تبلت گیمینگ ایسوس Rog flow Z13 شبیه به سری سرفیس مایکروسافت معرفی شد

تبلت گیمینگ ایسوس Rog Flow Z13

تبلت گیمینگ ایسوس Rog Flow Z13 که یک تبلت 12 میلی متر با پردازنده intel Core i9 و کارت گرافیک RTX 3050 Ti است در رویداد CES 2022 رونمایی شد. ایسوس با سری Republic of Gamers تنوع جدید به محصولات خود داده و امسال نیز یک تبلت گیمینگ سرفیس مانند عرضه کرده تا بتوانید در هر کجایی که هستید بازی کنید!

تبلت گیمینگ ایسوس Rog Flow Z13

ایسوس Rog Flow Z13 یک محصول جدید و قابل حمل شرکت ایسوس است. این سیستم یک لپ تاپ تبلت 2 در 1 گیمینگ به شمار می رود. بر خلاف سری ایسوس X13 شبیه به سرفیس ها به طور کامل از کیبورد جدا می شود و شباهت زیادی به سرفیس پرو شرکت مایکروسافت دارد.

تبلت جدید ایسوس بسیار ظریف است و  تنها 12 میلی متر ضخامت دارد اما سخت افزار قدرتمندی در همین ضخامت بسیار کم قرار داده شده است. این تبلت گیمینگ ایسوس به پردازنده Core i9-12900H و کارت گرافیک RTX 3050 Ti مجهز شده است.

صفحه نمایش آن 16:10 لمسی است و با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه شده که با کیفیت فول اچ دی همراه است. نسخه دیگر آن با صفحه نمایش لمسی 4K عرضه می شود که نرخ تازه سازی 60 هرتز دارد. بیشترین میزان روشنایی آن نیز 500 نیتز است.

جالب است بدانید که این سری تبلت ایسوس Rog Flow z13 قابلیت همگام شدن با کارت گرافیک اکسترنال را به نام XG Mobile دارد و می توان از کارت گرافیک اکسترنال RTX 3080 یا AMD Radeon RX6850 XT در کنار تبلت استفاده کرد.

همچنین بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ از 40 تا 90 میلیون تومان

هنوز قیمت ایسوس Rog Flow Z13 مشخص نشده اما به نظر می رسد که قیمتی حتی بیشتر از لپ تاپ های گیمینگ فعلی ایسوس داشته باشد.

Two screens, one mortgage

دو صفحه نمایش مجزا برای لپ تاپ جدید گیمینگ ایسوس

از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می توان به سری Rog Zephrus اشاره کرد که بهترین سخت افزار را برای گیمر ها ارائه می کند و از پر فروش ترین لپ تاپ های گیمینگ در ایران است.

سری جدید دوال اسکرین Zephyrus Duo با نسخه Duo 16 جدید وارد بازار می شود. این سیستم به پردازنده AMD Rzen 9 6980HX مجهز است ، 64 گیگابایت رم دارد و 4 ترابایت حافظه PCIe 4.0 SSD ، همچنین به گرافیک GeForce RTX 3080 Ti نیز مجهز است ( به نظرم وقتی وارد ایران بشه چیزی بالای 120 میلیون قیمت داشته باشه!)

همچنین  ROG ScreenPad Plus نیز تاچ اسکرینی است که برای مهارت و خلاقیت بیشتر طراحان عرضه شده است ، زیر صفحه نمایش 16 اینچ لپ تاپ قرار گرفته و قابلیت های ویژه ای را ارائه می دهد.

در مقایسه با نسخه قبلی 15 اینچ ، Duo 16 کمی کوچکتر است و به خاطر حاشیه صفحه نمایش کمتر توانسته کمی جمع و جور تر و کامپکت تر باشد. صفحه نمایش ایسوس Duo 16 یک نمایشگر QHD ، با نرخ تازه سازی 165 هرتز و تکنولوژی ROG Neula HDR است. دو حالت مجزا برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده که شما می توانید بین حالت های 4K 120HZ و FHD 240HZ آن را تغییر دهید.

Gaming Laptop: Asus ROG Zephyrus Duo 16

از دیگر محصولات معرفی شده ایسوس در CES 2022 می توان به بروزرسانی هایی برای سری لپ تاپ ROG Strix یا Zephyrus اشاره کرد که با پردازنده نسل 12 اینتل یا پردازنده AMD Ryzen 6000 و کارت گرافیک های Nvidia GeForce RTX 3070 و 3080Ti و سری کارت گرافیک AMD Radeon RX 6000S عرضه می شوند.

از دیگر تکنولوژی های جدید که ایسوس عرضه کرده می توان به Liquid Metal Conductonaut Extreme اشاره کرد که نوعی سیستم خنک کننده است که با ROG Inteligent Cooling همراه شده است. ایسوس ادعا کرده که این فناوری می تواند دمای پردازنده را تا 15 درجه سانتی گراد نسبت به دیگر تکنولوژی ها بیشتر کاهش دهد.

نظر شما درباره لپ تاپ و تبلت گیمینگ جدید ایسوس چیست؟

منبع: TECHRADAR

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید