مخفی کردن شماره موبایل در زمان تماس نرم افزار همراه اول و ایرانسل

مخفی کردن شماره موبایل

مخفی کردن شماره موبایل همراه اول و ایرانسل ، آپدیت 1403 ،  نیفتادن شماره هنگام تماس نرم افزار تماس مخفی و تماس ناشناس با گوشی چطور انجام می شود؟ در این مطلب مخفی کردن شماره موبایل و تغییر آن به شماره ناشناس برای تغییر شماره موبایل و جلوگیری از شناسایی در گوشی های اندروید و آیفون iOS را آموزش خواهیم داد.

در ادامه به شما نشان می‌دهیم که چطور می‌توانید شماره خود را به شماره ناشناس تبدیل کرده، آن را مخفی کنید و با خیال راحت با افرادی که نمی‌خواهید شماره شما به دست آن‌ها بیفتد ، تماس بگیرید. بعضی وقت‌ها نیاز دارید که با گوشی موبایل خود به شرکت یا فردی تماس بگیرید بدون این که آن شرکت یا شخص شماره شما را ببینید و یا ذخیره کند، البته روش‌های جالبی برای این کار وجود دارد که به طور کلی هر کدام را برای پنهان کردن شماره موبایل می‌آموزیم.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات کامل گوشی  ، روش های تماس بدون ردیابی و شنود ، ابتدا از طریق دکمه زیر دوره آموزش هک گوشی و شبکه را مشاهده کنید :

مخفی کردن شماره موبایل نرم افزار ایرانسل و همراه اول ، نیفتادن شماره ، هنگام تماس

1-اپلیکیشن یا نرم افزار Hide my phone number

اپلیکیشن مخفی کردن شماره موبایل

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید مخفی کردن شماره موبایل را انجام دهید و به شماره ناشناس تبدیل کنید، استفاده از اپلیکیشن Hide my phone number است. روش کار با این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است:

  • ابتدا اپلیکیشن را از لینک پایین دانلود کرده و نصب کنید
  • سپس وارد برنامه شده و برای هر مخاطبی که می‌خواهید شماره تماس شما مخفی باشد، گزینه hide my phone number و کد مشخص را انتخاب نمایید تا شماره شما مخفی شود

2- قبل از تماس، کد *67 را وارد کنید

مخفی کردن شماره موبایل

سریع‌ترین و آسان‌ترین روش برای مخفی کردن شماره موبایل ، شماره گیری کد ستاره 67 (*67) قبل از شماره مد نظر است. به طور مثال 6709381234567* .

با استفاده از کد *67 شماره تماس شما روی گوشی یا تلفن شخص یا شرکت مورد نظر به صورت no caller ID یا Private blocked نمایش داده خواهد شد، بنابراین دیگر مخاطب شما نمی‌تواند بفهمد که تماس گیرنده چه شخصی است.

همچنین می‌توانید برای این که بفهمید چگونه از شماره موبایل ، موقعیت مکانی یک نفر را پیدا کنیم یا از کجا بفهمیم چه کسانی شماره موبایل ما را ذخیره کرده اند، و علت شارژ نشدن گوشی می‌توانید این مطالب را مطالعه کنید.

البته در این روش برای هر بار تماس باید یک بار کد *67 را قبل از شماره تلفن مخاطب به کار بگیرید بنابراین روش کمی سخت تر از دیگر روش‌هایی است که در ادامه برای تغییر شماره موبایل به شماره ناشناس معرفی می‌کنیم.

3- تغییر تنظیمات Caller ID روی گوشی اندروید و آیفون

شما می‌توانید شماره تماس خود را از بخش تنظیمات نرم افزار Caller ID برای مخاطبین خود مخفی کنید . هر دو دستگاه اندروید و iOS به شما این امکان را می‌دهند که تنظیمات caller ID خود را تغییر دهید. اگر بعد از تغییر تنظیمات، خواستید به سرعت به حال اولیه برگردید، باید در این روش ابتدای هر شماره *82 را شماره گیری کنید تا شماره شما برای مخاطب مشخص شود.

البته برخی از شبکه‌های مخابراتی اجازه مخفی کردن شماره تماس و تغییر به شماره ناشناس را نمی‌دهند، اگر با تنظیمات زیر نتوانستید این کار را انجام دهید، به مرحله سوم بروید.

چگونه در گوشی های iOS شماره خود را به شماره ناشناس تغییر دهیم

مخفی کردن شماره موبایل در iOS

  • ابتدا وارد setiings شده و به بخش phone بروید
  • روی گزینه show my caller id کلیک کرده و آن را خاموش کنید تا شماره شما ناشناس شود

چگونه در گوشی های اندروید شماره خود را ناشناس کنیم

مخفی کردن شماره موبایل اندروید

نرم افزار مخفی کردن شماره تماس بر اساس نسخه اندروید و نوع گوشی مراحل زیر کمی متفاوت خواهد بود:

  • ابتدا وارد بخش تنظیمات گوشی اندروید شوید و گزینه تنظیمات تماس یا Call را باز کنید.
  • اگر از این بخش توانستید آن را پیدا کنید، وارد بخش شماره گیری در گوشی خود شده، گزینه سه نقطه را در قسمت بالا پیدا کنید، آن را لمس کرده و گزینه call settings یا settings را انتخاب نمایید
  • از این بخش گزینه caller ID را برگزینید
  • سپس گزینه show caller ID را به حالت خاموش ببرید تا شماره شما ناشناس شود

4-مخفی کردن شماره تماس ایرانسل و همراه اول ، نیفتادن شماره هنگام تماس

متاسفانه شرکت ایرانسل و همراه اول به طور کلی استفاده از کدها دستوری شماره ناشناس را غیر فعال کرده است بنابراین از طریق شبکه مخابراتی نمی‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید. اما می توانید با خرید شماره مجازی ، یک شماره جدید و بدون ردیابی دریافت کنید. در مرحله بعدی روش خرید شماره مجازی را ببینید:

5- خرید شماره مجازی

یکی دیگر از روش ها برای این زنگ زدن بدون افتادن شماره و یا مخفی کردن شماره تماس ، خرید شماره مجازی است. با خرید شماره مجازی شما می توانید با یک هزینه بسیار پایین یک شماره ناشناس دریافت کنید و در واتساپ ، تلگرام و سایر برنامه ها با دوستان خود تماس بگیرید. در حال حاضر وبسایت نامبرلند بهترین ارائه دهنده شماره مجازی و فیک است که با هزینه های زیر 20 هزار تومان می توانید برای این که شماره شما روی گوشی دوستانتان نیفتد یک شماره مجازی خریداری کرده و با آن در واتساپ یا تلگرام ثبت نام کنید.

خرید شماره مجازی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

24 دیدگاه در حال حاضر

  1. چرا برا من جواب نميدهههههههههههه
    ميگه شماره اشتباهه

  2. تو ایران جواب نمیده.خودتونم خوب میدونید

    • دوستان تنها برنامه ای که می توانید با شماره دلخواه در اندروید و آیفون با هرکسی تماس بگیرید و در ایران کار می کنه fun phone call می باشد که در نسخه آیفون کمی اعتبار رایگان می دهد و با هر سه اپراتور ایران کار می کنه ‌‌ولی نسخه اندروید آن در گوگل پلی حذف شده‌

  3. سلام کد های که گداشتین همش الکیه چون هیچ کدومش کار نمیونه

  4. چرا کد ها کار نمیکنن
    لطفا راهنمایی کنین

  5. کلا الکیه تو خارج از کشور هم جواب نمیده

  6. همه روشهاتون الکیه حتا نصب نرم افزار

  7. این وبسایت نامبرکال که گذاشتید ، معتبره ؟ شماره مجازیاش نمیپره بیرون؟

  8. من میخوام شماره رو اندروید میوفته مثل ایفون مخفی باشه
    یعنی وقتی زنگ میخوره شماره طرفم نیوفته

  9. عالی بود ممنونم ???????

  10. سلام همین کارو کردم نشد میگه شماره در شبکه موجود نیست

  11. از کجاتون در میارید اینارو *67 تو کدوم کشور دنیا جواب میده ؟بعدم مگه برای کجا داری توضیح میدی بعد اخرش میگی تو ایران جواب نمیده اسکول؟

  12. دوستان .. خودتونو اذیت نکنین.. تنها راه ممکن تماس با تلفن عمومیه.. هیچ راه دیگه ای هم نداره.. حتی اگه دعای جوشن کبیر هم بخونی شدنی نیست که نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید