگر نگران خراشیدن Gorilla Glass Victus هستید، ممکن است تصمیم بگیرید که آن را نگه دارید. ما آن را جدا کردیم زیرا یک آهنربای لکه دار واقعی است.

طراحی، کیفیت ساخت، هندلینگ

پوکو X6 طراحی آشنای Poco دارد – بدون مزخرف، به راحتی قابل تشخیص است، و دارای لکه سیاه بزرگ با نشان Poco در اطراف دوربین است.

بررسی Poco X6

پوکو X6 یک گوشی هوشمند متقارن با پنل های تخت و قاب تخت است. دارای یک ورق گوریلا گلس ویکتوس است که صفحه نمایش را ایمن نگه می دارد، یک قاب پلاستیکی محکم با روکش مات و یک قطعه پلاستیکی براق صاف در پشت دارد.

پوکو X6 در رنگ های مشکی، آبی و سفید موجود است. نسخه مشکی و آبی ما به دلیل براق بودن و رنگ یکنواخت آینه مانند هستند. آنها همچنین آهنرباهای اثر انگشت بزرگی هستند. از طرف دیگر، رنگ سفید دارای بافت مرمری در زیر لایه اول پلاستیک است که آن را منحصربه‌فردتر می‌کند و لکه‌های آن چندان مشخص نیست.

بررسی Poco X6

محفظه مربع مشکی دوربین به چیزی شبیه یک علامت تجاری برای تلفن های پوکو، همراه با لوگوی پوکو در داخل این نقطه سیاه در خارج از جزیره دوربین تبدیل شده است.

پوکو X6 دارای استاندارد IP54 برای محافظت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش است. در حالی که IPX4 به این معنی است که شما نمی توانید این گوشی را در آب شیرین غوطه ور کنید، باید پاشش های شدید 360 درجه از هر طرف را تحمل کند، چیزی در امتداد خطوط باران شدید.

حال بیایید نگاهی دقیق تر به پوکو X6 بیندازیم.

همانطور که شیائومی آن را می نامد، در قسمت جلویی نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی CrystalRes Flow AMOLED Dot وجود دارد. این یک پنل OLED 1220p با یک سوراخ پانچ کوچک است که در قسمت بالایی آن قرار دارد تا راه را برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باز کند. صفحه نمایش از رفرش ریت 120 هرتز و پخش جریانی Dolby Vision پشتیبانی می کند.

بررسی Poco X6

صفحه نمایش دارای حاشیه های نازک یکنواخت در همه طرف ها است. یک خروجی کوچک در بالای صفحه نمایش برای گوشی وجود دارد که به عنوان بلندگو نیز عمل می کند و به همین دلیل است که جلوپنجره دیگری در بالا دارد.

بررسی Poco X6

همچنین یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال در زیر صفحه نمایش وجود دارد و به همان سرعت و قابل اعتماد بودن این روزها است.

بررسی Poco X6

دوربین سه گانه در پشت، داخل یک قطعه پلاستیکی کمی بیرون زده قرار دارد. اول دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OIS و بعدی دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. ردیف دوم دارای دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و فلاش LED است.

بررسی Poco X6

فریم از همه طرف پلاستیک است.

در سمت چپ چیزی نیست.

بررسی Poco X6

کلیدهای پاور/قفل و صدا در سمت راست قرار دارند.

بررسی Poco X6

قسمت بالایی دارای جک 3.5 میلی متری، بلستر IR، یک میکروفون و خروجی دوم برای بلندگوی بالایی است.

بررسی Poco X6

قسمت پایینی شامل سینی دو سیم کارت، میکروفون اصلی، درگاه USB-C و بلندگوی دوم است.

بررسی Poco X6

ابعاد پوکو ایکس 6- 161.2×74.3×8.0 میلی‌متر و وزن آن 181 گرم است که به این معنی است که نسبت به پوکو X5 که دارای صفحه نمایش مشابه و باتری کمی کوچک‌تر است، حدود 5 میلی‌متر کوتاه‌تر، 2 میلی‌متر باریک‌تر و 8 گرم سبک‌تر است. پوکو X6 حاشیه‌های صفحه‌نمایش کوچک‌تری دارد، از این رو ردپای کمی کوچک‌تر است.

پوکو X6 که عمدتاً براق است، نمی‌تواند گیراترین هندلینگ را ارائه دهد، مطمئناً. با این حال، قاب آن کمک می کند، و بیشتر روزها، ما به این قاب برای اهداف حفاظتی و گرفتن نیازی نداشتیم. X6 همیشه با لکه پوشیده شده بود، احتمالاً به همین دلیل است که اکثر کاربران آن ترجیح می دهند قاب را روشن کنند.

بررسی Poco X6

با این حال، پوکو X6 برهنه چسبندگی کافی را ارائه می دهد، در دستان شما تا حدودی سبک وزن است و کار کردن با آن به صورت روزانه راحت است. ما از طراحی قابل تشخیص و حفاظت از نفوذ بهبودیافته آن نیز قدردانی کردیم.

صفحه نمایش

پوکو X6 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 1220 x 2712 پیکسل یا 446ppi است. این دستگاه از نرخ نوسازی 120 هرتز، Dolby Vision و HDR 10+ و کاهش نور 1920 PWM پشتیبانی می کند. یک ورق گوریلا گلس ویکتوس حفاظت را انجام می دهد.

بررسی Poco X6

طبق مشخصات رسمی، صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 1200 نیت (یعنی حالت نور خورشید) و حداکثر روشنایی حداکثر 1800 نیت است.

ما تست صفحه نمایش خود را کامل کرده ایم و اعداد با مشخصات رسمی پوکو مطابقت دارند. هنگام کنترل دستی اسلایدر روشنایی، حداکثر روشنایی 531 نیت را ثبت کردیم.

هنگام استفاده از حالت روشنایی خودکار یا با فعال کردن Sunlight Boost، صفحه نمایش می‌تواند بسیار روشن‌تر باشد – به طور خاص 1339 نیت.

حداقل روشنایی در نقطه سفید فقط 2.3 نیت بود.

پوکو X6

پوکو X6

دقت رنگ

نمایشگر پوکو X6 از فضای رنگی گسترده DCI-P3 پشتیبانی می کند. گزینه های رنگ نمایشگر سه مدل رنگ مختلف را ارائه می دهند – Vivid (پیش فرض، DCI-P3)، اشباع (DCI-P3 با تقویت اشباع)، و استاندارد (sRGB). می توانید دمای رنگ را برای هر حالت تنظیم کنید.

همچنین یک بخش سفارشی وجود دارد که در آن می توانید طیف رنگی (اصلی، P3، sRGB) را انتخاب کنید و رنگ ها، اشباع، رنگ، کنتراست و گاما را تنظیم کنید.

گزینه Vivid (پیش‌فرض) DCI-P3 را به طور صادقانه بازتولید می‌کند، و ما متوجه شدیم که نسبتاً دقیق است، به استثنای رنگ‌های آبی مایل به سفید و خاکستری، اما این با انتخاب دمای رنگ گرم‌تر قابل رفع است.

گزینه رنگ اصلی با sRGB مطابقت دارد و رندر فوق العاده دقیقی از جمله رنگ های سفید و خاکستری ارائه می دهد.

گزینه های رنگ - بررسی Poco X6 گزینه های رنگ - بررسی Poco X6 گزینه های رنگ - بررسی Poco X6 گزینه های رنگ - بررسی Poco X6
گزینه های رنگی

رفرش ریت

این نمایشگر تا 120 هرتز رفرش ریت را پشتیبانی می‌کند و دو حالت به‌روزرسانی وجود دارد – سفارشی (انتخاب بین سقف‌های تازه‌سازی 120 هرتز یا 60 هرتز) و پیش‌فرض (رفتار سوئیچینگ خودکار).

بررسی Poco X6

صفحه نمایش باید از مراحل ثابت 30 هرتز، 60 هرتز، 90 هرتز و 120 هرتز پشتیبانی کند.

رفرش ریت تطبیقی ​​همانطور که انتظار می رود کار می کند – زمانی که صفحه نمایش محتوای ثابت را نشان می دهد به 60 هرتز کاهش می یابد. تمام برنامه‌های پخش جریانی برای رابط کاربری و پخش جریانی روی فرکانس 60 هرتز نیز محدود شده‌اند. و البته، برنامه های HFR ناسازگار مانند برنامه دوربین و نقشه های گوگل همیشه با سرعت 60 فریم در ثانیه رندر می شوند.

تنها زمانی که دیدیم صفحه نمایش از 30 هرتز استفاده می کند، برای نمایشگر همیشه روشن بود که نمی تواند همیشه روشن باشد، اما فقط برای 10 ثانیه ظاهر می شود.

نرخ تازه سازی - بررسی Poco X6 نرخ تازه سازی - بررسی Poco X6
نرخ تجدید

HDR و جریان

پوکو X6 با پشتیبانی از Widevine L1 DRM ارائه می‌شود و پخش جریانی Full HD با پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision در پلتفرم‌های محبوب، از جمله Netflix، در دسترس است.

عمر باتری

پوکو X6 با یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که یک ارتقای جزئی نسبت به باتری 5000 میلی آمپری داخل پوکو X5 است.

در تست استفاده فعال ما، پوکو X6 اعداد متوسط ​​را در تمام تست‌های روی صفحه نمایش داد.

پوکو X6

سرعت شارژ

پوکو X6 از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند و به همراه شارژر و کابل شیائومی 67 واتی عرضه می شود.

بررسی Poco X6شارژر 47 درصد از باتری پوکو X6 را در 15 دقیقه و 78 درصد در 30 دقیقه شارژ می کند. شارژ کامل 48 دقیقه طول کشید که بسیار سریع است.

پوکو X6

پوکو X6

پوکو X6

بلندگوها

پوکو X6 به تنظیم بلندگوهای استریو هیبریدی سنتی با تغییری جدید متکی است. این دو قطعه در دو طرف بالا و پایین آن در پشت توری های اختصاصی قرار گرفته است. بلندگوی بالایی نیز نقش یک گوشی را ایفا می کند و به همین دلیل یک خروجی دیگر در جلو دارد.

بررسی Poco X6

طبق معمول، بلندگوی بالا ساکت تر از بلندگوی پایینی است و بیشتر روی فرکانس های بالا تمرکز می کند. اما از آنجایی که دارای دو خروجی است – پوکو X6 خروجی صدای متعادلی را ارائه می دهد. بلندگوها از بهبود Dolby Atmos پشتیبانی می کنند و به طور پیش فرض روشن است.

پوکو X6 در تست بلندی صدای ما نمره خوبی کسب کرد. کیفیت صدا بسیار خوب است – آوازها عالی هستند، فرکانس‌های بالا به خوبی ارائه می‌شوند و مقداری بیس جزئی وجود دارد.

خاموش کردن Dolby Atmos کمی تفاوت ایجاد می کند – خروجی کمی غنی تر اما متعادل تر ارائه می دهد.

اندروید 13 با MIUI 14

پوکو ایکس شش MIUI 14 را روی اندروید 13 اجرا می کند. از نظر فنی، پوسته روکش “MUI 14 for Poco” نامگذاری شده است، اما تفاوت کمی بین MIUI 14 استاندارد و این یکی وجود دارد. تنها تفاوت فوری در سبک آیکون پیش فرض است. به نظر می رسد که بیشتر مطابق با نمادهای دایره ای اندروید است.

برخلاف پوکو X6 Pro که با HyperOS عرضه می‌شود، X6 معمولی آن را از طریق به‌روزرسانی دریافت می‌کند و به عنوان یکی از سه به‌روزرسانی بزرگ وعده داده شده و چهار سال وصله امنیتی وعده داده شده توسط پوکو محسوب می‌شود.

بررسی Poco X6

برخی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های MIUI 14 عبارتند از: تشخیص متن بومی در برنامه گالری، مدیریت آسان‌تر دستگاه‌های هوشمند شیائومی از طریق دستگاه‌های هوشمند، پوشه‌های صفحه اصلی بزرگ‌شده، امکان حذف اکثر برنامه‌های سیستم، و بهینه‌سازی فوق‌العاده CPU، GPU و استفاده از حافظه. .

صفحه اصلی، برنامه های اخیر و تنظیمات کلی بدون تغییر باقی می مانند. کشوی برنامه نیز به طور پیش فرض فعال است و در گوشی های پوکو غیرفعال نمی شود. ما نوار جستجو را در پایین صفحه برای دسترسی آسان تر دوست داریم. دسته های برنامه های سفارشی و از پیش تعیین شده برای ناوبری سریعتر وجود دارد.

صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه - بررسی Poco X6 صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه - بررسی Poco X6 صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه - بررسی Poco X6 صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه - بررسی Poco X6
صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه - بررسی Poco X6 صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه - بررسی Poco X6 صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه - بررسی Poco X6 صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه - بررسی Poco X6
صفحه اصلی، برنامه های اخیر، منوی تنظیمات، کشوی برنامه

تقسیم بین اعلانات و مرکز کنترل به طور پیش فرض فعال است و این احتمالاً چیز خوبی است. ما متوجه شدیم که این بسیار راحت است و راهی برای آموزش کاربران در مورد رویکرد منحصر به فرد MIUI به رابط کاربری است. و اگر طرفدار نیستید، همیشه می‌توانید با جابجایی سریع در یک مکان، به حالت استاندارد اعلان‌ها برگردید.

مرکز کنترل و پنل اعلان - بررسی Poco X6 مرکز کنترل و پنل اعلان - بررسی Poco X6
مرکز کنترل و پنل اطلاع رسانی

برخلاف منوی استاندارد برنامه‌های اخیر، منوی MIUI برنامه‌ها را به صورت عمودی فهرست می‌کند (شما می‌توانید به تراز افقی استاندارد تغییر دهید) و چندین میانبر مفید ارائه می‌دهد. اینجاست که می‌توانید برنامه‌ها را در پنجره‌های شناور باز کنید. با این حال، می توانید حداکثر دو برنامه را همزمان باز نگه دارید. اگر می‌خواهید میانبر سریع‌تری برای برنامه‌هایی که از پنجره‌های آزاد پشتیبانی می‌کنند، داشته باشید، فقط نوار کناری را فعال کنید.

بررسی پنجره های شناور و سایدبار - Poco X6 بررسی پنجره های شناور و سایدبار - Poco X6 بررسی پنجره های شناور و سایدبار - Poco X6 بررسی پنجره های شناور و سایدبار - Poco X6 بررسی پنجره های شناور و سایدبار - Poco X6 بررسی پنجره های شناور و سایدبار - Poco X6
پنجره های شناور و نوار کناری

نوار کناری در برنامه های پخش کننده ویدیو مانند YouTube تبدیل به جعبه ابزار ویدیو می شود. اساساً شامل کل عملکرد نوار کناری است، اما علاوه بر گزینه‌هایی برای پنجره‌های شناور، حاوی میان‌برهایی برای Screenshot، Record screen، Cast، و Play Video با صفحه خاموش است که در YouTube کار می‌کند و نیازی به اشتراک Premium نیست. اما، همانطور که اشاره کردیم، باید برنامه‌ها را از قبل در لیست سفید قرار دهید، جایی که می‌خواهید این ویژگی فعال باشد.

تم ها همیشه بخش بزرگی از MIUI بوده اند و در MIUI 14 نیز در دسترس هستند. می‌توانید موارد جدید را از فروشگاه تم دانلود کنید، و آنها می‌توانند والپیپرها، آهنگ‌های زنگ، نمادهای سیستم و حتی سبک نمایش همیشه روشن را تغییر دهند.

تم ها و سایر گزینه های سفارشی سازی - بررسی Poco X6 تم ها و سایر گزینه های سفارشی سازی - بررسی Poco X6 تم ها و سایر گزینه های سفارشی سازی - بررسی Poco X6 تم ها و سایر گزینه های سفارشی سازی - بررسی Poco X6 تم ها و سایر گزینه های سفارشی سازی - بررسی Poco X6
تم ها و سایر گزینه های سفارشی سازی

البته، علاوه بر تنظیمات از پیش تعیین شده، تنظیمات نمایشگر همیشه روشن نیز موجود است. در کمال تعجب، هیچ عملکرد واقعی نمایشگر همیشه روشن وجود ندارد، زیرا تنها 10 ثانیه پس از ضربه زدن بر روی صفحه قفل شده قابل نمایش است. “همیشه روشن” نیست.

نمایشگر همیشه روشن - بررسی Poco X6 نمایشگر همیشه روشن - بررسی Poco X6 نمایشگر همیشه روشن - بررسی Poco X6 نمایشگر همیشه روشن - بررسی Poco X6 نمایشگر همیشه روشن - بررسی Poco X6
نمایشگر همیشه روشن

هنگامی که اعلان‌های جدید وارد می‌شوند، افکت Notification لبه‌های نمایشگر را روشن می‌کند، اما امکان سفارشی‌سازی جز چند رنگ مختلف و گزینه Starlight وجود ندارد. این افکت می تواند با یا بدون AoD کار کند. ناامید کننده.

بررسی Poco X6

با حرکت به سمت حریم خصوصی و امنیت، MIUI با یک برنامه امنیت سیستم از پیش نصب شده ارائه شده است. به غیر از لایه حفاظتی اضافی بدافزاری که ارائه می کند، برنامه بسیاری از تنظیمات برنامه و ویژگی های حریم خصوصی را در یک مکان نگه می دارد. می تواند لیست سیاه شما را مدیریت کند، مصرف داده شما را مدیریت یا محدود کند، رفتار باتری را پیکربندی کند و مقداری RAM را آزاد کند. همچنین می‌تواند مجوزهای برنامه‌های نصب‌شده شما را مدیریت کند، رفتار باتری برنامه‌های انتخاب‌شده را تعریف کند و محدودیت‌هایی را فقط برای برنامه‌های خاص اعمال کند.

برنامه امنیتی - بررسی Poco X6 برنامه امنیتی - بررسی Poco X6
اپلیکیشن امنیتی

در مجموع، MIUI 14 از نظر تجربه کلی کاربر نسبت به تکرار سیزدهم کمی تغییر کرده است و این بد نیست. مثل همیشه سریع و قابل تنظیم است. شیائومی توجه ویژه ای به بخش لمسی این دستگاه نیز داشته است – ما متوجه شدیم که موتور شفاف، قوی، دقیق و پاسخگو است. به بسیاری از اقدامات در سراسر سیستم و هنگام ناوبری واکنش نشان می دهد. حتی اگر آن را مزاحم یا به اندازه کافی قوی نیست، یک شدت بازخورد لمسی وجود دارد.

در نهایت، برخی از تبلیغات وجود دارد، اما می توان آنها را از داخل تنظیمات در برنامه ای که تبلیغات و/یا توصیه ها را نشان می دهد متوقف کرد.

عملکرد و معیارها

پوکو X6 اولین گوشی هوشمندی است که توسط Qualcomm بر روی Snapdragon 7s Gen 2 اجرا می‌شود، چیپست مبتنی بر فناوری پردازش 4 نانومتری و نسخه کمی سریع‌تر از Snapdragon 6 Gen 1. این پلتفرم به اندازه 7+ Gen 2 یا حتی نسخه اصلی 7 Gen 1. اما این یک ارتقاء نسبت به Snapdragon 695 در پوکو X5 است.

Snapdragon 7s Gen 2 دارای یک پردازنده هشت هسته ای با 4x Cortex-A78 @2.4GHz و 4x Cortex-A55 @1.95GHz است. اینجا Prime وجود ندارد و طراحی هسته قدیمی تر است (2020).

SD7sG2 از پردازنده گرافیکی Adreno 710 استفاده می کند که برای اولین بار در Snapdragon 6 Gen 1 SoC عرضه شد. لیست شده است که از وضوح +FHD در 144 هرتز پشتیبانی می کند.

پلتفرم اتصال FastConnect 6700 یک قدم به عقب تر از 6900 در اسنپدراگون 7+ Gen 2 است و با آن، حداکثر سرعت DL فقط 2.9 گیگابیت در ثانیه است، در حالی که پشتیبانی از بلوتوث روی 5.2 محدود شده است که همچنان از صدای کم انرژی پشتیبانی می کند.

ISP Spectra از یک گوشی هوشمند با یک دوربین تا 200 مگاپیکسل و فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. حافظه LPDRR5 با فرکانس 3200 مگاهرتز است، در حالی که سایر ویژگی‌ها عبارتند از USB-C 3.1 و Quick Charge 4+.

پوکو X6 در سه پیکربندی رم LPDDR4X + فضای ذخیره سازی UFS2.2 – 8 گیگابایت + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 512 گیگابایت (مال ما) در دسترس است.

و اکنون، زمان اجرای برخی معیارها فرا رسیده است. توجه داشته باشید که GFXBench در Poco X6 ما ممنوع شد و به همین دلیل است که نمودارهای معمول را نخواهید دید.

بررسی Poco X6

حتی با هسته‌های CPU قدیمی‌تر، پوکو X6 یک پردازنده بسیار توانا را ارائه می‌دهد که در تست‌های عملکرد مشهود است.

پوکو X6
پوکو X6

پردازنده گرافیکی کاملاً برای میان رده ها کافی است و برای اکثر بازی ها باید به خوبی عمل کند.

پوکو X6
پوکو X6

تست‌های AnTuTu پوکو X6 را در اطراف پوکو X5 Pro و Realme 11 Pro+ قرار داده است. برتری پوکو X6 Pro در تست نسخه 10 کاملاً مشهود است و به نظر می رسد که به عنوان یک قاتل پرچمدار در حال شکل گیری است.

پوکو X6
پوکو X6

در نهایت، تست‌های پایداری عملکرد خوبی به ما داد – 79٪ پایداری CPU و 90٪ برای ثبات CPU . نمرات عالی، در واقع!

به طور کلی، پوکو X6 5G به اندازه کافی برای کلاس میان رده مقرون به صرفه مجهز است و عملکرد و ثبات عالی را برای قیمت آن ارائه می دهد.

یک دوربین سه گانه میان رده، OIS

پوکو X6 دارای یک دوربین سه گانه آشنا در پشت خود است – یک دوربین اصلی با وضوح بالا، یک دوربین فوق عریض اولیه و یک شوتر ماکرو کوچک. امسال، هر دو مدل X6 برای دوره‌های اولیه با OIS به‌روزرسانی می‌شوند، که در موارد خاص مانند عکاسی در نور کم کمک می‌کند.

بررسی Poco X6

دوربین اصلی پوکو X6 از سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B 1/2 اینچی با پیکسل‌های 0.7 میکرومتر و فیلتر Quad-Bayer استفاده می‌کند. این سنسور با یک لنز 25 میلی‌متری تثبیت‌شده (OIS) و دیافراگم f/1.8 جفت می‌شود.

دوربین فوق عریض از سنسور 8 مگاپیکسلی Somy IMX355 با لنز فوق عریض 16 میلی‌متری f/2.2 استفاده می‌کند. فوکوس در بی نهایت ثابت است.

دوربین ماکرو از یک سنسور 2 مگاپیکسلی OmniVision OV02B1 در پشت یک لنز 25 میلی‌متری f/2.4 و فوکوس ثابت در فاصله 4 سانتی‌متری استفاده می‌کند.

در نهایت، دوربین جلو از یک سنسور 16 مگاپیکسلی OV16A1Q 1/3.06 اینچی با پیکسل‌های 1.0 میکرومتری، فیلتر Quad-Bayer و لنز 24 میلی‌متری f/2.0 استفاده می‌کند. فوکوس نیز ثابت است.

برنامه دوربین

برنامه دوربین در پوکو X6 کم و بیش مانند سایر گوشی های MIUI است. عملیات اصلی برای تغییر حالت‌ها، همانطور که انتظار می‌رود، با کشیدن انگشت‌های کناری کار می‌کند، و همچنین می‌توانید روی حالت‌هایی که می‌توانید مشاهده کنید ضربه بزنید تا مستقیماً به آن‌ها بروید. می‌توانید با رفتن به تب More و رفتن به دکمه ویرایش، حالت‌ها را در rolodex اصلی اضافه، حذف و تنظیم مجدد کنید و همچنین می‌توانید از منوی تنظیمات به آن دسترسی داشته باشید.

در انتهای منظره یاب، یک سوئیچ حالت فلاش، یک سوئیچ HDR و کلید لنز گوگل دارید. همچنین منوی همبرگر وجود دارد که شامل گزینه‌های اضافی مانند نسبت ابعاد، گزینه هوش مصنوعی، تایمر خودکار و خطوط شبکه است، سوئیچ ماکرو اینجاست، به علاوه میانبر تنظیمات.

در انتهای نزدیک، سوئیچ زوم دوربین را دارید که به یکی از دو حالت عمل می کند. اولین مورد به سادگی ضربه زدن بر روی یکی از چهار نقطه است که گزینه های فوق عریض (0.6x)، اولیه (1x)، اولیه (2x و 4X زوم دیجیتال) را نشان می دهد. یا می‌توانید روی بزرگنمایی فعال ضربه بزنید و حالت‌های زوم بیشتری را نشان دهید.

بررسی Poco X6

یک حالت حرفه ای با قابلیت خوب وجود دارد که می توانید پارامترهای عکسبرداری را خودتان تغییر دهید. شما می توانید یکی از 4 تنظیم از پیش تنظیم تعادل رنگ سفید را انتخاب کنید یا دمای نور را با یک اسلایدر شماره گیری کنید. یک اسلایدر فوکوس دستی (با اوج گرفتن به عنوان یک گزینه)، و سرعت شاتر و کنترل ISO با محدوده هایی بسته به دوربینی که استفاده می کنید – اصلی یا فوق عریض وجود دارد.

حالت شب در دوربین های اصلی و فوق عریض در دسترس است.

برنامه دوربین - بررسی Poco X6 برنامه دوربین - بررسی Poco X6 برنامه دوربین - بررسی Poco X6 برنامه دوربین - بررسی Poco X6 برنامه دوربین - بررسی Poco X6 برنامه دوربین - بررسی Poco X6
برنامه دوربین

کیفیت عکس در روز

دوربین اصلی به‌طور پیش‌فرض عکس‌های 16 مگاپیکسلی را ذخیره می‌کند، و این عکس‌ها ثابت هستند. آنها مقدار خوبی از جزئیات حل شده، رنگ های واقعی، محدوده دینامیکی مناسب و نویز کم را ارائه می دهند.

دوربین اصلی - f/1.8، ISO 50، 1/2281s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی - f/1.8، ISO 50، 1/513s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی - f/1.8، ISO 50، 1/2182s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی - f/1.8، ISO 50، 1/1697s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی - f/1.8، ISO 50، 1/2349s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی - f/1.8، ISO 50، 1/787s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی - f/1.8، ISO 50، 1/1910 - بررسی Poco X6
دوربین اصلی

زوم 2 برابری بزرگنمایی فوق‌العاده‌ای مانند بدون تلفات را با عکس‌های دقیق ارائه می‌کند که اغلب بیشتر از آنچه در نمونه‌های پیش‌فرض 1 برابری می‌بینید نشان می‌دهد. کنتراست آنها عالی است، و همچنین محدوده دینامیکی. سر و صدا کم است، در حالی که رنگ ها زنده هستند اما تا حدودی گرمتر از آنچه باید می بود.

دوربین اصلی، 2x - f/1.8، ISO 50، 1/1591s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 2x - f/1.8، ISO 50، 1/397s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 2x - f/1.8، ISO 50، 1/1638s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 2x - f/1.8، ISO 50، 1/1036s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی، 2x - f/1.8، ISO 50، 1/1614s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 2x - f/1.8، ISO 50، 1/557s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 2x - f/1.8، ISO 50، 1/1219s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی 2x

زوم 4 برابری یک زوم دیجیتالی نسبت به عکس های 2 برابری است، و شما به راحتی می توانید متوجه شوید که فقط یک برش ساده و با جزئیات ضعیف است.

دوربین اصلی، 4x - f/1.8، ISO 50، 1/1591s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 4x - f/1.8، ISO 50، 1/1738s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 4x - f/1.8، ISO 50، 1/1663s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 4x - f/1.8، ISO 50، 1/1219s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی 4x

عکس‌های 64 مگاپیکسلی خوب نیستند – از نظر جزئیات متوسط ​​و کاملاً نویز هستند.

دوربین اصلی، 64 مگاپیکسل - f/1.8، ISO 50، 1/1505s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 64 مگاپیکسل - f/1.8، ISO 50، 1/1800s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 64 مگاپیکسل - f/1.8، ISO 50، 1/1596s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، 64 مگاپیکسل - f/1.8، ISO 50، 1/1337s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی، 64 مگاپیکسل

پرتره های 16 مگاپیکسلی خوب هستند – جداسازی به اندازه کافی خوب است و تاری دوست داشتنی است. مقداری نویز وجود دارد و تراز سفیدی یک کیسه مختلط است، اما با توجه به اینکه پوکو X6 یک گوشی رده بالا نیست، می‌توان گفت که این پرتره‌ها برای این کلاس خوب هستند و برای شبکه‌های اجتماعی عالی هستند.

دوربین اصلی، پرتره - f/1.8، ISO 50، 1/256s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، پرتره - f/1.8، ISO 80، 1/100s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، پرتره - f/1.8، ISO 200، 1/50s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی، پرتره

دوربین فوق عریض عکس‌ های ۸ مگاپیکسلی دلپذیر را ذخیره می‌کند – آنها جزئیات قابل قبول، میدان دید فوق‌العاده، رنگ‌های خوب و سطوح نویز قابل تحمل را ارائه می‌دهند. محدوده دینامیکی خوب است – نه گسترده، اما نه آنقدر باریک.

عکس ها گاهی بیش از حد در معرض دید قرار می گیرند و این تنها انتقاد قابل قبولی است که ما در اینجا داریم.

دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 50، 1/2644s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 50، 1/886s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 50، 1/2723s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 50، 1/2384s - بررسی Poco X6
دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 50، 1/2644s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 50، 1/940s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 50، 1/2182s - بررسی Poco X6
دوربین فوق عریض

عکس‌های ماکرو ۲ مگاپیکسلی با جزئیات کافی و رنگ‌های دوست‌داشتنی خوب هستند. گاهی اوقات آنها بسیار پر سر و صدا می آیند، گاهی اوقات نه.

دوربین ماکرو - بررسی Poco X6 دوربین ماکرو - بررسی Poco X6 دوربین ماکرو - بررسی Poco X6 دوربین ماکرو - بررسی Poco X6
دوربین ماکرو

شیائومی و دوربین های سلفی Quad-Bayer آن مانند یک داستان بی پایان است. و پوکو X6 فقط یک فصل دیگر است. دوربین 16 مگاپیکسلی در اینجا تصاویر 16 مگاپیکسلی ارتقا یافته را ذخیره می‌کند، که در مورد نوردهی و بازتاب سوژه، رنگ‌های خوب و محدوده دینامیکی گسترده بسیار خوب است. اما جزئیات در بهترین حالت متوسط ​​هستند و همه چیز نرم است.

دوربین سلفی - f/2.5، ISO 64، 1/100s - بررسی Poco X6 دوربین سلفی - f/2.5، ISO 50، 1/912s - بررسی Poco X6 دوربین سلفی - f/2.5، ISO 50، 1/847s - بررسی Poco X6 دوربین سلفی - f/2.5، ISO 50، 1/982s - بررسی Poco X6
دوربین سلفی

کیفیت عکس در نور کم

پوکو X6 از حالت شب خودکار پشتیبانی می کند – به طور پیش فرض در تنظیمات دوربین پیشرفته فعال است. این بدان معنی است که برنامه دوربین تصمیم می گیرد که چه زمانی و کجا از حالت شب و زمان نوردهی آن استفاده کند. در اکثر موارد در دوربین اصلی و فوق عریض از آن استفاده می‌کند، حتی اگر نماد ماه اغلب در دوربین دوم نشان داده نمی‌شود.

عکس‌های شبانه از دوربین اصلی متوسط ​​هستند – جزئیات کمتر از حد انتظار ما است، نویز قابل مشاهده است و رنگ‌ها تند هستند، اما می‌توانید فوراً رنگ قرمز را تشخیص دهید. با این حال، عکس‌ها به خوبی نوردهی می‌شوند و محدوده دینامیکی خوبی دارند، و این چیزی است که عیوب آنها را متعادل می‌کند. متوسط، در واقع.

دوربین اصلی، خودکار - f/1.8، ISO 2500، 1/7s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، خودکار - f/1.8، ISO 8000، 1/5s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، خودکار - f/1.8، ISO 5000، 1/5s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، خودکار - f/1.8، ISO 6400، 1/5s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی، خودکار - f/1.8، ISO 5000، 1/5s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، خودکار - f/1.8، ISO 6400، 1/5s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی، خودکار - f/1.8، ISO 8000، 1/5s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی، خودکار

ضامن 2 برابری زوم دیجیتال را در شب ارائه می دهد. هیچ اثری از بزرگنمایی های باکیفیتی که در طول روز به نمایش گذاشتیم وجود ندارد.

دوربین اصلی 2x، خودکار - f/1.8، ISO 1600، 1/11s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی 2x، خودکار - f/1.8، ISO 8000، 1/11s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی 2x، خودکار - f/1.8، ISO 2000، 1/11s - بررسی Poco X6 دوربین اصلی 2x، خودکار - f/1.8، ISO 3200، 1/11s - بررسی Poco X6
دوربین اصلی 2x، خودکار

عکس‌های شب بسیار عریض 8 مگاپیکسلی خوب هستند – رنگارنگ، با جزئیات قابل قبول و محدوده دینامیکی گسترده برای عکاسی در شب. سر و صدا آنها را فرا گرفته است اما همچنان قابل استفاده هستند.

دوربین فوق عریض، خودکار - f/2.2، ISO 3200، 1/10s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض، خودکار - f/2.2، ISO 4000، 1/10s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض، خودکار - f/2.2، ISO 4000، 1/10s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض، خودکار - f/2.2، ISO 4000، 1/10s - بررسی Poco X6
دوربین فوق عریض، خودکار - f/2.2، ISO 4000، 1/10s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض، خودکار - f/2.2، ISO 4000، 1/10s - بررسی Poco X6 دوربین فوق عریض، خودکار - f/2.2، ISO 4000، 1/9s - بررسی Poco X6
دوربین فوق عریض، خودکار

و در اینجا نحوه عملکرد دوربین اصلی در مقابل رقبا در پایگاه داده گسترده مقایسه عکس ما آمده است.

ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس
Poco X6 در مقابل Galaxy A54 و Moto G84 در ابزار مقایسه عکس ما

فیلمبرداری و کیفیت

پوکو X6 از فیلم برداری 4K@30fps در دوربین اصلی خود پشتیبانی می کند. حداکثر سرعت دوربین فوق عریض 1080p@30fps است، در حالی که ماکرو 2MP از 720p@30fps پشتیبانی می کند. در نهایت، 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه در دوربین اصلی و سلفی موجود است.

تثبیت‌کننده الکترونیکی همیشه روشن در دوربین اصلی و فوق عریض کار می‌کند، اما روی سلفی و ماکرو نیست.

صدا همیشه استریو با نرخ بیت 96 کیلوبیت بر ثانیه ضبط می شود.

دوربین اصلی

ویدیوهای 4K در نور روز دوربین اصلی بسیار عالی هستند – با جزئیات، نویز کم، رنگ‌های دقیق، محدوده دینامیکی خوب و کنتراست بالا.

ویدیوی بزرگنمایی شده 2 برابر از فیلم معمولی ارتقا یافته است.

ویدیوی کم نور 4K از دوربین اصلی ناامید کننده است – جزئیات کم، سطح نویز بالا، محدوده دینامیکی کم و رنگ مایل به قرمز وجود دارد.

EIS روی دوربین اصلی در تمام وضوح‌ها و نرخ فریم عالی عمل می‌کند.

دوربین فوق عریض

فیلمبرداری 1080p در نور روز از دوربین فوق عریض خوب است – سطوح جزئیات قابل قبول، بدون نویز، رنگ های خوب و محدوده دینامیکی کافی را ارائه می دهد.

ویدیوی کم نور 1080p از دوربین فوق عریض کاملاً قابل استفاده است – جزئیات کافی دارد، نویز مانع ایجاد نمی شود و رنگ ها واقعی هستند.

EIS روی این دوربین نیز به خوبی کار می کند.

دوربین سلفی

دوربین سلفی کلیپ های 1080p خوبی با جزئیات خوب، نویز کم و رنگ های دقیق می گرفت. محدوده دینامیکی بالاتر از حد متوسط ​​است.

متاسفانه هیچ EIS برای این دوربین وجود ندارد.

تصاویر ویدئویی: اصلی - بررسی Poco X6 اسکرین شات های ویدیو: 2x اصلی - بررسی Poco X6 تصاویر ویدئویی: Ultrawide - بررسی Poco X6
اسکرین شات های ویدیو: سلفی - بررسی Poco X6 تصاویر ویدئویی: اصلی - بررسی Poco X6 تصاویر ویدئویی: Ultrawide - بررسی Poco X6
اسکرین شات ویدیو: اصلی • اصلی 2x • فوق عریض • سلفی • اصلی • فوق عریض

در اینجا نحوه مقایسه پوکو X6 با سایر دستگاه های موجود در پایگاه داده گسترده مقایسه ویدیویی ما آمده است.

ابزار مقایسه ویدیو ابزار مقایسه ویدیو
Poco X6 در مقابل Galaxy A54 و Poco X6 Pro در ابزار مقایسه ویدیوی ما

بررسی رقبای گوشی پوکو X6

پوکو X6 از 300 یورو شروع می شود که یک برچسب قیمتی فوق العاده رقابتی و حتی وسوسه انگیز است. بهترین صفحه نمایش را در این بخش ارائه می دهد، یک طراحی ممتاز و مشخصات کامل، بنابراین شانس خوبی وجود دارد که فوراً انتخاب شود.

بررسی Poco X6ردمی نوت 13 پرو خود شیائومی اولین رقیبی است که به ذهن می رسد، همان گوشی پوکو X6 اما با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی برتر. اما برای این تصویرگر با وضوح بالاتر، و مسلماً یک نام تجاری با امضای بیشتر، شما باید حدود 100 یورو بیشتر بپردازید (قیمت جهانی مورد انتظار حدود 380 یورو است). مطمئناً می گوییم پوکو X6 منطقی تر است.

قیمت گلکسی A54 نزدیک به پوکو X6 است. این یک گوشی هوشمند کاملا ضد آب با دوربین های بهتر و سرعت مشابه است، اما گوشی هوشمندی است که به OLED درجه یک، شارژ آهسته تر و بدون شارژر در جعبه بسته بندی می شود. در اینجا باید با اولویت های خود تصمیم بگیرید.

Moto G84 جایگزین خوبی برای تجربه اندروید تمیز، طراحی مشابه IP54، صفحه نمایش OLED خوب و دوربین های برتر بیشتر است. عمر باتری بیشتر، رادیو FM و اسلات microSD دارد. ارزانتر هم هست.

در نهایت، ممکن است بخواهید Google Pixel 6a را در صورت موجود بودن در بازار خود در نظر بگیرید. این یک گوشی پرچمدار بسیار مقرون به صرفه، دارای استاندارد IP67، سخت افزار فوق العاده سریع و دوربین های فوق العاده است. این یک گوشی جمع و جور دو ساله است، اما ارزش آن را دارد. با این حال، باید به نمایشگر 60 هرتزی بسنده کنید.

شیائومی ردمی نوت 13 سامسونگ گلکسی A54 Motorola Moto G84 گوگل پیکسل 6a
Xiaomi Redmi Note 13 • Samsung Galaxy A54 • Motorola Moto G84 • Google Pixel 6a

خلاصه مطلب

پوکو X6 یک ارتقاء عالی نسبت به پوکو X5 است که تقریباً در تمام جنبه ها بهبود یافته است – طراحی، نمایشگر، باتری و شارژ، بلندگوها، عملکرد، دوربین، حتی نرم افزار. و مانند هر گوشی دیگر ساخت شیائومی خوش‌دست است و در قبال پول، صدایی عالی ارائه می‌دهد.

ما پوکو X6 را به دلیل طراحی دارای رتبه IP54 آن دوست داشتیم، اما بهترین نمایشگر واقعی Dolby Vision OLED با انواع و اقسام زیبایی‌ها است. شارژ سریع 67 واتی و تراشه جدید نیز کاملاً خوب هستند.

دوربین ها در روز روشن عملکرد خوبی دارند، اما عملکرد در نور کم در بهترین حالت متوسط ​​است. ما انتظار بیشتری داشتیم

بررسی Poco X6در نهایت، پوکو X6 باید با HyperOS مانند پوکو X6 Pro راه‌اندازی می‌شد، اما افسوس – با اندروید 13 و MIUI 14 عرضه می‌شود. به‌روزرسانی HyperOS در گوشه‌ای است، اما یکی از آن سه به‌روزرسانی اصلی وعده داده شده را بلافاصله بعد از شما خواهد خورد. خرید گوشی که ترفند وحشتناکی است.

به طور کلی، پوکو X6 یک گوشی قوی با قیمت و ویژگی های رقابتی است. و به همین دلیل است که با وجود برخی از ایرادات نه چندان بزرگ توصیه می شود – این فقط یک پیشنهاد محکم است.

چرا باید گوشی پوکو X6 را خریداری کنیم

  • طراحی دارای رتبه IP54، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس Victus
  • AMOLED روشن با Dolby Vision، 120 هرتز، می تواند رنگ دقیق داشته باشد.
  • شارژ سریع، شارژر سریع همراه.
  • بلندگوهای Dolby Atmos با بلندی صدای خوب.
  • عملکرد خوب در میان رده و پایداری.
  • دوربین های قابل اعتماد برای عکس ها و فیلم ها در روز.
  • Snappy MIUI 14، چهار سال به روز رسانی با 3 مورد اصلی ورودی.

چرا باید گوشی پوکو X6 را خریداری کنیم

  • میانگین عمر باتری.
  • دوربین سلفی عکس‌های نرمی تولید می‌کند و فاقد EIS برای ضبط ویدیو است.
  • HyperOS در زمان راه اندازی در دسترس نیست.

منبع: GSMARENA.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید