راهنمای خرید تلویزیون هوشمند تا 10 میلیون تومان پاییز و زمستان 98

خانه،محیط کار یا دفاتر احتیاج به یک تلویزیون دارند. در ادامه راهنمای خرید تلویزیون هوشمند تا 10 میلیون تومان را در پاییز و زمستان 98 بررسی خواهیم کرد و بهترین تلویزیون را بر اساس میزان فروش، کارایی، کیفیت و ارزش خرید معرفی می‌کنیم.

تلویزیون‌های هوشمند امروزی در اندازه‌ها و کیفیت‌های مختلف و با امکانات متفاوتی ساخته می‌شوند. برای این‌که در مورد یک تلویزیون اطلاعات دقیقی داشته باشیم باید راهنمای کامل آن را برای خرید بخوانیم. به طور مثال این‌که یک تلویزیون از چه تکنولوژی ساخت صفحه‌نمایشی بهره گرفته، چه شرکتی آن را ساخته، چه سیستم‌عاملی دارد، چه درگاه‌هایی را پشتیبانی می‌کند، چه سایزی است و موارد بسیار دیگر که باید در انتخاب یک تلویزیون هوشمند خانگی یا برای محیط کار آن را رعایت کنیم.

در ادامه به طور مفصل راهنمای خرید تلویزیون هوشمند تا 10 میلیون تومان را در پاییز و زمستان سال 98 بررسی خواهیم کرد تا ببینید که بهترین انتخاب برای شما کدام مدل و کدام طرح است.

راهنمای خرید تلویزیون هوشمند تا 10 میلیون تومان

بهترین تلویزیون‌های کمتر از 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 43M6970 سایز 43 اینچ

راهنمای خرید تلویزیون تا 10 میلیون تومان

یکی از بهترین تلویزیون‌های محدوده قیمت تا 10 میلیون تومان و با کیفیت این مدل تلویزیون ال ای دی سامسونگ است. در این مدل قابلیت‌های فراوانی دیده می‌شود و همچنین کیفیت صفحه‌نمایش فول اچ دی است و با موتور تصویر HyperReal پشتیبانی خواهد شد. برای کیفیت و وضوح رنگ نمایش داده شده ، امکانات Wide Color Enhancer و قابلیت PureColor نیز در این تلویزیون هوشمند قرار داده شده است.

تلویزیون سامسونگ 43M6970 از سیستم صوتی دو کاناله با خروجی 20 وات بهره می‌برد و دارای استانداردهای صوتی دالبی دیجیتال و DTS نیز هست.

این تلویزیون هوشمند دارای سیستم Smart Hub چهار هسته‌ای است و مرورگر پیش‌فرض به همراه سیستم‌های DLNA و Mirroring نیز روی آن نصب شده است.

از نظر درگاه ، تلویزیون 43 اینچ سامسونگ به دو درگاه یو اس بی 2 ، سه درگاه اچ دی ام آی، یک درگاه کامپوزیت و یک درگاه کامپوننت مجهز شده و شبکه وای فای را نیز به همراه درگاه LAN پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون 43 اینچی 9.5 کیلوگرم وزن دارد و به نظر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضاهای کوچک و دفاتر کاری به شمار می‌رود.

قیمت: ۷,۷۹۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 43NU7900 سایز 43 اینچ

راهنمای خرید تلویزیون تا 10 میلیون تومان

دومین محصول از سری تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در مطلب راهنمای خرید تلویزیون هوشمند، سری 43NU7900 است.

این محصول یکی از تلویزیون‌های 43 اینچی با کیفیت صفحه‌نمایش 4K بوده و وضوح تصویر 3840*2160 پیکسل ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات تصویری آن می‌توان به داینامیک کنتراست، PureColor و اوتو موشن اشاره کرد.

از نظر توان خروجی صدا، با مدل قبلی یکسان است و دو اسپیکر 10 وات دارد و به سیستم‌های دالبی دیجیتال و DTS نیز مجهز است.

رابط کاربری و سیستم‌عامل نیز Smart Hub بوده و می‌توان روی آن بازی و اپلیکیشن مختلف نصب کرد. همچنین سیستم‌های DLNA و Mirroring نیز روی این تلویزیون قابل دسترسی هستند.

از نظر درگاه ، تلویزیون 43 اینچ سامسونگ به دو درگاه یو اس بی 2 ، سه درگاه اچ دی ام آی، یک درگاه کامپوزیت و یک درگاه کامپوننت مجهز شده و شبکه وای فای را نیز به همراه درگاه LAN پشتیبانی می‌کند.

تفاوت عمده این محصول با سری قبلی وضوح تصویر 4K آن خواهد بود.

قیمت: 7،500،000 تومان

بهترین تلویزیون‌های 49 و 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-49X7500F سایز 49 اینچ

راهنمای خرید تلویزیون تا 10 میلیون تومان

در راهنمای خرید تلویزیون تا 10 میلیون تومان یکی از بهترین مدل‌های 49 اینچ، تلویزیون KD-49X7500F سونی است. این تلویزیون هم از کیفیت تصویر 4K بهره می‌برد، هم قیمت مناسبی دارد و هم این‌که به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده و امکانات هوشمند زیادی نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کیفیت صفحه‌نمایش این تلویزیون 4K با وضوح 3840*2160 پیکسل است. قابلیت پشتیبانی از HDR را دارد و از X-reality pro ، داینامیک کنتراست و موشن فلا ایکس آر نیز بهره می‌برد.


مطالب مرتبط:


سیستم صوتی این تلویزیون دو کانال 20 وات خواهد بود و از سیستم دالبی دیجیتال پلاس ، کلیر آدیو پلاس و باس رفلکس پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل تلویزیون 49 اینچ سونی ، اندروید و پردازنده آن تک هسته‌ای است.

از جمله درگاه های آن می‌توان به سه عدد درگاه یو اس بی 2 ، سه عدد درگاه HDMI و یک عدد درگاه کامپوزیت اشاره کرد. قابلیت اتصال به وای فای ، بلوتوث و درگاه LAN نیز در این تلویزیون دیده می‌شود.

قیمت:9،900،000 تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55N6950 سایز 55 اینچ

یکی از تلویزیون‌های هوشمند 55 اینچ خمیده در راهنمای خرید تلویزیون تا 10 میلیون تومان، سری 55N6950 سامسونگ است که علاوه بر کیفیت صفحه‌نمایش خوب دارای رابط کاربری عالی و پشتیبانی از سیستم‌های صوتی و تکنولوژی صوتی جدید نیز هست.

کیفیت تصویر این محصول فول اچ دی پلاس با وضوح 1920 *1080 پیکسل است. این تلویزیون البته قابلیت نمایش تصاویر HDR را ندارد اما دارای خمیدگی تصویر 4200R ، موتور تصویر هایپر ریل و امکانات واید کالر اینهنسر و اوتو موشن پلاس است.

از نظر صدا دارای دو اسپیکر 10 وات بوده و از سیستم‌های دالبی دیجیتال و DTS پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های خوب صوتی روی این تلویزیون سیستم Multiroom link خواهد بود.

رابط کاربری دستگاه SmartHub با پردازنده چهار هسته‌ای است و مرورگر اینترنت پیش‌فرض نیز دارد. همچنین قابلیت نصب بازی و اپلیکیشن نیز روی این تلویزیون موجود است. از دیگر امکانات آن می‌توان به پشتیبانی از Time SHift نیز اشاره کرد.

دو عدد پورت یو اس بی 2 ، 3 عدد پورت اچ دی ام آی، یک عدد کامپوزیت و یک عدد کامپوننت به همراه پشتیبانی از وای فای نیز روی این تلویزیون قرار داده شده‌اند.

وزن تلویزیون بدون پایه 15.4 کیلوگرم است

قیمت: 10،000،000 تومان

تلویزیون‌های بیشتر از 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65GU811N سایز 65 اینچ

یکی از بهترین محصولات در محدوده قیمت 10 میلیون تومان ، تلویزیون جی پلاس GTV سایز 65 اینچ است که ارزش خرید بالایی نیز دارد.

این تلویزیون دارای صفحه‌نمایش 65 اینچ با کیفیت صفحه‌نمایش 4K و وضوح تصویر 5120*2160 پیکسل است. از نظر میزان کیفیت صفحه‌نمایش بسیار علی است و پنل گرید A+ در اختیار دارد. یکی از بهترین تلویزیون‌های این محدوده قیمت با دارا بودن سیستم کاهش دهنده نویز خودکار و تقویت سیگنال دریافتی نیز به شمار می‌رود.

توان خروجی صدا به طور کل نسبت به دیگر تلویزیون‌ها کمتر بوده و 16 وات است. اما از نظر رابط کاربری دارای سیستم‌عامل اندروید 4.4 است و یکی از بهترین تلویزیون‌های 10 میلیون تومانی هوشمند نیز به شمار می‌رود.

قابلیت Screen Share ، اتصال به SKype ، پشتیبانی از تایم شیفت، اتصال فلش و هارد اکسترنال، امکان کنترل سایر لوازم خانگی با ریموت تلویزیون، سیستم HDMI ARC و قابلیت کابل RGB از جمله امکانات فراوان این دستگاه است.

این محصول دو درگاه یو اس بی ، سه درگاه اچ دی ام آی، قابلیت اتصال به وای فای و کابل LAN و همچنین سیستم خروجی کواکسیال نیز به همراه دارد.

قیمت: 9،700،000 تومان

منبع: DIGIKALA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام
    خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

    نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

  2. سلام
    مرسي براي اين مطلب
    خيلي خيلي جالب بود
    اميد وارم بازم مطلب بزاريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید