گلکسی اس 11 سامسونگ (Galaxy S11) با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه می شود

گلکسی اس 11 سامسونگ

هنوز زمان زیادی تا معرفی گلکسی اس 11 سامسونگ ( Galaxy S11 ) باقیمانده، اما به نظر می‌رسد این گوشی پرچم‌دار با یک دوربین 108 مگاپیکسلی و بزرگنمایی 5 برابر اپتیکال عرضه شود.

سامسونگ که حالا تولید کننده اصلی سنسورهای لنز 108 مگاپیکسلی برایت ایزوسل است به طور حتم در سری بعدی پرچم‌دار خود از دوربین 108 مگاپیکسلی سری جدید استفاده می‌کند. البته به نظر می‌رسد که لنز گوشی پریسکوپی باشد و تا 5 برابر زوم اپتیکال ارائه کند.

سامسونگ طی ویدیویی نحوه کارکرد این سنسور را به تصویر می‌کشد. ماژول اصلی 5 میلی‌متری و فاصله چندان زیادی با بدنه گوشی نخواهد گرفت همچنین یک گزینه OIS روی دستگاه موجود است که بتوان به وسیله آن فاصله‌های کانونی را به طور دقیق‌تر تنظیم کرد.


بیشتر بخوانید:


البته این موارد هنوز به طور قطعی تایید نشده‌اند و احتمال تغییرات بسیاری تا زمان عرضه رسمی گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ وجود دارد اما می‌توان انتظار داشت که گوشی جدید سامسونگ یکی از بهترین محصولات سال 2020 باشد.

مشخصات فنی گلکسی اس 11 سامسونگ

وجود اینترنت 5G ، دوربین 108 مگاپیکسلی چهارگانه، دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی ، پردازنده اسنپدراگون 865 ، رم 12 گیگابایتی ، حافظه 1 ترابایتی و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت از سایر گزینه‌های موجود روی گلکسی اس 11 سامسونگ خواهد بود.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید