اولین ویدیو گوشی گلکسی Z Flip ، گوشی جدید تاشو سامسونگ منتشر شد

ویدیو گوشی گلکسی Z Flip

گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ گوشی تاشو جدید این شرکت است. ویدیو گوشی گلکسی Z Flip که یک ویدیو هندزآن است و اولین ویدیو منتشر شده این گوشی به شمار می‌رود در توییتر دیده شد. در این ویدیو مشخصات جدیدی از گوشی گلکسی Z فلیپ به دست آمده که در ادامه بررسی می‌کنیم.

شایعات زیادی در مورد سامسونگ و محصولات جدید آن طی ماه‌های اخیر منتشر شده که بیشتر این شایعات در مورد گوشی های گلکسی S20 و گلکسی Z Flip است. تا به حال رندرها و تصاویر واقعی زیادی از این محصولات دیدیم اما در این مطلب اولین ویدیو گوشی گلکسی Z Flip منتشر شده که در ادامه با هم خواهیم دید.

ویدیو گوشی گلکسی Z Flip

این ویدیو 19 ثانیه از بنجامین گسکین نمایش دهنده کلیات گوشی تاشو سامسونگ است. صفحه نمایش پشت بدنه 1 اینچ گوشی به همراه دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی آن به طور واضح مشخص خواهد بود. بدنه گوشی رنگ گرادیان دارد و همانطور که در ویدیو می‌بینید به رنگ ارغوانی و بنفش است. در این ویدیو با باز شدن صفحه نمایش گوشی ، یک نمایشگر 6.7 اینچی بزرگ نمایان شده که نسبت آن 22:9 خواهد بود.

البته در این ویدیو مشخصات دیگری از گوشی پیدا نیست و باید تا روز 21 بهمن ماه 98 منتظر بمانیم و ببینیم چه جزییات دیگری از این محصول به دست می‌آید.همچنین یک نگاه اجمالی به اطراف گوشی می‌اندازیم تا ببینیم که آیا به طور مسطح بسته می‌شود یا نزدیک مکانیسم تاشو بازتر است. نیمی از قسمت پایین دستگاه هیچ لوگو یا متنی در خود ندارد.


بیشتر بخوانید:

 


با این حال گوشی گلکسی Z Flip تست بنچمارک گیک بنچ را با مدل SM-F700N و امتیاز 618 در تست تک هسته و 2421 در تست چند هسته‌ای گذرانده است. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس به همراه 8 گیگابایت رم و اندروید 10 عرضه خواهد شد.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید