گوشی شیائومی ردمی 8 با قیمت عالی و مشخصات فنی قوی معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی 8

گوشی شیائومی ردمی 8 با قیمت عالی و مشخصات فنی و سخت افزار قدرتمند امروز معرفی شد. این گوشی که در ادامه تولیدات سری ردمی نوت 8 و ردمی 8A به بازار معرفی شده، از امکانات بسیار عالی و قابل توجهی برخوردار است.

گوشی شیائومی ردمی 8A دارای صفحه نمایش با ناچ قطره‌ای، دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 و شارژر 18 وات فست شارژ با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت بود که در قبلا معرفی شده بود. قیمت گوشی ردمی 8A هم چیزی در حدود 126 دلار بود. حالا امروز گوشی ردمی 8 معرفی شد که نسخه ارتقا یافته گوشی ردمی 8A است.

مشخصات فنی شیائومی ردمی 8

شیائومی ردمی 8 با یک صفحه نمایش 6.2 اینچ IPS LCD و ناچ قطره‌ای همراه شده است. نمایشگر آن اچ دی پلاس با نسبت صفحه نمایش 19:9 بوده و همچنین با گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. همچنین قسمت پلاستیکی پشتی گوشی نیز با طراحی نانو ساخته شده تا در برابر آب محافظت شود.

گوشی شیائومی ردمی 8

از نظر نرم افزاری ، این گوشی به رابط کاربری MIUI 10 بر پایه اندروید 9 پای مجهز شده است. پردازنده اسنپدراگون 439 که روی ردمی 8A نیز دیده می‌شد، روی این گوشی نیز هست. همچنین 4 گیگابایت رم روی گوشی قرار دارد. حافظه داخلی آن نیز 64 گیگابایتی است. از سوی دیگر باید به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت گوشی اشاره کنیم که یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود، در کنار این باتری 5000 میلی‌آمپری، یک شارژر 18 وات فست شارژ نیز قرار داده شده است.


بیشتر بخوانید:


دوربین گوشی دوگانه با لنز اصلی 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 و دیافراگم f/1.8 و میزان پیکسل 1.4 میکرون به همراه اتوفوکوس دو پیکسل است. در کنار آن یک لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره قرار داده شده. این دوربین می‌تواند بیش از 33 صحنه عکاسی را به صورت خودکار تشخیص دهد. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسل هوشمند است و قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره روی آن سوار شده.

قیمت و زمان عرضه گوشی

گوشی جدید شیائومی ردمی 8 در رنگ های آبی، قرمز و مشکی عرضه می‌شود. البته وبسایت رسمی شیائومی اعلام کرده که رنگ سبز نیز برای این گوشی موجود خواهد بود. نسخه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت استثنایی 112 دلار و نسخه 4+64 گیگابایت آن با قیمت 126 دلار به فروش می رسد. این گوشی با ورود به بازار ایران قیمتی زیر 1 میلیون و 700 هزار تومان خواهد داشت.

فروش این گوشی از تاریخ 20 مهرماه در وبسایت شیائومی آغاز می‌شود.

منبع: GIZMOCHINA

 

درباره نویسنده

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. والا اینم بیاد وارد بازار ایران بشه 20 تومن میشه با این وضعیت دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید