گوشی ویوو X Note با صفحه نمایش 7 اینچ رونمایی شد

گوشی ویوو X Note

ویوو در روز دوشنبه گوشی هوشمند ویوو X Note را در رویدادی در چین به طور رسمی معرفی کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 7 اینچی بزرگ و دارای اپتیک ZEISS است. این دستگاه امروز در کنار Vivo X Fold و Vivo Pad عرضه شد.

گوشی ویوو X Note

طراحی و صفحه نمایش

گوشی ویوو X Note

ویوو ایکس نوت به‌عنوان تازه‌سازی به سری گوشی‌های هوشمند ممتاز کنونی این برند عرضه می‌شود. این دستگاه دارای یک بدنه خشک است و دارای دوخت های موازی در جهت عمودی در پشت خواهد لود. جنس آن از شیشه بوده و دارای چرم ساده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 7 اینچی با کناره های خمیده است. یک پنل LTPO 3.0 E5 AMOLED با وضوح QHD+ (3080 x 1440 پیکسل) آن را همراهی می کند که نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت دارد. صفحه نمایش همچنین دارای گواهی DisplayMate A+ و نسبت تصویر 21:10 است.

ویوو X Note دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک سه بعدی در صفحه نمایش با مساحت بزرگتر بوده و جالب اینجاست که Vivo یک نوار لغزنده هشدار در سمت چپ دستگاه اضافه کرده است.

مشخصات فنی

گوشی ویوو X Note

همانطور که حدس زدید، X Note قدرت پردازش را از SoC پرچمدار کوالکوام اسنپدراگون 8 نسل یک می گیرد. این گوشی با 8/12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 جفت شده است. همچنین دارای تراشه V1 Vivo برای بهینه سازی تصویر است.

ویوو ایکس نوت دارای اسلات دو سیم کارت، بلوتوث و پشتیبانی از وای فای است. این دستگاه همچنین استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب / گرد و غبار دارد و همچنین به یک بلستر IR مجهز می شود.

باتری و شارژ گوشی ویوو X Note

گوشی ویوو X Note

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 وات و شارژ سریع بی سیم 50 واتی دارد.
Vivo ادعا می کند که این گوشی می تواند تنها در 32 دقیقه به طور کامل شارژ شود. این گوشی در اندروید 12 بوت می شود.

دوربین ها

گوشی ویوو X Note

تا جایی که به اپتیک مربوط می شود، ویوو X Note از طراحی جدید دوربین عقب بهره می برد. دارای یک سیستم دوربین چهارگانه است که در یک جزیره دوربین بزرگ قرار گرفته است. این تنظیمات توسط لنز اصلی 50 مگاپیکسلی GN 1 (OIS)، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی، سنسور پرتره 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی (OIS) انجام می شود. سنسور تله فوتو دارای زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 60 برابر است. دوربین های گوشی توسط اپتیک ZEISS تنظیم شده اند. در جلو، لنز 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی تعبیه شده است. همچنین می توانید در مورد بهترین گوشی ها برای عکاسی در سال 2022 نیز مطالعه کنید

قیمت، رنگ، و زمان عرضه جهانی گوشی جدید ویوو

ویوو X Note را می توان در رنگ های مشکی، آبی و خاکستری خریداری کرد. قیمت گذاری به شرح زیر است.

  • 8 گیگابایت + 256 گیگابایت – 5999 یوان (942 دلار)
  • 12 گیگابایت + 256 گیگابایت – 6499 یوان (~ 1020 دلار)
  • 12 گیگابایت + 512 گیگابایت – 6999 یوان (~ 1100 دلار)

این شرکت همچنین یک پد شارژ بی سیم 50 واتی با قیمت 99 یوان (~ 16 دلار) عرضه کرده است. فروش این دستگاه از 15 آوریل در چین آغاز می شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید