بهترین گوشی های بازار ( هفته چهارم اردیبهشت 99 )

بهترین گوشی بازار هفته چهارم اردیبهشت 99

این هفته از اردیبهشت شاهد گوشی های چینی بسیار قدرتمندی بودیم که شاید بتوان گفت جزو بهترین گوشی های بازار در سال 2020 هستند. در این بین تنها شرکت کره‌ای ال جی با تولید کنندگان چینی رقابت کرده و سری گوشی جدید خود را وارد بازار کرد.

چهار گوشی برتر سری بهترین گوشی های بازار در هفته چهارم اردیبهشت 99 را در این مطلب بررسی خواهیم کرد با این دانش که تمامی گوشی های جز پرقدرت ترین محصولات هر شرکت هستند. شرکت‌های شیائومی، ویوو، لنوو و ال جی تولید کنندگان برتر این هفته نام گرفتند.

هر چند بازار ایران به شدت دستخوش تغییرات جهانی دچار افت و نزول شدید شدی و همچنان هم این روند ادامه دارد، اما باز هم می‌توان گوشی های نام برده را با قیمت زیر8 تا 10 میلیون تومان خریداری کرد.

بهترین گوشی های بازار در هفته چهارم اردیبهشت 99

شیائومی ردمی K30 5G Racing edition

بهترین گوشی بازار هفته چهارم اردیبهشت 99

جدیدترین محصول شیائومی که در 22 اردیبهشت ماه 99 معرفی شد یکی از بهترین سری‌های میان رده این شرکت نیز به شمار می‌رود.

این گوشی 208 گرم وزن و صفحه نمایش 6.67 اینچ IPS LCD فول اچ دی پلاس دارد و البته جالب تر این که نرخ تازه سازی صفحه نمایش آن 120 هرتز است. از نظر سیستم عامل این گوشی به اندروید 10 و رابط کاربری MIUI11 مجهز می‌شود.

پردازنده گوشی اسنپدراگون 768G ، جدیدترین سری میان رده کوالکام است که بیش از 30 درصد از نسخه 765G بهینه سازی شده. تراشه گرافیکی ردمی K30 5G racing edition همچنین آدرنو 620 است که به نظر برای یک گوشی میان رده گیمینگ ساخته شده باشد. این گوشی به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم مجهز شده است.

از نظر دوربین گوشی جدید شیائومی به یک ماژول دوربین چهار گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و 5 مگاپیکسل ماکرو به همراه 2 مگاپیکسل تشخیص عمق مجهز است که می‌توان به وسیله آن تصاویر با کیفیت 4K در نرخ فریم 30fps فیلم‌برداری کرد.

این گوشی به اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعت و شارژر فست شارژ 30 وات که می‌تواند گوشی را در عرض 57 دقیقه فول شارژ کند مجهز شده است.

این محصول تنها 290 دلار قیمت دارد

گوشی میزو 17 پرو

بهترین گوشی بازار هفته چهارم اردیبهشت 99

قدرتمندترین گوشی این لیست و یکی از بهترین گوشی های بازار در اردیبهشت 99 را می‌توان میزو 17 پرو نامید، این گوشی بسیار سنگین و وزنی برابر 219 گرم دارد اما صفحه نمایش آن سوپر امولد 6.6 اینچ فول اچ دی پلاس با قابلیت پشتیبانی از HDR10+ است.

از نظر پردازش، تراشه این محصول اسنپدراگون 865 هفت نانومتری با پردازنده گرافیکی آدرنو 650 خواهد بود. میزو 17 پرو در نسخه‌های 12 گیگابایت رم و 8 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی‌های 128 و 256 گیگابایت مجهز می‌شود.

از نظر دوربین با یک محصول فوق حرفه‌ای سرو کار داریم، این گوشی به سنسور چهار گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی ، لنز 8 مگاپیکسل تله فوتو، لنز 32 مگاپیکسل اولتراواید و لنز ToF تصویربرداری سه بعدی مجهز شده و می‌توان با آن تصاویر 4K در نرخ فریم 60fps به ثبت رساند. دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسل است.

اسکنر اثر انگشت این محصول زیر صفحه نمایش جاسازی شده و به یک باتری 4500 میلی آمپر به همراه شارژ فست شارژ 30 وات نیز مجهز است و همچنین یک شارژر 27 وات بی سیم نیز آن را همراهی می‌کند.

تمام این موارد فقط با قیمت 600 دلار عرضه می‌شود( 9 میلیون تومان)

گوشی گیمینگ لنوو legion

لنوو Legion

یکی از استثنایی ترین، بهترین، باحالترین و قدرتمندترین گوشی های بازار در اردیبهشت 99 و همچنین در کل سال 99 را می‌توان گوشی لنوو Legion با باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژر 90 وات نامید!

این محصول استثنایی به صفحه نمایش امولد 6.67 اینچ کواد اچ دی پلاس با نرخ رفرش 144 هرتز مجهز است! اولین گوشی که چنین نرخ تازه سازی تصویری در دنیا دارد!

پردازنده گرافیکی آن اسنپدراگون 865 هفت نانومتری است و تراشه گرافیکی آدرنو 650 آن را همراهی می‌کند.

این گوشی به نسخه‌هایی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز می‌شود.

هر چند دوربین این گوشی دوگانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسل اولترا واید است و دوربین سلفی آن نیز پاپ آپ 20 مگاپیکسلی است اما باید توجه داشته باشیم که اکثر گوشی های گیمینگ دنیا، دوربین قدرتمندی ندارند( به طور مثال ایسوس راگ فون 2 ).

این گوشی به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژر فست شارژ 90 وات مجهز شده! سریع‌ترین شارژر فست شارژ دنیا.

قیمت این محصول هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد در حدود 1500 تا 1700 دلار قیمت گذاری می‌شود( نزدیک به 35 میلیون تومان)

گوشی ال جی Velvet

بهترین گوشی بازار هفته چهارم اردیبهشت 99

یکی دیگر از بهترین گوشی های بازار اردیبهشت 99 در هفته چهارم از این ماه را می‌توان گوشی جدید ال جی Velvet نامید.

این گوشی 180 گرم وزن داشته و سبک ترین محصول در این لیست است، از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به استاندارد IP68 برای ضد آب و گرد و غبار بودن اشاره کرد.

صفحه نمایش این گوشی P-OLED با اندازه 6.8 اینچ فول اچ دی پلاس بوده، به اندروید 10 مجهز است و تراشه آن پردازنده اسنپدراگون 765G است که پردازنده آدرنو 620 آن را همراهی می‌کند.

ال جی Velvet در نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

دوربین این گوشی یک ماژول سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسل اولتراواید و 5 مگاپیکسل ماکرو است. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است.

اسکنر اثر انگشت ال جی velvet نیز زیر صفحه نمایش قرار گرفته و به یک باتری 4300 میلی آمپر ساعت به همراه شارژ 30 وات فست شارژ و شارژر 10 وات بیسیم فست شارژ نیز مجهز خواهد بود. گوشی جدید ال جی نزدیک به 710 دلار قیمت دارد.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های اردیبهشت 99 در هفته چهارم از این ماه چیست؟ همچنین می توانید ببینید که آیا الان زمان خوبی برای خرید گوشی است یا خیر؟

منبع: GSMARENA

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید