بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو برای اندروید و iOS در 2023

بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو

بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو اندروید و iOS آیفون و آیپد کدام است ؟ بهترین برنامه های ادیت و ویرایش فیلم 2022 ، برای ادیت و ویرایش ویدیو ها روی گوشی چه برنامه را دانلود و نصب کنیم ؟ معرفی برنامه با لینک مستقیم دانلود

در این مقاله سعی کرده ایم به برخی از بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو برای همه سیستم عامل های تلفن همراه بپردازیم و فایل دانلود مستقیم ان را برایتان قرار دهیم. تا پایان با من همراه باشید.

اهل بازی هستین؟ از بازی های تکراری خسته شدین؟ به این مقاله حتما سر بزنید: بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022 با لینک دانلود مستقیم

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو هستید، دیگر دنبال این نباشید! اگرچه ویرایش ویدیو به طور سنتی روی دسکتاپ انجام می‌شد، کیفیت برنامه‌های تلفن همراه به حدی بهبود یافته است که اکنون موبایل‌ها و تبلت‌ها پلتفرم‌های ویرایش ویدیو کاملاً قابل اجرا هستند.

علاوه بر بهبود کیفیت، دسترسی به برنامه‌ها به این معنی است که ویرایش ویدیو اکنون برای افراد بیشتری از همیشه در دسترس است. حرکت به سمت دستگاه‌های تلفن همراه زمینه‌های بازی مساوی بیشتری ایجاد کرد، به این معنی که دیگر نیازی به داشتن جدیدترین و بهترین – و گران‌ترین – سخت‌افزار برای انجام کار نیست. و همانطور که از این راهنمای بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو می‌بینید، خود نرم‌افزار این روزها بسیار مقرون به صرفه است – گاهی اوقات حتی رایگان!بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو

اپلیکیشن مورد نیاز شما به عوامل مختلفی بستگی دارد: بودجه، سطح توانایی شما، و تنها چیزی که امیدوارید به دست آورید، به جز سه مورد. در این لیست از بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو ، ما سعی کرده‌ایم تا حد امکان پایه‌ها را پوشش دهیم، بنابراین باید چیزی وجود داشته باشد که برای همه مناسب باشد. با گزینه‌هایی برای کاربران اندروید، آیفون و آی‌پد، انتخاب ما از بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو همه پلتفرم‌های اصلی موبایل را پوشش می‌دهد.

اگر به دنبال کار با ویدیو روی دسکتاپ هستید، ما یک راهنمای مفید برای بهترین ویرایشگرهای ویدیویی را گردآوری کرده‌ایم. در یک راهنمای جداگانه، ما نگاهی به بهترین رایانه ویرایش ویدیویی که می توانید بخرید می اندازیم. همچنین ویژگی جداگانه ای وجود دارد که به بهترین لپ تاپ های ویرایش ویدیو می پردازد

برای هر کسی که به طور جدی تر به کار ویدیویی می پردازد، این مشکل ویرایش صدا وجود دارد. چه در حال ایجاد یک موسیقی متن پس‌زمینه، تنظیم دیالوگ، یا ایجاد صداهای تصادفی باشید، راهنمای ما برای بهترین ویرایشگرهای صوتی کمک بزرگی خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب ما از بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو ، ادامه مطلب را بخوانید. وقتی کارتان تمام شد، نگاهی به این راهنما برای بهترین وب‌سایت‌های میزبانی ویدیو برای جایی برای ذخیره آثار خود بیندازید.

بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو  2022:

بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو

1. LumaFusion

LumaFusion برنامه تلفن همراه مترادف با ویرایش ویدیو در سطح دسکتاپ است. اگرچه پرتاب کردن رایانه شخصی خود از پنجره کاملاً کافی نیست، ما شنیده ایم که ویرایشگرها از آن برای تکمیل کل پروژه ها استفاده می کنند – و فهمیدن دلیل آن آسان است.

LumaFusion به جای ساده کردن ویرایش برای موبایل، پیچیدگی را در بر می گیرد، اما آن را در دسترس می کند. یک ویرایشگر چند آهنگی وجود دارد – حداکثر شش آهنگ برای ویدیو/عنوان/گرافیک و صدا. شش مورد دیگر برای جلوه‌های همپوشانی، موسیقی و صداگذاری. آهنگ‌ها را می‌توان قفل، مخفی و بی‌صدا کرد و همه چیز را قابل مدیریت نگه داشت – حتی در آیفون.

جدول زمانی مغناطیسی انعطاف‌پذیر و پاسخ‌گو است، حتی در هنگام دستکاری فیلم‌های 4K، با یک نمای کلی مفید که به شما امکان می‌دهد به هر نقطه از ویرایش خود بپرید. و بسیاری از افکت‌ها، ابزارهای تصحیح رنگ و ویژگی‌های میکس صدا برای آزمایش وجود دارد. حتی هزینه اولیه، که ممکن است غیرممکن به نظر برسد، زمانی معقول است که متوجه شوید یک بار مصرف است و نه یک اشتراک.

به طور خلاصه، اگر نیاز به ویرایش ویدیو در iPhone و iPad دارید، LumaFusion باید اولین انتخاب شما باشد، مگر اینکه نتوانید با رابط کاربری خود ادامه دهید یا برای نیازهای شما بیش از حد نیاز باشد. در حال حاضر، این بهترین انتخاب ما برای عنوان بهترین برنامه ویرایش ویدیو است.

ایده افکت های LumaFusion را دوست دارید اما برچسب قیمت آن را ندارید؟ LumaFX (در برگه جدید باز می شود) آن را به یک برنامه مستقل تبدیل می کند که با قیمت مقرون به صرفه 0.99 دلار / 99p / 1.49 دلار استرالیا در دسترس است.

دانلود  بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیوLumaFusion

2. KineMaster

وقتی برنامه را راه‌اندازی می‌کنید، KineMaster احساس وحشت می‌کند و بلافاصله می‌خواهد شما را به اشتراک بگذارد. اما چیزی که به زودی مشخص می شود این است که این نرم افزار قدرتمند و قابل استفاده است – چه بخواهید برای آن پول بپردازید یا نه.

وارد کردن کلیپ‌ها بسیار ساده است و برنامه از فضای صفحه نمایش به خوبی استفاده می‌کند. به طور پیش‌فرض، یک پیش‌نمایش بزرگ توسط یک نوار ابزار برای دستورات حیاتی (لغو، تنظیمات و غیره) و یک دکمه ضبط دوربین مانند با نمادهایی در اطراف آن برای دسترسی سریع به رسانه، صدا و پوشش‌ها در کنار آن قرار دارد. در هم ریخته به نظر می رسد، اما در هنگام کار، حتی با تلفن، کارآمد به نظر می رسد.

به صورت رایگان، به بخش عمده ای از ابزار، اگر نه دارایی ها، دسترسی خواهید داشت، و صادرات به صورت واترمارک انجام می شود. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، حداقل به این معنی است که می توانید قبل از خرید امتحان کنید.

اگر پرداخت کنید، سالانه حدود 23 دلار / 19 پوند / 38 دلار استرالیا هزینه خواهد داشت – ارزش معقولی برای بهترین گزینه حرفه ای در Android، به خصوص اگر از فروشگاه دارایی استفاده می کنید. اگرچه کاربران iPhone/iPad باید از LumaFusion استفاده کنند.

دانلود بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیوKinemaster

3. iMovie

در دسکتاپ، iMovie برای مدت طولانی به دلیل ازدواج آسان استفاده با قدرت شهرت داشته است. Final Cut Pro نیست، اما کار را انجام می دهد. ممکن است در مورد تجسم موبایل آن نیز همین را بگویید.

مجموعه‌ای از کلیپ‌ها را بارگذاری کنید و iMovie آنها را بر روی یک خط زمانی مغناطیسی تک آهنگی مرتب می‌کند. کلیپ‌ها را می‌توان به آسانی مرتب کرد، و اگر دوست ندارید به تصاویر کوچک خیره شوید، می‌توانید خط زمانی را به هم نزدیک کنید.

یک ویرایشگر عنوان (استاندارد یا یک سوم پایین تر) وجود دارد و اگرچه بر اساس تم ها است، فونت ها، رنگ ها و پس زمینه ها را می توان تنظیم کرد. فراتر از آن، می‌توانید فیلترها و انتقال‌ها را اعمال کنید، سرعت کلیپ را تنظیم کنید، پوشش‌های صوتی اضافه کنید، و جلوه‌های صفحه سبز، تقسیم‌شده و تصویر در تصویر را آزمایش کنید.

در نهایت، iMovie عمق را با سرعت عوض می‌کند، به همین دلیل است که انتخاب اصلی ما برای عنوان «بهترین برنامه ویرایش ویدیو» نیست. برخی از ویژگی‌ها برای تازه واردان طراحی شده‌اند، مانند رابط کاربری در دسترس اما محدود و قالب‌های تریلر که به مردم درباره ساخت فیلم و انواع عکس‌ها آموزش می‌دهند. با این حال، متخصصان شغل نباید این برنامه را رد کنند، زیرا برای جمع کردن کلیپ ها و پی بردن به جریان روایت در رابطی که سریع، کارآمد و کم حواس پرتی است، عالی است.

دانلود بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیوiMovie

4. PowerDirector

مانند KineFusion، PowerDirector از شما می خواهد که کیف پول خود را در ثانیه ای که آن را روشن می کنید باز کنید – و حدود 50٪ از رقیب خود گران تر است. اما اگر از سخت‌افزار اپل استفاده می‌کنید، برنامه‌ای دوستانه پیدا خواهید کرد که جایی بین LumaFusion و iMovie قرار می‌گیرد، اگر از سخت‌افزار اپل استفاده می‌کنید – یا در فضایی مشابه با KineMaster اگر اندروید هستید.

کلیپ‌ها را وارد کنید و آنها با وظیفه‌شناسی در خط زمانی قرار می‌گیرند. یکی را انتخاب کنید و می توانید از طریق دکمه ویرایش به طیف وسیعی از ابزارها دسترسی داشته باشید. نسبت به iMovie یا حتی KineMaster ظریف‌تر است، اما واکنش‌پذیری و عدم شلوغی برنامه، استفاده از آن را خوشایند می‌کند. این صمیمیت به گردش‌های اولیه در اطراف برنامه گسترش می‌یابد، جایی که شما با حباب‌های فکری کمیک‌مانند همراهی می‌کنید که همه چیز را مشخص می‌کند. اگر مبتدی هستید، پس، می تواند بهترین برنامه ویرایش ویدیو برای شما باشد.

برای افراد حرفه‌ای در حال حرکت، PowerDirector به طور کلی با iMovie همسو می‌شود – مکانی برای طرح ایده‌ها به جای ایجاد یک محصول نهایی. برای آماتورهای مشتاق، به اندازه کافی قدرتمند است بدون اینکه طاقت فرسا باشد. با این حال، با توجه به اینکه کاربران iPhone/iPad می‌توانند به جای آن LumaFusion (طرفدار) یا iMovie (مصرف‌کننده) را انتخاب کنند، دوباره برای اندروید مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

دانلود بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیوPowerDirector

5. کلیپ

این برنامه اپل تلاش می کند سادگی و ظرافت iMovie را با فوریت مورد نیاز برای ایجاد ویدیو برای شبکه های اجتماعی ترکیب کند. برای این منظور، یک جریان کاری دارد که در مقایسه با ویرایش سنتی ویدیو کاملاً بیگانه است، و با این حال، با موفقیت شما را در لحظه جذب می کند و روی آنچه واقعا مهم است تمرکز می کنید.

در حالت ایده‌آل، Clips از شما می‌خواهد از داخل خود برنامه فیلم بگیرید، اما می‌توانید عکس‌های موجود را وارد کنید – بعد از مد. به جای افزودن یک کلیپ به خط زمانی خود، آن را در نمای درگاه قرار می دهید، جایی که می خواهید شروع کنید اسکراب می کنید و دکمه ضبط را برای ثبت بخشی که می خواهید فشار می دهید.

در جای دیگر، این برنامه مجموعه ای از ویژگی های سرگرم کننده است، از جمله فیلترهای کارتونی، پوشش متن، جایگزینی سر Memoji و عناوین زنده. در مورد برخی از این موارد حیله‌ای وجود دارد، اما با این وجود Clips مجموعه‌ای از ویژگی‌ها دارد که به طور موثر بین سرگرمی و خلاقیت تعادل برقرار می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا فیلم‌های کوچک و مناسب شبکه‌های اجتماعی را با سرعتی دو چندان بسازید.

دانلود کلیپ بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیوclips

6. Stop Motion Studio Pro

ما با این ورودی به حوزه تخصصی می رویم. همانطور که از نام برنامه پیداست، Stop Motion Studio Pro به فیلمسازی سنتی توجهی ندارد – در عوض برای کاهش انیمیشن های استاپ موشن طراحی شده است.

این یک برنامه همه کاره است که در آن می توانید با استفاده از دوربین داخلی آن عکاسی کنید و اشیاء روی میز را به دنیایی زنده تبدیل کنید. اما این برنامه می‌تواند تصاویر و ویدیوهای موجود را وارد کند، که مورد آخر به فریم ثابت تبدیل می‌شود. هر فریم را می توان بهینه کرد و می توان چندین نمونه صوتی را که می توانند به طور همزمان پخش شوند و خودشان ویرایش شوند همپوشانی کرد.

ماهیت brute-force تنظیمات خاص – پیش زمینه ها و فیلترهای اعمال شده در کل تولید. نرخ فریم واحد؛ هیچ گزینه نوار انتقالی شروع/پایان محو می‌شود – به این معنی که برنامه کاملاً به جاه‌طلبی خود مبنی بر “حرفه‌دار” بودن کامل نمی‌رسد. اما به‌عنوان وسیله‌ای برای تمرکز بر آنچه مهم است، و ترسیم ایده‌های انیمیشن از محتوای موجود در حین حرکت (یا روی مبل)، ایده‌آل است.

دانلود Stop Motion Studio Pro Android  بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو

7. GoPro Quik

گاهی اوقات نمی‌خواهید مایکل کان بعدی باشید و به کارهای سخت ویرایش بپردازید. شما یک برنامه برای انجام کارهای سخت می خواهید. Quik اصلی برای آن عالی بود. از این رو، وقتی نسخه جدید با خوشحالی در اولین راه‌اندازی اعلام می‌کند «ما برنامه GoPro را به Quik تغییر نام دادیم»، ممکن است دچار ترس زیادی شوید.

خوشبختانه، Quik دست نخورده باقی می ماند … عمدتا. همچنان ویدیوهایی را از دستگاه خود انتخاب می‌کنید که با یک ضربه، برنامه فوراً آن‌ها را در حلقه‌های برجسته ویرایش می‌کند. سپس می‌توانید با تم، نقاط برجسته، موسیقی و قالب‌بندی کمانچه را مورد بررسی قرار دهید.

با این حال، برخی از مشکلات از GoPro نیز وجود دارد. با ایجاد پروژه‌های یکسان در برنامه قدیمی و جدید، خروجی Quik قدیمی‌تر پویاتر و سرگرم‌کننده‌تر است. همچنین، برنامه جدیدتر مشتاق است که شما مشترک شوید، که برای آن فیلترها، تم ها و موسیقی بیشتری دریافت می کنید – به همراه ابزار قدرتمندتر کاهش سرعت و (در نهایت) پشتیبان گیری ابری.

در مجموع، مانند یک پسرفت همراه با افزایش فروش است. اما علی‌رغم تردیدهای ما، GoPro Quik به اندازه کافی بهترین بیت‌های قبلی خود را برای دانلود تضمین می‌کند و ممکن است بهترین برنامه ویرایش ویدیو برای طرفداران GoPro باشد.

دانلود بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیوGoPro Quik

8. VideoGrade

چه به دلایل اصلاحی یا سبکی اعمال شود، به احتمال زیاد درجه بندی رنگ بخشی از جریان کار ویرایش ویدیوی شما را تشکیل می دهد – حداقل اگر صرفاً فیلم های تصادفی گربه ها را از روی هوس به شبکه های اجتماعی پرتاب نکنید. با این حال، برای هر چیزی که بیشتر در نظر گرفته شود، باید خطاهای رنگ آمیزی را برطرف کنید و از رنگ برای تأثیر احساسی و متنی استفاده کنید.

برای برنامه‌ای که به اندازه یک ناهار ارزان قیمت دارد، VideoGrade کنترل خلاقانه افتضاحی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در رابطی که هر کسی می‌تواند آن را بفهمد، پیچیده شده است. بارگذاری یک ویدیو و تعداد زیادی لغزنده به شما امکان می‌دهد دما، وضوح، اشباع و کانال‌های رنگی را به‌طور ماهرانه تنظیم کنید. اگر می‌خواهید خلاق‌تر شوید، می‌توانید شکوفایی، پوسترسازی، پیکسل‌سازی و چرخش را آزمایش کنید.

این برنامه به طور معقولی یک پیش‌نمایش بی‌درنگ، از جمله مقایسه‌های صفحه‌نمایش تقسیم‌شده، و ابزاری برای ذخیره تنظیمات پیش‌فرض ارائه می‌کند. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید فیلم خود را با استفاده از تعدادی از پیش تنظیم‌ها صادر کنید. چه برای نجات یک عکس یا آوردن یک زندگی جدید به یک کلیپ معمولی، VideoGrade یک تعادل عالی از قدرت و فوریت را ارائه می دهد.

دانلود VideoGrade

منبع:www.techradar.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید