استفاده از اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی

اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی

اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی، چطور می توان از شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک نمونه کار شغلی و محلی برای نمایش فعالیت های شغلی خود برای دیگران استفاده کرد؟

استفاده از اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی

اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی

استفاده از اینستاگرام به عنوان یک نمونه کار شغلی می تواند گزینه مناسبی برای به معرض نمایش گذاشتن مهارت های شما باشد. ما چگونگی انجام آنرا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وقتی به بهترین سایت‌ ها برای فروش خدمات و دریافت کنسرت‌ های جدید فکر می‌کنید، اولین نام‌ هایی که به ذهن شما می‌رسد می‌توانند Fiverr و Upwork باشند. اما با بیش از 1.3 میلیارد کاربر، اینستاگرام می‌تواند بهترین پلتفرم برای ایجاد برند شما و کشف فرصت‌های تجاری جدید باشد.

در این مقاله، نکاتی را در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام به عنوان نمونه کار و ارتقای مهارت های حرفه ای خود به اشتراک می گذاریم.

همچنین می تواندی مطالبی را در مورد معنی ایموجی ها و استیکر ها در واتساپ و اینستاگرام ، لیست و جدول و روش های مخفی کردن عکس در اینستاگرام بدون حذف کردن آن مشاهده کنید.

1. پروفایل خود را به روشی درست تنظیم کنید

اگر مصمم به جذب مشتریان بیشتر یا گسترش شبکه خود هستید، باید از همان ابتدا درباره خود و کسب و کارتان برای مردم توضیح دهید. هنگامی که به پروفایل خود نگاه می کنید، بیوگرافی شما یکی از اولین چیزهایی است که بازدیدکنندگان آنرا می بینند.

از آن به عنوان فرصتی برای توصیف کاری که انجام می دهید استفاده کنید. می توانید از این قالب ساده برای آن استفاده کنید.

اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی

اگر چند کاراکتر باقی مانده است، پروفایل LinkedIn، وب سایت خود را ذکر کنید یا یک لینک به نمونه کار آنلاین خود اضافه کنید. همچنین هنگام انتخاب دسته اینستاگرام خود، آن را کوتاه و ساده نگه دارید.

اگر نام شما طولانی است یا املای آن پیچیده است، سعی کنید آن را کوتاه کنید. و از استفاده از کاراکترهایی مانند خط و یا خط تیره خودداری کنید، زیرا مردم به یاد نمی آورند که آنها را کجا قرار دهند.

2. پست های اینستاگرام خود را مرتب کنید

اگر قصد دارید حساب اینستاگرام خود را به مجموعه شغلی خود تبدیل کنید، نگاهی به آنچه در این سال ها پست کرده اید بیندازید. به خاطر داشته باشید که تقریباً هر کسی می‌تواند عکس‌ ها و ویدیوهای شما را در اینستاگرام ببیند.

بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که پست‌ های اینستاگرامی خود را که نشان می‌ دهند سوار بر چرخ دستی خرید در پارکینگ می‌شوید، حذف یا بایگانی کنید. آن را به عنوان تغییر نام تجاری حساب خود در نظر بگیرید تا مردم به برند یا تجارت شما توجه کنند.

به پروفایل خود نگاه کنید و از خود بپرسید که مشتریان بالقوه هنگام بررسی آن چه احساسی دارند. آیا آنها می خواهند در حال حاضر با شما کار کنند؟ نام خود را برای پروژه های آینده یادداشت کنید؟ شما را به دوستان یا شرکای تجاری توصیه می کند؟ آیا آنها می خواهند شما را به عنوان یک شخص بشناسند؟

بنابراین در حالی که تصویر شما در حال چتربازی چیز زیادی در مورد مهارت های بازاریابی شما نمی گوید، باید آن را همانطور که چیزی در مورد شما به عنوان یک شخص می گوید حفظ کنید.

3. مهارت خود را به نمایش بگذارید

اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی

اگر قصد دارید تا از اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی استفاده کنید, اینکه در مورد مهارت خود در بیو اینستاگرام صحبت کنید به اندازه کافی تاثیرگزار نیست. شما نمی توانید سطح حرفه ای بودن خود را در 150 کاراکتر به همه بگویید. بنابراین، پست کردن در مورد کار خود فرصت بهتری برای اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه در مورد خدمات خود به شما می دهد.

به عنوان مثال، یک رستوران ممکن است عکس هایی از غذای خود ارسال کند و از توضیحات برای صحبت در مورد طعم خوشمزه آن استفاده کند. یا یک دکوراتور داخلی تصاویر قبل و بعد از یک خانه بازسازی شده را به اشتراک می گذارد. هنگامی که تصمیم گرفتید چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید، یک ظاهر بصری ثابت ایجاد کنید که به راحتی برای فالوورهای شما قابل تشخیص باشد.

4. نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید

لازم نیست از مشتریان بخواهید که در پروفایل اینستاگرام شما نظر بدهند که چقدر عالی هستید و چقدر دوست دارند با شما کار کنند. یک اسکرین شات از یک بررسی بگیرید و آن را در پروفایل خود ارسال کنید. اما هر بررسی دو کلمه ای را پست نکنید، حتی اگر 5 ستاره برای کار خود دارید. نظراتی را انتخاب کنید که در آن مشتریان مهارت ارتباطی، کیفیت کار و زمان تحویل شما را تحسین می کنند.

می توانید نظرات مشتریان را به عنوان استوری ارسال کنید. به این ترتیب، از شلوغی بیش از حد پروفایل خود جلوگیری می کنید و افراد همچنان می توانند نمونه کارهای زیبای اینستاگرام شما را بررسی کنند.

5. با استفاده از اینستاگرام شبکه خود را بسازید

در مورد استفاده از اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی باید بگوییم که حتی اگر فعالانه به دنبال دریافت مشتری جدید نیستید، همچنان می توانید از اینستاگرام برای ساخت شبکه خود استفاده کنید. می‌توانید از گروه‌ های اینستاگرام برای اطلاع از آخرین روندهای صنعت و ارتباط با افراد همفکر استفاده کنید. همیشه چیزی برای یادگیری از افراد با تجربه تر وجود دارد.

6. به پست گذاشتن ادامه دهید

اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی

آیا این ضرب المثل را شنیده اید که می گوید: از دل برود هر آنچه که از دیده برفت. حتی اگر روی یک پروژه طولانی کار می کنید، به این معنی نیست که باید از فید اینستاگرام ناپدید شوید. به عنوان بخشی از تبدیل حساب اینستاگرام خود به نمونه کارها، شبکه خود را در مورد کار خود به روز نگه دارید.

فالوورهای خود را به پشت صحنه ببرید و برخی از تلاش‌ های نادیده‌ای را که در کار شما انجام می‌شود نشان دهید. اگر فیلمبردار هستید، نشان دهید که چگونه برای یک روز فیلمبرداری آماده می شوید یا از کدام نرم افزار برای ویرایش فیلم ها استفاده می کنید.

با نمایشگاه های شغلی خداحافظی کنید

وقتی حساب اینستاگرام خود را به نمونه کارها ارتقا می دهید، آن را به صفحه فروش تبدیل نکنید. در عوض، از قانون 80/20 استفاده کنید. 80% مواقع آموزش دهید یا سرگرم کنید و 20% تجارت خود را تبلیغ کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید