بهترین لپ تاپ معماری و مناسب رندرینگ کارهای گرافیکی 2023 آذر 1402

بهترین لپ تاپ معماری راهنمای خرید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی و رندرینگ 2023 ، خرید بهترین لپ تاپ معماری آذر 1402 ، لپ تاپ با بالاترین کانفیگ مناسب مدل سازی سه بعدی ، معماری ، کارهای گرافیکی ، رندر های قدرتمند و سایر برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین لپ تاپ مناسب معماری ، راهنمای خرید لپ تاپ کارهای گرافیکی و رندرینگ 2023

بدنبال بهترین لپ تاپ برای مدل سازی سه بعدی ، معماری ، کارهای گرافیکی و رندرینگ می گردید؟ اما هر کامپیوتری قادر به انجام این کار نیست.

مدل سازی سه بعدی و رندرینگ برخی از وظایف پیچیده و فشرده کامپیوتر است. بعلاوه, اگر شما برای کارتان متکی به لپ تاپتان هستید, این یک تصمیم بزرگ است. در اختیار داشتن ابزار مناسب بر روی سرعت و کیفیت کارهای گرافیکی شما تاثیرگزار است. ممکن است که بهترین نرم افزار و برنامه را در اختیار داشته باشید. اما حتی اگر با بهترین نرم افزار عالی سه بعدی کار می کنید, حتی اگر سخت افزار مناسبی را هم در اختیار نداشته باشید این نرم افزار بخوبی کار می کند.

خب پس ممکن است که سوالات زیادی را در ذهن خود بپرورانید. اما نگران نباشید. من خودم نیز همین سوالات را در ذهن خود داشتم. بعنوان یک طراح حرفه ای سه بعدی با سالها تجربه, بر اینکه نیاز به چه چیزی دارید واقف هستم. من خودم از لپ تاپ های زیادی برای کارهای گرافیکی استفاده کرده ام. بنابراین دقیقا می دانم وقتیکه صحبت از کارهای گرافیکی و رندرینگ می شود چه لپ تاپی کارآمد و چه لپ تاپی در این زمینه ناکارآمد است.

می توانید به برخی از طراحی های سه بعدیی که تاکنون انجام داده ام نگاهی بیندازید. ممکن است که سریعا بخواهید دست به کار شوید و لپ تاپ های برتر برای رندرینگ و معماری 2023 را خریداری کنید. به نظر من, بهترین لپ تاپ برای طراحی سه بعدی ، معماری ، گرافیکی و رندرینگ ASUS ZenBook Pro Duo است. اگر خواهان این هستید که بیشتر در مورد این لپ تاپ بدانید بررسی کامل من را در زیر مطالعه کنید.

برای خرید لپ تاپ مناسب معماری چقدر باید هزینه کنم؟

اما همچنین دوست ندارم تا شما پولتان را صرف خرید لپ تاپی کنید که فاقد قدرت, گرافیک و سرعت لازم است. بنابراین, این راهنمای جامع را برای بهترین لپ تاپ های طراحی سه بعدی آماده کرده ام. من زمانیکه بحث انتخاب بهترین لپ تاپ سه بعدی 2023 می شود بهترین معیارها را معرفی می کنم. ما تمام ویژگی ها را برای اینکه آیا باید لپ تاپ و یا کامپیوتر کاری بخرید را پوشش می دهم.

سپس, توصیه های خودم را برای معرفی بهترین لپ تاپ های رندرینگ سه بعدی و معماری 2023 در اختیار شما قرار می دهم. تمامی آپشن ها را با تحقیق و مقایسه دقیق جمع آوری کرده ام. با بررسی ویژگی ها و مشخصات, اطمینان حاصل کرده ام که این کامپیوتر ها جزو بهترین ها بمنظور انجام این کار هستند. تنها لپ تاپ های برتر را در این لیست آورده ام, پس بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که یکی از این لپ تاپ ها برای شما مناسب خواهند بود.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های معماری و رندرینگ 2023

در بحث بهترین لپ تاپ های معماری و رندرینگ 2023 باید بگوییم که زمانیکه شما لپ تاپی را برای کارهای گرافیکی و رندرینگ انتخاب کردید, چند نکته هست که باید به ذهن خود بسپارید. کارهای گرافیکی و رندرینگ یک فرایندی سخت و مورد تقاضا است. در گذشته تنها استودیوهای بزرگ قادر به ایجاد تصاویر رندر سه بعدی بودند.

امروزه, لپ تاپ ها و کامپیوترهای قدرتمندی در زمینه ایجاد رندر سه بعدی وجود دارند. اما در ابتدا, لازم است که بدانید بدنبال چه چیزی باید باشید. ادامه مطلب را بخوانید تا از فاکتورهای ضروری بهترین لپ تاپ معماری 2023 و 2023 مطلع شوید.

ملزومات حداقلی و توصیه شده سیستم چه هستند؟

زمانیکه بدنبال یک لپ تاپ برای کارهای گرافیکی می گردید, باید بدانید که همگی مدل های لپ تاپ این ویژگی را در اختیار ندارند. این لپ تاپ نیاز به یک سری از ویژگی ها و مشخصاتی برای انجام این کار دارد. زمانیکه بر روی کارهای گرافیکی و رندرینگ و معماری کار می کنید, شما برخی از نرم افزارهای سنگین را اجرا می کنید. ممکن است که با Blender,Revit, 3DS, Max و یا نرم افزار های مشابه دیگر کار کنید.

بمنظور اینکه کامپیوتر شما از پس این ابزارها برآید احتیاج به یک پردازنده قدرتمند دارید. لپ تاپ های کندتر برای استفاده روزانه برای انجام این کار مناسب نیستند. فکر نکنید که می توانید از این فاکتور چشم پوشی کنید. تنها به جای اینکه در هزینه تان صرفه جویی کنید بدتر ناامید می شوید.

فاکتور ضروری دیگر برای انجام این کار یک کارت گرافیکی عالی و قدرتمند است. دو دلیل برای آن وجود دارد:

  1. اول اینکه, فشار را از روی سی پی یو بر می دارد که این امکان را می دهد تا کامپیوتر شما روانتر کار کند.
  2. ایجاد تصاویر سه بعدی با جزئیات, یک فرایند چالش برانگیز است. انجام این کار ملزم به در اختیار داشتن یک کارت گرافیکی بالاست.

زمانیکه که صحبت از ملزومات یک سیستم حداقل به میان می آید, این چیزی است که من به شما توصیه می کنم. اما اگر قصد ندارید تا پول زیادی را هزینه کنید من به کامپیوترهایی با ملزومات توصیه شده اشاره می کنم. این ویژگی ها عملکرد بهینه ای را ارائه می دهند.

چه مقدار رم برای لپ تاپ رندرینگ و معماری مورد نیاز است؟

اگر تازه شروع به کار با رندرینگ سه بعدی و اپلیکیشن های معماری و گرافیکی کرده اید, من لپ تاپی را با حداقل رم 16 گیگابایت پیشنهاد می کنم. اما هر چه رم بالاتری را در اختیار داشته باشید, کامپیوتر شما روانتر اجرا خواهد شد. رم بالا به کامپیوتر شما این امکان را می دهد تا به اطلاعات سریعتر دسترسی پیدا کنید.

همچنین شما می توانید راهنمای خرید و راه اندازی سیستم گیمینگ از 10 تا 100 میلیون تومان ، راهنمای خرید بهترین لپ تاپ 2023  و خرید بهترین لپ تاپ از 10 تا 35 میلیون تومان  را نیز از طریق این مطالب دنبال کند.

بنابراین اگر در حال اجرای چند اپلیکیشن بطور همزمان هستید و یا اینکه در حال اجرای برنامه سنگینی هستید, نیاز به رم هرچه بالاتر دارید. رم بالا بخصوص برای کارهای گرافیکی ، معماری و رندرینگ حرفه ای مورد نیاز است. هرچه نرم افزار و پردازشگر شما قوی تر باشد, به رم بالاتری نیازمندید. اگر واقعا قصد دارید تا رندرینگ سه بعدی را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید, لپ تاپی را انتخاب کنید که حداقل 32 گیگابایت رم داشته باشد. هرگز بخاطر سرمایه گزاری در این سطح از تکنولوژی پشیمان نخواهید شد.

آیا لپ تاپ گیمینگ برای رندرینگ و معماری مناسب است؟

ممکن است از اینکه لپ تاپ گیمینگ برای رندرینگ سه بعدی مناسب است تعجب کنید. پاسخ های کوتاه و بلندی برای این سوال وجود دارند. بطور خلاصه, یک لپ تاپ گیمینگ به شرط اینکه دارای کارت گرافیکی قدرتمند باشد برای بیشتر رندرینگ های سه بعدی مناسب است. پس بنابراین اگر به کلیه ویژگی ها واقف شدید می توانید با یک لپ تاپ گیمینگ شروع کنید.

اما زمانیکه صحبت از پیشرفته ترین رندرینگ سه بعدی می شود, حتی یک لپ تاپ گیمینگ نیز می تواند آنرا اجرا کند. در این سطح, ما در مورد یک نرم افزار حرفه ای و رندرینگ AI-assisted صحبت می کنیم. این لپ تاپ ملزم به داشتن شخصی سازی بیشتر و پردازنده قوی تری نسبت به لپ تاپ گیمینگ است.

در لپ تاپ های بازی سی پی یو از اهمیت بالایی برخوردار نیست. بنابراین, لپ تاپ های بازی پردازنده و یا سی پی یوی قویی در اختیار ندارند. بنابراین در این مورد  بجای آن باید بدنبال یک لپ تاپ ورک استیشن باشید. این نوع از کامپیوترها پردازنده و کارت گرافیکی قدرتمندی را برای اجرای رندرینگ سه بعدی در اختیار دارند.

مزایا و معایب استفاده از لپ تاپ های معماری و رندر

اگر در حال انتخاب یک کامپیوتر جدیدی برای رندرینگ سه بعدی و معماری هستید, ممکن است که این سوال برای شما پیش بیاید که آیا می خواهید لپ تاپ بخرید و یا کاپیوتر دسکتاپ. در سال های اخیر لپ تاپ ها با مدل های قدرتمند جدیدی که هم اکنون در بازار موجود است پیشرفت چشمگیری را داشته اند. بنابراین, مزایا و معایب یک لپ تاپ مناسب رندرینگ سه بعدی و معماری چیست؟

یکی از بهترین مزایای یک لپ تاپ قابل حمل بودن آن است. این فاکتور به شما این امکان را می دهد تا در طی مسافرت بتوانید کار خود را انجام دهید. آن می تواند براحتی زمانی باشد که شما در طی مسیری که به سر کار خود می روید در حال کار کردن با لپ تاپ باشید و یا اینکه در کافی شاپ مورد علاقه خود مشغول به کار با لپ تاپ باشید. و یا حتی می توانید یک عشایر و یا یک چادر نشین دیجیتال شوید و از مکان عجیبی مثل بالی با لپ تاپ خود کار کنید.

همچنین می توانید با مشتریان خود جلسه ای بگذارید و نمونه کارهایتان را  از طریق لپ تاپتان به آنها نشان دهید. بروز رسانی آنها در مورد پیشرفت شما بسیار ساده تر است. یک لپ تاپ سبک تر, کوچک تر و قابل حمل تر است. اما اگر قصد دارید تا یک لپ تاپ قدرتمند با ویژگی هایی که لازمه رندرینگ سه بعدی است خریداری کنید باید لپ تاپی را با قیمتی بالا خریداری کنید. کامپیوتر های ورک استیشن اغلب قیمت کمتری دارند.

بهترین لپ تاپ های کارهای گرافیکی و معماری 2023

زمانیکه صحبت از رندرینگ سه بعدی می شود لپ تاپ و دسکتاپ در چندین مورد متفاوت هستند. رندرینگ سه بعدی یک پروسه زمان بر است که ممکن است از ساعاتی تا چند روز طول بکشد. ممکن است که کامپیوتر شما در طول انجام کارهای فشرده داغ کند که این خود برای بسیاری از لپ تاپ ها یک مشکل بزرگ است. بخاطر طراحی, بسیاری از لپ تاپ ها از سیستم خنک کننده بهره نمی برند. کامپیوترهای دسکتاپ در بحث خنک کردن سیستم بمنظور جلوگیری از حرارت بالای آن کارآمدتر هستند.

تفاوت مابین یک دسکتاپ و لپ تاپ برای رندرینگ سه بعدی  و معماری چیست؟

اگر در حال شروع یک پروژه طولانی سه بعدی هستید ممکن است که لپ تاپ شما بعلت حرارت بالای سیستم بسوزد. به این علت است که من برای پروژه های بزرگتر کامپیوتر دسکتاپ را پیشنهاد می دهم.لپ تاپ برای رندینگ های کوچکتر سه بعدی و زمانیکه در بیرون از خانه و در حال حرکت هستید مناسب ترند. اما بمنظور انجام کارهای سنگین بهتر است که کامپیوترهای ورک استیشن را انتخاب کنید.

دوم اینکه, لپ تاپ ها بیشتر تمایل به این دارند که به حافظه HDD متکی باشند که برای رندرینگ بهینه مناسب نیستند. کامپیوترهای دسکتاپ فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیار دارند. علاوه بر این, اگر لازم باشد می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری را به آن اضافه کنید.این با عمل اساسی دیگری که باید در نظر گرفت ربط دارد: قابلیت تنظیم با کامپیوترهای دسکتاپ, قادر به این خواهید بود تا خودتان با درست کردن کامپیوتری نیازهایتان را برآورده کنید. تنظیم و سفارشی کردن آن مقرون به صرفه تر است و می توانید طوری آنرا تنظیم کنید که قوی تر و سریع تر شود.

لپ تاپ یا دسکتاپ؟

با توجه به نیاز زیاد منابع سیستم برای عملیات رندرینگ, می توانید بطور منظم از درایوهای ذخیره سازی استفاده کنید. در کامپیوتر دسکتاپ, تعویض درایو راحت تر است.اما لپ تاپ ها را براحتی نمی توان تنظیم و سفارشی کرد. بنابراین, لازم است که برای سایر مشخصات و ویژگی ها از قبل هزینه بیشتری را پرداخت کنید و ممکن است به همین مدت دوام نیاورد. در نتیجه, کامپیوترهای دسکتاپ قدرتمندتر و مقرون به صرفه تر هستند.

حالا که تا اینجای مطلب آمدید ، اگر فکر میکنید که یک دسکتاپ معماری نیاز دارید می توانید مطلب بهترین سیستم معماری و رندرینگ را هم مطالعه کنید.

همانطور که گفتیم, لپ تاپ های عالیی در بازار برای رندرینگ سه بعدی وجود دارند. تنها احتیاج به این دارید که بدانید که به دنبال چه لپ تاپی هستید. اگر قابل حمل بودن لپ تاپ برای شما در اولویت قرار دارد در اینجا نگاهی به لیست بهترین لپ تاپ های رندینگ 2023 جایگزین دسکتاپ من بیندازید. این مدل های خاص لپ تاپ رندرینگ و معماری 2023 با قدرت و عملکرد هر کامپیوتر دسکتاپی قابل رقابت هستند.

بهترین لپ تاپ های مناسب معماری و رندرینگ 2023

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های رندرینگ سه بعدی و معماری :بررسی من

هم اکنون همه چیز را در مورد کارهای گرافیکی و رندرینگ می دانید. پس بیاید به بحث بررسی این لپ تاپ ها بپردازیم.

در اینجا می توانید بررسی من را از بهترین لپ تاپ های رندرینگ سه بعدی و معماری  2023 مشاهده کنید.

  • ایسوس  ZenBook Pro Duo
  • MSI GL65 Leopard
  • Razer Blade 15
  • MSI P65 Creator
  • ایسوس ROG Strix Scar

 ایسوس ZenBook Pro Duo بهترین لپ تاپ مناسب معماری

اگر بدنبال یک لپ تاپ رندرینگ عالی هستید این لپ تاپ ورک استیشن را امتحان کنید. در تمامی جنبه ها چه از پردازنده قوی گرفته و چه از سرعت بالا, این یک لپ تاپ قوی است.

زمانیکه صحبت از سرعت و عملکرد می شود پردازنده Intel Core i9 به همان خوبی است که فکرش را می کنید.اگر قصد دارید تا تمامی رندرینگ های خود را در خانه انجام دهید لپ تاپ ZenBook Pro Duo ارزش در نظر گرفتن را دارد. هشت هسته ای بودن آن قدرت کافی را برای رندرینگ و طراحی مورد نیاز شما مهیا می کند.علاوه بر این, در این لپ تاپ شما داری فرکانس باور نکردنی پردازشگر 50 هرتز و فن آوری چند رشته ای هستید.

این لپ تاپ به شما این امکان را می دهد تا بهترین انیمیشن ها را ایجاد کنید و کار خود را به نحو احسنت انجام دهید. این لپ تاپ به آسانی قادر به اجرای برنامه های پیچیده ای مانند VRay و Maya است.صفحه نمایش 4K HD با تصاویری زیبا و جذاب بسیار دقیق است. مهم نیست که به چه اندازه شما در این کار مهارت دارید, چیزی که تولید می کنید در این صفحه نمایش بسیار زیبا به نظر می رسد.

اما بابت تمامی این ویژگی ها باید هزینه بالایی را پرداخت کنید. لپ تاپ ایسوس ZenBook Pro Duo گرانترین لپ تاپ رندرینگ و معماری 2023 در این لیست است. اگر می توانید هزینه گزاف این لپ تاپ مناسب معماری را بپردازید, این لپ تاپ یک سرمایه گزاری منطقی در بیزینس شماست. هرگز پشیمان نخواهید شد.

  • یک لپ تاپ حرفه ای با ویژگی ها و مشخصات عالی
  • قدرت و سرعت فوق العاده بالا با فضای زیاد ذخیره سازی
  • بسیار گران

 

بهترین لپ تاپ های معماری رندرینگ و گرافیکی 2023

MSI GL65 Leopard بهترین لپ تاپ برای معماری ، رندرینگ بالاترین کانفیگ

اگرچه لپ تاپ MSI GL65 Leopard بعنوان یک لپ تاپ گیمینگ به حساب می آید اما همچنین برای کارهای گرافیکی نیز بسیار مناسب است. حتی برای اجرای رندرینگ فشرده از قدرت و سرعت خوبی برخوردار است.

این لپ تاپ باورنکردنی دارای ویژگی های تاثیر گزار و صفحه نمایشی خارق العاده است.صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD آن برای کار در طراحی های دقیق و پیچیده ایده آل است. با گستره 100% sRBG رنگ, طراحی های شما زنده, واضح و شگفت انگیز به نظر می رسند!کارت گرافیکی قدرتمند این لپ تاپ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با انواع مدل های سه بعدی چه از معماری گرفته تا انیمیشن کار کنید.

ترکیب پردازنده 2.6 گیگاهرتزی Intel Core i7 با کارت گرافیکی NVIDIA منجر به این شده تا شما ترکیبی شگفت انگیز را در اختیار داشته باشید.در بخش حافظه نیز ناامید نخواهید شد. زمانیکه این لپ تاپ را خریداری می کنید شما یک حافظه 512 گیگابایتی SSD را با آپشن ارتقای آن در صورت لزوم در اختیار خواهید داشت.

عمر باتری و وزن این لپ تاپ چقدر است؟

چیزی که لازم به ذکر است این است که این لپ تاپ از عمر باتری بالایی برخوردار نیست.تنها برای 4 ساعت این باتری برای شما کاردهی دارد. اما اگر در جایی هستید که دسترسی به شارژ ندارید می تواند برای شما مشکل ساز شود و به همین خاطر باید جایی را پیدا کنید و آنرا شارژ کنید.همچنین این لپ تاپ کمی بزرگ است و وزنی در حدود 5 پوند دارد.

بنابراین لپ تاپ MSI Leopard برای کارهای دفتری و اینکه در برخی از مواقع قصد داشته باشید تا آنرا برای مدتی کوتاه به بیرون ببرید مناسب است. و چنانچه آنرا از قبل شارژ کرده باشید می توانید در طول مسیر خود به اداره و یا در کافی شاپی از آن استفاده کنید.

در نتیجه, این لپ تاپ به علت عمر باتری کمی که در اختیار دارد برای استفاده در هر جایی مناسب نیست. اما در بحث ویژگی های آن این لپ تاپ مناسب کاربران مبتدی و حرفه ای کارهای گرافیکی است. می توانید از نرم افزارهای سه بعدی بدون اینکه کندیی در روند کار خود داشته باشید استفاده کنید. علاوه بر این, فن آوری Cooler Boost 5 به شما این اطمینان را می دهد که لپ تاپ شما حتی در طی یک رندرینگ طولانی داغ نخواهد کرد. این یک لپ تاپ با بالاترین کانفیگ است.

و مانند لپ تاپ های سه بعدی دیگر, قیمت معقولانه ای را در اختیار دارد. قیمت آن باعث می شود تا شما سرمایه گزاری خوبی را در بحث تکنولوژی داشته باشید و همچنین این لپ تاپ برای افرادی که قادر به خرید لپ تاپ های گران قیمت نیستند نیز خوب است.

  • یک لپ تاپ مقرون به صرفه
  • فضای ذخیره سازی زیاد و صفحه نمایش عالی
  • باتری آن تنها برای 4 ساعت کاردهی دارد

 

Razer Blade 15 بهترین لپ تاپ معماری از نظر میزان قدرت پردازش

این لپ تاپ زیبای بسیار باریک بیشتر از یک طراحی زیبا و قابل حمل حرف برای گفتن دارد. بهترین لپ تاپ معماری دقیقا همین سیستم است!مشخصات و ویژگی های تاثیر گزار این لپ تاپ منجر به این شده تا جزو بهترین لپ تاپ های کارهای گرافیکی ، معماری و رندرینگ 2023 شود.

این لپ تاپ تمامی نیازهای یک طراحی سه بعدی را برطرف می کند. از حافظه SSD آن گرفته تا صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت بالا, این لپ را به بهترین انتخاب تبدیل کرده است.اگرچه کارت گرافیکی آن بسیار قدرتمند نیست قادر به اجرای بیشتر نرم افزارهای طراحی و مدلینگ است.

قدرت پردازش این لپ تاپ معماری

پردازنده 6 هسته ای آن بسیار عالی عمل می کند و شما قادر به این خواهید بود تا بیشتر پروژه های خود را از طریق لپ تاپ رندر کنید.لپ تاپ Razer Blade 15 از نسل دهم پردازنده Intel Core i7 بهره می برد. این ویژگی می تواند خود را در برابر هر چیزی بجز مدل های برتر با جدیدترین پردازنده i9 حفظ کند.

باتری این لپ تاپ در زمان شارژ کامل تا 6 ساعت کاردهی دارد. که این باعث می شود تا زمان زیادی را بتوانید از این لپ تاپ بدون شارژ مجدد استفاده کنید.اگر بدنبال یک لپ تاپ مناسب معماری برای اجرا دقیق نرم افزار هایی مثل 3D Max هستید خرید لپ تاپ Razer Blade 15 را در نظر بگیرید. تاکنون این لپ تاپ به خاطر اندازه 0.78 اینچیش کامپکت ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ بوده است.این یک لپ تاپ با بالاترین کانفیگ است.

  • یک لپ تاپ خارق العاده قابل حمل برای طراحی 3 بعدی
  • سبک و در عین حال قدرتمند

ممکن است که برای پروژه های بزرگتر رندرینگ نیاز به رم بالاتری داشته باشید.

 

ایسوس ROG Strix Scar ، لپ تاپ مناسب معماری و گیمینگ

لپ تاپ ایسوس ROG Strix Scar لپ تاپ فوق العاده دیگر رندرینگ 2023 است.

اگرچه این لپ تاپ بعنوان لپ تاپ گیمینگ به فروش می رسد, اما برای طراحی 3 بعدی یک انتخاب عالی است. این لپ تاپ قادر به اجرای تمامی طراحی های سه بعدی و نیازهای رندرینگ شماست.

ویژگی قابل توجه آن صفحه نمایش 17.3 اینچی آن است. صفحه نمایش بزرگتر به شما کمک می کند تا تمامی طراحی های خود را با جزئیات عالی مشاهده کنید.رفرش ریت 300 هرتز عالی پرسرعت آن از هرگونه لگ در هنگام کار با طراحی سه بعدی جلوگیری می کند. با در اختیار داشتن کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GTX این لپ تاپ در کارهای گرافیکی و انیمیشن بسیار عالی عمل می کند.

قدرت پردازش این لپ تاپ چقدر است

اگرچه پردازنده آن که نسل دهم Intel Core i7 است بسیار قوی نیست اما می توانید انیمیشن های خود را در لپ تاپ ایسوس ROG Strix Scar بسرعت رندر کنید.سیستم خنک کننده هوشمند این لپ تاپ به شما این اطمینان را می دهد که لپ تاپ شما داغ نخواهد کرد. بنابراین لپ تاپ Strix Scar حتی فشرده ترین پروژه را نیز می تواند اجرا کند.

همچنین بعلت در اختیار داشتن 512 گیگابایت حافظه SSD, فضای کافی در این لپ تاپ برای بسیاری از فایل ها و انیمیشن ها تعبیه شده است. و اگر نیاز به فضای بیشتری داشتید می توانید این فضای ذخیره سازی را به حداکثر SSD افزایش دهید.بنابراین,  لپ تاپ Strix Scar برای کارهای گرافیکی و رندرینگ  معماری از پتانسیل بالایی برخوردار است. ویژگی ها و مشخصات پیشرفته این لپ تاپ ورک استیشن آنرا تبدیل به یک لپ تاپی عالی برای رندرینگ سه بعدی در سال 2022 کرده است.

  • صفحه نمایش FHD با رفرش ریت بالا
  • سیستم خنک کننده هوشمند از داغ کردن لپ تاپ جلوگیری می کند
  • این لپ تاپ کمی سنگین است

 

بهترین لپ تاپ معماری 2023

MSI P65 Creator

لپ تاپ MSI P65 Creator به علت در اختیار داشتن قیمتی فوق العاده و ویژگی های کامل جزو بهترین لپ تاپ های رندرینگ 2021 قرار گرفته است. این یک لپ تاپ عالی برای طراحان سه بعدی است که هم ویژگی و هم مقرون به صرفه بودن لپ تاپ را در نظر می گیرند.

اول اینکه, هم کارت کرافیگی و هم پردازنده عالیی در اختیار دارد. با این لپ تاپ شما پردازنده Intel Core i7 را در اختیار خواهید داشت. بهترین سرعت برای لپ تاپ 2.6 گیگاهرتز است. با در اختیار داشتن کارت گرافیکی NVIDIA RTX 2060 یک ترکیب عالی در اختیار خواهید داشت. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نرم افزارهای پیشرفته را بدون هیچگونه مشکلی اجرا کنید.

رندرینگ باید سریع و کارآمد باشد, و به همین خاطر داشتن پردازنده و کارت گرافیکی قوی در لپ تاپ بسیار مهم است. علاوه بر این, در این لپ تاپ شما 1 ترابایت حافظه SSD در اختیار دارید. این یک ظرفیت حافظه شگفت انگیز است که به شما کمک می کند تا به فایل ها  دسترسی سریع داشته باشید و سرعت سیستم شما را نیز بالا می برد. بنابراین با ذخیره و پردازش انیمیشن ها, بازی ها و فایل های ویدئویی با حجم بالا مشکلی نخواهید داشت.

میزان رم و قدرت پردازش

آخرین ویژگی این لپ تاپ رم 32 گیگابایتی آن است. در اختیار داشتن صفحه نمایش UHD ویژگی منحصر بفرد دیگر این لپ تاپ است.و زمانیکه که صحبت از لپ تاپ سه بعدی ورک استیشن می شود تمامی این ویژگی ها را با قیمتی مناسب در اختیار خواهید داشت. لپ تاپ MSI P65 Creator جزو بهترین لپ تاپ های مناسب رندرینگ و معماری 2023 است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

  • ویژگی های شگفت انگیز برای عملکرد و دقت بالا
  • قادر به اجرای نرم افزارهای فشرده رندرینگ
  • در این رنج قیمت اسپیکرهای مناسبی در اختیار ندارد

 

بهترین لپ تاپ های رندرینگ با بالاترین کانفیگ 2023

منابع مفیدتر در مورد رندرینگ و مدلینگ

زمانیکه صحبت از بهترین نرم افزارهای سه بعدی برای لپ تاپ به میان می آید, من دو برنامه را به شما توصیه می کنم.

بهترین نرم افزار طراحی سه بعدی برای لپ تاپ

اگر از لپ تاپ خود برای طراحی سه بعدی استفاده می کنید, از برنامه Corona Render و VRay استفاده کنید. این دو برنامه بهینه ترین و سازگارترین برنامه ها برای لپ تاپ هستند.هر دو برنامه Corona Render و VRay بهترین نتیجه را در لپ تاپ شما می دهند. اما در عین حال برای کامپیوتر شما خیلی مورد تقاضا نیست.

با این وجود, لازم به ذکر است که استفاده از لپ تاپ تنظیم بهینه ای برای یک رندرینگ سه بعدی سنگین است. اگر در سطح حرفه ای مشغول به کار هستید احتیاج به راه حلی طولانی مدت تر دارید.هنوز کامپیوتر دسکتاپ بهترین راه حل است. به این علت که این کامپیوتر سریعتر, قوی تر, بهینه تر و مقرون به صرفه تر است.با خرید این نوع از کامپیوتر پول خود را پس انداز می کنید و ویژگی های لازم را در اختیار خواهید داشت. همچنین توصیه من را برای بهترین کامپیوترهای دسکتاپ چک کنید.

بهترین رندرفارم ها

اگر با لپ تاپ کار می کنید, فرایند رندرینگ بسیار زمان می برد. برای انجام یک پروژه با لپ تاپ بجای چند ساعت باید چند روز آنرا انجام دهید.و در طی این زمان لپ تاپ شما از کار خواهد افتاد. رندرینگ بسیار فشرده است و فراتر از ظرفیت لپ تاپ شما خواهد بود. بنابراین در حین انتظار نمی توانید کار دیگری را انجام دهید.

اما برای سرعت بخشیدن به این فرایند یک راه موثر وجود دارد. می توانید با استفاده از یک رندرفارم می توانید کار وقت گیر رندر کردن انیمیشن خود را سریع تر انجام دهید.یک رندرفارم, سیستمی از کامپیوترهاست ( و یا گره های رندر ). آنها بطور همزمان برای تولید طرح های سه بعدی شما عمل می کنند. با این کار مدت زمان انتظار برای محصول نهایی کاهش می یابد.

هر گره رندر دارای کلیه نرم افزارهای تخصصی لازم برای ارائه طرح های شماست. این بدین معناست که شما نیازی به سرمایه گزاری در هر نرم افزار رندر خود نخواهید داشت.رندرفارم های آنلاین هزینه اضافی هستند, اما استفاده از آنها می تواند به تسریع رندرینگ شما کمک کند.در همین حین, شما می توانید روی پروژه دیگری کار کنید زیرا لپ تاپ شما از کار نمی افتد. پس بنابراین این می تواند یک سرمایه گزاری خوب باشد که باعث افزایش بهره وری و تولید شما می شود.

در اینجا می توانید لیستی از بهترین رندر فارم ها را مشاهده کنید:

این وب سایت ها بهترین بررسی را برای خدمات بهتر ارائه می دهند.

  • RenderNation _ کارآمد, رندرینگ مقرون به صرفه با سرعت بالا
  • Garage Farm _ سطح کیفیت حرفه ای و خدمات مشتریان عالی
  • Render Rocket _  یک آپشن مقرون به صرفه و کاربر پسند
  • SummuS _ ارزش پولی را که می دهید دارد و نتایج فوق العاده عکس واقعی در اختیار دارد
  • Ranch Computing _ رنج وسیعی از برنامه ها و آپشن های مناسب برای هر پروزه ای را ارائه می دهد.

و در پایان ، بهترین لپ تاپ مناسب معماری و رندرینگ  2022

انتخاب بهترین لپ تاپ برای طراحی سه بعدی و رندرینگ تصمیم ساده ای نیست. لپ تاپ شما بر روی روند کاری شما تاثیر می گذارد.

اگر در انتخاب لپ تاپ اشتباه کنید منجر به این می شود تا ناامید شوید و پول خود را هدر دهید. به همین دلیل است که باید بهترین لپ تاپ را برای کار خود انتخاب کنید.بهترین کامپیوتر برای طراحی سه بعدی یک لپ تاپ قدرتمند و سریع با ظرفیت حافظه بالاست. همچنین این لپ تاپ باید دارای کارت گرافیکی NVIDIA و صفحه نمایشی بزرگ باشد.

انتخاب خود را از این لیست که بهترین لپ تاپ های مناسب معماری و  رندرینگ 2023 است بکنید. من آنرا به بهترین لپ تاپ های ورک استیشن محدود کرده ام. بنابراین هرکدام از این لپ تاپ ها را که انتخاب کنید, مطمئن باشید که بهترین تصمیم را گرفته اید.بهترین لپ تاپ همه جانبه برای ارائه سه بعدی باید ایسوس ZenBook Pro Duo است. این لپ تاپی است که می توانید با قیمتی کم آنرا خریداری کنید.

اما اگر بدنبال یک لپ تاپ سه بعدی با ویژگی های منحصر بفرد هستید, من لپ تاپ MSI P65 Creator را به شما توصیه می کنم.بر روی این لینک ها کلیک کنید و بهترین لپ تاپ معماری و رندرینگ 2023 را خریداری کنید. و در قسمت نظرات من را در جریان تصمیم خود قرار دهید.

منبع: PROVACATIVECREATIVE.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید