بهترین گوشی های بازار ( هفته چهارم فروردین 99 )

بهترین گوشی بازار هفته چهارم فروردین

بهترین گوشی های بازار در هفته چهارم فروردین 99 را بررسی می‌کنیم. این هفته سامسونگ، اوپو،گوگل و هواوی از فعال‌ترین شرکت‌های تولید گوشی در بازار بودند که محصولات جدید آن ها را بررسی خواهیم کرد.

هفته‌ای که گذشت با وجود افزایش چشمگیر شیوع ویروس COVID-19 باز هم شاهد عرضه محصولات جدید به صورت آنلاین بودیم، هر چند که بازار گوشی و موبایل به طور وحشتناکی افت کرده و فروش گوشی های هوشمند با کاهش شدیدی روبرو شده اما شرکت‌های معتبر بازار موبایل هر هفته محصولات جدید خود را به بازار عرضه می‌کنند تا مشتریان آنلاین را از دست ندهند.

شرکت‌های اوپو، گوگل ، هواوی و سامسونگ این هفته چند گوشی میان رده به بازار معرفی کردند که می‌توان به گوگل پیکسل 4A ، اوپو A12 ، آنر 8A و گلکسی A41 سامسونگ اشاره کرد. حال بهترین گوشی های بازار در آخرین هفته از فروردین 99 را بررسی می‌کنیم.

بهترین گوشی بازار هفته چهارم فروردین 99

گوشی آنر 8A

آنر 8A بهترین گوشی بازار

یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی های این هفته در بازار گوشی آنر 8A است. این محصول دارای یک دوربین تکی بوده و باتری آن 3020 میلی آمپر است. البته بر خلاف قیمت پایین آن اما حافظه خوبی دارد و 64 گیگابایت است.

صفحه نمایش این محصول 6.09 اینچ اچ دی است، به اندروید 9 پای مجهز شده و پردازنده مدیاتک هلیو P35 را در اختیار دارد. 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم نیز این پردازنده را همراهی می‌کند.

دوربین این محصول 13 مگاپیکسل تک لنز و دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسل است. گوشی آنر 8A در حال حاضر 140 دلار قیمت دارد و به یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت بدون سیستم شارژ سریع مجهز شده.

گوشی اوپو A12

اوپو A12

یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت بازار و البته بهترین گوشی از نظر ارزش خرید اوپو A12 است. این گوشی به پردازنده مدیاتک هلیو P35 به همراه 32 گیگابایت حافظه / 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه /4 گیگابایت رم مجهز شده است. این محصول دارای دوربین دوگانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی است و لنز دوم آن نیز تشخیص عمق 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی البته 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.22 اینچ اچ دی بوده و همچنین به یک باتری 4320 میلی آمپر مجهز شده است بنابراین از نظر میزان دوام باتری تا 4 روز هم می‌توان خیال آسوده‌ای از این گوشی داشت. قیمت این محصول تقریبا 200 دلار است.

گوشی گوگل پیکسل 4A

گوگل پیکسل 4A

و سرانجام گوشی میان رده گوگل که البته همانطور که می‌دانید با قیمت پایین عرضه نخواهد شد. این گوشی البته یک محصول میان رده با صفحه نمایش کوچک ، پردازنده قدرتمند و میزان حافظه زیاد است.

گوگل پیکسل 4A دارای صفحه نمایش 5.81 اینچ فول اچ دی پلاس بوده و تراکم پیکسلی 441ppi خیره کننده دارد. پردازنده این گوشی نسل جدید اسنپدراگون 730 با تکنولوژی ساخت 8 نانومتر و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 618 است.

گوگل پیکسل 4A به دوربین تک لنز 12.2 مگاپیکسل مجهز شده که البته می‌توان با آن تصاویر ویدیویی 120 فریم بر ثانیه نیز تصویربرداری کرد. دوربین سلفی محصول نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. نسخه‌های 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم نیز برای این دستگاه موجود است.

باتری این گوشی 3080 میلی آمپر ساعت بوده و با یک شارژر فست شارژ 18 وات عرضه می‌شود. گوگل پیکسل 4A البته گران‌قیمت‌ترین محصول این فهرست با 370 دلار است.

گوشی گلکسی A41 سامسونگ بهترین گوشی بازار هفته چهارم فروردین 99

بهترین گوشی بازار ، گلکسی A41 سامسونگ

مشهورترین و بهترین گوشی بازار در هفته چهارم فروردین 99، گلکسی A41 سامسونگ است، این گوشی از بهترین سری‌های میان رده سامسونگ در سال 2020 نیز به شمار می‌رود و قیمت بسیار خوبی نیز دارد.

این گوشی به صفحه نمایش 6.1 اینچ فول اچ دی پلاس سوپر امولد مجهز شده و تراکم پیکسلی آن  431ppi است. پردازنده محصول مدیاتک هلیو p65 بوده و با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 همراه می‌شود.

دوربین این گوشی نیز سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و لنزهای 8 و 5 مگاپیکسلی اولترا واید و تشخیص عمق است، بنابراین بهترین گوشی بازار در هفته چهارم فروردین از نظر دوربین نیز به شمار می‌رود، دوربین سلفی گلکسی A41 سامسونگ نیز 25 مگاپیکسلی است.

گلکسی A41 در نسخه با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود و به یک باتری 3500 میلی آمپر ساعت به همراه شارژر 15 وات مجهز خواهد شد. قیمت این گوشی تقریبا 280 دلار خواهد بود.

جمع بندی

به نظر این هفته در بین بهترین گوشی های بازار سامسونگ گلکسی A41 بهترین گوشی لقب بگیرد، چرا که هم صفحه نمایش بهتر، دوربین بهتر و هم پردازنده قوی‌تری نسبت به سایر گوشی های لیست دارد. نظر شما در مورد گوشی های این هفته چیست؟

همچنین می توانید مطالب بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان، بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان و بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان را نیز مطالعه کنید.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید