بهترین بازی های آیفون iOS در سال 2021 با لینک دانلود مستقیم

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

بهترین بازی های آیفون iOS در سال 2021. ویژگی های این بازی ها و بازی هایی در ژانر ترس و بقا, اکشن, ماجراجویی, شوتر و غیره.

بهترین بازی های آیفون iOS در سال 2021

در مورد بهترین بازی های آیفون iOS در سال 2021 باید بگوییم که آیفون به یک دستگاه بازی عالی تبدیل شده است ، به خصوص اگر از  آیفون 12 و یا آیفون 12 پرو استفاده می کنید. Apple Arcade یک مکان عالی برای شروع است ، اما پیدا کردن بازی مناسب برای بازی دشوارتر از آن است که فکر می کنید ، به خصوص اگر به دنبال چیزی رایگان هستید. اگر App Store شما را غافلگیر کرده است, نگران نباشید – ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. یکی از کنترلرهای بازی فوق العاده برای آیفون را بگیرید و بهترین بازی های رایگان آنرا را بررسی کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2021 و آموزش نصب بازی پابجی موبایل  مشاهده کنید.

Genshin Impact

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

Genshin Impact وقتی پاییز گذشته منتشر شد, مورد توجه همگان قرار گرفت و از آن زمان به بعد به یک پدیده تبدیل شده است. بازی RPG رایگان gatcha شما را در نقش یک مسافر بین ستاره ای قرار می دهد که در کنار دوقلوهای آنها در سیاره Teyvat به دام افتاده است. گیم پلی بازی آشنا است و طرفداران بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به سرعت شاهد تأثیر بازی بر روی Genshin Impact خواهند بود ، اما عناصر RPG بازی به آن کمک می کند تا از بازی ماجراجویی کلاسیک جدا باشد.

این بازی در تصاویر انیمیشن نفوذ کرده و دارای شخصیت هایی با صدای کامل است که هرکدام اهداف و تاریخ خاص خود را دارند که به پیشبرد طرح Genshin Impact بیشتر کمک می کند. Genshin Impact با داشتن ساعت ها گیم پلی در نوک انگشتان واقعی شما ، بازی چند نفره متقابل و تنوع به روز رسانی ، یکی از بهترین ها در آیفون است.

دانلود بازی Genshin Impact

Among Us

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

زمانیکه Among Us در سال 2018 منتشر شد, در نمودارها از رتبه بالایی برخوردار نبود. آن را  می توان یکی از بزرگترین بازگشت های ویدیویی سال نامید, اما بازی Among Us در تابستان گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرد. این بازی ساده اجتماعی به لطف پخش کننده های Twitch, چند نفره crossplay و قیمت خیلی پایینش, مخاطبان جدیدی پیدا کرد.

بازی Among Us شامل گروهی از فضانوردان کوچک و ناهنجار است که با هم کار می کنند تا وظایف خود را در نقشه انجام دهند, و این در حالی است که Imposters در کمین گروه است و بازیکنان را یکی یکی انتخاب می کند. اگر جسدی کشف شود یا جلسه ای برگزار شود, بازیکنان در مورد افرادی که فکر می کنند در بین آنها Imposter هستند رای می دهند. این شبیه به Thing اما بسیار زیباتر است.

دانلود بازی Among Us

Fire Emblem Heroes

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

در مورد بهترین بازی های آیفون iOS در سال 2021 باید بگوییم که هجوم نینتندو به بازی های موبایل بسیار سریع بوده است. در حالی که بازی هایی مانند Super Mario Run نتوانستند مخاطب زیادی را به خود جذب کنند، اما Fire Emblem Heroes از انتظارات همگان فراتر رفت. این بازی استراتژی در 3DS, نینتندو سوییچ و در حال حاضر در گوشی شما موفقیت آمیز بوده است. Fire Emblem Heroes بازی استراتژی و تمام گیم پلی آن را همراه با جذابیت یک بازی gatcha ترجمه می کند. در این بازی بعنوان یک قهرمان قوی بازی کنید و به این علت که این بازی دارای هنرهای فوق العاده عالی است که توسط هنرمندان مختلف طراحی شده است, بسیار علامند به بتازی کردن آن خواهید شد.

با هزاران رویداد و پشتیبانی مداوم از نینتندو, و همچنین داستانی که به همان اندازه عمیق و هیجان انگیز است مانند دیگر Fire Emblem اصلی و Fire Emblem Heros, این بازی محتوای زیادی را به شما ارائه می دهد.

دانلود بازی File Emblem Heros

Call of Duty: Mobile

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

چه اینکه به این بازی علاقه داشته باشید و یا اینکه از آن متنفر باشید, بر هیچ کس پوشیده نیست که Call of Duty یکی از بزرگترین بازی هایی است که تا به حال ساخته شده است و هر ورودی هیجانات بزرگتر و بهتری را به همراه دارد و وحشت جنگ را به یک فیلم اکشن سرگرم کننده تبدیل می کند. بنابراین یک بازی محبوب نیز می تواند در گوشی شما قرار گیرد – و بله همینطور است. Call of Duty Mobile با استفاده از کنترل های لمسی بصری, گرافیک HD با کیفیت بالا و تعداد زیادی نقشه چند نفره از Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Black Ops می تواند مرگ و میرهای چند نفره سریع را در گوشی شما اجرا کند و همچنین battle royal صد نفره که Call of Duty Warzone را به موفقیتی بزرگ تبدیل کرد.

شما می توانید چیدمان و سربازان خود را طوری تنظیم کنید که هم در بازی رقابتی و هم در بازی های اجتماعی خودنمایی کنند. Call of Duty ممکن است برای همه مناسب نباشد, اما کسانی که به دنبال یک بازی شوتر اول شخص قوی هستند حتما به به نصب این بازی در گوشی خود علاقمند خواهد شد.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Pokémon Go

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

در مورد بهترین بازی های آیفون iOS در سال 2021 باید بگوییم که با 5 سال سابقه و بیش از یک میلیارد بار دانلود, Pokémon Go یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در تمام دوران است . Niantic و The Pokémon Company با هم متحد شدند تا تمام سرگرمی و نوستالژی بازی های کلاسیک پوکمون را با داده های دنیای واقعی ترکیب کنند و آنرا به یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور تبدیل کنند که همچنان در صدر جدول قرار گیرد. Pokemon Go تقریباً در هر کجای جهان قابل بازی است, گیم پلی شما در Pokémon Go بر اساس جایی که می روید تغییر می کند. مکانهای فعالیتهای درون بازی همگی بر اساس مکانهای واقعی طراحی شده اند و به شما این امکان را می دهند تا دنیای اطراف خود را از طریق یک لنز جدید کاوش کنید.

آنچه واقعا منجر به موفقیت این بازی شده است (به غیر از عشق تقریباً جهانی پیکاچو و دوستان) این است که Niantic در قبال جامعه عکس العمل خوبی را ارائه می دهد. با بروزرسانی های ثابت و بدون تاریخ پایان, هرگز زمان بهتری برای شروع ماجراجویی پوکمون وجود نداشت.

دانلود بازی Pokémon Go

Yokai Dungeon

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

Yokai Dungeon

این بازی با یک فرض ساده شروع می کند – یوکایی جشنواره فانوس را قطع کرده است و Tanuki روباه شبح گریز, وظیفه مدیریت شیاطین مهاجم را بر عهده دارد. برای مقابله با تهدید یوکایی ، اشیاء را به جلو و عقب حرکت می دهید تا بر روی سر شیاطین بیفتد و در این مرحله سکه جمع آوری کنید.

Yokai Dungeon با داشتن تصاویری رنگارنگ و جذاب ، سیاه چال های تصادفی و حداکثر 20 قهرمان منحصر به فرد, یک بازی سرگرم کننده و سبک است که در فولکلور ژاپنی غوطه ور شده است.

دانلود بازی Yokai Dungeon

Doodle Jump 2

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

Doodle Jump یکی از اولین موفقیت های آیفون, گیم پلی ساده Doodle Jump است که بیگانگان و موجودات فضایی کوچک عجیب و غریب شما را به آسمان هدایت می کند. یک بازی ساده, اما همانطور که دیدیم اغلب ساده ترین بازی ها بهترین ها هستند مخصوصاً وقتی که این بازی برای آیفون باشد.

دنباله این بازی شبیه به نسخه قبلی آن است, تصاویر را برای دستگاه های مدرن به روز می کند و همچنین چند راه دیگر برای دفاع از خود در برابر موانع به شما ارائه می دهد. در مورد گیم پلی ساده Doodle Jump یک چیز بسیار اعتیادآور وجود دارد که باعث می شود تا این بازی به لیست ما اضافه شود.

دانلود بازی  Doodle Jump 2

Asphalt 9: Legends

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

در مورد بهترین بازی های آیفون iOS در سال 2021 باید بگوییم که Asphalt 9: Legends جدیدترین بازی در سری Asphalt است, یک بازی مسابقه ای که به تدریج از شبه شبیه سازی به جنون بازی های کامل تبدیل شده است. Asphalt 9 دارای یک حالت به نام TouchDrive است که بازی را شبیه یک دونده بی پایان به یک بازی روی ریل تبدیل می کند. در این حالت, شما می توانید دریفت کنید, نیترو بوست بزنید و حتی بدلکاری های دیوانه وار انجام دهید. این یک حالت خوب است که باعث می شود تا حتی اگر با یکی از دستانتان در روی صفحه در حال بازی باشیدU هرگز لذت سرعت را از دست ندهید.

البته, کنترل های سنتی برای طرفداران مسابقات وجود دارد و آنها واقعا خوب کار می کنند. Asphalt 9 مانند یک بازی مسابقه ای عالی در آیفون, می تواند سرعت های زیادی را ارائه دهد. با این حال, باید مراقیب باشید، چون خریدهای درون برنامه ای مشکلات زیادی را در بر دارند.

 دانلود بازی Asphalt 9: Legends

Data Wing

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

در ظاهر، Data Wing یک مسابقه باورنکردنی است است. شما یک مثلث سفید را در مسیرهای مختلف می لغزانید و به لبه های مسیر فشار می آورید تا سرعت خود را تغییر دهید که باعث می شود تا با سرعتی باورنکردنی جلو بیفتید. اما هنگامی که جلوتر می روید متوجه می شوید که سطوح بازی حائز اهمیت هستند. شما در محیط های مختلف که اغلب دشمن شما جاذبه است به کاوش می پردازید. همچنین جستجوهای ماجراجویانه ای وجود دارد که در آنها به جستجوی خروجی می پردازید.

هنگامی که بازی می کنید, راویی به نام Mother همه جا همراه شماست, که داستان بزرگتری را که در خارج از صفحه اتفاق می افتد به تصویر می کشد. در نگاه اول, بازی شبه مسابقه ای/ماجراجویی شبیه ترکیبی از ژانرها به نظر می رسد, اما آنها به طرز شگفت انگیزی گرد هم می آیند و یک بازی منحصر به فرد ایجاد می کنند که فقط درآیفون یا آیپد قابل اجرا است.

دانلود بازی Data Wing

The Battle of Polytopia

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

به عقیده من بازی های استراتژیک در گوشی های موبایل مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. تعویض نشانگر ماوس برای انگشت همیشه در این بازی ها از اهمیت خاصی برخوردار است . و این را در بازی هایی مانند The Battle for Polytopia, یک بازی استراتژی زیبا که کاملاً برای بازی سریع ساخته شده است مشاهده می کنید .در Polytopia شما برای کاوش, تحقیق و پیشرفت تمدن خود 30 بار فرصت دارید.

Polytopia با کاهش زمان مورد نیاز برای انجام چنین بازی اوضاع را تغییر می دهد و در عوض در پایان 30 دور بازی, خود این بازی به بازیکن امتیاز می دهد. این بازی بیشتر شبیه یک پازل به نظر می رسد زیرا بازیکنان باید بهترین راه را برای تسلط بر فضای بازی قبل از دشمنان خود پیدا کنند. به صورت آنلاین یا آفلاین در سه حالت مختلف بازی, بازی کنید و از تسخیر دشمنان خود در حرکت لذت ببرید.

دانلود بازی The Battle of Polytopia

Tetris

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

بازی اصلیblock-dropping هنگامی که در ابتدا روی Game Boy راه اندازی شد, سراسر جهان را به خود اختصاص داد و فرمول ساده جمع آوری بلوک ها در یک خط منظم, هنوز هم یک بازی بسیار اعتیادآور است.

این نسخه از Tetris دارای یک کمپین تک نفره, همچنین مسابقات خصوصی, موضوعات سفارشی ، آواتارها و زمینه ها و Tetris Royale, یک مسابقه مسابقه 99 بازیکن است که بازیکنان برای آخرین نفر در آن رقابت می کنند. IAP های زیادی در این برنامه وجود دارد ، اما می توان از بازی اصلی به تنهایی لذت برد. که این همان Tetris است.

دانلود بازی Tetris

Sky: Children of the Light

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

از سازندگان Journey and Flower comes Sky: Children of the Light. اگر با دو عنوان فوق آشنا هستید در اینجا با آنها آشنایی بیشتری پیدا خواهید کرد. در Sky ، شما کنترل بچه های برجسته را در دست می گیرید تا برای بازگشت ستاره های افتاده به آسمان تلاش کنند, اما چیزی که این ماجراجویی را متفاوت از دیگران می کند, تاکید آن بر چند نفره بودن آن است.

این یک بازی زیبا است و کار با بازیکنان برای تکمیل معماها , باز کردن قفل درها و کشف قلمروهای جدید به بازی این حس ترس را می دهد که آن شرکت ظاهراً می داند چگونه از آن استفاده کند. این یک بازی بدون استرس است و برای همه گیمرها, عالی به نظر می رسد.

دانلود بازی Sky: Children of the Light

بازی آیفون مورد علاقه شما چیست؟

اینها تنها برخی از بازی های عالی آیفون iOS هستند که با قیمت پایین و رایگان رایگان در دسترس هستند. در حالی که بسیاری از آنها خریدهای درون برنامه ای دارند, در بیشتر مواقع می توان آنها را نادیده گرفت زیرا تجربه اصلی بازی به تنهایی رضایت بخش است. آیا ما مورد علاقه شما را از دست دادیم؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

منبع: IMORE.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید