آموزش تولید محتوای اینستاگرام

  • توسط پویان ایزدی
  • مهر 12, 1400
  • ویژه
  • 0

اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام

حتما شما هم تا به حال به این فکر کرده اید که صفحات اینستاگرامی با فالوورهای بالا چطور تعداد بالایی فالوور جذب کرده اند. برای رشد فالوور در اینستاگرام نیاز به دانش و مهارت در این زمینه وجود دارد. یکی از بهترین و ساده ترین روش ها خرید فالوور واقعی اینستاگرام است (می توانید از سایت فالووریاب خرید کنید!) اما روش های دیگری هم برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. اولین و مهمترین راز افزایش فالوور اینستاگرام تولید محتواست. اگر دقت کرده باشید صفحاتی که بیشترین تعداد فالوور را دارند محتوای جذاب، کاربردی، با کیفیت و مداوم تولید می کنند و کاربران را به سمت صفحه جذب می کنند. بعد از تولید محتوای مناسب مهم است که این محتوا را چگونه در چه زمانی و به چه شکلی به کاربر ارایه می دهید. بعد از اینکه محتوای مناسبی تولید کردید و به شکل مناسبی در صفحه قرار دادید هم روش هایی وجود دارد که می تواند به شما در افزایش فالوور اینستاگرام کمک کند. روش هایی مانند خرید فالوور اینستاگرام و تبلیغ در صفحات اینستاگرامی. در این مطلب توضیحات کاملی درباره تولید محتوا در اینستاگرام داده خواهد شد تا با استفاده از آن بتوانید فالوورهای پیج اینستاگرام خود را به طور واقعی افزایش دهید.

تولید محتوای مفید و با کیفیت برای اینستاگرام

اولین مرحله برای فعالیت در اینستاگرام تولید محتوای مناسب و مفید است. در واقع هدف اصلی هم از طراحی این اپلیکیشن به اشتراک گذاری محتواست. با تولید محتوای مناسب می توانید به جای خرید فالوور اینستاگرام به رایگان فالوور جذب کنید!

اولین نکته ای که مهم است این است که محتوایی در زمینه کاری خود تولید کنید که برای افراد جذاب باشد و مفید واقع شود. این باعث می شود پیج شما را دنبال کنند، پست های شما را سیو کنند و نرخ تعامل صفحه بالا می رود و به رشد فالوور واقعی اینستاگرام کمک می کند.

دومین نکته: محتوا کیفیت مناسبی داشته باشد. از عکس و فیلم هایی که به صورت غیر حرفه ای یا با کیفیت پایین گرفته شده اند استفاده نکنید.

سومین نکته: محتوا به قدری کاربرپسند باشد که فالوورها آن را برای دوستانشان ارسال کنند و محتوا در اینستاگرام وایرال شود.

آموزش اینستاگرام خرید فالوور فالووریاب

ارسال صحیح و به موقع محتوا در اینستاگرام

حالا که محتوای مناسبی تولید کردید و آماده است، نکاتی برای ارسال آن در اینستاگرام وجود دارد که با رعایت این نکات نتیجه بهتری می گیرید و می توانید با انجام این کارهای ساده از محتوای تولید شده بیشترین جذب فالوور ار داشته باشید:

زمان ارسال محتوا در اینستاگرام

در ساعاتی از شبانه روز کاربران بیشتری در اینستاگرام آنلاین هستند و اگر در این ساعات محتوا ارسال کنید نتیجه بهتری می گیرید:

در ایران به طور کلی بین ساعات 2 تا 7 بعد از ظهر کاربران کمتری آنلاین هستند و در ساعات 9 شب تا 1 شب بیشترین تعداد کاربران آنلاین را داریم پس بهترین زمان پست گذاشتن و ارسال پست در اینستاگرام ساعات 9 تا 1 شب و بعد از آن پیش از ساعت 2 بعد از ظهر است.

نکته: باز هم زمان ارسال پست به موضوع پیج شما بستگی دارد و این زمان به طور عمومی مناسب تر است.

تعداد محتوا در اینستاگرام

طبق تحقیقات، بهترین تعداد پست در اینستاگرام روزانه 1 پست است! بله! با ارسال پست های بیشتر حتما به تعداد فالوور اینستاگرام بیشتری نخواهید رسید! چون اینستاگرام الگوریتم هایی دارد که در نهایت یک یا دو پست شما را به کاربران زیادی نمایش می دهد.

نکته: باز هم با توجه به موضوع صفحه شما امکان دارد تا 3 پست در روز مفید باشد.

نکته:داشتن استوری فعال در تمامی ساعات شبانه روز بسیار به رشد فالوور صفحه شما و عدم ریزش فالوور کمک می کند.

نکته: تعداد استوری در روز مثل پست نیست و می توانید حتی روزانه 10 استوری(اما جذاب!)

فاصله زمانی بین ارسال محتوا

اگر تصمیم داشتید بیش از یک پست ارسال کنید حتما حداقل یک ساعت بین هر دو پست فاصله بیاندازید. این فاصله هرچه بیشتر باشد بهتر است.

نکات ارسال محتوا در اینستاگرام

پست اینستاگرام

-استفاده از عکس یا ویدیو با کیفیت مناسب و با محتوای جذاب

-طراحی کاورفوتوی جذاب و با عنوان بزرگ برای پست

-عنوان دادن به پست در عکس یا ویدیو+ابتدای کپشن

-نوشتن کپشن کامل و مناسب با لحن دوستانه

نکته:طول کپشن باید به قدری باشد که کاربر از خواندن آن خسته نشود مگر اینکه تشخیص دهید آنقدر جذاب است که کاربر تا انتها می خواند.

-دعوت کاربر به تعامل در کپشن(مثال:پرسیدن سوال برای دریافت کامنت)

-استفاده از هشتگ های مناسب و مربوط به پست(حداقل 10 هشتگ)

-نوشتن راه های ارتباطی در انتهای کپشن پست اینستاگرام

-اگر می توانید از کمی طنز در عکس و ویدیوهای و کپشن اینستاگرام استفاده کنید. کاربران همیشه شوخی و طنز را دوست دارند حتی در هنگام مشاهده و مطالعه مطالب جدی!

استوری اینستاگرام

برای اینکه استوری های جذاب تری داشته باشید می توانید از امکاناتی که اینستاگرام در استوری در اختیار شما قرار داده نظیر نظرسنجی، پرسیدن سوال، سوال چهارگزینه ای، رای دهی و… استفاده کنید تا کاربر با استوری شما تعامل برقرار کند. هرچه تعداد بازدید کامل استوری شما بیشتر باشد و فالوورهای شما از استوری شما رد نشوند و هرچه بیشتر استوری شما را ریپلای کنند، بازدید استوری شما افزایش پیدا می کند. هرچه استوری شما جذاب تر باشد کاربران بیشتری استوری شما را برای دوستانشان ارسال(فوروارد) کنند فالوور واقعی بیشتری جذب صفحه شما می شود.

بیو اینستاگرام حرفه ای

با رعایت کردن نکاتی که نوشته شد، افراد جذب صفحه شما می شوند. حالا که صفحه شما را باز کرده اند و می خواهند تصمیم بگیرند که شما را فالو کنند یا نه مهم است که بیو اینستاگرام حرفه ای داشته باشید. نکات کتربری در این زمینه آخرین بخش این آموزش است:

تعیین هدف در اینستاگرام

مشخص کنید که در صورت دیده شدن پروفایل شما توسط مخاطبینتان چه چیزی را باید در اختیار آن ها بگذارید آن ها باید چه چیزی را برای شناخت بیشتر شما مشاهده کنند و چگونه می توانند ارتباط بیشتری با شما داشته باشند اگر باید نمونه کارهای بیشتری از شما ببینند حتما آدرس وبسایت خودتان را در بیو قید کنید و یا اگر فکر می کنید می توانند با شما ارتباط بیشتری داشته باشند حتما آدرس یا آدرس ایمیل خود را بنویسید اینگونه تعامل بیشتری با مخاطبانتان خواهید داشت و افراد بیشتری با دیدن پروفایل شما اقدام به فالو کردن شما می کنند.

حساب تجاری اینستاگرام

در صورتی که اطلاعات کلی تری را باید در اختیار مخاطبان صفحه خودتان بگذارید حتما حساب خودتان را به یک حساب تجاری تبدیل کنید در این حالت شما امکانات بیشتری را در دسترس دارید از قبیل در اختیار گذاشتن شماره تماس، ایمیل، آدرس پستی که بسیار کار شما را آسان می کند و شما را به هدفی که دارید نزدیک تر می کند و حجم کمتری از بیو شما را اشغال می کند و همین باعث می شود که بی نظمی کمتری در بیو شما وجود داشته باشد.

کلمات کلیدی

برای بیو خود حتما کلمات کلیدی مناسب را در نظر بگیرید، کلماتی که در موضوع کاری شما مهم است و زیاد به کار می رود. استفاده کردن از کلمات کلیدی باعث می شود که در جست و جو ها موفق تر باشید.

استفاده از هشتگ و ایموجی

نگاهی به هشتگ های پرطرفدار در زمینه کسب و کاری که دارید بیندازید چرا که این کار باعث می شود که افراد با کلیک بر روی این هشتگ ها به پروفایل شما برسند.از ایموجی در بیو شما باعث می شود که مخاطب حس پویاتری را نسبت به شما داشته باشد و حالت جذاب تری برای ظاهر صفحه شما درست می کند به عنوان مثال شما می توانید از ایموجی پاکت نامه برای قید کردن آدرس ایمیل خود استفاده کنید.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی فالووریاب

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید