مشخصات جدید گوشی نوکیا 8.2 5G منتشر شد، یک گوشی میان رده قدرتمند

گوشی نوکیا 8.2

شرکت‌های بزرگ مثل سامسونگ، هواوی، ال جی و وان پلاس گوشی‌های 5G خود را عرضه کرده‌اند. حالا نوبت به گوشی نوکیا 8.2 نسخه 5G رسیده است تا اولین گوشی شرکت اچ ام دی گلوبال با پشتیبانی از اینترنت 5G باشد.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، گوشی نوکیا 8.2 5G به پردازنده اسنپدراگون 735 مجهز خواهد شد. این پردازنده نسخه ارتقا یافته اسنپدراگون 730 است و می‌تواند قدرتمند ترین پردازنده میان رده کوالکام قبل از عرضه اسنپدراگون 865 باشد.

گوشی نوکیا 8.2

طی اطلاعیه همکاری بین شرکت اچ ام دی گلوبال و کوالکام، یک گوشی با پردازنده سری 700 و شبکه ارتباطی 5G عرضه می‌شود. پردازنده این سری 7 نانومتری است و از موتور هوشمند جدید بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی گوشی نوکیا 8.2 5G

گوشی جدید نوکیا 8.2 در نسخه پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و در نسخه‌های 6 + 128 گیگابایت و 8 + 256 گیگابایت عرضه می‌شود. بنابراین انتظار یک گوشی میان رده بسیار قدرتمند را باید از نوکیا داشته باشیم. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین پاپ آپ، طراحی فول اسکرین و ماژول دوربین دایره‌ای شکل که سنسور 64 مگاپیکسلی را یدک می‌کشد اشاره کنیم.

گوشی نوکیا 8.2

گوشی جدید نوکیا با قیمت حدود 600 تا 700 دلار ابتدای سال 2019 ، تقریبای اوایل دی ماه سال 98 معرفی و عرضه می‌شود. زمان عرضه این گوشی نمایشگاه MWC بارسلونا در نظر گرفته شده است.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید