بهترین VPN های 2021 برای پابجی

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

بهترین VPN های 2021 برای پابجی. VPNهایی مانند ExpressVPN ,NordVPN و  Surfshark و همچنین ویژگی ها, مشخصات و مزایا و معایب این VPNها.

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

در مورد بهترین VPN های 2021 برای پابجی باید بگوییم که پابجی به عنوان بهترین بازی سبک بتل رویال، حتی پس از چهار سال نیز طرفداران زیادی دارد – و همتای آن PUBG Mobile با طیف گسترده‌ای از حالت‌ های بازی اضافی، و به‌ علاوه امکان بازی در آن، حتی در دسترس‌تر است.

با این حال، هیچ یک از این بازی ها بدون بحث نیست و در کشورهایی مانند عراق، چین، پاکستان و هند، حداقل یک نسخه از بازی به طور منظم در دسترس نیست. اینجاست که یک PUBG VPN وارد می‌شود، و در بسیاری از موارد رفع بلاک PUBG در هر جایی بسیار ساده است.

استفاده از بهترین VPN برای PUBG به شما این امکان را می‌دهد که از محدودیت‌های شبکه و منطقه‌ای در بازی رها شوید، و همچنین در زمانی که متوجه می شوید که اتصال Wi-Fi یا داده تلفن همراه شما در هنگام بازی قطع شده است مفید واقع می شود.

نحوه استفاده از VPN برای پابجی موبایل

بزرگترین دلیل محبوبیت خدمات PUBG VPN این واقعیت است که نسخه موبایل این بازی در تعدادی از کشورهای جهان ممنوع شده است. برخی از کشورها به دلیل نگرانی های اخلاقی بازی را مسدود کرده اند، در حالی که برخی دیگر مانند هند به لطف لینک های توسعه دهنده Tencent با چین، آن را از دسترس خارج کرده اند.

برای PUBG Mobile، اگر دستگاه اندرویدی داشته باشید، به راحتی می توانید از این محدودیت ها اجتناب کنید. اگر قبلاً برنامه را روی دستگاه خود ندارید، ابتدا باید مکان خود را با PUBG Mobile VPN خود تغییر دهید و فایل APK. بازی را دانلود کنید – انجام این کار ممکن است بدون در اختیار داشتن VPN مسدود شود. سپس، آن را مانند هر برنامه دیگری نصب کنید. در آیفون دانلود برنامه دشوار است، اما اگر قبلاً آن را نصب کرده اید، استفاده از مراحل زیر باید کارساز باشد.

اگر در هند یا پاکستان هستید، سعی کنید با VPN خود به سرور سنگاپور متصل شوید – این بهترین زمان پینگ را به شما ارائه می دهد. اگر جای دیگری هستید، به سادگی بدون محدودیت به نزدیکترین کشور متصل شوید. سرورهای اروپایی نیز زمان های پینگ مناسبی را ارائه می دهند، بنابراین ارزش آن را دارد که تعدادی از گزینه ها را قبل از حل و فصل دائمی آزمایش کنید.

سپس، در بازی، مطمئن شوید که سروری را انتخاب کنید که با مکان PUBG VPN شما مطابقت داشته باشد. بنابراین، اگر در هند هستید اما یک سرور VPN اروپایی را انتخاب کرده‌اید، حتماً به سرور اروپایی در PUBG بپیوندید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یک مسابقه بپیوندید و باید بتوانید مانند همیشه بازی کنید.

نحوه استفاده از VPN برای پابجی کامپیوتر

در مورد بهترین VPN های 2021 برای پابجی باید بگوییم که درست مانند PUBG Mobile، اگر در کشوری زندگی می‌کنید که بازی در آن ممنوع است، قبل از اینکه بتوانید بازی را انجام دهید، باید از PUBG VPN خود برای تغییر مکان خود استفاده کنید. با این حال، پلتفرم Steam تنها راه برای دریافت بازی اصلی PUBG بر روی کامپیوتر شخصی شما است و تغییرات اخیر به این معنی است که اگر مکان شما با جزئیات پرداخت شما مطابقت نداشته باشد، نمی‌توانید آن را دانلود کنید. آن را نصب کنید.

متأسفانه، از ماه می 2021، PUBG Lite رایگان در سراسر جهان لغو شده است، به این معنی که واقعاً راه حلی برای اجتناب از هرگونه ممنوعیت در کامپیوتر شخصی وجود ندارد.

با این حال، در حالی که ما آن را آزمایش نکرده‌ایم، استفاده از شبیه‌ساز اندروید مانند BlueStacks در کنار PUBG VPN برای دانلود PUBG Mobile در کامپیوتر شخصیتان ممکن است مؤثر باشد.

برای انجام این کار، نسخه دسکتاپ VPN شما به خوبی کار خواهد کرد و فقط باید PUBG را روی BlueStacks نصب کنید، نه VPN. در غیر این صورت توصیه ما همان است.

همچنین می توانید مطالبی در مورد مایکروسافت تیمز چیست و چگونه از آن استفاده کنیمکلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم و بهترین ایبوک ریدرهای اندروید را مشاهده کنید.

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

چه ویژگی هایی یک VPN را منحصر بفرد می کند

یک PUBG VPN باید سریع و قابل اعتماد باشد و بتواند از بلاک های محتوا فرار کند. تعدادی سرویس وجود دارد که می تواند این کار را انجام دهد، اما به طور کلی ما ExpressVPN را استاندارد طلایی برای PUBG و به طور کلی به عنوان یک VPN بازی در نظر می گیریم.

رفع بلاک محتوا همچنین می‌تواند کمی متفاوت از دسترسی به سرویس‌های جریان مسدود شده جغرافیایی باشد، و اگرچه این اغلب نشانه خوبی برای مؤثر بودن یک سرویس است، اما ضمانتی در این مورد وجود ندارد – و عملکرد خوب به عنوان VPN چین یا VPN هند ممکن است بهتر باشد. 

در زیر ما بیشتر در مورد اینکه چرا ExpressVPN بهترین PUBG VPN در بازار است را بررسی خواهیم کرد و همچنین نزدیکترین رقبای آن را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم کدام یک برای شما مناسب است.

بهترین VPN های پابجی

1. ExpressVPN

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

ویژگی ها و مشخصات

سرعت در خط 1 گیگابیت بر ثانیه: 490-630 مگابیت بر ثانیه

سرویس های استریمینگ آنبلاک شده: Netflix، Amazon Prime Video، BBC iPlayer، YouTube، Hulu24/7

پشتیبانی مشتری شبانه روزی: بله

اتصالات همزمان: 5

چرا باید ExpressVPN را خریداری کنیم

  • سرعت های عالی
  • فوق العاده قابل اعتماد
  •  رابط کاربر پسند
  •  برای پخش نیز عالی است

چرا نباید ExpressVPN را خریداری کنیم

  • فقط 5 دستگاه بطور همزمان

در مورد بهترین VPN های 2021 برای پابجی باید بگوییم که زمانیکه صحبت از بازی به میان می آید, ExpressVPN بالاترین رتبه را در لیست ما دریافت می کند. و به عنوان یک PUBG VPN تفاوتی ندارد.

با سرعت‌های اتصال عالی، اغلب متوجه نمی‌شوید که در مقابل بازیکنانی با اتصالات سریع‌تر شکست بخورید. نکته مهم این است که اتصالات ExpressVPN نیز فوق العاده قابل اعتماد هستند.

برنامه‌ها در همه دستگاه‌ها – از گوشی Android تا Fire TV – رابط تمیز و واضح یکسانی را به اشتراک می‌گذارند، بنابراین هر چیزی که ExpressVPN را روی آن نصب کنید، تجربه یکسانی را ارائه می دهد. با این حال، مهمترین مزیت این واقعیت است که ارائه‌دهنده می‌تواند محتوا را تقریباً در همه کشورهای جهان رفع بلاک کند.

از چین، هند و امارات گرفته تا شبکه‌های اداری محدود در ایالات متحده، ExpressVPN هیچ مشکلی در کنار زدن بلاک‌های شبکه ندارد و می‌تواند به PUBG دسترسی داشته باشد و شما را در هر کجا که هستید ناشناس نگه دارد.

اگر شکایتی در مورد ExpressVPN داشتیم، این واقعیت است که هر طرح به طور همزمان فقط به پنج دستگاه محدود می شود، اگرچه می توانید روی همه دستگاه هایی که دارید نصب کنید و هر طور که می خواهید وارد و خارج شوید. با این حال، از نظر عملکرد، هیچ سرویس دیگری وجود ندارد که بتواند با آن مطابقت داشته باشد.

2. NordVPN

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

ویژگی ها و مشخصات

سرعت ایالات متحده در خط 1 گیگابیت بر ثانیه: 480-820 مگابیت بر ثانیه

سرویس های استریمینگ آنبلاک شده: Netflix، Amazon Prime Video، BBC iPlayer، YouTube، Hulu24/7

پشتیبانی مشتری شبانه روزی: بله

اتصالات همزمان: 6

چرا باید NordVPN را خریداری کنیم

  • حداکثر سرعت از طریق سقف است
  •  هزاران ویژگی حفظ حریم خصوصی
  •  برای پخش جریانی خوب است

چرا نباید NordVPN را خریداری کنیم

  • مقداری نوسان در سرعت

NordVPN تقریباً به همان اندازه آشناست که در مورد VPN ها به یک نام آشنا می رسیم، اما در بررسی کامل NordVPN ما متوجه شدیم که ارائه دهنده مستقر در پاناما از کیفیت بالایی برخوردار است – و ما آن را یکی از بهترین خدمات PUBG VPN در بازار به حساب می آوریم.

در واقع، در آزمایش خود دیدیم که حداکثر سرعت‌های بسیار سریع‌تری نسبت به ExpressVPN ارائه می‌کند، اما در سطح جهانی نیز کمی تنوع بیشتری وجود داشت. بعلاوه، مگر اینکه PUBG را با اتصال اینترنت 500 مگابیت بر ثانیه بازی کنید، بعید است که تفاوتی احساس کنید.

با این حال، آنچه ممکن است متوجه شوید تعداد زیادی از ویژگی های امنیتی موجود در برنامه های NordVPN است. اگرچه برای PUBG VPN ضروری نیست، سرورهای Onion over VPN و چند هاپ آن سطح مفیدی از محافظت را ارائه می دهند و مطمئناً ارزش استفاده برای حفظ حریم خصوصی روزمره را دارند.

در نهایت، با بیش از 5000 سرور در سرتاسر جهان، مطمئناً سروری را پیدا خواهید کرد که برای PUBG عالی عمل کند، و با پشتیبانی از پخش جریانی عالی، چیزهای زیادی برای تماشا خواهید داشت.

3. Surfshark

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

ویژگی ها و مشخصات

سرعت در خط 1 گیگابیت بر ثانیه: 550-700 مگابیت بر ثانیه

سرویس های استریمینگ آنبلاک شده: Netflix، Amazon Prime Video، BBC iPlayer، YouTube، Hulu24/7

پشتیبانی مشتری شبانه روزی: بله

اتصالات همزمان: نامحدود

چرا باید Surfshark را خریداری کنیم

  • قیمت عالی
  • ساده و موثر
  • سرعت عالی
  •  دستگاه های نامحدود

چرا نباید Surfshark را خریداری کنیم

  • سایر VPN ها از پشتیبانی بهتری برخوردارند

در مورد بهترین VPN های 2021 برای پابجی باید بگوییم که در بررسی ما، Surfshark رتبه برتر را در راهنمای ارزان VPN ما به دست آورد، و این به لطف این واقعیت است که تجربه ممتازی را با کسری از قیمت رقبای خود ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های عالی NoBorders است. معمولاً برای محافظت از آزادی اینترنت در کشورهایی مانند چین استفاده می شود، همچنین می تواند هنگام کنار گذاشتن محدودیت های منطقه ای هنگام کار به عنوان PUBG VPN بسیار مفید باشد.

با سرعت‌های عالی که با Nord و Express رقابت می‌کنند، باید متوجه شوید که Surfshark اتصالات بسیار سریعی را ارائه می‌کند، و با بیش از 3200 سرور در سراسر جهان، هیچ کمبودی در مکان‌های انتخابی نخواهید داشت.

با این حال، بزرگترین امتیاز با Surfshark، قیمت آن است. تنها با 2.49 دلار در ماه، ارزشی باورنکردنی برای یک محصول در کلاس جهانی دارد. اگر آن را فقط به عنوان دانلود VPN PUBG Mobile بخواهید بسیار عالی است – در نهایت، بازی رایگان است.

در حالی که به اندازه موارد بالا کاملاً دارای ویژگی نیست، Surfshark یک راه عالی برای دسترسی به PUBG با قیمت مناسب است – و برای بسیاری، این تنها چیزی است که نیاز دارند.

4. Hotspot Shield

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

ویژگی ها و مشخصات

سرعت در خط 600 مگابیت بر ثانیه: 330-410 مگابیت بر ثانیه

سرویس های استریمینگ آنبلاک شده: Netflix، Amazon Prime Video، BBC iPlayer، YouTube، Hulu24/7

پشتیبانی مشتری شبانه روزی: بله

اتصالات همزمان: 5

چرا باید Hotspot Shield را خریداری کنیم

  • پروتکل Swift Catapult Hydr
  • نسخه رایگان روز به روز مفید است
  • 45 روز ضمانت بازگشت وجه

چرا نباید Hotspot Shield را خریداری کنیم

  • برخی از نگرانی های ورود به سیستم

شاید بیشتر به دلیل سرویس رایگان VPN آن شناخته شده است، در بررسی کامل Hotspot Shield ما تحت تاثیر پیشرفت های گسترده ای قرار گرفتیم که ارائه دهنده مستقر در ایالات متحده انجام داده است.

سرعت اتصال مورد توجه Hotspot Shield است و در برنامه آزمایشی ما مطمئناً ارائه شده است. با این حال، در حالی که با پذیرش گسترده WireGuard و سایر پروتکل‌های اختصاصی، بهترین راهنمای VPN سریع ما بود، مزیت آن از بین رفته است و اکنون با دیگر خدمات برتر ما برابری می‌کند.

شایان ذکر است که Hotspot Shield کمی بیشتر از سایر ارائه دهندگان ثبت می شود. خط‌ مشی رازداری آن بیان می‌کند که از جمله، پهنای باند مصرفی شما، مدت زمانی که از آن استفاده می‌کنید، دستگاه شما و موارد دیگر را جمع‌آوری می‌کند. برای بازی، این مشکلی نخواهد بود، اما برای افراد وسواسی واقعی در حفظ حریم خصوصی، ممکن است بهترین انتخاب نباشد.

با این حال، به دلیل ارزش عالی و سرعت عالی، Hotspot Shield مطمئناً شایسته جایگاه خود در لیست PUBG VPN ما است.

5. VyprVPN

بهترین VPN های 2021 برای پابجی

ویژگی ها و مشخصات

سرعت در خط 600 مگابیت بر ثانیه: 270-420

سرویس های استریمینگ آنبلاک شده: Netflix، iPlayer، YouTube، Amazon، Hulu24/7

پشتیبانی مشتری شبانه روزی: بله

اتصالات همزمان: 30

چرا باید VyprVPN را خریداری کنیم

  • 30 اتصال همزمان
  •  ویژگی های عالی حریم خصوصی
  • سرعت مفید
  •  برای محدودیت های منطقه ای عالی است

چرا نباید VyprVPN را خریداری کنیم

  • به خوبی بقیه VPNها نیست

در مورد بهترین VPN های 2021 برای پابجی باید بگوییم که اگرچه کاملا به اندازه سایرین در این لیست شناخته شده نیست، در بررسی VyprVPN ما متوجه شدیم که ارائه دهنده سوئیسی واقعاً می تواند با بهترین های موجود در بازار رقابت کند، زیرا دارای چند ویژگی منظم است که می تواند به عنوان یک PUBG VPN مفید باشد.

اول از همه، پروتکل Proprietary Chameleon آن برای کار کردن در مسیر خود در اطراف بلاک های جغرافیایی که مانند کشورهایی مانند چین و هند در محل قرار گرفته اند، بدون شناسایی بسیار موثر است. اگر به دنبال بازی PUBG در جایی هستید که ممنوع است، این بدون شک به کارتان خواهد آمد.

همچنین شایان ذکر است که در آخرین آزمایش ما، سرعت اتصال VyprVPN واقعاً بهبود یافته بود. در حالی که هنوز خیلی سریع‌ترین در بازار نیست، بیش از آن می‌تواند تا 400 مگابیت در ثانیه را حفظ کند، که به نوبه خود برای بازی عالی است – و به عنوان VPN Netflix نیز بسیار عالی است.

در حالی که برنامه‌ها کمی قدیمی به نظر می‌رسند و مطمئناً می‌توانند با به‌روزرسانی کار کنند، با قیمت سرسام‌آوری که Vypr مدیریت می‌کند، این یک راه بسیار ارزان و مؤثر برای ایمن ماندن آنلاین است.

بهترین سوالات متداول VPN برای پابجی

آیا برای استفاده از VPN برای پابجی تحریم می شوید؟

ما هیچ مدرکی مبنی بر ممنوعیت افراد به دلیل استفاده از VPN با PUBG در کامپیوتر شخصی ندیده‌ایم، اما PUBG Mobile به خوبی شناخته شده است که در برابر کلاهبرداران و کسانی که قوانین را زیر پا می‌گذارند، موضع سختی اتخاذ می‌کند.

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اگر بازی متوجه شود که از VPN استفاده می‌کنید، ممکن است تحریم شوید، بنابراین برای جلوگیری از این امر، توصیه می‌کنیم از سرویسی مانند ExpressVPN استفاده کنید که می‌تواند شناسایی نشود.

آیا PUBG VPN پینگ من را افزایش می دهد؟

این یک مشکل است. در مقایسه با اتصال استاندارد شما در اوج سرعت، یک VPN احتمالاً پینگ شما را اندکی افزایش می دهد – اما اگر خیلی نزدیک به یکی از سرورهای VPN خود هستید، اگر خوش شانس باشید احتمالاً می تواند آن را کاهش دهد.

با این حال، اگر انتخابی بین بازی نکردن و بازی با پینگ قابل استفاده، البته نه پینگ سریع 100 میلی‌ثانیه باشد، ما این دومی را در هر روز از هفته انتخاب می‌کنیم.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید