با قالب دیجی کالا وب سایت فروشگاهی حرفه ای خود را بسازید

قالب وردپرس

امروزه کسب و کارهای اینترنتی رونق بسیاری پیدا کرده‌اند و پیدایش کرونا و شرایط بهداشتی که امروز در تمام جهان حاکم است نیز مزید بر علت شده است. به عنوان مثال در تحقیقی که به تازگی وضعیت کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا را مورد بررسی قرار داده بود مشخص شد، شرکتی مانند آمازون در این دوران به بیشترین میزان سوددهی دست پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز “شرکت آمازون اعلام کرد بیشترین سوددهی را در تاریخ 26 ساله خود ثبت کرده است”. فروش آنلاین و کسب و کار موفق این شرکت در حمایت از بازرگانان دست سوم (بازرگانانی که نه تولید کننده هستند و نه کاربر) طی بحران همه گیری ویروس کرونا افزایش یافته است و ارزش سهام آن نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش پیدا یافته است؛ اما این موضوع، مختص یک شرکت بزرگ نیست و کسب و کارهای کوچکتر نیز به سهم خود از این وضعیت سود برده‌اند.

بنابراین بفکر تغییر شیوه ی کسب و کارتان باشید و به دنیای کسب و کار اینترنتی بپیوندید. البته بدون یک خط کدنویسی!

قالب دیجی کالای راست چین ویترین زیبای کسب و کار شماست!

اولین نکته در مورد کسب و کار اینترنتی داشتن یک ویترین جذاب به نام وب سایت است که باید ویژه و متناسب با کسب و کار شما باشد. طراحی سایت فرایند پیچیده و تخصصی است و این عادی است که بیشتر صاحبان کسب و کار به آن مسلط نباشند؛ اما با استفاده از قالب های آماده دیجی کالا می‌توانید بدون کدنویسی یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید.

برای بسیاری از کاربران ایرانی، خرید اینترنتی با فروشگاه‌هایی  غاز شد که ساختار ساده و در عین حال قدرتمندی داشتند. در این فروشگاه ها در کمترین زمان، بیشترین اطلاعات در مورد محصول به مشتری داده می شد. بنابراین مهمترین دلیل این محبوبیت در سادگی دسترسی کاربر است.

بنابراین بسیاری از کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و یا فروشگاه اینترنتی دارند، به ساختار و قالب دیجیکالا متمایل هستند.

قالب سایت دیجی کالا، یک عنوان کلی برای مجموعه پوسته هایی با ساختار کلی دیجی کالا است. راحتی استفاده از آن به حدی است که مستقیماً روی میزان فروش و شناخته شدن شما تاثیر می‌گذارد و این همان اتفاقی است که برای این سایت افتاد.

قالب های دیجی کالا واکنش گرا و موبایل فرندلی هستند

از آنجایی که امروزه بیشتر جستجوهای اینترنتی از طریق تلفن همراه انجام می‌شود، وب سایتی می‌تواند موفق باشد که واکنشگرایی بالایی در موبایل داشته باشد. منظور از واکنش گرایی سایت این است که سایت در دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت و … چطور نمایش داده می‌شود.

این قالب ها از واکنشگرا ترین قالب های وردپرس ایرانی هستند و مختص کسب و کارهای فروشگاهی طراحی شده‌اند. این قالب در تمام دستگاه‌ها اعم از کامپیوتر، تبلت، موبایل و … قابل اجراست.

برخی سایت ها که این تنظیمات را ندارند وقتی در موبایل باز می‌شوند، همه ی المان هایشان بهم می‌ریزد و جا به جا می‌شود و کاربر را سردرگم می‌کند. یکی از ویژگی های بسیار حرفه ای این قالب های فروشگاهی راستچین تنظیمات بسیار پیشرفته مربوط به نمایش موبایلی است که تجربه موبایلی بسیار خوبی از گشت و گذار کاربر در سایت شما را ایجاد می‌کند.

با خرید این قالب ها می‌توانید خاطر جمع باشید که دیگر هیچ نیازی به طراحی اپلیکیشن ندارید و می‌توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. هر چند در کنار قالب هایی چون زنبیل و وودمارت اپلیکیشن های اختصاصی ارائه شده است.

تمامی قالب های وردپرس در مارکت راست چین دارای یک بسته نصبی هستند که دقیقا دموی نمایش داده شده  را با تمامی محصولات و مطالب نمونه برای شما راه اندازی می کنند.

بنابراین کافی است این بسته را دانلود کرده و فایل های موجود را در هاست آپلود نمائید. آموزش کار با بسته نصب آسان را می‌توانید در بلاگ راست چین (https://www.rtl-theme.com/blog/easy-installation-package/ ) مشاهده کنید.

ویژگی های جذاب قالب های فروشگاهی دیجی کالا

از ویژگی های جالب این پوسته های وردپرسی وجود هدرها یا سرتیترهای جذاب و متنوع است و همین موضوع باعث شده که بتوان چندین سایت با این قالب طراحی نمود.

یکی از برگ های برنده قالب های حرفه ای، وجود ویژگی آژاکس است. به کمک این ویژگی، بدون رفرش سایت، می‌توانید صفحات اطلاعاتی مد نظر خود را باز کنید. سبد خرید، لیست علاقه مندی، مقایسه، سفارشی سازی بی نهایت و سازگاری با افزونه های مطرح وردپرس و امکان جذاب چندفروشندگی (مارکت پلیس) از دیگر قابلیت های این مجموعه قالب هاست. وودمارت، نیکی کالا، نگارشاپ و … همه این ویژگی ها را دارند.

بنابراین می توانید سایت های فروشگاهی کاملا شخصی و متفاوتی را طراحی کنید.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

اما مهم ترین ویژگی قالب های دیجی کالای راست چین این است که برای فروش محصولات بهینه و سئو شده است و این همان چیزی است که هر مالک وب سایتی به دنبال آن است.

مارکت راست چین حرفه ای ترین قالب های فروشگاهی دیجی کالا را در اختیار صاحبان کسب و کار و علاقه مندان به وردپرس قرار داده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت rtl-theme.com، ظاهر قالب را در موبایل یا دسکتاپ بررسی نمایید، سپس با ضمانت 6 ماه بازگشت وجه نقدی و پشتیبانی رایگان آنها را خریداری نمائید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون ی سوال بنظرتون کاربرخسته نشده از ظاهر سایت دیجی کالا؟ بهتر نیست برنامه نویسی اختصاصی برای وب سایت انجام بشه و از صفر تا صد سعی کنند طراحی بهتر و جدیدی ارائه کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید