بهترین قالب های رایگان وردپرس 2019 را از این مطلب دانلود کنید

دانلود بهترین قالب های رایگان وردپرس 2019

اگر شما هم جزو توسعه‌دهندگان وردپرس هستید و به دنبال قالب های وردپرس می‌گردید در ادامه بهترین قالب های رایگان وردپرس 2019 را برای دانلود قرار داده ایم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اگر شما نویسندگی می‌کنید و یا جزو توسعه‌دهندگان وردپرس هستید و یا این که دوست دارید وبسایت یا وبلاگی داشته باشید که شخصی ، تر و تمیز، شکیل، زیبا و حرفه‌ای باشد،احتمالا ساعت‌ها وقت گذاشته‌اید و قالب های وردپرس زیادی را بررسی کرده اید که البته قالب های رایگان آن چنان چنگی به دل نمی‌زنند و کیفیت خوبی هم ندارند.

وردپرس تمپلیت و قالب های بسیار زیاد و متنوعی دارد که هر کدام برای دسته خاصی به کار می روند. بعضی قالب ها خبری هستند، بعضی وبلاگ ، برخی دیگر خبر و رسانه و بسیاری نیز فروشگاهی. اما همواره انتخاب در این میان سخت است و باید به دنبال بهترین‌ها باشین.

اگر دوست دارید بدون صرف هزینه قالب‌هایی در دسته های وبلاگ و مقاله داشته باشید می‌توانید از بهترین قالب های وردپرس 2019 در ادامه مطلب استفاده کنید.

دانلود بهترین قالب های رایگان وردپرس 2019

قالب TheBlogger

قالب بلاگ یکی از قالب های شیک و بسیار کاربردی وردپرس است که از ویجت ها، فرم ها و موارد مختلفی استفاده می‌کند.

قالب TheBlogger یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس 2019 برای نویسندگی، مقاله ، بلاگ و یا روز نویسی است. این قالب دارای قابلیت‌های گالری تصویر بسیار زیاد و جذاب است. همچنین افزونه ویرایشگر زنده قالب روی TheBlogger نصب شده که به راحتی می‌توانید قالب را با چند کلیک به کلی تغییر دهید.

از دیگر قابلیت‌های بلاگر می‌توان به ویژگی Retina-ready آن اشاره کرد به صورتی که برای نسخه‌های موبایل و تبلت کاملا بهینه‌سازی شده است.

قالب Theblogger دارای مستندات زیاد و جامع است و می‌توانید هر کجا که در نصب و راه‌اندازی و استفاده از قالب به مشکل برخورد کردید از این مستندات استفاده کنید.

همچنین این تمپلیت با فرم های نینجا همخوانی دارند و می‌توان فرم های مرتبط بسیار زیادی با آن ساخت.

دانلود قالب TheBlogger برای وردپرس

قالب وردپرس Foodie Pro

یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس برای دوست داران غذا و خوراکی قالب Foodie Pro است.

این قالب به کاربران اجازه می‌دهد تا وبسایتی راه‌اندازی کنند که در مورد خوراکی، غذا، میوه‌ها و سایر موارد از این دست است. اگر دوست دارید در مورد آشپزی یا غذا و یا خوراکی‌ها بنویسید، از این قالب بسیار حرفه‌ای استفاده کنید.

قالب فودی پرو بر اساس فریموورک جنسیس نوشته شده است. به این معنی که می‌توانید ترکیب فریموورک های مختلی را با وردپرس در این قالب داشته باشید. همچنین رنگ ها و فونت های بسیار زیبا و جذابی نیز در قالب فودی پرو وجود دارد.

کاربرانی که این قالب را دانلود و نصب کنند می‌توانند از 3 صفحه اصلی و 5 ویجت فول واید برای طراحی صفحه اصلی خود استفاده کنند.

تغییر لوگو و سایر موارد در این قالب تنها با یک یا دو کلیک انجام می شود و مدیریت خوبی روی قالب وجود دارد تا بتوانید مواردی از این دست را به راحتی تغییر دهید.

دانلود قالب Foodie Pro

قالب وردپس Soledad

Soledad یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس در تمام زمینه‌های کاری است. از این قالب می‌توانید برای معرفی و نمایش کار و حرفه خود در همه زمینه‌ها استفاده کنید. این قالب همچنین برای افرادی که به دنبال ساخت مجله و بلاگ خبری هستند نیز بسیار مناسب خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


قالب سولداد از سمپل های مختلف صفحه اصلی بهره می‌برد و می‌توانید چند صفحه مرتبط را انتخاب کنید. حتی با گزینه‌های مختلف قرار داده شده روی این قالب می‌توانید نحوه نمایش دسته‌بندی‌ها، تگ‌ها ، جست و جو و تمپلیت آرشیو را نیز تغییر دهید.

یکی از قابلیت‌های استثنایی این قالب، سئو اولیه بهینه و سرعت لود بالا است. همچنین از BBPress و بادی پرس نیز پشتیبانی می‌کند.

تمپلیت سولداد یکی از آن دسته قالب‌هایی است که بیش از 4000 صفحه اصلی به صورت دمو دارد و می‌توانید از بین این 4000 دمو، یکی را انتخاب کرده و نصب کنید.

دانلود قالب Soledad

قالب Morning Time

قالب Morning Time برای به اشتراک گذاشتن خبر و دیدگاه‌ها بسیار مناسب است.

قالب Morning Time یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس برای ژرنالیست ها، بلاگ های خانوادگی و شخصی است.

این قالب با گوتنبرگ کاملا تطبیق دارد. کاربران می‌توانند بدون داشتن اطلاعات کدنویسی و برنامه‌نویسی زیاد، محتوا و رسانه را با چینش های مختلف درون قالب جایگذاری کنند.

 

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به گوگل مپ و پرتفولیو های مختلف اشاره کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های موجود روی این قالب امکان هماهنگی با ووکامرس است به صورتی که در کنار وبلاگ بتوانید فروشگاه خود را نیز راه‌اندازی کنید.

دانلود قالب Morning Time

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید