گوشی گلکسی S20 اولترا سامسونگ با دوربین 108 مگاپیکسلی و رم 16 معرفی شد

گوشی گلکسی S20 اولترا سامسونگ

سامسونگ گلکسی S20 اولترا اولین محصول در کلاس جدید پرچم‌داران سامسونگ و بهترین گوشی در سری خانواده گلکسی S20 است. بخش دوربین آن تقریباً هیچ شباهتی با S20 و S20 + ندارند ، و به طور کلی تکنولوژی‌های فوق مدرن و ناب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دوربین اصلی دارای سنسور بزرگ 108 مگاپیکسلی است. با استفاده از تکنولوژی پیکسل 9 در 1 ، دوربین می‌تواند عکس‌های 12 مگاپیکسلی را با معادل 2.4 میکرومتر پیکسل ضبط کند ، که نوید معیار جدیدی برای عکاسی کم نور را می‌دهد. این دوربین تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) و دیافراگم f / 1.8 را نیز به همراه دارد.

گوشی گلکسی S20 اولترا سامسونگ

گلکسی S20 اولترا سامسونگ می‌تواند ویدئوی 8K ضبط کند ، که می‌توانید در YouTube بارگذاری کنید و با معدود کسانی که دارای تلویزیون 8K هستند ، به اشتراک بگذارید. سامسونگ با داشتن Super Steady 2.0 که نویدبخش ثبات عالی است ، فیلم‌برداری در سطح حرفه‌ای را وعده می‌دهد.

دوربین تله از لنزهای پریسکوپی سامسونگ استفاده می‌کند. این دوربین دارای یک سنسور بسیار بزرگ 48 مگاپیکسلی ساخته شده است که از عکس‌های 12 مگاپیکسلی برای پیکسل 4 در 1 پشتیبانی می‌کند. سامسونگ می‌گوید این دوربین بزرگنمایی اپتیک 10 برابر و بزرگنمایی حداکثر 100 برابر بزرگنمایی را ارائه می‌دهد. لنزهای پریسکوپی همچنین دارای OIS هستند.

سامسونگ گلکسی S20 اولترا

دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل و سنسور DepthVision ویژگی Single Take از کلیه دوربین‌ها به طور هم‌زمان عکس می‌گیرد و از هوش مصنوعی روی صفحه استفاده می‌کند تا بهترین عکس را برای ثبت شدن استفاده کند.

دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی یک قدم بزرگ دیگر است. سنسور با وضوح بالاتر ، پیکسل را قادر می‌سازد تصاویر بسیار عالی ثبت کرده (4 در 1 تا 10MP) ، و در نتیجه پیکسل 1.4 میکرومتر را در اختیار کاربر قرار دهد. این کیفیت تصویر را نسبت به S20 و S20 + (که دارای یک دوربین سلفی اصلی 10 مگاپیکسلی هستند) بهبود می‌بخشد. دوربین سلفی بالاترین رزولوشن اختصاصی است که ما تا به حال روی یک گوشی هوشمند دیده‌ایم (تلفنی که از دوربین اصلی خود برای سلفی استفاده نمی‌کند).

سامسونگ گلکسی S20 اولترا دارای بزرگ‌ترین باتری بین خانواده گلکسی S20 است، 5000 میلی آمپر ساعت. این گوشی از شارژ سریع‌تر 45 وات پشتیبانی می‌کند ، اما سامسونگ فقط آداپتور 25 وات را در جعبه قرار می‌دهد ، بنابراین باید یک شارژر قدرتمندتر را جداگانه بخرید. شارژ بی سیم می‌تواند توان 15W را به گوشی منتقل کند.

گوشی گلکسی S20 اولترا سامسونگ

گلکسی S20 اولترا سامسونگ بزرگ‌ترین سری با صفحه نمایش 6.9 اینچی است. پنل داینامیک AMOLED دارای گواهینامه HDR10 + است و از رزولوشن 1440p + پشتیبانی می‌کند. در زیر صفحه نمایش یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک قرار دارد.

این صفحه نمایش دقیقاً مانند دو مدل S20 دیگر ، دارای نرخ تجدید 120Hz و سرعت سنجش لمسی 240 هرتز است.

به عنوان مدل برتر ، اولترا بهترین تنظیمات حافظه را فراهم کرده است. مدل برتر دارای 16 گیگابایت رم، که اولین نسخه در جهان با چنین رمی است و حافظه 512 گیگابایتی است. شماره‌های پایه 12 گیگابایت برای حافظه رم و حافظه 128 گیگابایتی است. یک شیار microSD (که از کارت‌های حداکثر 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند) نیز روی دستگاه موجود اس ، اما اگر می‌خواهید عکس‌های 108 مگاپیکسلی و 8K فیلم بگیرید ، 128 گیگابایت دوام نخواهد داشت بنابراین اینجا است که معنی گوشی 1.5 ترابایتی مشخص می‌شود. 1 ترابایت حافظه میکرو اس دی و 512 گیگابایت حافظه داخلی.

قیمت

Samsung Galaxy S20 + Ultra سامسونگ برای شروع پیش سفارش از امروز شروع می‌شود. گزینه 128 گیگابایتی 1،3450 یورو / 1،400 دلار است ، اما اگر می‌خواهید رم و حافظه اضافی داشته باشید ، باید با 1،550 یورو هزینه کنید. این گوشی در نسخه‌های 4G و 5G (دومی از mmWave و زیر 6GHz پشتیبانی می‌کند) عرضه می‌شود. می‌توانید بین رنگ‌های خاکستری Cosmic Black و Cosmic Grey انتخاب کنید.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید