کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اینکه کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم بپردازیم و نحوه دانلود, و اینکه چگونه می توانید دعوت شوید را مورد بررسی قرار دهیم.

کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟

کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟

در بررسی کلاب هاوس و نحوه نصب آن باید بگوییم که اپلیکیشن پاتوق صوتی کلاب هاوس امسال محبوبیت خود را با این جمله که آنها نمی توانند بدون اینکه دوستی آنها را دعوت کرده باشد وارد این اپلیکیشن شوند, محبوبیت خود را به اوج رساند. در حالیکه در طی ماه های اخیر دانلودها کاهش یافته است, اما هنوز هم تعداد زیادی از مردم هنوز هم قصد دارند تا به کلاب بپیوندند.

کلاب هاوس یک اپلیکیشن اختصاصی دورهمی است که با ابزار پادکست و شبکه تلفیق شده است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا با دوستان و افراد غریبه به صحبت بپردازید و سرگرمی های خود را با آنها به اشتراک بگذارید و یا اینکه به مکالمات دو سلبریتی و یا افراد خبره گوش دهید. ممکن است که حتی خودتان بتوانید با آن سلبریتی ها گفتگو کنید.

کلاب هاوس هیچگونه بخش ویدئویی ندارد, پس بنابراین از خستگی که از اپلیکیشن زوم  حاصل می شود و مردم با آن مواجهند جلوگیری می کند. و به این علت که صدای چت روم کلاب هاوس ضبط و ذخیره نمی شود, گفتگوها به رویدادهای محدودی تبدیل می شوند که دوست ندارید آنها را از دست بدهید.

هم اکنون این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید قابل دسترس است (در کشورهای محدود), اما بدون راهنما دسترسی به آن می تواند مشکل باشد. ما هرآنچه که شما در مورد کلاب هاوس بخواهید بدانید از قبیل اینکه بهترین راه دعوت شدن به کلاب هاویس چیست را در اختیارتان قرار می دهیم.

کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟

کلاب هاوس: نحوه دعوت شدن

در بررسی نحوه دعوت شدن به کلاب هاوس باید بگوییم که زمانیکه شما کلاب هاوس را برای iOS و اندروید بتا دانلود کردید از شما خواهد پرسید که آیا دعوت دارید یا خیر. فرض کنید که شما از جایی دعوت ندارید, این اپلیکیشن از شما می خواهد تا نام حقیقی, شماره تلفن و username حساب خود را وارد کنید. پس از آن, به شما این قول را خواهد داد تا اگر دوستی شما را دعوت کرد به شما اطلاع دهد, اما کار دیگری برای دسترسی به این اپلیکیشن نمی توانید انجام دهید.

در این زمان توپ کاملا در زمین حریف شماست. می بینید, زمانیکه بطور رسمی وارد کلاب هاوس می شوید, این آپشن را در اختیار دارید که به اپلیکیشن این امکان را دهید که به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند. اپلیکیشن از این امکان استفاده می کند تا بررسی کند که آیا هیچکدام از مخاطبین شما از این اپلیکیشن استفاده می کنند و اگر استفاده می کنند شما آنها را فالو کنید. اما اگر شماره تلفن مخاطب در لیست انتظار کلاب هاوس باشد به شما اطلاع می دهد, در آن زمان می توانید به برنامه بگویید که اجازه دهد تا آنها وارد شوند.

پس ساده ترین راه برای دعوت شدت ایجاد یک حساب اولیه است و امیدواریم که شخصی (بعنوان مثال A) شماره شما را در لیست مخاطبینش داشته باشد و (بعنوان مثال B) فکر می کند که شما اینقدر از این اپلیکیشن اختصاصی آگاهی دارید که به آن دعوت شوید. درمورد من دوست باحال من مرا به بخش بچه های باحال برد.

فقط بسیار دقت کنید: مجرمان اینترنتی از دعوت های جعلی کلاب هاوس برای انتشار بدافزار استفاده می کنند. دعوت واقعی باید به گونه ای باشد که در متنی ظاهر شود که قابل خواندن باشد, [Name] شما را به اول لیست انتظار می برد و هم اکنون حساب کلاب هاوس شما آماده است! برای شروع, کلاب هاوس را باز و یا نصب کنید! و یا چیزی شبیه به آن را انجام دهید. از شما نخواهد پرسید که بر روی لینک پیام کلیک کنید.

تا زمانیکه بطور رسمی به کلاب هاوس دعوت نشوید قادر به این نخواهید بود تا ببینید کدامیک از مخاطبین شما کلاب هاوس را در گوشی خود دارد. پس بنابراین اگر روش انفعالی ناموفق بود, بهترین گزینه بعدی شما این است که به برنامه های Slack, Discord, Facebook و یا در هر اپلیکیشن دیگری که فعال هستید بروید و از دوستان و همکاران خود بخواهید تا اگر دعوت اضافی در اختیار دارند شما را دعوت کنند.

زمانیکه وارد کلاب هاوس می شوید بصورت پیش فرض دو دعوت را در اختیار دارید, پس از آن می توانید با میزبانی و شرکت در رویدادها دعوت های بیشتری را باز کنید. حتی اگر مطمئن هستید که شخصی در اپلیکیشن فعال است, این احتمال وجود دارد که آنها دعوت اضافیی را در اختیار داشته باشند و بتوانند با شما به اشتراک بگذارند.

اگر جواب نداد, احتمالا باید صبور باشید و صبر کنید تا مرحله مجازی کنار برود. کلاب هاوس امسال از پیش تر اعلام کرد که قصد دارد تا بزودی اپلیکیشن را برای همه باز کند, بنابراین در واقع احتیاجی به دعوت نخواهید داشت.

کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟

کلاب هاوس: نحوه کار آن

در بررسی نحوه کار کلاب هاوس باید بگوییم که زمانیکه به کلاب هاوس دعوت شدید, احتیاج به این دارید تا از ابزار اپلیکیشن برای یافتن بحث ها و کلوپ هایی که شما را هیجان زده می کند استفاده کنید. توجه: بسیاری از این اپلیکیشن ها هم اکنون در iOS موجود هستند, اما با پایان یافتن نسخه بتا به اندروید می آیند.

با وارد کردن اطلاعات خود از توئیتر و یا درج دستی آنها شروع کنید. کلاب هاوس اصرار دارد تا هر شخصی از نام و عکس پروفایل واقعی خود استفاده کند, بنابراین هیچ شخصی بصورت ناشناس در کلای هاوس وجود ندارد.

مرحله بعدی فالو کردن اشخاص و یا کلوپ هایی است که برای شما جذاب هستند. اپلیکیشن از شما می خواهد تا دوستانی را که در لیست مخاطبین خود دارید و یا اشخاص مشهوری که در اپلیکیشن وجود دارند را فالو کنید.

همچنین می توانید علاقه خود را به دسته بندی ها و موضوعاتی نشان دهید و سپس پیشنهادهایی مانند ‘افراد علاقمند به سرگرمی ها’ بازیگران و کمدین های مختلفی را دریافت می کنید. و یا می توانید به کلوپ هایی افراد همفکر علاقمند به موضوعات خاص بپیوندید.

روال کار کلاب هاوس

زمانیکه افراد مختلفی را برای فالو کردن انتخاب کردید, رویدادهای فعلی و آینده را مشاهده خواهید کرد و می توانید سریعا به آنها بروید. و یا اینکه می توانید رویداد خودتان را ایجاد کنید. این رویدادها می توانند به روی همه باز باشند, رویدادهای اجتماعی که فقط افرادی که شما فالو می کنید را دعوت می کنند, و یا رویدادهای بسته ای که فقط با لیستی خاص ایجاد می شوند.

زمانیکه رویدادی را ایجاد کردید, شما مجری آن هستید و این در حالی است که هر شخص دیگری که بخواهد وارد رویداد شما باشد فقط می تواند شنونده باشد. مجری می تواند شنوندگان را از میان مخاطبان بکشاند و آنها را بعنوان سخنران در بیاورد و افراد خاصی را بعنوان سخنران یک رویداد تعیین کند.

در بیشتر موارد, احتمالا ممکن است که در طی رویدادهای تصادفی کلاب هاوس شنونده باشید. این بدین معنی است که می توانید عقب بنشینید و تنها از بحث لذت ببرید. اما این آپشن را در اختیار دارید که دست خود را بلند کنید و ببینید که آیا مجری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سخنران شوید, حتی اگر بصورت موقتی باشد.

اعتدال چیزی است که کلاب هاوس و تیم توسعه دهنده آن درگیر آن هستند. این گزارش در ابتدا  قبل از اینکه گزارش ها در مورد زن ستیزی, یهود ستیزی و اطلاعات غلط کوید 19 در اتاق های مختلف منجر به ایجاد سیستم گزارش دهی حادثه ساز شود فاقد هرگونه راهنمای تعدیل عینی بود.

امنیت در این اپلیکیشن

کلاب هاوس ضبط رویدادهای خود را به محض اتمام آن حذف می کند, اما اگر گزارش دهید که کاربران رفتار بدی را از خود نشان می دهند, ضبط به تیم اپلیکیشن بمنظور بررسی ارسال خواهد شد. اما اگر مجری رویداد چیزی را بعنوان مشکل مشاهده نکرد, شما نمی توانید بعنوان شنونده کاری را انجام دهید تا جلوی مشکل را بگیرید. تمام کاری که می توانید انجام دهید این است که آنجا را ترک کنید.

تجربه شما با کلاب هاوس بستگی به گروهی دارد که در آن هستید, دقیقا همانند زندگی واقعی شما. به همین دلیل است که شما می خواهید تنها با کسانی که می شناسید و یا با شخصیت های عمومی که به آنها اعتماد دارید پایبند بمانید تا از آزادی های که توسط کلاب هاوس ارائه می شود سوء استفاده نشود.

شخصی که فالو می کنید بر اساس آنچه که می خواهید از کلاب هاوس خارج شوید متفاوت خواهد بود. شما می توانید به کلوپ هایی بپیوندید که شیفتگانی خاص, آیین های مذهبی و یا هویت های مختلفی را ارائه می دهند؛ و یا همچنین می توانید وارد صنعتی مانند تکنولوژی و یا سرگرمی شوید و سعی کنید تا با مدیران آنها و یا کارکنان حرفه ای آنها ارتباط برقرار کنید.

تمرکز بر جوامع همفکر, کلاب هاوس را به گزینه جالبی برای Discord تبدیل کرده است, که بیشتر مورد پسند اشخاصی باشد که اهل بازی های کامپیوتری هستند. Discord ابزارهای قوی تری مانند تماس های ویدئویی و گفتگوهای متنی دارد اما با این وجود در میان گروه های دوستانه و موارد خاص از محبوبیت خاصی برخوردار است.

منبع: TECHRADAR.COM

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید