راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت. معرفی بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت, مشخصات و مزایا و معایب این کاورها.

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که هنگامیکه یک تلفن جدید دارید, خرید بهترین قاب گوشی برای محافظت از فناوری بالای گوشی شما در برابر آسیب, حرکت منطقی بعدی است. اگر شما افتخار این را داشتید تا یکی از بهترین گوشی های هوشمند امروزی را خریداری کنید, گزینه های زیادی برای ایمن نگه داشتن آن وجود دارد, از کاورهای فوق العاده باریک گوشی که به شما امکان می دهد طراحی دستگاه خود را تا پوسته های مقاوم و فوق العاده محافظ به نمایش بگذارید و گوشی شما می تواند تقریباً از هر نوع تصادفی جان سالم به در ببرد.

از آنجا که سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد, ما این راهنما را برای شما گردآوری کرده ایم تا برخی از بهترین قاب های تلفن دوربین را که در حال حاضر وجود دارد به شما نشان دهیم. برخی از آنها حداکثر محافظت در برابر ضربه را برای محافظت از صفحه نمایش در نظر می گیرند, در حالی که برخی دیگر از تلفن شما در برابر آلودگی و ریزش محافظت می کنند. ممکن است دوست داشته باشید یک کیف به سبک کیف پول یا یک کیف باریک روشن انتخاب کنید … تصمیم با شماست.

بهترین کاورهای گوشی 2021

همه ما آنها را دیده ایم, گوشی هایی با صفحه شیشه ای خرد شده … و در واقع اگر کاور محافظ مناسب برای گوشی خود بخرید, این امر قابل اجتناب است. صفحه نمایش خراب یکی از شایع ترین اتفاقاتی است که برای گوشی رخ می دهد. به احتمال زیاد اگر دستگاه خود را بیندازید و در گوشه ای فرود بیاید, بیشتر آسیب به صفحه نمایش می رسد. بنابراین ، به عنوان حداقل کاری که می توانید انجام دهید شما نیاز به یک کاور گوشی دارید که از مواد جاذب ضربه مانند سیلیکون یا لاستیک استفاده می کند و همچنین بهتر است از کاورهایی استفاده کنید که از گوشه های گوشی شما محافظت می کنند. اگر شما شخصی نیستید که مدام در حال انداختن گوشی خود باشد و مراقب تلفن همراه خود هستید, ممکن است یک کاور گوشی باریک و نامحسوس از مارکی مانند Peel کافی باشد.

با این تفاصیر, یک حادثه پرهزینه تر برای یک گوشی دوربین دار, یک لنز ترک خورده است – و بهترین راه برای جلوگیری از این امر, خرید یک کاور گوشی محکم است. همچنین می توانید از کاور گوشی Defender از OtterBox انتخاب کنید که بسیار سفت و محکم است و از ضربه و فرورفتگی جلوگیری می کند.

در نهایت بهترین کاور گوشی برای شما بستگی به این دارد که از تلفن همراه خود چه می خواهید: باید از خود بپرسید آیا می خواهید شیک تر باشد یا ایمن؟ و نحوه استفاده از آن را در نظر بگیرید. اگر در هر آب و هوایی بیرون از خانه هستید, احتمالاً می خواهید یک طرح تلفن همراه ضد آب را انتخاب کنید که همچنین مقاوم است. همه قاب های تلفن همراه در اینجا برای گوشی های دوربین دار بهینه شده اند, بنابراین در هر سطحی از حفاظتی که می خواهید, محافظی را پیدا خواهید کرد که مانع توانایی شما در عکاسی سریع و آسان نمی شود. برای مشاهده مجموعه ای که برای شما انتخاب کرده ایم ، به ادامه مطلب بروید …

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواریبهترین قلم های لمسی گوشی و بهترین دسته های بازی 2021 مشاهده کنید.

1. کاور گوشی Moment Photo

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: مشکی ، چوب گردویی ، چرم مایل به زرد

سازگار با: اکثر مدل های iPhone iPhone ، Samsung Galaxy ، Pixel و OnePlus

چرا باید کاور گوشی Moment Photo را خریداری کنیم
  • لنز آماده و کم هزینه
  • باریک و با دوام
چرا نباید کاور گوشی Moment Photo را خریداری کنیم
  • به خاطر داشته باشید که لنزها ارزان قیمت نیستند

در مورد راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که کاور محافظ Moment Photo برای تبدیل گوشی های دوربین دار برتر جهان – جدیدترین دستگاه های پیکسل ، آیفون ، وان پلاس و گلکسی سامسونگ – به اسنپرهای پیچیده تر طراحی شده است. علاوه بر محافظت از آنها در برابر قطرات و خراش با بدنه لاستیکی نازک و جذب شوک, قاب کاور گوشی Moment Pixel دارای رابط داخلی لنز برای اتصال طیف وسیعی از لنزهای تلفن هوشمند اضافی MomentU به علاوه یک بند برای جلوگیری از افتادن شما است. در همین حالU پشتیبانی از شارژ بی سیم به این معنی است که می توانید آن را بر روی هر پد شارژ سازگار با Qi قرار دهید.

اگر آیفون SE 2 ، 8 پلاس ، 8 ، 7 پلاس یا 7 دارید ، ما کاور گوشی  Battery Photo Case را برای iPhone انتخاب می کنیم. دارای باتری داخلی 3100 میلی آمپر ساعتی برای شارژ آیفون در حین حرکتU زمان عکاسی طولانی تر و درگاه روشنایی یکپارچه و دکمه شاتر دو مرحله ای برای عکاسی: با فشار دادن به نیمه ، لنز و یک پرس کامل عکس را می گیرد اگر از دوربین تلفن همراه خود استفاده می کنیدU اگر به عکاسی یا فیلمسازی موبایل علاقه دارید, اینها بهترین قاب های تلفن هستند که می توانید خریداری کنید.

قیمت در سایت آمازون: 49.99 دلار

2. کاور گوشی Spigen Neo Hybrid

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: مشکی براق

سازگار با: عمده تلفن های همراه اپل ، سامسونگ و اندروید

چرا باید کاور گوشی Spigen Neo Hybrid را خریداری کنیم
  • طراحی باریک و محکم
  • بخوبی در دست گرفته می شود
چرا نباید کاور گوشی Spigen Neo Hybrid را خریداری کنیم
  • می توانست محکم تر باشد

Spigen یکی از بزرگترین نام ها در زمینه حفاظت از گوشی موبایل است و به راحتی می توان فهمید که چرا خط Neo Hybrid آن یکی از محبوب ترین مجموعه قاب های این شرکت است. با افزایش جذب ضربه, طراحی باریک و ساختار دو لایه برای محافظت بیشتر, Neo Hyrid به اندازه برخی موارد دیگر حجم زیادی به تلفن دوربین شما اضافه نمی کند, اما با در اختیار داشتن این کاور از محافظت زیادی برخوردار خواهید شد. -استفاده روزانه لاستیک با بافت Herringbone صاف اما محکم است ، بنابراین دستگاه شما هنگام عکس گرفتن از دست شما خارج نمی شود و در طیف وسیعی از رنگ ها وجود دارد: فلزی, بورگوندی ، مشکی  و نقره ای ساتن. به خاطر داشته باشید که این کاور گوشی به اندازه بقیه کاورهای موجود در بازار سفت و محکم نیست ، بنابراین اگر شخصی هستید که مدام گوشی شما از دستتان رها می شود, کاور گوشی مانند Otterbox Defender (شماره سه در این لیست) ممکن است انتخاب بهتری باشد. اما اگر به دنبال یک کاور شیک هستید که دارای عملکرد و قابلیت بالایی باشد, Spigen Neo Hybrid یکی از بهترین قاب های گوشی است که می توانید خریداری کنید.

قیمت در سایت آمازون: 13.99 دلار

3. کاور گوشی OtterBox Defender Screenless edition

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: مشکی, آبی, خاکستری, بنفش  

سازگار با: عمده تلفن های همراه اپل, سامسونگ و اندروید

چرا باید کاور گوشی OtterBox Defender Screenless edition را خریداری کنیم
  • محافظت بالا
  • آسان در دست گرفته می شود
  • تنوع رنگ بالا
چرا نباید کاور گوشی OtterBox Defender Screenless edition را خریداری کنیم
  • گوشی را خیلی بزرگ می کند

در مورد کاورهای گوشی, Otterbox Defender به عنوان استاندارد طلا شناخته می شود. طراحی چند لایه به شما محافظت از گرد و غبار, افتادن و خراش را می دهد, و این در حالی است که یک پلی کربنات تقویت شده داخلی و یک لایه بیرونی سیلیکونی ضخیم ضربه را جذب می کند. روکش های پورت ها از خاک و از مسدود شدن جک ها و پورت ها بعلت گرد و غبار جلوگیری می کند و پشت لاستیکی یک برش دوربین خوب را فراهم می کند که هنگام قرار دادن گوشی بر روی یک سطح صاف, از لنزهای بیرون زده نیز محافظت می کند. سری Otterbox Defender حجم نسبتاً مناسبی را به گوشی شما اضافه می کند ، بنابراین اگر دوست دارید گوشی خود را در جیب خود نگه دارید یا می خواهید فرم آن را به نمایش بگذارید, این بهترین گزینه نیست – و همچنین ضد آب نیست. اما وقتی صحبت از حفاظت بالی افتادن گوشی می شود, این کاور گوشی به همان اندازه جامع است.

قیمت در سایت آمازون: 19.95 دلار

4. کاور گوشی OtterBox Symmetry

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: بنفش, مشکی

سازگار با: عمده تلفن های همراه اپل ، سامسونگ و اندروید

چرا باید کاور گوشی OtterBox Symmetry را خریداری کنیم
  • باریک و با دوام
  • حفاظت عالی
چرا نباید کاور گوشی OtterBox Symmetry را خریداری کنیم
  • بزرگتر از یک قاب باریک

OtterBox بیشتر بخاطر محافظت قوی و قاب های مخزن معروف است. با این حال, سری OtterBox Symmetry این شرکت یک خط سبک تر است و طراحی یک تکه نازک تری را ارائه می دهد که در قسمت محافظ زیاد از بین نمی رود. کیفیت ساخت عالی است, با یک لاستیک مصنوعی داخلی با یک پوسته بیرونی از جنس پلی کربنات مقاوم است که باعث می شود تا زمانیکه قصد دارید تا گوشی را در درون آن قرار دهید و یا اینکه گوشی را از داخل آن دربیاورید, انجام این کار را تسهیل کند. Spiegen Neo Hybrid ، هیچ ویژگی پیشرفته ای در اختیار ندارد, بنابراین این دستگاه قابلیت ضد آب, باتری های داخلی یا پایه های تاشو را ندارد و همچنان حجم زیادی را به دوربین گوشی شما اضافه می کند. با این حال, اگر شما به دنبال یک کاور مناسب برای جیب با محافظت از اندازه و وزن بهتر از حد متوسط ​​هستید, سری Symmetry قطعاً ارزش توجه دارد.

قیمت در سایت آمازون: 6.49 دلار

5. کاور گوشی Clckr clear stand

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ ها: گزینه های زیادی وجود دارد.

سازگار با: عمده تلفن های همراه اپل, سامسونگ, ال جی, هواوی و اندروید

چرا باید کاور گوشی Clckr clear stand را خریداری کنیم
  • باریک: فقط 2.5 میلی متر به گوشی شما اضافه می کند
  • انعطاف پذیر و بادوام
  • حفاظت عالی از ضربه با سپر TPU
چرا نباید کاور گوشی Clckr clear stand را خریداری کنیم
  • با بسیاری از گوشی های iPhone Pro سازگار نیست

در مورد راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اگر به دنبال چیزی کمی ساده تر هستید که بتواند به شما در گرفتن گوشی در دست کمک کند (مخصوصاً اگر دست های کوچکی دارید), ممکن است بخواهید این کاور و پایه گوشی را از Clckr انتخاب کنید. این کاور با تعداد زیادی از دوربین های مختلف سازگار است-گوشی مورد بررسی در مدل Samsung Galaxy 2021 (6.2 اینچ) استفاده شد و با برش های دقیق در پورت ها و دکمه هایی که به خوبی کار می کردند محکم نصب شده بود. این دستگاه از سیلیکون ساخته شده است و احساس خوب و چسبندگی دارد, و این در حالی است که در پشت یک دسته باریک وجود دارد که بیرون می آید. این دستگیره برای عکاسی ایده آل است زیرا بدین معناست که می توانید با خیال راحت آماده عکاسی باشید, به این خاطر که می دانید انگشتان شما خسته نمی شوند و گوشی خود را رها نمی کنید. این دسته همچنین می تواند به عنوان یک پایه برای مشاهده افقی و عمودی استفاده شود. شما فقط آن را در جای خود قرار دهید, کاور بسیار مقاوم است و دارای سپر TPU با لبه برآمده برای محافظت از دوربین و صفحه نمایش شما در برابر خط و خش, ضربه و افتادن (تا 2 متر/6.6 فوت) است. بدنه سیلیکونی شفاف (همانطور که در اینجا نشان داده شده است), قاب Clckr محکم و در عین حال انعطاف پذیر است و فناوری گران قیمت گوشی شما را بیشتر نمایان می کند.

قیمت در سایت آمازون: 19.99 دلار

6. کاور گوشی Woolnut – Cognac Brown

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: قهوه ای ، سبز ، مشکی

سازگار با: فقط iPhone

چرا باید کاور گوشی Woolnut – Cognac Brown را خریداری کنیم
  • از چرم با کیفیت بالا ساخته شده است
چرا نباید کاور گوشی Woolnut – Cognac Brown را خریداری کنیم
  • فاقد محافظ صفحه

این کاور که با چرم ممتاز اسکاندیناوی طراحی شده است, برای کاربران آیفون که دوست دارند که در تجملات غرق شوند, مناسب است. مشخصات باریک بدنه بدین معناست که دیگر نگران افزودن حجم زیاد به بدنه آیفون خود نباشید, در حالی که قسمت داخلی بدنه از یک لایه نرم میکروفیبر ساخته شده است که به آرامی گوشی شما را محکم می کند. درست است که این کاور به اندازه برخی دیگر در این لیست مقاوم نخواهد بود, اما طراحی شیک آن برای استفاده حرفه ای روزمره مناسب است و چرم بسیار بادوام است. همچنین با گذشت زمان یک قاب دوست داشتنی برای شما ایجاد می کند.

قیمت در سایت آمازون: 43.99 دلار

7. کاور گوشی Shieldon

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: مشکی, قهوه ای, آبی تیره, قرمز, قهوه ای قهوه ای, بنفش تیره, قرمز شرابی

سازگار با: فقط iPhone

چرا باید کاور گوشی Shieldon را خریداری کنیم
  • استند هندزفری
  • فضا برای سه کارت بانکی
  • بسته شدن مغناطیسی
چرا نباید کاور گوشی Shieldon را خریداری کنیم
  • تنها با آیفون سازگار است

در مورد راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اگر دوست دارید تا جای ممکن از فضای خود صرفه جویی کنید, همراه داشتن گوشی و کیف پول اغلب می تواند خسته کننده باشد. اگر چنین احساسی دارید, چرا سرمایه گذاری درکاور گوشی را که به عنوان کیف پول عمل می کند, در نظر نگیرید؟ کاور گوشی Shieldon دارای سه شکاف برای کارت های بانکی و یک محفظه داخلی اسکناس برای ذخیره اسکناس و رسید است. این قاب دارای یک جک مخفی است که می تواند برای صفحه نمایش تلفن هندزفری استفاده شود.کاور گوشی Shieldon دارای یک محفظه مغناطیسی مخفی است که برای محافظت از اشیاء قیمتی شما طراحی شده است, و این در حالی است که فناوری RFID Shielding برای محافظت از کارت های شما در برابر اسکن غیر مجاز استفاده شده است.

قیمت در سایت آمازون: 29.99 دلار

8. کاور گوشی Griffin Survivor Extreme

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: مشکی

سازگار با: بیشتر گوشی های اپل

چرا باید کاور گوشی Griffin Survivor Extreme را خریداری کنیم
  • حفاظت چند لایه
  • فن آوری جذب ضربه FortiCore
چرا نباید کاور گوشی Griffin Survivor Extreme را خریداری کنیم
  • تنها با آیفون سازگار است
  • بسیار بزرگ است

کاور گوشی Griffin Survivor Extreme با طراحی سخت و دو تکه و ایده آل برای ماجراجویی در فضای باز است. تا 3 فوت (3 متر) روی بتن آزمایش شده است و با این حال که ما نمی خواهیم خودمان آن را آزمایش کنیم, مطمئناً محکم و با دوام به نظر می رسد, بنابراین ما مطمئن هستیم که قول نگهداری iPhone شما را برآورده می کند. این کاور دارای استاندارد IP55 در برابر گل, باران, برف و شن و ماسه است که می تواند از آسیب به گوشی آیفون شما جلوگیری کند و این به لطف طراحی مهر و موم شده این قاب است که دارای دکمه و روکش درگاه است. با وجود اینکه این کاور بسیار سفت و محکم است اما حجم زیادی ندارد, بنابراین می توانید آن را به راحتی با خود حمل کنید ، اما Griffin Survivor مناسب اشخاصی که دست کوچکی دارند نیست, اما اگر قصد دارید تا از دو دست خود استفاده کنید, ممکن است مشکلی ایجاد نکند. به هر حال, اگر شخصی هستید که گوشی از دستتان رها می شود و می خواهید قاب, محافظی باشد که به iPhone شما کمک کند تا در برابر افتادن و هر چیزی که آب و هوا برای شما به ارمغان بیاورد مقاومت کند, این یک کاور سفت و محکم است.

قیمت در سایت آمازون: 25 دلار

9. کاور گوشی Caseology Legion

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: مشکی ، طلایی ، آبی ، قرمز ، قهوه ای قهوه ای ، سبز

سازگار با: عمده تلفن های همراه اپل ، سامسونگ و گوگل

چرا باید کاور گوشی Caseology Legion را خریداری کنیم
  • الگوی هندسی جالب
  • حفاظت چند لایه
  • ارزش خوب
چرا نباید کاور گوشی Caseology Legion خریداری کنیم
  • برند گوشی را مخفی می کند

این کاور براق و سبک از Caseology به خوبی از گوشی شما محافظت می کند – و این در حالی است که باعث می شود تا بهتر بتوانبد گوشی را در دست بگیرید. مشخصات باریک Legion دارای دو لایه با دوام است و دستگاه شما را با محافظت درجه نظامی تایید کرده است تا بتوانید مطمئن باشید که گوشی هوشمند شما ایمن خواهد بود. این کاور برای آیفون, Google Pixel و Apple مناسب است – مانند برخی از گوشی های گلگسی. پلی اورتان ترموپلاستیک انعطاف پذیر جذب شوک خوبی را ایجاد می کند, در حالی که پوسته بیرونی سفت و سختی از گوشه های پلی کربنات و فیبر کربن به طور موثری گوشی شما را در برابر ضربه محافظت می کند.

قیمت در سایت آمازون: 7.99 دلار

10. کاور گوشی Clckr Phone Stand and Grip

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

چرا باید کاور گوشی Clckr Phone Stand and Grip را خریداری کنیم
  • طراحی و کیفیت عالی
  • پایه یکپارچه
چرا نباید کاور گوشی Clckr Phone Stand and Grip را خریداری کنیم
  •  یادگیری اینکه چگونه آنرا در دست بگیرید زمان بر است

کاور گوشی Clckr دارای یک ترفند خاص است: یک نوار در پشت وجود دارد که با بیرون آوردن آن یک حلقه سفت و محکم ایجاد می کند تا هنگام نگه داشتن گوشی با یک دست یا هنگامی که می خواهید سلفی بگیرید, دست خود را برای گرفتن محکم تر نگه دارد. این همه ویژگی های آن نیست. می توانید یک قسمت را در قسمت پشتی کیس به عقب تا کنید تا یک پایه برای تماشای فیلم بدون دست یا تماس های Facetime, در جهت عمودی یا افقی ایجاد کنید. این بسیار خوب کار می کند, اگرچه به نظر می رسد که می توان مکانیزم Clckr را به طور کامل بست (یک طرف و طرف دیگر ، نه هر دو به طور همزمان). با بستن دستگاه Clickr, این کاور, همانند دیگر کاورهای گوشی عمل می کند. رنگها و متریال بسیار زیبایی وجود دارد, دکمه های گوشی بدون هیچ گونه سفتی خوب کار می کنند و کاور تا ارتفاع 2 متر در هنگام افتادن تست می شود. قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

قیمت در سایت آمازون: 19.99 دلار

11. کاور گوشی Joby StandPoint

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: مشکی

سازگار با: iPhone 12 Pro/12 Pro Max, 11/11 Pro/X/Xs, Google Pixel 4/4XL

چرا باید کاور گوشی Joby StandPoint را خریداری کنیم
  • ایده آل برای نور کم و نوردهی طولانی
  • برای تماشای فیلم مفید است
چرا نباید کاور گوشی Joby StandPoint را خریداری کنیم
  • سازگار با مدل های گوشی محدود
  • به سطح مسطح نیاز دارد

در مورد راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که این کاور گوشی به معنای واقعی دارای پایه است. در حالی که اکثر اشخاصی که از گوشی برای گرفتن عکس استفاده می کنند از هیچ گونه پشتیبانی استفاده نمی کنند, با این کاور, همه عکس ها از یک دوربین کاملاً ثابت بهره خواهند برد. در نور کم یا اگر می خواهید یک عکس شبانه-شاید از میدان های ستاره ای راه شیری-امتحان کنید, در اختیار داشتن یک سه پایه ضروری است ، و پایه های نوک لاستیکی این کاور به شما در گرفتن چنین عکس هایی کمک می کند. سه پایه در داخل کاور است, بنابراین می توانید پایه ها را تا کنید و یک کاور گوشی باریک داشته باشید و به راحتی در جیب شما جا می شود. گذشته از گرفتن عکس های با نوردهی طولانی, StandPoint برای قرار دادن گوشی شما بر روی سطح مناسب است. برای دیدن فیلم, بدون اینکه بخواهید گوشی را در دست خود بگیرید و همچنین تماس های ویدئویی و بررسی عکس این کاور بسیار مناسب است. ما از ویژگی محافظت خوب کاور را و این واقعیت که با پدهای شارژ بی سیم کار می کند راضی هستیم. تنها ایراداتی که وجود دارد این است که پایه های سه پایه کوچک StandPoint به سطحی صاف نیاز دارد و خود کاور پلاستیکی به نظر می رسد, اما ارزش بسیار خوبی دارد.

قیمت در سایت آمازون: 39.95 دلار

12. کاور گوشی ضد ضربه Ted Baker

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: یاسی

سازگار با: iPhone 12/12 Pro/12 Pro Max/12 Mini ، 11/11 Pro/X/Xs/XR ، SE (2020)

چرا باید کاور گوشی ضد ضربه Ted Baker را خریداری کنیم
  • طراحی باریک و محکم
  • بخوبی در دست گرفته می شود
  • شارژ بی سیم MagSafe و Qi در iPhone 12 سازگار است
چرا نباید کاور گوشی ضد ضربه Ted Baker را خریداری کنیم
  • می توانست محکم تر باشد

این کاور گوشی شفاف از برچسب مد Ted Baker با یک طرح گل خیره کننده تزئین شده است (یاسمن یا Elderflower را انتخاب کنید) و کمی شفاف است, بنابراین iPhone شما به طرز چشمگیری جذاب به نظر می آید. مهم نیست گوشی شما چه رنگی باشد, این طرح بسیار زیبا است و به هر گوشیی با هر رنگی می آید. اما همه چیز به ظاهر مربوط نمی شود: لبه سپر TPU با روکش AirWall ضمن دسترسی به همه پورت ها و کنترل ها, محافظت را نیز افزایش می دهد. تناسب تا آنجا که می توانید نزدیک است و دکمه ها به راحتی قابل فشار هستند, که همیشه اینطور نیست. با وجود اینکه کمی ضخیم تر از برخی از رقبای خود است, اما واقعاً راحت است.

قیمت در سایت آمازون: 16.95 دلار

13. کاور گوشی Moshi Altra Wrist Strap

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ: آبی و بژ

سازگار با: iPhone 12/12 Pro/12 Pro Max/12 Mini ، 11/11 Pro/XR Max/XR

چرا باید کاور گوشی Moshi Altra Wrist Strap را خریداری کنیم
  • در دست براحتی جا می شود
  • محافظت بالا
چرا نباید کاور گوشی Moshi Altra Wrist Strap را خریداری کنیم
  • بزرگتر از کاورهای گوشی باریک

در مورد راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که کاور گوشی Altra دارای یک بند مچ جداکننده سریع و یک بند متقاطع اختیاری است که اگر شما فردی هستید که دوست دارید دستان خود را آزاد داشته باشید اما گوشی شما آماده استفاده باشد ایده آل است. بند پارچه ای این کاور باعث می شود گوشی را در یک دست نگه دارید یا عکس های ایمن و راحتی را بگیرید, همچنین دارای دکمه های فلزی واکنشگرا است که دسترسی آسان به کنترل های کلیدی دستگاه شما را فراهم می کند. مورد Altra دارای پوشش ضد میکروبی اختصاصی Moshi است که گفته می شود میکروب ها و باکتری ها را در تماس از بین می برد. و از سیستم قابل نصب مغناطیسی SnapTo دستی Moshi برای SnapTo Car Mount پشتیبانی می کند و با شارژ بی سیم سازگار است.

قیمت در سایت آمازون: 44.95 دلار

14. کاور گوشی ضد آب Spidercase

راهنمای خرید بهترین کاورهای گوشی 2021

ویژگی ها و مشخصات

رنگ:شفاف

سازگار با: عمده تلفن های همراه اپل ، سامسونگ و گوگل

چرا باید کاور گوشی ضد آب Spidercase را خریداری کنیم
  • ضد آب
  • محافظت بالا و اینکه براحتی در دست جای می گیرد
چرا نباید کاور گوشی ضد آب Spidercase را خریداری کنیم
  • حجم گوشی را افزایش می دهد
  • تجهیزات اثر انگشت نیاز به اصلاح دارد

این کاور گوشی ضد آب دارای محافظ صفحه داخلی و پنل پشتی مقاوم در برابر خط و خش است و ازگوشی شما محافظت بسیار خوبی می کند. لبه ها و گوشه های کاور ضربه را به خود جذب می کنند, بنابراین می توانید مطمئن باشید که تلفن شما در برابر ضربه ها و افتادن های روزمره محافظت می شود. Spidercase از مواد TPU و PC با درجه بالا جذب شوک ساخته شده است که بدنه را سبک و محکم نگه می دارد. کاور کاملاً بسته شده است, بنابراین می توانید به طور بالقوه از آن برای گرفتن عکس در زیر آب استفاده کنید, اما انتظار نداشته باشید که با آن به عمق زیاد شیرجه بزنید. همچنین شامل برش های دقیق برای دکمه ها, پورت ها و دوربین گوشی شما است و با شارژرهای بی سیم سازگار است. این جایگزین ارزان تری برای سایر موارد مقاوم و ضد آب در این لیست است و به خوبی کار می کند.

قیمت در سایت آمازون: 11.99 دلار

منبع: DIGITALCAMERAWORLD.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید