بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای گوشی های اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس کدام است؟ چطور با گوشی اندروید تایم لپس درست کنیم؟ در ادامه بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای گوشی های اندروید را به همراه لینک دانلود مستقیم معرفی می کنیم تا بتوانید ویدیوهای با کیفیت و حرفه ای تایم لپس تهیه کنید.

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای گوشی های اندروید

تایم لپس یکی از جالب ترین تکنیک ها در تولید ویدئو است و تنها چیزی که نیاز دارید گوشی هوشمند خود است. در اینجا بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

تولید ویدیو افکت های سرگرم کننده زیادی را برای بازی ارائه می دهد، اما تایم لپس یکی از جالب ترین آنهاست. امروزه حتی نیازی به خرید دوربینی با ویژگی های مناسب ندارید. گوشی هوشمند شما می تواند هر کاری را برای شما انجام دهد.

به لیست ما از بهترین اپلیکیشن های دوربین تایم لپس برای اندروید در زیر نگاهی بیندازید. همه آنها یک اثر را ایجاد می کنند، اما برخی ویژگی های جالب خود را ارائه می دهند. گزینه های خود را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای شما مناسب است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد تم گوشی ، تغییر دانلود برنامه عوض کردن بهترین تم سامسونگ و شیائومی و نحوه فعال یا غیر فعال کردن روشنایی خودکار Auto brightness در اندروید مشاهده کنید.

1. Lapse It

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

Laps It اولین مورد بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای اندروید, یک اپلیکیشن دوربین قوی و ساده برای پروژه های تایم لپس است. گزینه‌ های اصلی شما هنگام راه‌ اندازی برنامه، دکمه‌ های تنظیمات، گالری و ضبط جدید هستند که حاوی چندین ابزار اضافی هستند.

هنگامی که برای گرفتن فیلم جدید آماده هستید، می توانید به سرعت بازه زمانی فریم، وضوح، جلوه های رنگ، تعادل رنگ سفید، حالت و موارد دیگر را انتخاب کنید. پس از ثبت آنچه می خواهید، می توانید آن را در محل یا از گالری ویرایش کنید.

به غیر از کوتاه کردن، افزودن افکت ها و مهر زمانی، می توانید موسیقی پس زمینه تایم لپس خود را نیز بدهید. اگر یک پروفایل ایجاد می کنید، می توانید ساخته های خود را نیز به اشتراک بگذارید و ببینید سایر کاربران چه کرده اند.

به خاطر داشته باشید که برخی از ویژگی‌ها به نسخه Pro نیاز دارند، اما حتی در شکل رایگان آن، Lapse یک دوربین تایم لپس بسیار مفید است که می‌تواند مطابق با ترجیحات هنری شما تنظیم شود.

لینک دانلود:  Lapse It

2. Time Lapse Camera

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

یکی دیگر از برنامه های موبایل عالی که جزو بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای اندروید است و باید آنرا در نظر بگیرید، Time Lapse Camera است. اولین مزیت این است که می توانید از برنامه به دو صورت استفاده کنید:

Photo Lapse، جایی که مثلاً یک عکس در روز می‌گیرید و در نهایت با یک سکانس مواجه می‌شوید.

ویدیو لپس، که فریم‌ های فیلم‌ برداری شده را به یک ویدیوی حرکت سریع فشرده می‌کند.

در حالی که هر دو حالت دارای تنظیمات قابل تنظیم هستند، حالت دوم چیزهای بیشتری برای صحبت دارد، از جمله تایمر، ویژگی حداکثر مدت زمان، فیلترها و دید در شب در کنار وضوح معمولی و فاصله فریم شما. دوربین تایم لپس همچنین نمایه و انجمنی برای تعامل و همچنین ابزارها و مزایای اضافی در صورت ارتقا به عضویت ممتاز به شما ارائه می‌دهد.

زمانی که به دردسر تجهیزات تخصصی نمی‌خواهید، حتی اگر شامل پروژه‌ ای کم‌ هزینه باشد، این همان برنامه چند منظوره است که باید به آن مراجعه کنید.

لینک دانلود:  Time Lapse Camera

3. PicPac

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

 

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای اندروید در سراسر جهان چیزی بیش از یک دوربین در اختیار شما قرار می‌دهند. PicPac یکی از این پلتفرم‌ های موبایلی است که با مجموعه‌ ای از ابزارها برای پشتیبانی از پروژه‌ های شما همراه است. جذاب‌ ترین یا کاربرپسندترین طرح‌بندی را ندارد، اما هنگامی که به گزینه‌های خود و نحوه استفاده از آن‌ها پی بردید، PicPac به راحتی مورد علاقه شما قرار می گیرد، به خصوص اگر روی ویژگی‌های Pro آن سرمایه‌گذاری کنید.

برای شروع، می‌توانید ویدیوها را از دستگاه خود بگیرید و آنها را برای تایم لپس خود به عکس‌ ها تقسیم کنید. PicPac زمانی که صحبت از ویدیوهای استاندارد زمان سپری می شود کاملاً ساده است. از طرف دیگر، می توانید تصاویر را در یک دنباله ترکیب کنید.

اگر فیلم تازه می خواهید، فقط دوربین برنامه را روشن کنید و تنظیمات آن را درست کنید. در میان سایر ویژگی‌ ها، می‌توانید صدا را ضبط کنید، فوکوس را به صورت دستی یا خودکار انجام دهید و برای صرفه‌ جویی در مصرف باتری، کم نور را فعال کنید.

با تکمیل ضبط، PicPac شما را به ویرایشگر می‌برد، بنابراین می‌توانید قبل از اشتراک‌ گذاری یا ذخیره آن، تغییراتی ایجاد کرده و پیش‌نمایش نتیجه را مشاهده کنید. محتوای ممتازی که باید منتظر آن باشیم شامل توانایی طراحی روی تصاویر و تولید ویدیو با وضوح بیشتر از 360 است.

لینک دانلود:  PicPac

4. Superlapse – Time Lapse Camera

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

اگر سادگی و ابزارهای رایگان را ترجیح می دهید، Superlapse که گزینه بعدی ما در مورد بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای اندروید است انتخاب خوبی به حساب می آید. برنامه بلافاصله دوربین را باز می کند و به جهت افقی تغییر می کند. از آنجا، شما فقط می توانید فیلم تایم لپس خود را ضبط کنید یا تنظیمات، از جمله وضوح، مدت زمان ضبط، و روشنایی را تنظیم کنید.

به محض توقف ضبط، Superlapse به شما امکان می‌دهد ویدیوی تایم لپس خود را در هر پلتفرم محبوب، از جمله فایل‌ها، Google Drive، یا آدرس ایمیل خود به اشتراک بگذارید. هیچ گزینه ویرایشی وجود ندارد – فقط فیلم بگیرید و بروید.

لینک دانلود: Superlapse – Time Lapse Camera

5. Microsoft Hyperlapse Mobile

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

در اینجا یک برنامه دوربین تایم لپس بسیار ساده دیگر، این بار توسط مایکروسافت وجود دارد. وقتی Hyperlapse که گزینه پنجم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای اندروید است را راه اندازی می کنید، دو گزینه دارید: آپلود یک ویدیوی موجود یا ضبط یک ویدیوی جدید. اگر دومی را انتخاب کنید، دوربین فعال می‌شود و به شما امکان می‌دهد آن را معکوس کنید و قبل از ضبط، فلاش را روشن یا خاموش کنید. پس از ضبط، می توانید فواصل فریم ها را تنظیم کنید تا سرعت فیلمبرداری افزایش یابد.

پس از نهایی شدن، می توانید فیلم تایم لپس خود را به اشتراک بگذارید، سرعت آن را دوباره تغییر دهید یا ضبط جدیدی را شروع کنید. این تمام چیزی است که مایکروسافت Hyperlapse Mobile ارائه می دهد. یک دوربین تایم لپس سریع، واضح و کاملا رایگان.

لینک دانلود:  Microsoft Hyperlapse Mobile

6. Framelapse

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

Framelapse که گزینه ششم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای اندروید است نیز به دلیل طراحی ساده اما کارآمد آن ارزشمند است. بهترین استفاده از آن در جهت‌گیری افقی است و در عین حال تنظیمات آن را تغییر می‌دهد – به شما آزادی بیشتری می‌دهد تا تجربه خود را تنظیم کنید. برای مثال، هنگام تنظیم تعادل رنگ سفید و حالت فوکوس، طیف وسیعی از افکت‌ها را می‌توانید انتخاب کنید. می توانید از وضوح 2160p 4K استفاده کنید، یک شبکه اضافه کنید، بهینه سازی ویدیو را فعال کنید و موارد دیگر.

با این حال، این یکی دیگر از برنامه های دوربین تایم لپس بدون ویژگی های ویرایش است. آنچه ضبط می کنید همان چیزی است که به دست می آورید، مگر اینکه از طریق برنامه دیگری تغییراتی ایجاد کنید. با این حال، مطمئن شوید که Framelapse و کارهایی که می تواند انجام دهد را بررسی کنید.

لینک دانلود: Framelapse

7. Facelapse

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

راه های خلاقانه زیادی برای استفاده از تکنیک تایم لپس وجود دارد، مانند پخش زنده زندگی خود با یک دوربین پوشیدنی. Facelapse که گزینه هفتم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های تایم لپس برای اندروید است برای چیزی ساده تر، اما همچنان خاص است. این فیلم ویدیو های تایم لپس رایگان از تصاویری می سازد که افراد را نشان می دهد، چه خود شما یا دیگران. در حالی که می توانید از آن با تصاویر مختلف استفاده کنید، اگر برنامه چهره ها را تشخیص ندهد، برخی از ویژگی ها کار نمی کنند.

مسئله دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که این برنامه ابزار دوربین ندارد، بنابراین باید با دستگاه خود عکس بگیرید و آنها را در Facelapse آپلود کنید. سپس، برنامه مجموعه را به یک تایم لپس صاف تبدیل می کند.

از نظر تنظیمات، می‌توانید سرعت ویدیو، اندازه چهره و ترتیب تصویر را تنظیم کنید. پس از ذخیره پروژه، گزینه های اشتراک گذاری و ذخیره مشابه هر برنامه دیگری در این لیست است.

لینک دانلود: : Facelapse

8. Time Lapse Camera & Videos

بهترین اپلیکیشن های تایم لپس

یکی از ساده ترین و در عین حال جزو بهترین اپلیکیشن های تایم لپس  برای اندروید، Time Lapse Camera & Videos است. ابتدایی ترین عملکردها را برای تنظیم و ضبط فیلم خود در اختیار شما قرار می دهد. تنها چیزی که می توانید تنظیم کنید مدت زمان فیلم، تاخیر فریم و کیفیت فیلم است. پس از ضبط، فایل های MP4 خود را در گالری پیدا خواهید کرد، از آنجا می توانید آنها را به اشتراک بگذارید یا حذف کنید.

تبلیغات یک نقطه ضعف هستند، اما بدترین قیمتی نیست که برای یک برنامه رایگان و ساده مانند این پرداخت کنید.

لینک دانلود:  Time Lapse Camera & Videos

با این برنامه ها پروژه های تایم لپس شگفت انگیز ایجاد کنید

یک گوشی هوشمند قدرتمند بیش از حد توانایی ضبط و ویرایش فیلم را دارد. برای تولیدات خاص، فروشگاه برنامه شما احتمالاً آنچه را که نیاز دارید در اختیار خواهد داشت، اگر این طیف از برنامه های عالی دوربین تایم لپس برای اندروید نشانه ای باشد.

اما وقتی احساس می‌کنید که نیاز به بهینه‌ سازی پروژه‌ ای فراتر از توانایی‌ های یک گوشی دارید، مطمئن شوید که وب‌ سایت‌ ها یا نرم‌ افزارهای قابل اعتمادی در دسترس دارید. آنها حتی نیازی به هزینه ای برای شما ندارند، فقط به زمان و تلاش نیاز دارند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید