بهترین اپلیکیشن های موزیک پلیر آیفون iOS 2022

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن های موزیک پلیر آیفون iOS 2022 با لینک دانلود مستقیم. برای گوش کردن به آهنگ از چه برنامه موزیک پلیر اندروید استفاده کنید؟ در ادامه بهترین نرم افزار های موزیک پلیر آیفون iOS را با لینک دانلود مستقیم معرفی می کنیم

15 تا از بهترین برنامه های پخش کننده موسیقی آیفون که باید امتحان کنید

اپل همیشه پخش موسیقی را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود حفظ کرده است و خانواده آی‌پاد یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های نوآوری مرتبط با موسیقی آن است. در حالی که آی‌پادها کم و بیش منسوخ شده‌اند، فلسفه آن‌ها از طریق آیفون و سرویس‌هایی مانند Apple Music انجام شده است. اما، اگر می‌خواهید فایل‌های موسیقی محلی را پخش کنید یا می‌خواهید تجربه موسیقی شخصی‌سازی‌شده‌تری در دستگاه iOS خود داشته باشید، ما برخی از بهترین برنامه‌های پخش‌کننده موسیقی آیفون را که باید امتحان کنید، فهرست کرده‌ایم. در اینجا 15 تا از بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS که باید در سال 2022 استفاده کنید، آورده شده است.

بهتر است بدانید:    بررسی گوشی شیائومی پوکو F4 , قیمت و مشخصات فنی

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS در سال 2022

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS به شما امکان می دهند نه تنها از موسیقی آفلاین خود لذت ببرید، بلکه از منابع مبتنی بر ابر نیز پشتیبانی می کند. آنها همچنین از اکثر فرمت های فایل های موسیقی با وضوح بالا پشتیبانی می کنند تا بهترین تجربه شنیداری را به شما ارائه دهند. وقتی صحبت از موسیقی می شود، همه چیز به انتخاب شخصی بستگی دارد. با این حال، بیایید ابتدا مواردی را که باید هنگام انتخاب یک پخش کننده موسیقی iPad یا iPhone به دنبال آنها باشید بررسی کنیم!

کدام برنامه های پخش موسیقی آیفون را باید امتحان کنید؟

در حالی که ما بر پخش‌کننده‌های موسیقی آفلاین برای تجربه گوش دادن بی‌وقفه موسیقی تاکید کرده‌ایم، برنامه‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که از همگام‌سازی ابری پشتیبانی می‌کنند. با این حال، اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS کامل برای آیفون هستید، با کلیک بر روی لینک، به جمع‌بندی گسترده ما بروید.

برنامه های پخش کننده موسیقی iOS متنوعی وجود دارد. در حالی که برخی از آنها دارای ویژگی‌های مختلف هستند و با مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای سفارشی‌سازی عرضه می‌شوند، برخی دیگر به سمت ارائه یک تجربه شنیدن موسیقی ساده طراحی شده‌اند. علاوه بر این، تعداد کمی از پخش‌کننده‌های موسیقی وجود دارند که بین طراحی زیبای پخش‌کننده و رابط کاربری منظم تعادل برقرار می‌کنند.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

با مدیر لیست های پخش هوشمند و ویرایشگر برچسب ID3، این برنامه های پخش کننده موسیقی به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان می دهند موسیقی خود را به طور ایده آل سازماندهی کنید تا بتوانید به راحتی به انتخاب های برتر خود دسترسی داشته باشید.

  1. پخش کننده موسیقی Vox – رابط بصری با حرکات حرکتی صاف

Vox Music Player با تمرکز بر یک رابط روان و شهودی، یکی از بهترین برنامه های پخش کننده موسیقی آفلاین برای iPhone، iPad یا سایر دستگاه های iOS است. تعامل با پخش کننده موسیقی متکی به حرکات کشیدن انگشت است، در نتیجه دکمه های پخش اولیه را از رابط حذف می کند. در حالی که پخش/مکث با ضربه زدن روی هر نقطه از پنجره پخش کننده کار می کند، می توانید برای تغییر آهنگ ها انگشت خود را به چپ یا راست بکشید. کشیدن انگشت به بالا صف را باز می کند، در حالی که کشیدن انگشت به پایین می تواند پنجره فعلی را ببندد و شما را به منوی ماقبل آخر هدایت کند.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

علاوه بر این، Vox Music Player دارای یک اکولایزر داخلی با امتیاز از پیش تعیین شده و یک رابط گرافیکی است که مطابق با سلیقه شما صدا را به همراه گزینه ای برای پخش بدون شکاف دارد. علاوه بر پخش فایل‌های موسیقی محلی، می‌توانید حساب‌های SoundCloud، LastFM و Spotify خود را در Vox Music Player پیوند دهید تا از همه موسیقی‌های خود در یک مکان لذت ببرید.

در نهایت، Vox همچنین یک برنامه Mac خارق العاده برای پخش موسیقی آفلاین ارائه می دهد، که تضمین می کند تجربه یکسانی را در بین دستگاه ها داشته باشید. به خاطر داشته باشید که پخش کننده موسیقی به صورت رایگان در دسترس است، اما اگر می خواهید همه چیزها را باز کنید، باید در نسخه حرفه ای (4.99 دلار در ماه) مشترک شوید.

ویژگی های کلیدی:

اکولایزر داخلی با تعداد زیادی تنظیمات از پیش تعیین شده

امکان پیوند دادن حساب های SoundCloud، LastFM و Spotify شما

حذف دکمه های پخش اولیه

حرکات کش رفتن صاف

Install

  1. Radsone Hi-Res Player – صدای با کیفیت آنالوگ چشمگیر

Radsone Hi-Res Player صدایی با کیفیت آنالوگ را وعده می دهد و دارای چندین گزینه برای افزایش کیفیت پخش نسبت به سایر برنامه های پخش کننده موسیقی آیفون است. یکی از ویژگی های کلیدی این پخش کننده موسیقی، فناوری شفاف متمایز (DCT) است که با حذف تلفات ناشی از فشرده سازی دیجیتال، صدا را متناسب با سناریوهای مختلف گوش دادن به موسیقی بهینه می کند.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

می‌توانید از پیش‌تنظیم‌های هدفون، سیستم‌های سرگرمی خودرو، یا بلندگوهای خارجی یکی را انتخاب کنید و مقادیر را بر اساس ترجیحات خود تغییر دهید. جدا از این، پخش کننده موسیقی دارای رابط کاربری بسیار کم است و از حرکات حرکتی اولیه پشتیبانی می کند. به طور کلی، این یک برنامه پخش کننده موسیقی آفلاین واقعا خوب برای آیفون شما است.

ویژگی های کلیدی:

فناوری شفاف متمایز

انواع از پیش تنظیم ها

رابط کاربری مرتب

حرکات کشیدن انگشت نسبتاً خوب

Install

  1. Flacbox – همه کاره ترین پخش کننده موسیقی آیفون

Flacbox شاید همه کاره ترین برنامه پخش کننده موسیقی برای iOS و در میان تعداد انگشت شماری باشد که به شما امکان می دهد فایل های موسیقی دانلود شده را مستقیماً بدون گذراندن مسیر معمول همگام سازی کتابخانه موسیقی خود با iPhone، iPad یا iPod خود پخش کنید. Flacbox از چندین فرمت صوتی با کیفیت بالا از جمله FLAC، MP3، AAC، OGG، M4A، WAV، AIFF و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. همچنین به شما امکان می دهد موسیقی های ذخیره شده در فضای ذخیره سازی ابری خود، از جمله Google Drive، OneDrive، Dropbox، Box، MEGA و چند مورد دیگر را به طور یکپارچه مرور کنید.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

در عین حال، می‌توانید از Flacbox برای پخش موسیقی از فضای ذخیره‌سازی یا رسانه‌های ارسال رایانه از طریق پروتکل DLNA نیز استفاده کنید. رابط پخش کننده نیز قدرتمند است و گزینه هایی مانند اکولایزر داخلی، کنترل سرعت پخش و یک ویژگی منحصر به فرد برای نشانک کردن قسمت مورد علاقه خود از یک آهنگ خاص (در یک مهر زمانی خاص) در اختیار شما قرار می دهد. Flacbox به‌ویژه مورد تحسین کاربران جدید آیفون قرار خواهد گرفت که به‌تازگی به دلیل انعطاف‌پذیری که ارائه می‌دهد از اندروید استفاده کرده‌اند.

ویژگی های کلیدی:

گزینه ای برای نشانه گذاری قسمت مورد علاقه خود از یک آهنگ خاص

چند فرمت صوتی با کیفیت بالا l

از خدمات ابری اصلی پشتیبانی می کند

اکولایزر داخلی دستی

Install

  1. jetAudio – اکولایزر قدرت با تقویت کننده صدا

یکی دیگر از پخش کننده های عالی برای کاربران آیفون که به دنبال گزینه های مختلف برای تغییر پخش هستند، jetAudio توسط شرکت کره جنوبی COWON که پخش کننده های رسانه ای قابل حمل تولید می کند، توسعه یافته است. برنامه پخش کننده موسیقی jetAudio در آیفون اکثر عملکردهای پخش را در خود صفحه پخش کننده اصلی نشان می دهد. هر عمل دارای چندین گزینه است که با ضربه زدن بر روی نماد مربوطه قابل دسترسی است.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

علاوه بر این، پخش‌کننده از حرکات ضربه‌ای متعددی پشتیبانی می‌کند، از جمله یک ضربه بر روی آلبوم هنری برای تغییر متن، دو ضربه برای پخش/مکث، سه بار برای چرخش بین حالت‌های زدن یا حلقه‌ای پخش. علاوه بر یک اکولایزر گسترده، پخش کننده موسیقی همچنین دارای یک تقویت کننده صدا برای بهبود باس، عمق، تغییر ارتفاع و ریورب است.

برای حذف تبلیغات می توانید نسخه پولی jetAudio را با قیمت 3.99 دلار خریداری کنید. نسخه حرفه ای نیز گزینه های قالب بندی را باز می کند. همچنین می‌توانید افزونه‌های تقویت‌کننده صدا را برای بهبود تجربه خود خریداری کنید.

ویژگی های کلیدی:

تقویت کننده های صدا

اکولایزر قدرت

انبوهی از حرکات جالب

رابط Snappier

Install

5. Onkyo HF Player – بهترین تجربه پخش موسیقی با وضوح بالا

Onkyo HF Player برای ارائه بهترین تجربه پخش موسیقی با رزولوشن بالا طراحی شده است که با بهینه سازی صدا بر اساس ساخت و مدل هدست به آن دست می یابد. این پخش کننده از مجموعه ای از هدست های محبوب فیلیپس، پایونیر و خود Onkyo به غیر از Apple EarPods پشتیبانی می کند. در حالی که رابط پخش کننده بسیار مینیمال است و برای کاربرد طراحی شده است، اما در مورد گزینه های سفارشی سازی، از جمله یک اکولایزر 10 باند و گزینه ای برای دانلود از پیش تنظیمات EQ بر اساس هنرمندان مختلف، امتیاز زیادی کسب می کند.

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

برای کسانی که خواهان کیفیت صدای برتر هستند، بسته پخش کننده HD را می توان با قیمت 9.99 دلار باز کرد که پشتیبانی از فایل های 24 بیتی و فرمت های با کیفیت بالا مانند FLAC، WAV و غیره را اضافه می کند. علاوه بر این، نسخه پولی نیز تبلیغات را حذف می کند، حتی اگر آنها ممکن است به اندازه jetAudio سرزده نباشند.

ویژگی های کلیدی:

تعداد زیادی سفارشی سازی را ارائه می دهد
امکان دانلود از پیش تنظیم های EQ
از یک سری هدست محبوب پشتیبانی می کند
حداقل رابط

Install 

6. Foobar – مدیر جلوه‌های DSP قوی با ویژگی‌های غنی

Foobar با ارائه پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت های فایل های موسیقی، امتیازات کاملی را برای سادگی و کاربردی دریافت می کند. رابط پخش تنها دارای گزینه های ضروری در کنار یک رابط تنظیمات غنی است. در Foobar، می توانید کتابخانه خود را همگام سازی کنید یا به صورت دستی مجموعه موسیقی با وضوح بالا را اضافه کنید. این برنامه از چندین نوع فایل از جمله MP3، MP4، AAC، Vorbis، Opus، FLAC، WavPack، WAV، AIFF، Musepack و غیره پشتیبانی می کند.

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

صفحه تنظیمات به شما امکان می‌دهد پخش را از طریق چندین گزینه از جمله یک مدیر جلوه‌های DSP جامع برای ویژگی‌هایی مانند crossfade، اکولایزر 18 باند، امکان میکس کانال‌ها به مونو یا استریو و موارد دیگر سفارشی کنید. اگر می خواهید یک پخش کننده موسیقی متنوع با رابط کاربری تمیز داشته باشید، Foobar یکی از انعطاف پذیرترین برنامه های پخش موسیقی آیفون است. از آنجایی که Foobar کاملا رایگان است، شایسته است در بین بهترین برنامه های پخش کننده موسیقی iPad و iPhone رتبه بندی شود.

ویژگی های کلیدی:

پخش کننده موسیقی همه کاره با رابط کاربری تمیز
مدیریت جامع اثرات DSP
اکولایزر 18 بانده
امکان میکس کانال ها به مونو یا استریو

Install

7. ARIIA – طراحی شده برای تجربه گوش دادن به موسیقی همهجانبه

سفرهای جاده ای بدون موسیقی ناقص هستند، اما هرگونه حواس پرتی در حین رانندگی اغلب می تواند فاجعه آمیز باشد. به عنوان یک راه حل برای این مشکل، پخش کننده موسیقی ARIIA یک تجربه همه جانبه را ارائه می دهد که فقط در حالت افقی کار می کند و فقط شامل ابتدایی ترین گزینه های پخش موسیقی است. رابط کاربری ساده به شما امکان می دهد با کشیدن انگشت به چپ یا راست روی صفحه نمایش، در کتابخانه خود به جلو و عقب حرکت کنید.

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

با کشیدن انگشت از پایین به سمت بالا، می‌توانید صدا را تغییر دهید، و کشیدن انگشت به سمت پایین با دو عدد، اطلاعات آهنگ فعلی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، پخش و مکث را می توان به سادگی با ضربه زدن روی هر نقطه از رابط پخش کننده تغییر داد، و ARIIA را به یک پخش کننده موسیقی مناسب برای آیفون و احتمالاً بهترین برای سفرهای جاده ای تبدیل کرد. اوه بله، لازم نیست پولی خرج کنید تا از این برنامه پخش موسیقی کلاسیک برای iPhone و iPad بیشترین بهره را ببرید.

ویژگی های کلیدی:

رابط کاربری ساده
طراحی شده برای تعامل ژست
تغییرات محیطی و رعد و برق را تشخیص می دهد
اطلاعات مربوط به آهنگ های فعلی را نشان می دهد

Install

8. New Monaural(مونوال جدید )– یک دارایی عالی برای کاربران دارای اختلال شنوایی

New Monaural یک پخش کننده موسیقی تمیز و ساده با ویژگی عجیب و غریب برای کاربرانی است که دارای اختلالات شنوایی هستند و می توانند تنها با یکی از گوش ها یا به طور نابرابر از هر دو بشنوند. پخش‌کننده موسیقی، آهنگ‌های استریو (یا دوگوشی) را با لایه‌بندی هوشمندانه هر دو کانال روی یکدیگر، به آهنگ‌های تک گوش تبدیل می‌کند و به افراد دارای توانایی خاص اجازه می‌دهد تنها با یک گوش از آهنگ‌های استریو لذت ببرند.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

از طرف دیگر، اگر بخواهید (یا به هر دلیلی مجبور شوید) فقط از یک طرف هدفون یا هدفون خود استفاده کنید و گوش دوم را برای صداهای اطراف باز بگذارید، می تواند مفید باشد. علاوه بر این، از این ویژگی می‌توان برای ارائه تجربه صدای فراگیر روی بلندگوهای سیمی یا بی‌سیم با یک درایور استفاده کرد.

ویژگی های کلیدی:

تجربه صدای فراگیر را ارائه دهید
آهنگ‌های استریو (یا دوگوشی) را به آهنگ‌های مونوال تبدیل می‌کند
گزینه ای برای مشاهده نرخ های همخوانی LR ارسال شده توسط کاربر بر اساس ژانر
حداقل رابط کاربری

Install

9. Jams On Toast (مربا در نان تست) – موسیقی خود را مطابق میل خود سازماندهی کنید

Jams On Toast یک برنامه پخش کننده موسیقی برای iOS است که بر سازماندهی موسیقی در قالب رکوردها و آلبوم های فردی تأکید دارد. Jams On Toast با الهام از عصر صفحه‌های وینیل، طرح‌بندی کامل آلبوم را به شما نشان می‌دهد. همچنین به شما امکان می دهد با چیدن آلبوم ها روی هم، رابط کاربری را مرتب کنید.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

کل پشته به ترتیب شماره‌های آهنگ بدون گزینه‌ای پخش می‌شود، و اگرچه ممکن است شما را ناراحت کند، ایده این است که شما را به یاد دورانی بیاندازد که گرامافون تنها وسیله پخش موسیقی بود. همچنین برخی از عناصر بصری کاملاً فکر شده، از جمله نماد هنری آلبوم چرخان برای افزودن حس نوستالژی به تجربه گوش دادن به موسیقی شما وجود دارد.

ویژگی های کلیدی:

با الهام از عصر صفحه وینیل
امکان سازماندهی موسیقی بر اساس رکوردهای فردی
یک مشت عناصر بصری
ژست های زیبا

Install

10. Cesium (سزیوم) – سفارشی سازی کامل با لغزنده های RGB خنک

با ترکیبی زیبا از ظاهر جذاب و سهولت استفاده، Cesium به شما امکان می دهد کنترل کتابخانه iCloud خود را به طور یکپارچه در دست بگیرید. این آهنگ ها را بر اساس آلبوم ها و هنرمندان گروه بندی می کند. همچنین می توانید انتخاب کنید که به سادگی فهرستی از تمام آهنگ ها نشان داده شود. وقتی نویگیشن به میان می‌آید، سزیوم با ژست‌های سوایپ خود جلو می‌آید.

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

می‌توانید یک آلبوم، هنرمند یا لیست پخش را پخش کنید یا با کشیدن انگشت از چپ به راست، آن را به هم بزنید. انجام همین کار در یک آهنگ، ابرداده مرتبط با آن را آشکار می کند. با کشیدن انگشت به چپ روی یک آهنگ، می توانید آن را به صف اضافه کنید. علاوه بر این حرکات بصری، می‌توانید بین حالت‌های روز و شب نیز یکی را انتخاب کنید – یا تنظیم کنید تا به طور خودکار تغییر کند – و از لغزنده‌های RGB برای تغییر رنگ‌های تاکیدی پیش‌فرض استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

طراحی شده برای ارائه یک تجربه گوش دادن به موسیقی کاملا شخصی
تم های سفارشی فراوان و تنظیمات نمایش
حالت های روز و شب
لغزنده های RGB

Install

11. Stezza Music Player – شرط ایمن برای تجربه شنیدن موسیقی ساده

برای سازماندهی کامل موسیقی شما، Stezza Music Player می تواند گزینه خوبی باشد. این برنامه به لطف رابط بصری همراه با ابزارهای آسان برای ارائه یک تجربه ساده تر طراحی شده است. علاوه بر سادگی، Stezza در سفارشی سازی نیز بسیار خوب عمل می کند.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

می‌توانید از تم‌های آلبوم تطبیقی استفاده کنید تا آلبوم‌های خود را برای چشمان دلپذیر جلوه دهید. یکی از ویژگی های مورد علاقه من در این برنامه یک تم رنگی است که ظرافتی را به کتابخانه موسیقی اضافه می کند. آن را با پشتیبانی از ویژگی‌های Accessibility همراه کنید، و به نظر یک بسته کامل است. به طور خلاصه، Stezza Music Player چیزی است که باید برای مدیریت موسیقی آیفون و آیپد خود بدون هیچ زحمتی استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

تم‌های آلبوم تطبیقی چشمگیر
بسیاری از تم های رنگی سفارشی
پخش ویدئو
به طور کامل از Accessibility پشتیبانی می کند

Install

12. Ecoute – پخش کننده موسیقی زیبا

Ecoute که ادعا می کند یک پخش کننده موسیقی زیبا است، انواع ابزارها را برای جلب توجه دارد. اما بر خلاف بسیاری از همتایان خود، رابط کاربری را به حداقل رسانده است تا مقدار کمتری از منحنی یادگیری وجود داشته باشد. به غیر از رابط کاربری بدون درهم و برهمی، این برنامه دارای چندین حرکت جالب است که به شما امکان می دهد موسیقی خود را سریع کنترل کنید.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

برای تجربه‌ای سفارشی‌شده، می‌توانید چندین گزینه مانند «افزودن بعدی» «در هم ریختن آلبوم‌ها»، «پخش بعدی» را اضافه کنید و حتی صف پخش در حال حاضر را همانطور که می‌خواهید مدیریت کنید. با پشتیبانی از AirPlay، حتی می توانید موسیقی خود را از iPhone/iPad به دستگاه های سازگار پخش کنید. مهمتر از همه، Ecoute با توییتر و فیس بوک ادغام می شود و به شما امکان می دهد آهنگ های مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

Install

13. Evermusic – پخش کننده موسیقی با ویژگی های مختلف با مدیر لیست پخش حرفه ای

Evermusic یک پخش کننده موسیقی با ویژگی های مختلف برای iPhone و iPad است. این برنامه دارای یک رابط کاربری تمیز است و با طیف وسیعی از ابزارها همراه است که به شما امکان می دهد همه آهنگ های خود را با استفاده از مدیر لیست پخش ماهر سازماندهی کنید. به لطف پشتیبانی از تمام فرمت‌های صوتی اصلی، از جمله MP3، AAC، M4A، WAV، AIFF و M4R، همچنین تضمین می‌کند که با مشکلات ناسازگاری مواجه نشوید.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

Evermusic با همه سرویس‌های ابری محبوب مانند Google Drive، Dropbox، OneDrive، Box، WebDAV، SMB، MyDrive، pCloud، HiDrive، MEGA، Yandex.Disk، WD MyCloud Home، DLNA و MediaFire یکپارچه شده است. آهنگ‌ها را به سرویس ابری دلخواه خود برسانید و مستقیماً از ابر به آنها گوش دهید. علاوه بر این، پخش‌کننده موسیقی همچنین دارای فناوری‌های بافر کارآمد است که نقشی حیاتی در ارائه پخش روان بازی می‌کند.

با پشتیبانی از اشتراک گذاری فایل iTunes و انتقال فایل Wi-Fi، Evermusic واردات فایل های صوتی را از رایانه شما بسیار آسان می کند. قابل ذکر است که با داشتن ویژگی هایی مانند نشانک های صوتی، کنترل سرعت پخش و ذخیره موقعیت رسانه، به عنوان یک پخش کننده کتاب صوتی مفید نیز عمل می کند. یک اکولایزر داخلی با از پیش تنظیم های مختلف برای ژانرهای موسیقی محبوب وجود دارد. برای تجربه شخصی‌تر، حتی می‌توانید تنظیمات دستی اکولایزر را به‌خوبی تنظیم کنید و بهره پیش تقویت‌کننده را تغییر دهید.

علاوه بر این، Evermusic به شما امکان می دهد موسیقی خود را در دستگاه های Apple TV و Google Chromecast پخش کنید. به این موارد پشتیبانی از Apple CarPlay و همچنین ویرایشگر برچسب های ID3 را اضافه کنید و شکست دادن آن به عنوان یک پخش کننده موسیقی آیفون و آیپد واقعاً سخت می شود.

ویژگی های کلیدی:

به شما امکان می دهد موسیقی را در دستگاه های Apple TV و Google Chromecast پخش کنید
پشتیبانی از Apple CarPlay
ویرایشگر تگ های ID3 قدرتمند
اکولایزر داخلی با از پیش تنظیم های مختلف
پشتیبانی از اشتراک گذاری فایل آیتونز و انتقال فایل Wi-Fi

Install

14. TapTunes – جابه‌جایی بین موسیقی، پادکست، و کتاب‌های صوتی

TapTunes با تأکید بیشتر بر ارائه یک تجربه شنیداری ساده موسیقی، یکی از آن برنامه‌های پخش‌کننده موسیقی iOS است که تمام جعبه‌های ضروری را مشخص می‌کند. بنابراین، اگر سهولت استفاده در مدیریت موسیقی برای شما اهمیت زیادی دارد، باید آن را امتحان کنید.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

پخش کننده موسیقی دارای یک رابط بدون درهم و برهم است و دارای طیف وسیعی از گزینه های مرتب سازی و نمایش است. بنابراین، می توانید موسیقی خود را مطابق با نیازهای خود سازماندهی کنید، بنابراین یافتن آهنگ های خاص هرگز به دردسر تبدیل نمی شود. چیزی که بیشتر از همه در مورد برنامه دوست دارم، طراحی زیبای پخش کننده است که تجربه گوش دادن به موسیقی را تقویت می کند.بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

علاوه بر این، TapTunes همچنین به شما امکان می‌دهد به طور یکپارچه بین موسیقی، پادکست و کتاب‌های صوتی جابه‌جا شوید تا بتوانید آهنگ‌ها، قسمت‌های پادکست یا کتاب‌های صوتی دلپذیر خود را بدون نیاز به حفاری عمیق انتخاب کنید. با کنترل های حرکتی سریع در اختیار، کنترل پخش را آسان می کند. این همه چیز نیست، TapTunes همچنین از Apple Watch پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد بهترین انتخاب های خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

ویژگی های کلیدی:

پخش کننده موسیقی زیبا
رابط بدون درهم و برهمی
رابط کاملاً قابل تنظیم
جابجایی یکپارچه بین موسیقی، پادکست و کتاب صوتی
گزینه ای برای به اشتراک گذاری آهنگ های خود در فیس بوک و توییتر

Install

15. Musi – پخش مستقیم موسیقی از YouTube

Musi چیزی است که باید انتخاب کنید تا کنترل همه آهنگ های خود را بدون وارد شدن به پیچیدگی در دست بگیرید. این برنامه ممکن است رابط کاربری چشم نوازی نداشته باشد، اما هنگام ایجاد و مدیریت لیست های پخش، شما را کاملا تحت پوشش قرار داده است. با چندین گزینه مرتب‌سازی، می‌توانید کل مجموعه خود را برای دسترسی سریع‌تر کاملاً سازماندهی کنید.

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS

قابل ذکر است که با یوتیوب یکپارچه شده است و به شما امکان می دهد موسیقی را مستقیماً از YouTube پخش کنید. اگر به پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی آنلاین محبوب Google علاقه دارید، از این ویژگی قدردانی خواهید کرد. علاوه بر این، به شما امکان می دهد موسیقی را در هر دستگاه دارای AirPlay از جمله Apple TV خود پخش کنید.

توجه داشته باشید که Musi به صورت رایگان در دسترس است، اما اگر می خواهید تبلیغات را حذف کنید، باید 6 دلار هزینه کنید. به طور کلی، این یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی رایگان iPad و iPhone است.

Install

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون iOS  که برای شما آماده شده‌اند

امیدواریم این پخش کننده های موسیقی تجربه گوش دادن به موسیقی شما را در آیفون و سایر دستگاه های iOS شما افزایش دهند. این برنامه‌ها نه تنها گستره فرمت‌های فایلی را که می‌توانید در آیفون خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید، گسترش می‌دهند، بلکه باید با تغییر دادن اکولایزر و سایر تنظیمات بهبود صدا، کیفیت صدا را تقویت کنند.

توجه داشته باشید که اپل با معرفی macOS Catalina، آیتونز را برای مک نابود کرده است. بنابراین اگر مشکلی در همگام سازی دارید، باید لیست جایگزین های iTunes ما را بررسی کنید. بسیار خوب، این مجموعه ای پیشنهادی از طرف ما است، برخی از این برنامه ها را امتحان کنید و در نظرات به ما بگویید کدام یک از پخش کننده موسیقی مورد علاقه شما برای iOS است.

منبع: beebom.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید