مشخصات فنی گوشی ریلمی GT 2 و ریلمی GT 2 پرو منتشر شد

گوشی ریلمی GT 2 پرو

گوشی ریلمی GT 2 که در دو سری ریلمی GT 2  و ریلمی GT 2 پرو فردا معرفی می شوند اما یک روز قبل مشخصات فنی ، قیمت و دیگر جزییات این گوشی ها منتشر شده اند که در ادامه بررسی می کنیم.

مشخصات فنی گوشی ریلمی GT 2 پرو

گوشی ریلمی GT 2

بر اساس اسکرین شاتی که در Weibo منتشر شده است، سری استاندارد گوشی ریلمی GT 2 Pro با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 ، صفحه نمایش 6.7 اینچ 2K با تکنولوژی ساخت E4 AMOLED سامسونگ و فناوری LTPO 2.0 عرضه می شود. این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت دارد و در کنار آن یک شارژر SuperDart با قدرت 65 وات همراه شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

دوربین ریلمی GT 2

ریلمی GT 2 پرو با یک ماژول دوربین سه گانه همراه است. سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسل سونی IMX766 هست که در سری گوشی های شیائومی 12 یافت می شود. این سنسور همچنین به حسگر 1/1.56 با OIS مجهز شده است. برای سنسور اولترا واید ، سنسور دوم یکی از بهترین زاویه های دید در این لنز را با زاویه 150 درجه عرضه کرده است. این لنز 60 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL JN1 است که اندازه حسگر آن 1/2.76 خواهد بود.

سنسور ماکرو نیز در گوشی ریلمی GT 2 پرو از طرف دیگر یکی از نقاط ضعف آن حساب می شود. این سنسور یک لنز 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی با سنسور IMX615 همان لنزی که در اوپو فایند X3 پرو قرار داده شده است.

و سر انجام گوشی جدید ریلمی با وزن کمتر از 200 گرم عرضه می شود و چهار رنگ متنوع از سفید ، سبز ، آبی و مشکی از آن وجود دارد.

مشخصات فنی ریلمی GT 2

گوشی ریلمی GT 2 نیز به سنسور اصلی سونی IMX766 و یک لنز ماکرو بزرگتر مجهز است اما سنسور اولترا واید آن به 8 مگاپیکسل کاهش داده شده. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است.

این سری گوشی به پردازنده اسنپدراگون 888 و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت با شارژر یکسان با ریلمی GT 2 پرو 65 وات مجهز است. از نظر صفحه نمایش نیز، کوچکتر شده و اندازه آن به 6.62 اینچ با کیفیت 1080p و تکنولوژی ساخت E4 Flat AMOLED کاهش پیدا کرده است.

همچنین وزن گوشی نیز 199 گرم بوده و در سه رنگ سبز ، آبی و مشکی عرضه می شود.

آیا شما از طرفداران گوشی های ریلمی هستید؟ این سری گوشی جزو بهترین محصولات ریلمی به شمار می رود که احتمالا تا اواسط اسفند ماه در ایران موجود شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید