بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو با لینک مستقیم دانلود

اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدئو

بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو . معرفی 7 عدد از بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو برای اندروید و iOS با لینک مستقیم دانلود.

بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو

آیا می خواهید کیفیت ویدیوی خود را افزایش دهید؟ در این مقاله هفت عدد از بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو را مورد بررسی قرار می دهیم.

اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدئو

همه ما مواقعی داشته ایم که کیفیت یک ویدیو آن چیزی نیست که ما می خواهیم. این موضوع به ویژه در مورد دستگاه های تلفن همراه مرتبط است. لرزش دست، نور کمتر از ایده آل یا سخت افزار بی کیفیت می تواند ضبط را خراب کند.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه کیفیت ویدیو را بهبود ببخشید، خوش شانس هستید. امروز، ما بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو را بررسی می کنیم. آنها را امتحان کنید و ببینید چگونه یک اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدیو می تواند نحوه ایجاد شما را تغییر دهد.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

چرا باید از اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدیو استفاده کنیم؟

اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو دارای ویژگی های زیادی هستند که می توانند جان تازه ای به فیلم شما بدهند. طبیعتاً همه برنامه‌ها همه این ویژگی‌ها را ندارند، اما می‌توانید مجموعه‌ای از موارد زیر را انتظار داشته باشید:

  • وضوح بالا نورپردازی بهتر
  • ثبات بهبود یافته
  • نویز زدایی
  • تنظیمات روشنایی برش، چرخش و چرخاندن
  • فیلترها
  • افکت ها و انیمیشن ها

بنابراین کدام اپلیکیشن برای افزایش کیفیت ویدیو بهتر است؟

1. Filmora Video Editor

اگر به دنبال یک اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدیو دسکتاپ مقرون به صرفه هستید، Filmora یک انتخاب خوب است. می توانید 70 دلار در سال بپردازید یا مجوز مادام العمر را به قیمت 109 دلار خریداری کنید.

یک نسخه رایگان در دسترس است، اما یک واترمارک روی محتوای شما باقی می‌گذارد و به شما امکان دسترسی به کتابخانه وسیع افکت‌های برنامه را از طریق فروشگاه نمی‌دهد.

ابزارهای Filmora یک راه عالی برای ایجاد یک ویدیو با کیفیت بالاتر هستند. می‌توانید ویدیوی خود را با کنترل‌های تثبیت، روشنایی، کنتراست، رنگ و اشباع بهبود ببخشید. همچنین تعداد زیادی پوشش، موشن گرافیک و قالب های عنوان وجود دارد.

در نهایت، چندین فرمت ویدیویی پشتیبانی می شود. آنها به شما امکان می دهند ویدیوها را در قالبی بهینه برای ارسال در YouTube و Vimeo صادر کنید.

قابل دسترسی در: ویندوز و مک

لینک دانلود: Filmora Video Editor

2. Power Director

ممکن است زمانی پیش بیاید که در حین حرکت به یک اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدیو نیاز داشته باشید.

اگر دستگاه اندروید یا iOS دارید، یکی از بهترین برنامه های موجود PowerDirector است. بیش از 100 میلیون دانلود و جایزه انتخاب ویرایشگر از Google Play Store دارد. PowerDirector تقریباً یک برنامه حرفه ای است، اما دانلود و استفاده از آن رایگان است.

ویژگی‌ها شامل ویرایش چند مسیری خط زمانی، ویرایشگر جلوه‌ها، پشتیبانی از صفحه آبی و صفحه سبز با ویرایش کلید کروما، ابزارهای صوتی و افکت‌های فراوان است.

این برنامه دارای یک ویرایشگر عکس نیز می باشد. اگر در حال حاضر از یک ویرایشگر عکس برای Android یا iOS استفاده می‌کنید، ممکن است بتوانید آن را حذف کنید و مقداری فضا در دستگاه خود ذخیره کنید.

قابل دسترسی در: اندروید و iOS

لینک دانلود: iOS | Android

3. Avidemux

Avidemux یک اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدیو و برنامه رایگان و منبع باز ویرایش و پردازش ویدیو است. این یکی از بهترین ویرایشگرهای ویدیوی رایگان برای مک است.

اگر می خواهید کیفیت ویدیوی خود را بهتر کنید، می توانید از ابزار تثبیت کننده نرم افزار و مبدل وضوح تصویر آن استفاده کنید. این به شما امکان می دهد ویدیوهای معمولی را به وضوح بالا ارتقا دهید.

اگر فرمت های ویدیویی متنوعی در کتابخانه خود دارید، این یک برنامه عالی برای استفاده است. این برنامه از FLV، MKV، AVI، WMV، MOV، OGM، MPEG، MP4 و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

از جنبه منفی، Avidemux یک جدول زمانی ویدیویی یا جلوه های خلاقانه ارائه نمی دهد. به این ترتیب، ممکن است برای افرادی که به تقویت کننده ویدیو برای کار خود نیاز دارند، مناسب نباشد.

قابل دسترسی در: ویندوز , مک و لینوکس

لینک دانلود: Avidemux

4. Pinaccle Studio

اگر کاربر ویندوزی هستید که نیاز به بهبود کیفیت ویدیو دارید، باید Pinnacle Studio Pro را بررسی کنید. این برنامه برای بهبود ویدیوهای iPad و همچنین ویدیوهای آیفون، پس از آوردن آنها به ویندوز، به خوبی کار می کند.

Pinnacle Studio Pro قبلاً یک برنامه بومی iOS بود، اما اکنون که در ویندوز در دسترس است، ویژگی‌های گسترش‌یافته‌ای وجود دارد که به خوبی با ویدیوهای آیفون کار می‌کنند.

Pinnacle مدت زیادی است که برنامه های ویرایش ویدیو تولید می کند. Pinnacle Studio دارای کنترل‌های سرعت و انتقال، ویرایش جداگانه فریم، افکت‌هایی مانند تصویر در تصویر و حرکت و زوم، و ویرایشگر صوتی است.

Pinnacle Studio پروژه های تکمیل شده در سطح سینما را وعده می دهد، اما بدون منحنی یادگیری شیب دار در مقایسه با سایر نرم افزارهای ویرایش.

این اپلیکیشن رایگان نیست و ممکن است کمی گران باشد. شروع آن 60 دلار است و نسخه Ultimate 130 دلار است.

قابل دسترسی در: ویندوز

لینک دانلود: Pinnacle Studio Pro

5. FonePaw Video Convertor Studio

اول از همه، FonePaw Video Converter Ultimate یک تقویت کننده وضوح تصویر است. این برنامه وضوح ویدیو را ارتقا می دهد و به شما امکان می دهد یک ویدیوی 480p را به 720p، 1080p و 4K تبدیل کنید.

همچنین می‌توانید از این برنامه برای بهبود ویدیوهای تیره با روشن‌تر کردن آن‌ها، تثبیت ویدیوها با کاهش لرزش و ویرایش تعادل رنگ ویدیو با تنظیم رنگ، اشباع و کنتراست استفاده کنید. FonePaw Video Converter Ultimate با بسیاری از فرمت‌های ویدیویی کار می‌کند، به این معنی که نیازی به جستجوی جای دیگری ندارید. فرمت های پشتیبانی شده عبارتند از MKV، AVI، WMV، MP4، FLV، MP3، WAV، M4A، WMA، 3GP و MJPEG.

این اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدیو رایگان نیست. شما می توانید بدون محدودیت از یک دوره آزمایشی لذت ببرید، اما پس از آن باید 70 دلار برای مجوز مادام العمر بپردازید. یا می توانید مجوز یک ساله را با قیمت 50 دلار خریداری کنید.

قابل دسترسی در: ویندوز و مک

لینک دانلود: FonePaw Video Converter Ultimate

6. VideoShop

VideShop یک برنامه چند پلتفرمی برای گوشی های هوشمند است که هدف آن کمی سرگرم کننده در روند بهبود ویدیو شما است.

این برنامه نسبت به برخی از گزینه‌ های دیگری که تاکنون در مورد آن صحبت کرده‌ایم، رویکردی ساده‌تر دارد و آن را به ابزاری عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که می‌خواهند محتوای مناسب رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنند.

برای مثال، می‌توانید یک ویدیو را با طیف وسیعی از جلوه‌های صوتی، از جمله صدای حیوانات، انفجار و خنده، بهبود ببخشید. همچنین یک ابزار توقف حرکت برای ویدیوهای کوتاه در توییتر، پشتیبانی از ویدئوهای نمایش اسلاید و یک کتابخانه موسیقی موجود است. Videoshop یک جنبه جدی نیز دارد. ویژگی هایی مانند برش، حرکت آهسته، حرکت سریع، صداگذاری و پخش معکوس همگی وجود دارند.

می‌توانید این اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدیو را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید، اگرچه برخی از خریدهای درون برنامه‌ای برای ابزارها و محتوای اضافی وجود دارد.

قابل دسترسی در: اندروید و iOS

لینک دانلود: Android | iOS

7. InShot

بررسی خود را با InShot پایان می دهیم. این یکی دیگر از انواع اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدیو بین پلتفرمی بسیار محبوب است. نسخه اندروید به تنهایی بیش از 100 میلیون دانلود دارد.

این برنامه هم یک ویرایشگر ویدیو و هم سازنده ویدیو است، به این معنی که شما کنترل کاملی بر نحوه بهبود کیفیت ویدیو دارید.

InShot شامل یک اصلاح کننده ویدیو، تقسیم کننده و ادغام، فیلترها و افکت های بی شمار، کنترل سرعت، مبدل فرمت ویدیو، و ویرایشگر صوتی است.

باز هم، این برنامه برای علاقه مندان به رسانه های اجتماعی که خواهان یک برنامه بهبود کیفیت ویدیو هستند، جذاب خواهد بود. این یک لیست از پیش تعیین شده از نسبت اندازه دارد که تمام پلتفرم های اجتماعی پیشرو را پوشش می دهد، بنابراین ویدیوی شما برای هر مخاطبی مناسب خواهد بود.

قابل دسترسی در: اندروید و iOS

لینک دانلود: Android | iOS

ویدئوهای خود را مانند یک حرفه ای با یک برنامه تقویت کننده ویدیو ویرایش کنید

اگر در وهله اول نمی دانید که چگونه کیفیت ویدیو را بهبود ببخشید، دانلود اینگونه از اپلیکیشن افزایش کیفیت ویدئو فایده ای ندارد. با این حال، ارزش آن را دارد که قبل از اینکه وارد این برنامه ها شوید، درباره ابزارها و تکنیک های خاص ویرایش ویدیو بیشتر بدانید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید