بهترین مانیتور ارزان 2022 از 5 تا 20 میلیون ، راهنمای خرید مانیتور های گیمینگ

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

بهترین مانیتور ارزان 2022 از 5 تا 20 میلیون ، مانیتور گیمینگ و مخصوص بازی و راهنمای خرید بهترین مانیتور از 5 ، 10 تا 20 میلیون تومان . مانیتورهایی همچون اچ پی و ایسوس و اینکه از 5 تا 15 میلیون چه مانیتوری را می توانیم خریداری کنیم.

بهترین مانیتور ارزان 2022 از 5 تا 20 میلیون ، راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت بدون اینکه باعث شوند تا شما پول زیادی را صرف خرید آنها بکنید, مزایای زیادی را ارائه می‌کنند. آنها همچنین نمایشگرهای چشمگیر، روشنایی مناسب، رنگ های دقیق، سازگاری با VESA-mount و موارد دیگر را ارائه می دهند و نیازی به پرداخت هزینه گزافی ندارید. شما نباید مجبور به پرداخت هزینه ای زیاد برای خرید بهترین مانیتور ارزان قیمت برای خود شوید. حتی می توانید مانیتور گیمینگ با قیمت های مناسب خریداری کنید.

یافتن بهترین مانیتور ارزان گیمینگ آسان نیست، چه به دنبال یک مانیتور گیمینگ باشید و چه یک مانیتور همه منظوره. جنبه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله روشنایی، کیفیت رنگ، وضوح، اندازه، رفرش ریت و موارد دیگر. به همین دلیل است که ما یک راهنمای کوتاه مفید را در پایان این خلاصه اضافه کرده ایم تا شما را با اطلاعات قدرتمند در مورد نحوه خرید یک مانیتور ارزان ارائه کنیم.

همچنین باید بدانید که قیمت گران, نشانگر کیفیت نیست. در حالی که به دنبال خرید بهترین مانیتور ارزان قیمت هستید، باید مطمئن شوید که بیشترین ارزش را برای پولی که به سختی به دست آورده اید را دریافت می کنید. در عین حال، خرید مانیتور ارزان قیمت با چشم پوشی کردن از برخی از ویژگی ها همراه است – شما باید در جایی معاوضه کنید، چه اندازه صفحه نمایش، روشنایی، نرخ به روز رسانی یا یک ویژگی جذاب دیگر. این راهنمای خرید، نقاط قوت و ضعف انتخاب های برتر ما را برای بهترین مانیتورهای ارزان 2022 نشان می دهد. به این ترتیب، می توانید مانیتور مناسب خود را انتخاب کنید.

بهترین مانیتور ارزان قیمت گیمینگ کدام است؟

بهترین مانیتور ارزان قیمت ایسر R240HY bidx ، یک مانیتور گیمینگ خوب است. مانیتور ایسر R240HY bidx دارای امتیاز 4.7 از 5 ستاره به دلیل خوبی است. طراحی قاب باریک آن که ایسر آن را Zero-frame می نامد، تجربه تماشای فراگیرتری را به شما می دهد.

مانیتور ایسر R240HY bidx همچنین بهترین مانیتور ارزان قیمت برای کاربران کارآمدی است که برای استفاده اداری به مانیتور نیاز دارند. یکی دیگر از دلایلی که این مانیتور بهترین مانیتور است، فناوری تعبیه شده Acer Flicker-less آن است که از سوسو زدن آزاردهنده صفحه جلوگیری می کند. مانیتور ایسر R240HY bidx همچنین به دلیل قیمت پایین، زمان پاسخگویی 4 میلی‌ ثانیه‌ ای دارد. این مانیتور دارای صفحه نمایش 1080 پیکسل, 24 اینچ و صفحه نمایش IPS است.

مانیتور ایسر R240HY bidx همچنین می تواند از -5 درجه تا 15 درجه شیب داشته باشد و به شما امکان می دهد بهترین و راحت ترین زاویه بصری را برای سرگرمی های رسانه ای، بهره وری اداری و موارد دیگر انتخاب کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین تبلت های ارزان قیمت 2022 از 2 تا 10 میلیون تومان و بهترین اسپیکرهای بلوتوثی ارزان قیمت 2022را مشاهده کنید.

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت گیمینگ از 5 میلیون تومان

1. مانیتور ایسر R240HY bidx

بهترین مانیتور ارزان قیمت

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 23.8 اینچ (1920*1080)

پورت ها: HDMI, DVI, VGA

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 4 میلی ثانیه

رفرش ریت: تا 60 هرتز

سازگاری با VESA-mount: خیر

چرا باید مانیتور ایسر R240HY bidx را خریداری کنیم
  • طراحی Zer-frame
  • رنگ های زنده
  • پایه قابل تنظیمزوایای دید +178 درجه
چرا نباید مانیتور ایسر R240HY bidx  را خریداری کنیم
  • فاقد سازگاری با VESA-mount

مانیتور ایسر R240HY bidx دارای امتیاز 4.7 از 5 ستاره در آمازون است که اگر از ما بپرسید می گوییم که یک مانیتور کامل به حساب می آید و به نظر خودم بهترین مانیتور گیمینگ نیز هست! این خیره کننده 23.8 اینچی یکی از بهترین مانیتورهای سال 2022 به دلیل حاشیه های فوق العاده باریک و طراحی زیبا، رنگ های زرق و برق دار، زنده و زاویه دید گسترده است.

مشتریان همچنین ایسر KG251Q Fbmidpx را به خاطر رنگ های تیره و روشن آن تحسین کردند. کاربران از ایسر R240HY bidx به عنوان یک انتخاب عالی برای تجربه مانیتور خارجی و برای اتصال به کنسول بازی خود خبر دادند. حتی متخصصانی مانند معماران و طراحان دیجیتال از رنگ، روشنایی و وضوح KG251G bidx شگفت زده شدند. با توجه به قیمت، ایسر R240HY bidx ارزش بسیار زیادی را ارائه می دهد.

 

2. مانیتور 24 اینچ ViewSonic VP2458 Professional

بهترین مانیتور ارزان قیمت برای میزان دقت رنگ و گیمینگ

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 23.8 اینچ (1920*1080)

پورت ها: HDMI 1.4, USB 3.1, DisplayPort and VGA inputs

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 7 میلی ثانیه

رفرش ریت:  60 هرتز

سازگاری با مانت VESA: بله

چرا باید مانیتور ViewSonic VP2458 Professional را خریداری کنیم
  • پورت های متنوع
  •  دقت رنگ
  • پوشش 100٪ sRGB
چرا نباید مانیتور ViewSonic VP2458 Professional را خریداری کنیم
  • زمان واکنش نه چندان سریع

مانیتور ViewSonic VP2458 Professional بیست و چهار اینچی بهترین مانیتور ارزان برای کاربرانی است که به دنبال مانیتوری با رنگ‌های زنده و دقیق هستند. این رنگ ViewSonic دارای امتیاز دلتا E است که کمتر از 2 است – هر چه به صفر نزدیکتر باشد، بهتر است. Delta-E به شما می گوید رنگ های نمایشگر شما چقدر دقیق هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که دقت رنگ ViewSonic برای لذت تماشای شما رضایت بخش است. نمایشگر ViewSonic احتمالا برای طراحان گرافیک و دیگر هنرمندان دیجیتال جذاب خواهد بود.

نمایشگر 24 اینچی ViewSonic VP2458 Professional نیز یک مانیتور ارزان قیمت عالی برای کاربران با بهره وری بالا است. این مانیتور دارای یک فیلتر نور آبی است که به افزایش بهره وری برای راحتی تمام روز کمک می کند. با این حال، یکی از معاوضه هایی که باید با این مانیتور ارزان انجام دهید، زمان پاسخگویی است. زمان پاسخگویی 7 میلی ثانیه است.

3. مانیتور ایسوس VS228H-P

بهتریم مانیتور ارزان قیمت با دقت رنگ عالی

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 22 اینچ (1920*1080)

پورت ها: HDMI, DVI, VGA

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 5 میلی ثانیه

رفرش ریت:  60 هرتز

سازگاری با VESA-mount: بله

چرا باید مانیتور ایسوس VS228H-P را خریداری کنیم
  • سازگاری با VESA-mount
  • دقت رنگ
چرا نباید مانیتور ایسوس VS228H-P را خریداری کنیم
  • پنل TN

مانیتور ایسوس VS228H-P یکی از بهترین مانیتورهای ارزان قیمت به دلیل قیمت مقرون به صرفه است، اما به قیمت کاهش اندازه صفحه نمایش، صفحه نمایش 22 اینچی با پنل پایه TN را ارائه می دهد.

خود نمایشگر اگر نگوییم چشمگیر است، قادر است: متوسط ​​روشنایی 184 نیت و رنگ دقیق (Delta-E 0.10) را به رخ می‌کشد در حالی که مقدار مناسبی از وسعت sRGB (110 درصد) را پوشش می‌دهد. این مانیتور همچنین به لطف سازگاری با VESA-mount و جک صدا برای اتصال بلندگوها یا هدفون (در صورت اتصال از طریق HDMI) تطبیق پذیری را ارائه می دهد. با سه سال گارانتی خیلی خوب عرضه می شود.

 

4. مانیتور گیمینگ بدون قاب خمیده AOC C24G1 ، بهترین مانیتور تا 10 میلیون تومان

بهترین مانیتور ارزان قیمت خمیده

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 24 اینچ (1920*1080)

پورت ها: VGA, HDMI x 2, DisplayPort

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 1 میلی ثانیه

رفرش ریت:  144 هرتز

سازگاری با VESA-mount: بله

چرا باید مانیتور AOC C24G1 را خریداری کنیم
  • سازگاری با مانت VESA
  • HDMI دوگانه
  • زیبایی منحنی
چرا نباید مانیتور AOC C24G1 را خریداری کنیم
  • فاقد اسپیکر سرخود

مانیتور گیمینگ 24 اینچی بدون قاب خمیده AOC C24G1 یکی از بهترین مانیتور های ارزان قیمت است که می توانید با نرخ تازه سازی بالای 144 هرتز تهیه کنید. دلیلی وجود دارد که امتیاز آمازون 4.6 از 5 ستاره را دریافت کرده است. مشتریانی  از خرید این مانیتور زیبا به دلیل کیفیت بصری واضح آن لذت برده اند — از نظر بصری به اندازه یک مانیتور 4K خوشایند نیست. البته، اما کیفیت تصویر چشمگیر است.

مانیتور گیمینگ 24 اینچی بدون قاب خمیده AOC C24G1 دارای نرخ پاسخ سریع 1 میلی‌ ثانیه است که مخصوصاً برای بازی‌ هایی که به بازتاب‌ های سریع یا زمان‌ بندی دقیق نیاز دارند، مفید است. این یک نقطه فروش عالی برای گیمرها است: در موقعیت‌های بازی که تفاوت بین مرگ و زندگی در میلی‌ ثانیه اندازه‌گیری می‌شود، داشتن نرخ پاسخ سریع برای برتری بر حریفان بسیار مهم است.

این مانیتور برای نصب VESA سازگار است تا بتوانید آن را به زیبایی روی دیوار خود قرار دهید. این صفحه نمایش 24 اینچی برای مصرف‌ کننده‌ای مقرون به صرفه است که به دنبال جایگزین‌ های ارزان قیمت برای نیازهای هنری، بازی یا دفتر خود است. از مزیت های آن می توان به رفرش ریت مناسب و قیمت بسیار عالی تا  5 میلیون تومان اشاره کرد.

قیمت در سایت آمازون: 191.38 دلار

5. مانیتور اچ پی  Omen ، بهترین مانیتور گیمینگ تا 20 میلیون تومان

بهترین مانیتور گیمینگ ارزان قیمت با FreeSync

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 24.5 اینچ (1920*1080)

پورت ها: DisplayPort, HDMI, audio output, USB 3.0,

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 1 میلی ثانیه

رفرش ریت:  144 هرتز

سازگاری با VESA-mount: بله

چرا باید مانیتور اچ پی Omen را خریداری کنیم
  • تکنولوژی AMD FreeSync
  •  تنظیم شیب
  •  نرخ پاسخ سریع
  •  ارزش عالی نسبت به قیمت
چرا نباید مانیتور اچ پی Omen را خریداری کنیم
  • پنل TN

مانیتور ارزان قیمت اچ پی Omen را در چندین اندازه نمایشگر به فروش می رساند، اما اجازه دهید مدل 24.5 اینچی HP Omen را که می توانید با قیمت حدود 250 دلار خریداری کنید، را بولد کنیم. چیزی که ما در مورد اچ پی Omen به عنوان بهترین مانیتور ارزان دوست داریم این است که همه چیزهایی را که یک گیمر برای داشتن یک تجربه بازی رضایت بخش و همه جانبه نیاز دارد، دارد.

نرخ پاسخ‌ دهی فوق‌العاده سریع 1 میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و AMD FreeSync را دارد که فناوری‌ ای است که تاخیر ورودی، پارگی صفحه و لکنت مانیتور را کاهش می‌دهد تا بتوانید جدول امتیازات را از آن خود کنید و بر گیم‌ پلی سریع تسلط داشته باشید. 

همچنین دارای یک پنل ضد تابش خیره کننده است، بنابراین اگر خورشید از طریق پنجره شما به شما می تابد، اشعه های آن مانع شما نخواهد شد. این مانیتور همچنین دارای تنظیم شیب و زاویه دید گسترده است.

6. مانیتور دل P2219H

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 21.5 اینچ (1920*1080)

پورت ها: VGA, HDMI, DisplayPort, USB 3.0

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 8 میلی ثانیه

رفرش ریت:  60 هرتز

سازگاری با VESA-mount: بله

چرا باید مانیتور دل P2219H را خریداری کنیم
  • تنظیم زاویه/ارتفاع قابل انعطاف
  •  به خوبی در پورت ها ذخیره شده است
  • نصب آسان
  • قاب های نازک
چرا نباید مانیتور دل P2219H را خریداری کنیم
  • فاقد اسپیکر

مانیتور دل  P2219H به دلیل طراحی مدرن و با حاشیه نازک، پورت های متنوع و تطبیق پذیری زاویه، امتیاز چشمگیر 4.7 از 5 را در آمازون دارد و از بهترین مانیتور های ارزان قیمت تا 10 میلیون تومان نیز به شمار می رود. برای کسانی که چشم های حساسی دارند، Dell یک ویژگی ComfortView را معرفی کرد که انتشار نور آبی را که می تواند به شما آسیب برساند را کاهش می دهد. بنابراین اگر تمایل دارید ساعت‌ ها و ساعت‌ ها را در محل کار روی مانیتور خود بگذرانید، می‌توانید دید مستقیم خود را کاهش دهید.

همچنین می‌توانید برای تنظیم راحت‌تر مانیتور خود را کج کنید، بچرخانید، بچرخانید و ارتفاع آن را تنظیم کنید.

 

7. مانیتور دل SE2417HG

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

بهترین مانیتور ارزان قیمت برای تماشای نتفلیکس

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 23.6 اینچ (1920*1080)

پورت ها: HDMI, audio-out, VGA

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 2 میلی ثانیه

رفرش ریت:  60 هرتز

سازگاری با مانت VESA: خیر

چرا باید مانیتور دل SE2417HG را خریداری کنیم
  • صفحه نمایش مات
  •  عالی برای سرگرمی های خانوادگی
  •  کنتراست عالی
چرا نباید مانیتور دل SE2417HG را خریداری کنیم
  • فاقد سازگاری با VESA-mount

مانیتور دل گیمرها را با مانیتور SE2417HG به دلیل نرخ پاسخگویی 2 میلی ثانیه ای هدف قرار داده است. مطمئناً مانیتور 24 اینچی دل SE2417HG یک مانیتور گیمینگ سطح ابتدایی خوب می‌سازد، اما مشتریان دل SE2417HG را به‌عنوان یک مانیتور عالی برای فعالیت‌ های سرگرمی خانوادگی، مانند مرور اینترنت و تماشای Netflix تحسین کردند. منتقدان آمازون همچنین در مورد کیفیت تصویر واضح و کنتراست بالا مانیتور دل SE2417HG اظهار نظر کردند.

مانیتور ارزان قیمت دل SE2417HG به راحتی مونتاژ می شود، دارای پایه محکم و صفحه نمایش مات است. مورد دوم به به حداقل رساندن انعکاس از نور داخلی برای تجربه بهتر مشاهده کمک می کند.

همچنین شایان ذکر است که این مانیتور دارای بالاترین امتیاز در این راهنمای خرید با 4.5 از 5 ستاره در آمازون است.

 

8. مانیتور ایسوس VS248H

بهترین مانیتور ارزان قیمت با وضوح بالا

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 24 اینچ (1920*1080)

پورت ها: HDMI, DVI, VGA

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 2 میلی ثانیه

رفرش ریت:  60 هرتز

سازگاری با VESA-mount: بله

چرا باید مانیتور ایسوس VS248H را خریداری کنیم
  • روشنایی مناسب در 241 نیت
  •  کنترل های آسان برای استفاده
  •  نمایشگر با اندازه مناسب
چرا نباید مانیتور ایسوس VS248H را خریداری کنیم
  • دقت رنگ متوسط

مانیتور ارزان قیمت ایسوس 24 اینچی VS248H یک گزینه عالی برای خریدارانی است که به دنبال یک مانیتور مقرون به صرفه هستند. این صفحه نمایش با اندازه مناسب، زمان پاسخ سریع 2 میلی ثانیه ای و ضمانت استاندارد سه ساله ایسوس را ارائه می دهد. در حالی که دقت رنگ (Delta-E 0.10) و وسعت (108 درصد) چیز خاصی نیست، روشنایی بهتری را در مدل های ارزان قیمتی که آزمایش کردیم، با میانگین 241 نیت ارائه می دهد. علاوه بر این، به لطف برچسب های واضح و قرار گرفتن در امتداد پایین قاب، کنترل های مانیتور به راحتی قابل مشاهده و استفاده هستند.این سری ایسوس از بهترین مانیتور های ارزان قیمت تا 8 میلیون تومان نیز به شمار می رود

9. مانیتور دل SE2416HX

بهترین مانیتور ارزان قیمت دل

بهترین مانیتورهای ارزان قیمت 2021

ویژگی ها و مشخصات

صفحه نمایش: 23.8 اینچ (1920*1080)

پورت ها: HDMI, VGA

زمان واکنش و یا پاسخگویی: 6 میلی ثانیه

رفرش ریت:  60 هرتز

سازگاری با مانت VESA: خیر

چرا باید مانیتور دل SE2416HX را خریداری کنیم
  • پنل IPS
  •  زوایای دید عالی
  • طراحی شیک
چرا نباید مانیتور دل SE2416HX را خریداری کنیم
  • وضوح متوسط

مانیتور SE2416HX بهترین مانیتور ارزان دل است. برای نمایشگر 24 اینچی قیمت جذابی دارد. زاویه دید بسیار خوب است. به لطف پنل IPS دقت رنگ آن ثابت است (0.11) – اگر بهترین چیزی نیست که دیده ایم – و 108٪ از طیف رنگی sRGB آن در وسط بسته است.

با این حال، برخی از معاوضه ها برای برچسب قیمت ارزان تر وجود دارد. مانیتور دل SE2416HX از روشنایی کمتر از حد متوسط ​​(به طور متوسط ​​179 نیت) و زمان پاسخ آهسته (6 میلی ثانیه) رنج می برد که منجر به لکه دار شدن تصویر هنگام تماشای ویدیو یا بازی های سریع می شود. این مانیتور دارای طراحی جذاب و براق با ورودی های HDMI و VGA است، اما فاقد هرگونه پشتیبانی از نصب است. دارای یک سال گارانتی می باشد.

نحوه انتخاب بهترین مانیتور ارزان

در این محدوده قیمتی، انتظار صفحه نمایش هایی با اندازه کمتر از 30 اینچ و وضوح 1080p (1920 در 1080) را داشته باشید، اما نه بالاتر. برخی از مانیتورهای مقرون به صرفه ای که ما مورد بررسی قرار دادیم از فناوری نمایشگر IPS استفاده می کنند، اما اکثریت آنها از پنل های قدیمی TN استفاده می کنند که اغلب از زاویه دید باریک تر و رنگ دقیق تر رنج می برند. همچنین از امکاناتی مانند اتصالات USB داخلی، نرخ تازه‌سازی سریع‌تر و پایه‌های قابل تنظیم ارتفاع چشم‌پوشی خواهید کرد.

اندازه صفحه نمایش:

بیایید در مورد اندازه صفحه صحبت کنیم. اندازه مانیتورها می تواند از 20 اینچ تا 49 اینچ، کم و بیش، باشد. اما اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای مانیتور بپردازید، باید به صفحه نمایشی با اندازه کمتر از 30 اینچ بسنده کنید.

رزولوشن:

همچنین باید رزولوشن را در نظر بگیرید، که به تعداد پیکسل های افقی و عمودی اشاره دارد – هر چه این عدد بیشتر باشد، صفحه نمایش شما واضح تر خواهد بود. با این حال، وقتی صحبت از مانیتورهای ارزان قیمت به میان می آید، بعید است که چیزی بالاتر از وضوح 1080p (1920 در 1080 پیکسل) دریافت کنید. هرچه صفحه نمایش شما بزرگتر شود، وضوح تصویر باید بالاتر باشد. به عنوان مثال، یک مانیتور 1080p ممکن است در یک مانیتور 24 اینچی خوب باشد، اما در یک مانیتور 27 اینچی چندان خوب نیست، زیرا باید خود را “کشش” کند تا صفحه نمایش بیشتری را در خود جای دهد.

پنل ها:

چهار نوع اصلی پنل وجود دارد: TN، IPS، VA و OLED. پنل های TN و VA معمولاً کم هزینه ترین هستند. از جنبه مثبت، پنل های TN دارای زمان پاسخ مناسب و تاخیر ورودی کم هستند، اما تمایل به ارائه غنای رنگی و زاویه دید نه چندان عالی دارند. پنل های VA کنتراست بهتر و رنگ های زنده ای را ارائه می دهند، اما معمولاً برای گیمرهای مقرون به صرفه توصیه نمی شوند (TN ممکن است انتخاب بهتری برای نرخ پاسخ باشد، اما باید کیفیت تصویر را قربانی کنید). IPS کیفیت تصویر بهتری را نسبت به پنل‌های TN و VA ارائه می‌دهد، اما زمان پاسخ‌دهی ممکن است برای یک گیمر کمتر باشد. پنل های IPS برای سازندگانی (مانند ویرایشگرهای ویدیو، ویرایشگرهای تصویر) که به دنبال بهترین مانیتور ارزان هستند، بهترین هستند. OLED گران‌ترین گزینه است — احتمالاً این پنل ممتاز را در یک مانیتور ارزان پیدا نخواهید کرد.

سازگاری با VESA-mount:

اگر قصد دارید مانیتور خود را روی پایه VESA نصب کنید، باید مطمئن شوید که مانیتور با VESA-mount سازگار است.

تنظیم شیب:

شاید شما یک مانیتور ارزان قیمت بخواهید که زاویه را تغییر می دهد، و اگر چنین است، به دنبال مانیتورهای ارزان قیمت با قابلیت تنظیم شیب باشید.

پورت ها:

همچنین باید مشاهده کنید که به کدام پورت ها نیاز دارید. برای مثال، اکثر لپ‌ تاپ‌ های فعلی از یک یا چند مورد از موارد زیر برای اتصالات نمایشگر استفاده می‌کنند: HDMI، DisplayPort، USB-C (Thunderbolt 3). باید دوباره بررسی کنید که آیا مانیتور انتخابی شما می تواند به طور موثر با لپ تاپ شما متصل شود یا خیر.

منبع: LAPTOPMAG.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید