بهترین اپلیکیشن های موبایل جایگزین اندروید اتو (Android Auto ) برای رانندگی

اندروید اتو ابزاری برای رانندگی بهتر است که می توانید گوشی خود را به یک دستیار کامل رانندگی تبدیل کنید. اما در این مطلب می خواهیم بهترین اپلیکیشن های جایگزین اندروید اتو را معرفی کنیم تا اگر به android auto دسترسی نداشتید بتوانید از آن استفاده نمایید

بعلت در ارتباط بودن با اتوموبیل اندروید اتو بسرعت تبدیل به یک اسم شده است. آن یک راه حل هندزفری برای لذت بردن از میزبان اپلیکیشن های شما در ماشین است, که باعث می شود تا مشکلاتی را که در زمان صحبت کردن با گوشی همراه در زمان رانندگی داشتید را کاهش دهد. Android Auto اپلیکیشن گوگلی است که آپشن های استفاده از اپلیکیشن های گوشی در ماشین را مهیا کرده است. چیز خوبی که درباره آن باید بدانید این است که اندروید اتو تنها سرویس موجود در نوع خودش نمی باشد. اپلیکیشن های زیاد دیگری نیز وجود دارند که شما می توانید از آنها در ماشین خود استفاده کنید. در اینجا بهترین جایگزین های Android Auto را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین اپلیکیشن های جایگزین اندروید اتو

اپلیکیشن AutoMate

 

AutoMate یکی از بهترین جایگزین های Android Auto است. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری می باشد که کار با آن بسیار آسان است. این اپلیکیشن بسیار شبیه به اندروید اتو است, اما با این وجود, ویژگی ها و آپشن های سفارشی سازی بیشتری نسبت به Android Auto دارد.

AutoMate به شما این امکان را می دهد تا چه با استفاده از وویس و یا زدن بر روی شماره, ارسال پیام و غیره تماس حاصل کنید. بعلاوه, تنها با استفاده از فرمان صوتی می توانید آهنگی را پلی کنید. همچنین عملکرد GPS در AutoMate بسیار عالی است, شما تنها با استفاده از یک فرمان صوتی می توانید مکان مورد نظر خود را جهت یابی کنید.

داشبورد به شما سرعت سنج, آپدیت آب و هوا, کنترل صوتی و تصویری, میان برهای ویجت های شما و غیره را نشان می دهد. نسخه برتر این اپلیکیشن, حرکات بدون دست, هشدارهای دوربین ترافیک, والپیپرهای سفارشی سازی شده و چیزهای بیشتر دیگری را باز کرده است.

دانلود اپلیکیشن AutoMate

اپلیکیشن AutoZen

 

AutoZen یکی دیگر از جایگزین های عالی Android Auto است. این اپلیکیشن استفاده از فرمان صوتی برای تسک های خاصی همانند تماس با مخاطبین, چک کردن آب و هوا, مسیریابی, کنترل کردن موزیک پلیر مورد علاقه شما و چیزهای بیشتر دیگری را ایجاد کرده است.

بعلاوه با استفاده از وویس خود می توانید در حین رانندگی, به پیامک ها پاسخ دهید.  این اپلیکیشن, مسیریابی گام به گام, دوربین های کنترل سرعت و سرعت های مجاز روی نقشه را به شما نشان می دهد. همچنین این اپلیکیشن با سفارشی کردن طراح برنامه, این امکان را به شما می دهد تا این کارها را انجام دهید.

می توانید تنها با یک تپ و یا ضربه زدن به رویدادهای تقویم خود دسترسی پیدا کنید. آپشن های زیاد دیگری در این اپلیکیشن وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید چیزهای را که ترجیح می دهید را سفارشی کنید. بویژه, اپلیکیشن  تم های تاریک و روشنی را نیز در اختیار دارد.

دانلود اپلیکیشن AutoZen

بهترین جایگزین اندروید اتو ، Drivemode

اپلیکیشن جایگزین اندروید اتو

Drivemode بیشتر بر روی ویژگی های مهم تمرکز می کند تا اینکه به میزبان ویژگی های غیر ضروری را بدهد. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از وویس خود تماسی را برقرار کنند, موسیقی را کنترل کنند, به پیام ها پاسخ دهند و چیزهای بیشتری از قبیل آن را انجام دهند.

حالت”Do Not Disturb”  به شما این اجازه را می دهد تا تماس ها و پیام ها را نادیده بگیرید و تمرکز خود را بر روی جاده بگذارید. می توانید اپلیکیشن Drivemode را طوری طراحی کنید که زمانیکه شما رانندگی را شروع کردید, بطور خودکار راه اندازی شود, که انجام این کار در نوع خود بسیار عالی است.

در مجموع,  می توانید بسیاری از اپلیکیشن های مورد علاقه خود را با رابط Drivemode  ادغام کنید, همانند اپلیکیشن های مسیریابی, اپلیکیشن های پخش موسیقی, اپلیکیشن های پیام رسان, و اپلیکیشن های دستیار صوتی, که به شما این امکان را می دهند تا رانندگیی با تمرکز بالا و راحتی را داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن  DriveMode

اپلیکیشن Waze

اپلیکیشن جایگزین اندروید اتو

اپلیکیشن مسیریابی Waze پس از گوگل مپ از محبوبیت خاصی برخوردار است. این یکی از اپلیکیشن های قابل اعتمادی است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این اپلیکیشن اطلاعات دقیقی را در مورد ترافیک, ساختمان سازی, پلیس, تصادفات و چیزهای بیشتری از آن قبیل را به شما می دهد. این اپلیکیشن اگر در سر راه ترافیکی را تشخیص دهد, بصورت هوشمند مسیر را تغییر می دهد. کار با اپلیکیشن Waze بسیار آسان است و آپشن های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد.

بعنوان مثال, می توانید با استفاده از منوی Settings ویژگی های سرعت سنج و سرعت مجاز را فعال کنید. همچنین این اپلیکیشن شما را در مورد عوارضی های مسیر و ETA , و همچنین   ارزانترین پمپ بنزین هایی که در طول مسیر قرار دارند مطلع می سازد.

همچنین با استفاده از اپلیکیشن Waze می توانید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. آیا از صدای دستیار صوتی خسته شده اید؟ در حالیکه فرمان را در دست دارید می توانید از میان صداهای مختلف دستیار صوتی یکی را انتخاب کنید.

دانلود اپلیکیشن Waze

اپلیکیشن Car Dashdroid

می توانید برای جذاب تر کردن هوم اسکرین ماشین  از Car Dashdroid بعنوان جایگزین استفاده کنید. Car Dashdroid به شما امکان دسترسی سریع به اپلیکیشن هایی همانند واتساپ و تلگرام را می دهد. همچنین می توانید بدون اینکه به گوشی خود دست بزنید, پیام های خود را پاسخ دهید.

هوم اسکرین اپلیکیشن را با اپلیکیشن های مورد علاقه خود شخصی سازی کنید و همچنین می توانید با عوض کردن تم dash screen تاچ شخصی را به آن بدهید. زمانیکه Car Mode فعال می شود, آیکون های زیاد, فولدر اپلیکیشن گروهی, کنترل های بصری موسیقی, سرعت سنج, قطب نما و چیز های بیشتر دیگری را نمایش می دهد.

همچنین داشبورد آب و هوای فعلی, دما, باطری و غیره را نشان می دهد. می توانید 40 میان بر را که شامل مسیرهای مکان های خاص, باز کردن یک پلی لیست خاص و یا ارسال یک پیام پیش نویس را با این اپلیکیشن ایجاد کنید.

دانلود اپلیکیشن CarDashDroid

خلاصه مطلب

 

اگر علاقه ای به استفاده از Android Auto اندروید اتو ندارید, اپلیکیشن هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم جایگزین های خوبی برای Android Auto هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. از سوی دیگر, می توانید با اضافه کردن اپلیکیشن های دیگر به Android Auto آنرا قابل استفاده تر کنید.

همچنین می توانید نحوه استفاده از گوگل اسیستنت در سفر و اپلیکیشن پلاک یاب ماشین را نیز از طریق این مطالب ببینید و مطالعه نمایید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید