بهترین کارت گرافیک برای رندر و ادیت فیلم 2022

بهترین کارت گرافیک 2022

بهترین کارت گرافیک برای رندر و ادیت فیلم 2022. در این مطلب بهترین کارت گرافیک های رندرینگ ، ادیت فیلم و ویدیو و معماری را معرفی می کنیم تا بتوانید برای انتخاب سیستم قدرتمند تر ، با هزینه مناسب ، تصمیم گیری کنید.

بهترین کارت گرافیک برای رندر و ادیت فیلم 2022

بهترین کارت گرافیک 2022

ادیت فیلم ها هرگز کار آسانی نبوده است, اما آیا ابزار مناسبی را برای انجام این کار در اختیار دارید؟ بیایید به بهترین کارت‌ های گرافیکی پیشنهادی AMD و Nvidia برای رندر و ادیت ویدیو نگاهی بیندازیم.

در رونق تولید محتوای آنلاین امروزی، مهارت هایی مانند ادیت ویدیو بخوبی در دسترس هستند. دوره‌های آنلاین می‌توانند به شما یاد دهند که چگونه ویدیوهای عالی بسازید، و حتی می‌توانید نرم‌ افزار رایگانی را برای کمک پیدا کنید. اما سخت افزاری که برای ویرایش ویدیو نیاز دارید به چه صورت است؟

کارت های گرافیک می توانند کارهایی از این قبیل را تسریع کنند. انتخاب کارت گرافیک مناسب برای دستگاه شما می تواند مشکل باشد، اما این مقاله به شما در چگونگی انتخاب کارت گرافیک مناسب کمک می کند. ما پردازنده‌های گرافیکی ادیت ویدیوی پایین رده، میان رده و بالا رده را از Nvidia و AMD بررسی خواهیم کرد تا شما به شما کمک کنیم که ریگ ادیت ویدئوی خود را راه اندازی کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد برای خرید کارت گرافیک, به این نکات دقت کنید و خرید بهترین کارت گرافیک ارزان قیمت آذر 1400 (2021 ) گیمینگ و رندرینگ را مشاهده کنید.

یک کارت گرافیک برای رندر و ادیت ویدیو چه خصوصیاتی باید در اختیار داشته باشد؟

اکثر مردم کارت گرافیک را با بازی مرتبط می دانند و این کاملاً منصفانه است. در بسیاری از موارد، ادیت ویدیو و اجرای بازی‌ ها, بار کاری مشابهی را بر روی کامپیوتر شخصی شما تحمیل می‌کند و GPU هایی را ارائه می دهند که با جدیدترین عناوین, عملکرد خوبی دارند، و همچنین کاردهی خوبی را نیز برای برای تولیدکنندگان محتوا به معرض نمایش می گذارند.

نیاز به منابع نرم افزار ادیت ویدیو

بهترین کارت گرافیک 2022

اکثر ماشین‌ های خانگی و اداری سطح ابتدایی برای ارائه تجربه‌ ای روان و لذت‌ بخش با مشکل مواجه می‌شوند و کاربران زمان بیشتری را در انتظار می مانند تا اینکه کاری را پیش ببرند. اما چگونه یک GPU به تامین نیاز منابع نرم افزار ادیت ویدئو کمک می کند؟

رندرینگ 3D: کارت های گرافیک برای رندر کردن اشیاء سه بعدی کاملاً مناسب هستند. این کار در نرم افزارهای ادیت ویدیو نسبت به بازی های ویدیویی به لطف محیط هایی که از اشیاء در آن استفاده می شود، سخت تر است.

رندرینگ انیمیشن: مانند رندر کردن اشیاء سه بعدی، نرم افزار ادیت ویدیو از GPU شما برای رندر کردن انیمیشن ها استفاده می کند. این به ویژه هنگام برخورد با انیمیشن های ذرات و سایر تصاویری که به طور خودکار تولید می شوند مفید است.

رندرینگ Real-Time Video: رندر کردن ویدیوها در زمان واقعی، به خصوص زمانی که وضوح بالایی دارند، فشار زیادی بر GPU شما وارد می کند. هرچه اندازه فایل بزرگتر باشد، کار با آن چالش برانگیزتر خواهد بود.

رمز گذاری ویدیو: پس از اتمام ادیت ویدیو، تمایل به این دارید تا آن را در قالبی زیبا و فشرده کدگذاری کنید. این یکی دیگر از وظایف کارت گرافیک است، با سخت افزاری که کار را بسیار سریعتر می کند.

در بیشتر موارد، کسانی که از نرم افزارهایی مانند Adobe Premiere Pro استفاده می کنند، به یک GPU با حداقل 4 گیگابایت VRAM نیاز دارند. با این حال، این حداقل مطلق است، با کارت هایی که 8 گیگابایت + دارند عملکرد بسیار بیشتری را ارائه می دهند. هنگامی که به ادیت ویدئو فکر می کنید، باید قدرت خود GPU را نیز در نظر بگیرید.

بهترین پردازنده‌های گرافیکی Nvidia برای رندر و ادیت ویدیو

Nvidia تقریباً برای سه دهه یکی از محبوب‌ ترین سازندگان پردازنده‌ های گرافیکی در سطح جهان بوده است، اما آن‌ ها برای کسانی که می‌خواهند شروع به ادیت ویدیو کنند، چه پیشنهادی می‌دهند؟ بیایید به پیشنهادات آنها نگاهی بیندازیم.

 کارت گرافیکی پایین رده انویدیا : GTX 1660 Super

بهترین کارت گرافیک 2022

به عنوان ورودی رده پایین انویدیا، ما GTX 1660 Super را به عنوان کارت گرافیک انتخابی خود برای ادیت ویدیو انتخاب کرده ایم. اگرچه این کارت برای مدیریت تصاویر با وضوح 4K و 8K مشکل دارد، اما می تواند برای کسانی که به دنبال یک GPU برای بهبود تولید محتوای رسانه های اجتماعی خود هستند، عالی باشد.

GTX 1660 Super با 6 گیگابایت VRAM عرضه می شود که برای هر کسی که ویدیوهای ساده با کیفیت 1080p ایجاد می کند، مقدار قابل ملاحظه ای را ارائه می دهد. خود پردازنده گرافیکی 1408 هسته با فرکانس 1530 مگاهرتز را قبل از افزودن هر گونه تقویتی، بسته بندی می کند، که برای ارائه عملکرد قابل تحسین در ادیت ویدیو برای چنین کارت گرافیکی پایین رده ای کافی است.

لازم به ذکر است که طول این کارت که یک کارت گرافیک برای رندر و ادیت ویدئو است نسبت به همتایان گرانتر خود نیز کوتاه‌ تر است. این باعث ارتقای ایده‌آل برای سیستم‌ های از پیش ساخته شده‌ ای می‌شود که با کارت‌ هایی مانند این ساخته نشده‌ اند.

کارت گرافیکی میان رده انویدیا: RTX 3060 Ti

بهترین کارت گرافیک 2022

RTX 3060 Ti یک کارت میان‌ رده عالی است که قادر به ادیت ویدیوی 4K با نرخ فریم بالا است. این باعث می‌شود که این کارت برای هر کسی که قصد دارد با تولید ویدیو جدی شروع کند گزینه عالیی باشد و در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی می‌کند و در عین حال  نتایج بی‌نقصی را ارائه می دهد.

این کارت گرافیک که یک کارت گرافیک برای رندر و ادیت ویدئو است با 8 گیگابایت VRAM عرضه می شود که حداقل مورد نیاز را برای گزینه های نرم افزار ادیت ویدیو مدرن برآورده می کند. RTX 3060 Ti با 4864 هسته که با سرعت پایه 1410 مگاهرتز کار می کنند تا لبه لبه بارگذاری شده است.

RTX 3060 Ti یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند بین قیمت و عملکرد تعادل ایجاد کنند. اگرچه این کارت بسیار گران قیمت است، اما در مقایسه با یک کارت ارزان‌تر که توان رقابت با آنرا ندارد، عملکرد عالی ادیت ویدیو را برای سال‌ های آینده ارائه می‌ دهد.

 کارت گرافیک بالا رده انویدیا: RTX 3090

بهترین کارت گرافیک 2022

RTX 3090 کارت گرافیک پرچمدار گیمینگ Nvidia است. این نیروگاه می‌تواند ویدیوهای 8K را بدون هیچ مشکلی ادیت کند، و این در حالی است که 24 گیگابایت VRAM شگفت‌انگیز برای تمام نیازهای منابع شما ارائه می‌ شود.

در کنار این ویژگی VRAM، RTX 3090 با 10496 هسته با کلاک 1410 مگاهرتز عرضه می شود. همچنین تعداد زیادی کارت اورکلاک در دسترس هستند که به شما این امکان را می‌ دهند تا از حداکثر قدرت ممکن از تراشه‌های موجود بهره ببرید.

البته، زمانی که می‌خواهید برای یک قطعه سخت‌ افزار کامپیوتر هزینه ای را پرداخت کنید، همیشه ارزش بررسی واقعیت را دارد. هیچ کس نمی تواند منکر این حقیقت شود که که RTX 3090 هم می تواند بعنوان یک نیروگاه بازی و هم برای ادیت ویدیو استفاده شود، اما آیا واقعاً به این همه ویژگی نیاز دارید؟ این نوع سخت افزار به بهترین وجه توسط شرکت های تولید کننده حرفه ای استفاده می شود.

بهترین کارت های گرافیک AMD برای رندر و ادیت ویدئو

بر کسی پوشیده نیست که CPU AMD چند سال قبل از عرضه Ryzen خود زمان زیادی را پشت سر گذاشته است، اما آنها به طور مداوم گزینه های GPU قوی را برای بازار تولید می کنند. بیایید ببینیم AMD که به دلیل ارزش خوب شناخته شده است، چگونه در مقابل پیشنهادات Nvidia قرار می گیرد.

 کارت گرافیک پایین رده ای ام دی : RX 570

بهترین کارت گرافیک 2022

AMD RX 570 مقرون به صرفه ترین کارت گرافیک برای رندر و ادیت ویدئو در لیست ما است و در عین حال پایین ترین عملکرد را نیز ارائه می دهد. این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که بودجه کمی دارد یا قصد این را دارد که به زودی این کارت را ارتقا دهد.

این پردازنده گرافیکی پایین رده که در پیکربندی‌هایی با تنها 4 یا 8 گیگابایت VRAM ارائه می‌شود، رندر کردن ویدیو را با وضوح بالاتر از 1080p یا FPS پایین 4K فراتر از آنچه که شما فکر می کنید انجام می دهد. گفته می شود، هنوز 2058 هسته با سرعت 1310 مگاهرتز دارد. برای چنین گزینه مقرون به صرفه ای خیلی بد نیست.

مانند GTX 1660 Super، AMD RX 570 کوچک است، از قدرت کمی استفاده می کند و در بسیاری از ماشین ها با فضای محدود جا می شود.

کارت گرافیک میان رده ای ام دی: RX 6800 XT

بهترین کارت گرافیک 2022

در مرحله بعد، زمان آن رسیده است که به کارت گرافیک انتخابی AMD میان رده ​​خود نگاه کنیم: RX 6800 XT. بسیاری از مردم از دیدن قیمت این کارت در کنار مشخصاتی که با آن ارائه می شود شوکه می شوند و این پردازنده گرافیکی گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال ادیت ویدیوهای با وضوح 4K هستند.

این کارت که یک کارت گرافیک برای رندر و ادیت ویدئو است دارای 16 گیگابایت VRAM خیره کننده است که همه آن ها می توانند در فیلم های 4K و حتی 8K استفاده شوند. این کارت با 4608 هسته که با سرعت کلاک پایه چشمگیر 2360 مگاهرتز کار می کنند جفت می شود.

این کارت گرافیک در میان کاربران Apple Mac به خوبی شناخته شده است، به لطف این واقعیت که اپل این GPU را در بسیاری از ماشین های ایستگاه کاری با مشخصات بالا ارائه می دهد. در اختیار داشتن این پتانسیل, ادیت ویدیوی این کارت را ثابت می کند.

کارت گرافیک بالا رده ای ام دی: Radeon Pro VII

بهترین کارت گرافیک 2022

آخرین کارت گرافیک برای رندر و ادیت ویدئویی که آنرا بررسی خواهیم کرد، تنها پردازنده گرافیکی حرفه ای در این لیست است. Radeon Pro VII برای کاربردهای وورک استیشن که به منابع عظیمی با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه نیاز دارند طراحی شده است. این کارت می‌تواند برای حجم‌ های کاری ادیت ویدیو، به‌ ویژه زمانی که با فیلم‌ های 4K یا بسیاری از کارهای دیجیتال سروکار دارید، بهترین گزینه است.

در حالی که Radeon Pro VII فقط با 16 گیگابایت VRAM عرضه می شود، اما با یک گذرگاه حافظه 4096 بیتی و پهنای باند حافظه 1024 گیگابایت بر ثانیه نیز عرضه می شود که معمولاً برای کارت های گرافیک بسیار گران تر در نظر گرفته می شود. این کارت که یک کارت گرافیک برای رندر و ادیت ویدئو است با 3840 واحد استریم می تواند تا 6.5 TFLOPS قدرت محاسباتی تولید کند.

اکثر مردم از این نوع گزینه برای یک دستگاه ادیت ویدیو در خانه اجتناب می کنند. Radeon Pro VII معمولاً برای تولیدات حرفه‌ ای با بودجه کم مناسب‌ تر است، اگرچه باید در نظر داشت که برای  کارهای علمی طراحی شده است.

نحوه انتخاب بهترین کارت گرافیکی ادیت ویدئو

کارت گرافیکی که انتخاب می کنید می تواند به طور چشمگیری بر عملکرد ادیت ویدیوی شما تأثیر بگذارد و پاسخ برای همه یکسان نیست. برای کسانی که بودجه کمی دارند، خرید Nvidia GTX 1660 Super سرمایه گذاری بهتری نسبت به AMD RX 570 خواهد بود، اما به شرطی که توانایی پرداخت آن را داشته باشید.

این بدان معناست که شما باید بهترین کارت گرافیکی را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. اما این بدان معنا نیست بقیه سخت‌ افزارهای دستگاه ادیت ویدیوی خود را فراموش کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید