نقد و بررسی گوشی موتورولا Moto G34

موتورولا Moto G34

نقد و بررسی گوشی موتورولا Moto G34, قیمت, مشخصات فنی, طراحی, صفحه نمایش, نرم افزار, سخت افزار, عمر باتری و شارژ و سایر مشخصات این گوشی.

نقد و بررسی گوشی موتورولا Moto G34

بررسی دو دقیقه ای MOTO G34

موتورولا تصمیم گرفته است با Moto G34 جدید خود به محاصره طولانی مدت خود در لیست ما از بهترین گوشی های ارزان قیمت ادامه دهد – این گوشی به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G در بازار طراحی شده است و موفقیتی شگفت انگیز است.

یکی از اولین ورودی‌های سال 2024 به خط گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا Moto G، به سرعت متوجه می‌شوید که از این گوشی‌ها چه انتظاری دارید. آنها به حساب بانکی شما آسیبی نمی زنند، اما به طور کلی مشخصات غیر قابل توجه، عملکرد ضعیف دوربین و نمایشگرهای ضعیف را ارائه می دهند. با توجه به اینکه G34 با قیمت پایین خود به بازار عرضه می‌شود، انتظار دارید که تمام این جعبه‌ها را علامت بزند، اما در چند بخش از وزن خود بالاتر می‌رود.

سوالی که هنگام شروع تست گوشی از خودم پرسیدم این بود: “با توجه به اینکه موبایل های ارزان قیمت دارای مشخصات ضعیفی برای پایین نگه داشتن قیمت هستند، آیا 5G حتی برای گوشی هایی با این قیمت مفید است؟” پاسخی که من به آن رسیدم این است که “در برخی موارد استفاده بله”.

دوربین مثال خوبی است، زیرا در واقع برای یک گوشی فوق‌العاده ارزان مانند این مشکلی ندارد. مسلماً «خوب» توصیه درخشانی نیست، اما یکی از مهربان‌ترین کلماتی است که تا به حال برای توصیف دوربین گوشی Moto استفاده کرده‌ام. و با 5G، می‌توانید به راحتی عکس‌های فوری را در رسانه‌های اجتماعی پست کنید، آن‌ها را در یک ابر ذخیره کنید یا یک برنامه ویرایش را دانلود کنید تا آن‌ها را تغییر دهید.

منوی فضای شما Moto G34

تراشه، دوباره، «خوب» است، و برای یک گوشی مقرون به صرفه عالی است – G34 به اندازه بسیاری از گوشی‌های دیگر که می‌توانید با همان قیمت بخرید، کند است. قرار نیست به این زودی ها در Call of Duty : Mobile مخالفان را نابود کنید، اما خودش را حفظ خواهد کرد. من می‌توانستم به لطف سرعت اتصال، بازی‌ها را در اتوبوس به محل کارم دانلود کنم، البته تا زمانی که بازی‌های ملایم با شدت کم باشند.

به علاوه، این گوشی دارای اندروید 14 زیبا و تمیز با تمام ویژگی‌های شخصی‌سازی، باتری بزرگ و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا است که همگی قابل قدردانی هستند.

اگرچه همه چیز شگفت انگیز نیست. Moto G34 دارای صفحه نمایش نسبتاً کم رزولوشن است و فناوری LCD آن باعث می شود رنگ ها کمی تمیز به نظر برسند. اگر در حال خرید یک گوشی 5G برای پخش جریانی Netflix از خارج و اطراف هستید، بهتر است فقط یک تلفن 4G با همان قیمت و صفحه نمایش بهتر بخرید یا کمی بیشتر از آن استفاده کنید.

بعلاوه، سرعت شارژ آن بسیار کند است، که مسلماً اتصال آن به ویژگی های 5G این گوشی غیرممکن است، بنابراین اجازه دهید آن را به عنوان یک «معایب» مستقل برای گوشی فهرست کنیم.

بنابراین آنچه را که برای Moto G34 می‌پردازید و کمی بیشتر دریافت می‌کنید – نه خیلی بیشتر، اما به اندازه‌ای است که برچسب قیمت آن آسان باشد.

MOTO G34: قیمت و در دسترس بودن

  • در ژانویه 2024 منتشر شد
  • فروش در بریتانیا، احتمالاً در آینده در AU، در ایالات متحده بعید است
  • هزینه 149.99 پوند (تقریباً 190 دلار، 290 دلار استرالیا)

برنامه دوربین Moto G34

Moto G34 در دسامبر 2023 به دنیا معرفی شد، اما یک ماه بعد در سال جدید در بریتانیا به فروش رسید.

قیمت این گوشی برای تنها مدل 4 گیگابایتی رم و 128 گیگابایتی آن 149.99 پوند است، اگرچه می توانید بین نسخه های مشکی، سبز و آبی یکی را انتخاب کنید. در برخی مناطق، انواع مختلفی از تلفن همراه با رم بیشتر یا مقادیر مختلف فضای ذخیره سازی وجود دارد، اما در بریتانیا اینطور نیست.

هیچ موجودی در ایالات متحده یا استرالیا برای این گوشی اعلام نشده است، اما هزینه آن به حدود 190 دلار یا 290 دلار استرالیا تبدیل می شود – Moto معمولاً موبایل های مختلفی را در ایالات متحده می فروشد، بنابراین G34 احتمالاً در آمریکا به فروش نمی رسد، اما با توجه به سابقه، می تواند به استرالیا برسد. سواحل

این قیمت، Moto G34 را تقریباً بی‌هزینه در قلمرو تلفن‌های 5G قرار می‌دهد، زیرا اکثر آنها حداقل 25 درصد بیشتر قیمت دارند (خوب، تا زمانی که فروش به پایان برسد). در عوض، این گوشی با برخی از رقبای 4G از سامسونگ، شیائومی و حتی خود موتورولا روبرو شده است، در صورتی که به 5G نیازی نداشته باشید، برندها ویژگی های کمی بهتر را با همان قیمت به شما ارائه می دهند .

بررسی MOTO G34: مشخصات

Moto G34 دارای مشخصاتی است که با بودجه آن مطابقت دارد: ارزان قیمت:

مشخصات Moto G34
سلول سرصفحه – ستون 1
ابعاد: 162.7 × 74.6 × 8 میلی متر
وزن: 179 گرم
صفحه نمایش: LCD 6.5 اینچی 20:9 HD (720×1600) 120Hz
چیپست: کوالکام اسنپدراگون 695
رم: 4 گیگابایت
ذخیره سازی: 128 گیگابایت
سیستم عامل: اندروید 14
دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل، f/1.8
دوربین ماکرو: 2 مگاپیکسل، f/2.4
دوربین جلو: 16 مگاپیکسل، f/2.4
صدا: بلندگوهای استریو، جک 3.5 میلی متری
باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
شارژ: 18 وات سیمی
رنگ ها: آبی یخی، مشکی زغالی، سبز اقیانوسی (چرم مصنوعی)

بررسی MOTO G34: طراحی

  • اندروید با اندازه متوسط ​​که خیلی سنگین نیست
  • برآمدگی دوربین زیاد بیرون نمی آید
  • پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون

Moto G34 تخت در یک دست.

مانند بسیاری از گوشی های موتورولا، Moto G34 طراحی بسیار مفیدی دارد: این یک گوشیشکلاتی دیگر است.

ابعاد G34 162.7 x 74.6 x 8 میلی‌متر و وزن آن 179 گرم است، بنابراین نسبت به گوشی‌های اندرویدی بسیار سبک وزن است و خیلی هم بزرگ نیست.

در لبه پایینی یک پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دارد – آن‌ها را به خاطر دارید؟ – و لبه سمت راست دارای یک دکمه روشن/خاموش با قابلیت دسترسی آسان و یک دکمه تنظیم صدا با کمی کمتر قابل دسترسی است. از آنجایی که این گوشی تقریباً اندازه متوسطی دارد، باید با یک دست برای همه به جز کوچکترین دست ها قابل استفاده باشد.

مانند بسیاری از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، G34 لبه‌ای صاف دارد، اما بر خلاف بسیاری از موبایل‌های دیگر که از این ویژگی استفاده می‌کنند (از جمله برخی از متخلفان Moto) خیلی زاویه‌دار نیست – در دست گرفتن گوشی ناراحت‌کننده‌ای نبود. اگرچه این دقیقاً یک تعریف و تمجید نیست، اما قطعاً توهین هم نیست.

در پشت گوشی یک برآمدگی جزئی وجود دارد که دو لنز دوربین را در خود جای داده است. این خیلی زیاد بیرون نمی‌آید، بنابراین می‌توانید گوشی را رو به بالا روی میز قرار دهید بدون اینکه آن را به الاکلنگ تبدیل کنید.

همانطور که گفته شد سه گزینه رنگی برای گوشی وجود دارد که ما از رنگ آبی استفاده کردیم. گزینه سبز رنگ از چرم مصنوعی استفاده می‌کند که احتمالاً حس بسیار عالی‌تری به آن می‌دهد، اگرچه من این یکی را تست نکردم بنابراین نمی‌توانم با اطمینان بگویم.

  • امتیاز طراحی: 3.5 / 5

بررسی MOTO G34: نمایشگر

  • صفحه نمایش 6.5 اینچی، بزرگ اما نه بزرگ
  • رزولوشن نسبتا کم 720 در 1600
  • ال سی دی باعث می شود رنگ ها شسته شده به نظر برسند

Moto G34 رو به بالا روی یک سطح چوبی قرار گرفته است

اگر می‌خواهید فیلم‌های باکیفیت را از طریق وب پخش کنید، احتمالاً نباید Moto G34 را به عنوان گوشی انتخابی خود انتخاب کنید، زیرا ممکن است Moto برای نشان دادن آن بخش «کیفیت» به شما مشکل داشته باشد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است، بنابراین نسبتاً بزرگ است و پیام های واتساپ ، پست های بزرگ اینستاگرام یا تعداد زیادی از بازی های ویدیویی شما را به شما نشان می دهد. با این حال، تنها رزولوشن HD 720 در 1600 دارد، بنابراین ویدیوها مانند اکثر تلفن های همراه دیگر واضح به نظر نمی رسند.

با وجود سایر موبایل‌های ارزان قیمت که از OLED استفاده می‌کنند که کنتراست، رنگ‌ها و روشنایی بهتری دارد، موتو همچنین ترجیح داده است که یک صفحه نمایش LCD بر روی تلفن قرار دهد. حداقل نرخ تازه سازی 120 هرتز باعث می شود حرکت زیبا و روان به نظر برسد.

  • امتیاز نمایش: 2/5

بررسی MOTO G34: نرم افزار

  • استوک اندروید 14، اما فقط یک به روز رسانی نرم افزاری
  • بسیاری از گزینه های سفارشی سازی
  • اقدامات سریع Moto، ناوبری را آسان می کند

کشوی برنامه Moto G34

Moto G34 نه تنها یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G است، بلکه یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از اندروید طراحی شده توسط گوگل ، یک گوشی برای خود تهیه کنید.

Moto بر روی اندروید 14، جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب عرضه می شود . Moto تنها یک به‌روزرسانی را با سه سال به‌روزرسانی امنیتی وعده داده است که ممکن است علاقه‌مندان به نرم‌افزار فاقد آن باشند.

Stock Android یک سیستم عامل خوب و تمیز است، عمدتاً عاری از نرم افزارهای bloatware و دارای کشوی برنامه با قابلیت دسترسی آسان به سمت بالا، به طوری که صفحه اصلی شما تا زمانی که آن را سفارشی نکنید، زیبا و واضح باقی می ماند.

اندروید 14 مخصوصاً برای گزینه‌های سفارشی‌سازی عالی است تا به شما در طراحی رابط کاربری خود کمک کند، اگرچه برخی از اضافه‌های معمول Moto وجود ندارند. هر چند می توانید فونت، طرح رنگ، شکل نماد برنامه و موارد دیگر را تغییر دهید، بنابراین هنوز کارهای زیادی می توانید انجام دهید.

Moto اقدامات سریع خود را انجام می دهد، که به شما امکان می دهد برنامه های خاصی را فقط با حرکات حرکتی نمایش دهید: برای مثال، می توانید برای روشن کردن مشعل کاراته دوبل انجام دهید یا برای باز کردن برنامه دوربین، یک چرخش بچرخانید. هنگامی که مهارت اینها را بدست آورید، گزینه های ناوبری واقعاً مناسبی می شوند.

یکی از موارد اضافه شده نسبتاً جدید برای تلفن های Moto، برنامه Moto Unplugged است که به شما امکان می دهد تا زمانی که می خواهید برای مدتی بدون حواس پرتی خلاص شوید، به طور موقت گوشی خود را بازگردانید. برای زمانی که می خواستم روی نوشتن این بررسی تمرکز کنم بسیار مفید بود – تا زمانی که متوجه شدم که باید از تلفن برای بررسی استفاده کنم، یعنی!

  • امتیاز نرم افزار: 3.5 / 5

بررسی MOTO G34: دوربین ها

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای پرتره های شخصی
  • پردازش آهسته عکس باعث ایجاد درد در عکاسی می شود

برآمدگی دوربین Moto G34

همانطور که از تصاویر می بینید، Moto G34 دارای دو دوربین پشتی است، اگرچه تنها یکی از آنها ارزش صحبت کردن را دارد. آنها یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی f/2.4 هستند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی f/2.4 در جلو به آن‌ها می‌پیوندد.

اگر انتظارات شما از توانایی دوربین یک گوشی ارزان قیمت مانند این بسیار کم است، در آن صورت با G34 شگفت زده خواهید شد. این به این معنی نیست که خوب است، اما خوب است ، و با این قیمت این تنها چیزی است که می توانید بخواهید.

در شرایط نوری مناسب، اسنپ ها دارای جزئیات کافی هستند، اگرچه از نظر رنگ می توانند کمی شسته به نظر برسند. در شرایط کم نور – منظورم شب نیست، و تصویر کوکی زیر نشان می دهد که حتی نورپردازی خانگی هم آن را قطع نمی کند – جزئیات زیادی را از دست می دهند و اغلب کمی گل آلود به نظر می رسند. بعلاوه، این گوشی کنتراست را به خوبی کنترل نمی کند، به طوری که مناطق تاریک تر در طول عکاسی در نور روز جزئیات زیادی را از دست می دهند.

این ممکن است بسیار منفی به نظر برسد، اما تصاویر گرفته شده در Moto G34 کیفیت، نور و رنگ بیشتری را حفظ کردند که در سایر گوشی‌های با قیمت مشابهی که در گذشته آزمایش کرده‌ام گرفته شده است، بنابراین من از عملکرد آن ناامید نشدم.

با استفاده از زوم دیجیتال، می‌توانید فاصله را تا 8 برابر ببندید، اما تصاویر از 2 برابر بسیار دانه‌دار می‌شوند، بنابراین من آن را توصیه نمی‌کنم.

عکس‌های سلفی یک برش کوچک در بالا هستند، و من متوجه شدم که اگر چهره‌ام به زیبایی روشن نمی‌شد، دوربین جلو بهتر با آن کنار می‌آمد. حالت پرتره به طرز شگفت‌انگیزی در تشخیص مواردی که نباید و نباید تار شود خوب بود، و حتی موهای آشفته تخت نیز نمی‌توانستند آن را فریب دهند.

حالت ماکرو… خوب، بسیار وحشتناک است، در واقع – من دریافتم که گرفتن یک عکس از نزدیک با نور کافی و جزئیات غیرممکن است تا از قابلیت های دوربین اصلی فراتر رود. بیشتر اوقات، عکس‌های ماکرو من به‌ هم ریختگی‌های تار و خارج از فوکوس بود.

تعداد معمول حالت‌های اضافی اینجا هستند: عکاسان می‌توانند از حالت پرتره، حالت حرفه‌ای، رنگ نقطه‌ای (که عکس را تک رنگ می‌کند به جز یک رنگ)، عکاسی دوگانه، حالت شب و «غرفه عکس» که چهار عکس را با فاصله چند ثانیه از هم می‌گیرد استفاده کنند. ، مثل اینکه در یک غرفه عکس قدیمی هستید. فیلمبرداران می توانند از موارد مشابه از جمله فیلمبرداری دوگانه و رنگ نقطه ای و همچنین حالت اسلوموشن لذت ببرند.

یکی از جنبه های آزاردهنده G34 این است که وقتی عکس می گیرید، دستگاه مدتی را صرف پردازش آن می کند. این گاهی اوقات بیش از یک دقیقه طول می‌کشید و من نمی‌توانستم راهی برای خاموش کردن پردازش پیدا کنم – همه اینها به این معنی است که شما نمی‌توانید تصویر مناسب را برای مدتی پس از گرفتن آن ببینید. از قضا، پردازش به سختی تفاوتی در کیفیت تصویر ایجاد می‌کند، بنابراین این مسئله آنقدرها که در غیر این صورت می‌شد بزرگ نیست.

نمونه های دوربین MOTO G34

  • امتیاز دوربین: 2.5 / 5

MOTO G34: عملکرد و صدا

  • اسنپدراگون 695 برای هدف مناسب است
  • حافظه 128 گیگابایتی را می توان تا 1 ترابایت به اضافه 4 گیگابایت رم افزایش داد
  • جک هدفون 3.5 میلی متری برای صدا سیمی

Moto G34 نسبت به قیمتش چیپست شگفت‌انگیزی دارد: اسنپدراگون 695 که از آن استفاده می‌کند اغلب در موبایل‌های گران‌تر (اگرچه هنوز ارزان‌قیمت) نشان داده می‌شود، و موتورولا می‌توانست با قرار دادن پردازنده ضعیف‌تر در موبایل خود خلاص شود.

این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است، اگرچه هر دو قابل ارتقا هستند. به لطف درگاه کارت microSD می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود را 1 ترابایت افزایش دهید و از افزایش حافظه رم برای تبدیل موقت فضای ذخیره‌سازی بلااستفاده به انرژی اضافی استفاده کنید.

منوی شخصی سازی Moto G34

با استفاده از تست بنچمارک Geekbench 6، Moto امتیاز چند هسته ای 2035 را به دست آورد. این تقریباً در حدود امتیاز پرچمداران 5 ساله مانند Samsung Galaxy Note 10 (2092) و Huawei Mate 20 (2134) است. برای گوشی های اخیر، برخی از موبایل های ارزان قیمت چند سال اخیر امتیازات مشابهی از جمله Nord N20 وان پلاس (1962) و Nord CE 2 Lite (1952) دارند که هر دو دارای تراشه اسنپدراگون 695 هستند.

وقتی صحبت از بازی به میان می‌آید، از اینکه چگونه Moto می‌تواند خود را از طریق بازی‌های فشرده Call of Duty: Mobile و سایر عناوین حفظ کند، شگفت‌زده شدم. در طول بازی آنلاین به طرز شگفت انگیزی کندی یا تاخیر وجود داشت. اگر کیفیت صفحه‌نمایش و بلندگو نبود، می‌توانستم با یک گوشی گیمینگ میان‌رده بازی کنم.

طرفداران صدا از دیدن Moto G34 با جک هدفون 3.5 میلی متری لذت خواهند برد، بنابراین می توانید از هدفون های سیمی، میکروفون و موارد دیگر با استفاده از پورت استفاده کنید. همچنین در صورت تمایل دارای بلوتوث 5.1 برای هدفون های بی سیم است.

G34 همچنین دارای بلندگوهای استریو برای صدا است. آنها چیزی برای نوشتن در مورد آنها نیستند و با گوشی های موبایل گران تر مقایسه نمی شوند، اما اگر هدفون خود را به درستی جابجا کرده باشید، مناسب هستند.

  • امتیاز عملکرد: 3/5

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی موتورولا اج 50 اولترا

بررسی MOTO G34: عمر باتری

  • باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی
  • تلفن به راحتی یک روز استفاده و تقریبا دو روز دوام می آورد
  • آهسته در 18 وات شارژ می شود

پورت USB-C و جک هدفون Moto G34.

اگر باتری به اندازه یک بچه کوچک نداشت، یک گوشی Moto نبود، اینطور نیست؟ G34 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، درست مانند اکثریت قریب به اتفاق سایر موبایل های این شرکت، که یک بسته انرژی بزرگ برای یک گوشی است.

باتری مانند این حتی یک موبایل کم شارژ را برای مدت طولانی روشن نگه می دارد، اما بین صفحه نمایش HD و چیپست سطح متوسط، Moto G34 واقعاً از این باتری نهایت استفاده را می کند. با یک بار شارژ کامل به راحتی یک روز دوام می آورد و در آزمایش ما، اغلب نزدیک بود که با یک بار شارژ دو روز برق را قطع کند.

خوب است که مجبور نیستید مکرر گوشی را روشن کنید، زیرا شارژ آن سریع نیست. در برق رسانی 18 وات، یک ساعت یخبندان یا بیشتر طول می کشد تا از حالت خالی به پر شود، که مطمئناً شما را مجبور می کند کنار شارژر بنشینید و انگشتان خود را بچرخانید.

مانند تقریباً هر گوشیی با این قیمت، هیچ شارژ بی سیم یا برق بی سیم معکوس در چشم نیست.

  • امتیاز باتری: 4/5

آیا باید MOTO G34 را بخرید؟

کارت امتیازی Moto G34
ویژگی های یادداشت رتبه بندی
ارزش یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G موجود در بازار، ارزشی فراتر از این میزان فروش ارائه می‌کند. 4/5
طرح یک طراحی معمولی، اما سبک وزن است و خیلی بزرگ نیست. 3.5 / 5
نمایش دادن صفحه نمایش LCD با رزولوشن پایین با نرخ تازه سازی 120 هرتز ذخیره نمی شود. 2/5
نرم افزار Android Stock برای بسیاری از طرفداران تلفن مورد علاقه است، با Moto که افزوده‌های خوش‌آمدگویی را به همراه دارد، اگرچه تنها یک به‌روزرسانی نرم‌افزار ممکن است به آن آسیب برساند. 3.5 / 5
دوربین دوربین بهتر از رقبای با قیمت مشابه است، اما هنوز شگفت انگیز نیست. 2.5 / 5
کارایی Moto به طرز شگفت انگیزی در تست های بازی و بنچمارک به خوبی از پس خود بر می آید 3/5
باتری یک باتری بزرگ خوب باعث می شود که Moto به راحتی در طول یک روز استفاده حرکت کند… با این تفاوت که شارژ آن بسیار کند است. 4/5

چرا باید گوشی موتورولا Moto G34 را خریداری کنیم

شما 5G کم هزینه می خواهید
اگر فقط به هر وسیله ای نیاز دارید به شبکه های 5G متصل شوید، Moto G34 یکی از ارزان ترین گزینه های شما برای انجام این کار است.

شما به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارید
، هر روز نمی‌بینیم که یک تلفن مقرون‌به‌صرفه می‌بینیم که می‌تواند تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا داشته باشد، بنابراین اگر یک هارد دیسک قابل حمل می‌خواهید که بتواند تماس برقرار کند، گزینه خوبی است.

شما یک گیمر فوق‌العاده کم‌هزینه هستید
اگر واقعاً نمی‌توانید یک گوشی گیمینگ میان رده بخرید، Moto G34 در واقع برای انجام بازی‌های موبایلی مناسب است، حداقل در مقایسه با رقبای هم قیمت.

چرا باید گوشی موتورولا Moto G34 را خریداری کنیم

شما فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را پخش می‌کنید
با نمایشگر LCD 720p، Moto G34 دقیقاً نیروگاه طرفداران سرگرمی نیست. اگر می خواهید در حال حرکت پخش جریانی داشته باشید، دستگاهی با صفحه نمایش 1080p انتخاب کنید.

شما به شارژ سریع نیاز دارید
باتری‌های بزرگ تلفن‌های Moto باعث می‌شود شارژ کردن اهمیت کمتری داشته باشد، اما اگر از طرفداران برق رسانی سریع هستید، واقعاً از G34 لذت نخواهید برد.

شما می خواهید چندین سال به روز رسانی داشته باشید
با تنها یک به روز رسانی تضمینی نرم افزار، G34 تا سال های آینده ویژگی های جدید اندروید را دریافت نخواهد کرد. حداقل به‌روزرسانی‌های امنیتی سه ساله را دریافت می‌کنید

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید