توئیتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ _ راهنمای 2021

توئیتر

توئیتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ چگونه یک حساب توئیتر را راه اندازی و فالوورهای خود را در آن ایجاد کنیم و همچنین چگونه برای ایجاد فالوورهای بیشتر در توئیتر از هشتگ ها استفاده کنیم.

توئیتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

توئیتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

توئیتر

در مورد اینکه توئیتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم, اولین کاری که باید انجام دهید اینست که حساب توییتر خود را تنظیم کنید. این مراحل ساده را دنبال کنید و با دنبال کردن آنها در مسیر درستی خواهید بود.

  • حسابی را ایجاد کنید
  • عکس خود را بارگیری کنید
  • بیوی خود را وارد کنید
  • لینک وبسایت خود را وارد کنید
  • با اضافه کردن رنگی آنرا شخصی سازی کنید

چگونه فالوورهای توئیتر خود را ایجاد کنیم

اکنون که صفحه توئیتر خود را تنظیم و سفارشی سازی کرده اید شما آماده لذت بردن از پیدا کردن دوست در حساب شخصی خود و یا دسترسی به مشتریان بالقوه برای تجارت خود هستید. برای اینکه فالوورهای توییتر بیشتری داشته باشید, بنابراین می توانید از پلتفرم بیشترین استفاده را ببرید, این ایده ها را برای افزایش تعداد فالوورهای خود امتحان کنید.

محتوای مربوطه را به اشتراک بگذارید

محتوایی را که مخاطبان شما به آن علاقه دارند به اشتراک بگذارید تا بتواند برای اطلاعات بیشتر به حساب شما بازگردد. اگر به عنوان مثال, در اخبار توییتر شما درباره اخبار و امور روز دنیا مطالب زیادی وجود دارد, هرچقدر می توانید در مورد این موضوعات و مقالات توییت کنید.

با کاربران دیگر به تعامل بپردازید

فعالیت توئیتر خود را از حالت منفعل به محاوره ای تغییر دهید. با تعامل با مردم و پاسخ هرچه بیشتر به توییت های مرتبط, می توانید فالوورهای خود را بدست آورید.

هشتگ های پرطرفدار را برای توییت های جالب مرور کنید و با نظرات متفکرانه پاسخ دهید. این می تواند به مردم انگیزه دهد تا پروفایل شما را بررسی کنند. بعلاوه, هنگامی که دیده می شود که برای دیگران بازتوییت می کنید یا به دیگران پاسخ می دهید, احتمال اینکه افراد بیشتری شما را فالو کنند بیشتر است..

بطور مداوم توئیت کنید

توئیتر بسرعت در حال حرکت است. سعی کنید در هر زمان که می توانید با ارسال توییت در مورد موضوعات مورد علاقه خود و پیروان خود ادامه دهید. به این ترتیب توییت های شما شانس بیشتری برای دیده شدن در بالای لیست های هشتگ و دیوارهای صفحه اصلی پیروان شما خواهند داشت. اگر در مورد بالا بردن بازی توییتر و تعداد دنبال کنندگان جدی هستید ، چرا یک تقویم محتوا ایجاد نمی کنید و زودتر از موعد برنامه ریزی نمی کنید؟

محتوای بصریی را ارسال کنید

توئیتر یک پلتفرم بصری است. برای اینکه بهترین تعامل را داشته باشید و تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید, در نظر بگیرید که چگونه می توانید توییت های خود را تا حد ممکن جذاب کنید. تصویر برجسته یا حتی بهتر, شعارها روی پلاکاردهای جذاب, روش های قدرتمندی برای تقویت توییت ها هستند.

از هشتگ ها استفاده کنید

بمنظور ایجاد فالوورهای بیشتر در توئیتر, ضروری است که هشتگ هایی در اختیار داشته باشیم زیرا باعث می شود توییت های شما بیشتر برای جستجو مورد علاقه باشند. آنها کلمات کلیدی هستند که توسط افراد در توییتر برای یافتن محتوا استفاده می شود. چند مورد محبوب یا پرطرفدار را در توییت خود بگنجانید و انجام این کار به طور گسترده چیزهایی که مردم می بینند, می خوانند و با شما تعامل می کنند را افزایش می دهد. بعلاوه, احتمال اینکه توسط افرادی که با شما هم نظر و هم عقیده هستند فالو شوید بیشتر است.

مخاطبان خود را از خارج از Tweeter رشد دهید

استفاده از شبکه های خود در جای دیگر, یکی از بهترین راه ها برای رشد فالووینگ توئیتر است. این کار را می توانید با افزودن لینک توییتر به امضاهای ایمیل, وبسایت شخصی و حتی کارت های بازرگانی خود انجام دهید. به این ترتیب می توانید به حضور آنلاین خود اهمیت دهید و در عین حال راهی آسان برای دسترسی به مردم فراهم کنید.

لیست عمومیی را ایجاد کنید

افراد را با افزودن حساب های توییتر خود به لیستی که همه می توانند ببینند, جذب کنید و با این کار بسرعت می توانید فالوورهای جدید را ایجاد کنید.

  1. صفحه اصلی خود راانتخاب کنید و به آن نامی مرتبط بدهید مانند “روزنامه نگاران و اینفلوئنسرهای رویدادهای کنونی”.
  2. حساب توئیتر مناسبی که با دسته بندی مطابقت داشته باشد را اضافه کنید.
  3. بنشینید و منتظر نوتیفیکیشن هایی که فالوورهای جدید برای شما ارسال می کنند باشید.

همچنین می توانید مطالب بیشتری را در مورد آموزش شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.

تایید شوید

در مورد اینکه توئیتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم باید بگوییم که این یکی از بهترین و آخرین راه های تلاش برای افزایش سریع تعداد دنبال کنندگان است که بیشتر مورد استفاده برای متخصصان در زمینه های خود ، افراد مشهور و شخصیت های شناخته شده عمومی, دریافت تأیید تیک آبی از توییتر نشانه کیفیت و محتوای قابل اعتماد است. لازم به ذکر است که از سال 2019, این روند متوقف شده است, اما باید همواره منتظر باشیم تا از توقف خارج شود.

توئیتر

یادگیری زبان توئیتر

  • توئیت
  • هشتگ ها
  • مدیریت کردن
  • توئیت مجدد
  • منشن ها
  • پیام های دایرکت
  • توئیت های ارتقا یافته
  • حالت دارک مود

چه محتواهایی را باید توئیت کنید؟

بمنظور ایجاد یک Twitter follwing قوی و همچنین هویت و حضور شخصی, توییتر خود را با دقت انتخاب کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

محتوای پرطرفدار

در توئیتر اینکه همواره در ارتباط باشید از اهمیت خاصی برخوردار است. هر روز, هزاران هشتگ ویروسی می شوند و داستان های خبریی اتفاق می افتد که باید ایده های زیادی برای شما در مورد محتوا ایجاد کند.

محتوای همیشه سبز

کاملا شبیه به توئیت های پرطرفدار که زودگذر هستند, محتوای همیشه سبز, صرف نظر از زمان ارسال و مشاهده, همیشه محبوب و مرتبط است. وقتی شخصی به پروفایل شما می رود, این نوع محتوا باید همیشه جالب و مرتبط باشد.

داستان های خبری

ارسال توئیت یا اظهار نظر در مورد اخبار, بدون در نظر گرفتن صحت و سقم خبر, یک روش موثر برای هدایت محتوا است. این یک روش عالی برای نشان دادن این است که شما در مورد موضوعات خاصی نظر دارید و نشان می دهد که علاقه خاصی به فعالیت های خاص دارید.

محتوای بصری

محتواهای دارای تصاویر مرتبط, 94٪ بیشتر از محتوای بدون بازدید دیده می شوند ، بنابراین به یاد داشته باشید که کلمات همیشه به اندازه کافی افراد را مجذوب خود نمی کنند.

محتواهایی برای فالوورهای شما

شما می توانید تمام قوانین ایجاد توییت را دنبال کنید, اما اگر مربوط به آنچه فالوورهای شما به آن علاقه مند نیستند باشد, به احتمال زیاد از نظر تعامل, عملکرد کمتری خواهد داشت. به نوع محتوایی که فالوورهای شما تولید می کنند نگاهی بیندازید و سعی کنید به روش خود به این عناوین اضافه کنید. به عنوان مثال, اگر طرفداران شما علاقه مند به سینما و تلویزیون هستند, سعی کنید در مورد جدیدترین فیلمهای پرفروش یا مرور فیلم و مصاحبه ها توییت بزنید.

محتوای تعاملی

برای سوال از مخاطبان خود از ویژگی نظرسنجی توییتر استفاده کنید. این یک روش موثر برای ایجاد تعاملات معنی دار با مخاطبان و نشان دادن شخصیت برند شما است. از این گذشته, توییتر بیش از هر چیز, یک اپلیکیشن مکالمه محور است. محتوای تعاملی مانند این, همچنین یک روش موثر برای افزایش رتبه های تعامل و جمع آوری بازخورد است.

گزینه های حریم خصوصی Tweeter

آیا در مورد امنیت و حریم خصوصی آنلاین خود نگران هستید؟ گزینه های حفظ حریم خصوصی توییتر شما را آسوده خاطر خواهند کرد.

هنگام ملحق شدن, این پلتفرم به شما امکان می دهد تا به صورت عمومی یا خصوصی توییت بزنید. برای محافظت از توییت های خود در هر زمان, آنها را از همه به جز فالوورهای خود پنهان کنید ، در اینجا نحوه کار آمده است:

  1. بر روی آیکون سه نقطه در زیر نام کاربری بزنید.
  2. به Setting and Privacy بروید.
  3. حساب خود را انتخاب کنید, به Account Information اسکرول کنید و رمز عبور خود را وارد کنید.
  4. به Protected Tweets اسکرول کنید, بر روی فلش کلیک کنید و باکس کنار Protect my Tweet را بررسی کنید.
  5. بر روی Protect بزنید.آیا نظرتان عوض شده است؟ باکس را لغو انتخاب کنید و بر روی Cancel بزنید تا بصورت عمومی توئیت کنید.

و گزینه های ایمنی بشتری برای استفاده از Twitter وجود دارد. در Setting خود Hide Sensitive Media را نشانه گذاری کنید و بدین صورت تئ=وئیت هایی که حاوی تصاویر خشن و محتوای بزرگسالان است را مشاهده نخواهید کرد. تنها “رسانه های بیش از حد وحشتناک” و هر آنچه که وقایع مربوط به مرگ یک شخص را به تصویر می کشد, توسط توییتر قابل حذف است.

حریم خصوصی و امنیت به کنار, اما این واقعیت نیز وجود دارد که توییتر اطلاعات مربوط به همه کاربران خود, از جمله شما را جمع آوری می کند. می توانید اصلاعات مربوط به جمعیت جغرافیایی و سایر داده های تبلیغات هدف خود را در بخش شخصی سازی و داده از تنظیمات خود مشاهده کنید. به سادگی به پایین اسکرول کنید و بمنظور مشاهده همه مواردی که توئیتر می تواند ردیابی کند, از جمله علایق شخصی و موقعیت جغرافیایی خود, روی See Your Twitter Data کلیک کنید.

منبع: VIRGINMEDIA.COM

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید