نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M55

گلکسی M55

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M55, قیمت, مشخصات فنی, طراحی, صفحه نمایش, نرم افزار, سخت افزار, عمر باتری و شارژ و سایر مشخصات این گوشی.

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M55

سامسونگ گلکسی M55 5G به تازگی راه خود را به همراه گلکسی M15 به بازار باز کرده است . در حالی که M15 برای افرادی که به دنبال یک گوشی 5G با قیمت حدود 13000 روپیه هستند، خدمات رسانی می کند، M55 برای رقابت با گوشی هایی با قیمتی در حدود  300 دلار تا 360 دلار وارد بازار شده است. به عنوان فردی که فرصت استفاده از این دستگاه را داشته است، اینجا هستم تا اولین برداشت خود را از Galaxy M55 به اشتراک بگذارم.

طراحی و صفحه نمایش

پشت سامسونگ گلکسی M55-سامسونگ گلکسی M55

گلکسی M55 5G دارای ساختار پلی کربنات است که ضخامت آن تنها 7.8 میلی متر است و وزن راحت آن 180 گرم است. سامسونگ نسخه آبی جین را برای من ارسال کرد که تغییر رنگ شگفت انگیزی را نشان می دهد. بسته به نحوه برخورد نور، رنگ آن از آبی تیره تا تقریبا سیاه متغیر است. پنل پشتی دارای روکش مات با جلوه ای براق ظریف است. در واقع، گوشی حس خوبی در دست دارد.

سامسونگ گلکسی M55سامسونگ گلکسی M55

صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED Plus Galaxy M55 5G دارای حداکثر روشنایی تا 1000 نیت است که تماشای راحت را حتی در نور شدید خورشید تضمین می کند. رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در حالی که این تلفن دارای بلندگوهای استریو واقعی نیست، دارای یک تنظیم بلندگوی دوگانه است. یکی از بلندگوها در گوشواره قاب بالایی و دیگری در لبه پایینی قرار دارد.

عملکرد و نرم افزار

سامسونگ گلکسی M55سامسونگ گلکسی M55

از نظر عملکرد، گلکسی M55 5G دارای یک SoC اسنپدراگون 7 نسل 1 است که نویدبخش قدرت قابل مقایسه با اسنپدراگون 7s نسل 2 است. نوع من دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

به طرز چشمگیری، حتی به عنوان یک پیشنهاد میان رده، سامسونگ از پشتیبانی نرم افزاری کوتاه نیامده است. سامسونگ چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را برای M55 5G که اندروید 14 با One UI 6.1 اجرا می‌کند، وعده داده است. این به آن برتری قابل توجهی نسبت به بسیاری از رقبا در محدوده قیمتی خود می دهد. علاوه بر این، مجموعه امنیتی Knox سامسونگ را برای محافظت بیشتر در خود دارد. بله، من برنامه های از پیش نصب شده زیادی را روی دستگاه می بینم.

گلکسی M55 شارژر ندارد. با این حال، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دستگاه از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. من بازی روی این گوشی را امتحان نکرده‌ام، اما در استفاده اولیه‌ام، استفاده از گوشی بدون هیچ مشکلی، چه در حال مرور رسانه‌های اجتماعی، چه در حال پخش موسیقی یا ویرایش عکس‌ها باشید، بسیار راحت است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A35, قیمت و مشخصات فنی

دوربین ها و سایر ویژگی ها

برای یادآوری، گلکسی M54 دارای یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی (OIS) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) در پشت است. در M55، سامسونگ یک دوربین جلوی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی (OIS) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) را در پشت ارائه می‌کند.

M55 5G به دنبال به چالش کشیدن گوشی های دوربین رده بالا نیست، اما هدف آن تطبیق پذیری روزانه است. در نور خوب، سنسور دوربین اصلی عکس های مناسبی با جزئیات کافی و محدوده دینامیکی قابل قبول می گیرد. برخی از ویژگی‌های عکاسی که سامسونگ تبلیغ می‌کند عبارتند از پشتیبانی OIS، Nightography (حالت شب)، و ابزارهای برش‌دهنده تصویر و پاک‌کن اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی. در بررسی آتی خود، جزئیات بیشتری در مورد تجربه عکاسی خود با M55 به اشتراک خواهم گذاشت.

موتور ویبره M55 حس می کند که بازخورد خوبی دارد و به کاربران اجازه می دهد شدت آن را تنظیم کنند. جک 3.5 میلی متری صدا وجود ندارد و برای امنیت، دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه است.

قیمت سامسونگ گلکسی M55 5G 

سامسونگ گلکسی M55سامسونگ گلکسی M55

گلکسی M55 5G در سه گزینه عرضه شده است: 8 گیگابایت + 128 گیگابایت، 8 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 256 گیگابایت. قیمت این انواع به ترتیب 325$، 360$ و 395$ است. در وب سایت آمازون، M55 با تخفیف فوری 24 دلار از طریق کارت های بانکی مختلف در دسترس است. جدا از گزینه Denim Blue که در تصاویر این پست نشان داده شده است، این گوشی در نسخه سبز روشن نیز عرضه می شود.

بین  300 دلار و  360 دلار، تعداد زیادی بازیکن از برندهای مختلف وجود دارد. از این رو، گلکسی M55 با رقبای مانند Poco X6 Pro 5G، سری Redmi Note 13 Pro، سری Realme 12 Pro+، Honor X9b، OnePlus Nord CE 4 5G، Oppo Reno 11 5G، Samsung Galaxy A35 5G و Motorola Edge روبرو است. 50 پرو 5G. فقط رقبای اخیراً منتشر شده در اینجا در نظر گرفته شده اند.

با قیمت رقابتی که از 325 دلار شروع می شود، گلکسی M55 5G یک گزینه قانع کننده در بخش گوشی های هوشمند میان رده ارائه می کند. با این حال، آن را با رقابت سختی از میدان شلوغ از رقبای ارائه ویژگی ها و عملکرد مشابه است. در نهایت، برداشت اولیه من از گلکسی M55 5G مثبت است و من مشتاقانه منتظر بررسی بیشتر قابلیت‌های آن در بررسی آتی خود هستم.

منبع: GIZMOCHINA.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید