گوشی گلکسی M62 سامسونگ آپدیت اندروید 12 دریافت کرد

گلکسی M62 سامسونگ

سامسونگ گلکسی M62 که سال گذشته با One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 معرفی شد، به‌روزرسانی One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی طراحی تازه‌ای را به گلکسی M62 با ویژگی‌های معمولی اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 ارائه می‌کند. همچنین سطح وصله امنیتی اندروید را در گوشی هوشمند تا مارس 2022 افزایش می دهد.

سفت‌افزار جدید با نسخه M625FXXU2BVC3 عرضه می‌شود و در عربستان سعودی، برزیل، اندونزی و امارات عرضه می‌شود. اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار گلکسی M62، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

سامسونگ در چند ماه گذشته آپدیت One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را برای ده ها گوشی هوشمند منتشر کرده است. اکنون، این شرکت به‌روزرسانی گلکسی M62 سامسونگ را در چند کشور ارائه می‌کند.

ویژگی های به روز رسانی اندروید 12 گلکسی M62  (One UI 4.1) سامسونگ

گلکسی M62 سامسونگ

به‌روزرسانی One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 برای گلکسی M62 سامسونگ طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده با پالت رنگ و روشنایی و نوارهای حجم ضخیم‌تر، AoD و حالت تاریک بهبودیافته، ویجت‌های بهتر، گزینه‌های ویجت بیشتر برای صفحه اصلی و صفحه قفل، و رابط کاربری جدیدتر انتخابگر ویجت را به ارمغان می‌آورد. سامسونگ تمام برنامه های سهام خود را نیز بهبود بخشیده است.

One UI 4.1 همچنین یک برنامه دوربین تمیزتر و یک برنامه Gallery بهبود یافته با پاک کن سایه و پاک کن بازتابی را به همراه دارد. اپلیکیشن دوربین اکنون به محض اینکه انگشت کاربر دکمه شاتر را لمس کند شروع به ضبط ویدیو می کند. این گوشی اکنون می تواند تصاویر پرتره از حیوانات خانگی نیز ثبت کند.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی گلکسی M52 5G ،  بررسی گوشی گلکسی S22 اولترا

برنامه گالری داستان های بهتری از خاطرات شما ایجاد می کند و گزینه های مرتب سازی بیشتری برای آلبوم ها ارائه می دهد. می توانید اطلاعاتی مانند مکان، زمان و تاریخ را ویرایش کنید. ویرایشگر عکس و ویدیو به شما امکان می دهد استیکرها و ایموجی ها را اضافه کنید، یک تصویر را روی تصویر دیگر بچسبانید و کلاژهای ویدیویی ایجاد کنید.

حفظ حریم خصوصی و امنیت بهبود یافته از طریق داشبورد اختصاصی حریم خصوصی، نشانگرهای حریم خصوصی برای استفاده از دوربین و میکروفون، و کلیدهای تنظیم سریع برای فعال/غیرفعال کردن دوربین و میکروفون در سراسر سیستم حاصل می شود. تلفن همچنین هنگامی که یک برنامه به داده های کلیپ بورد شما دسترسی پیدا می کند، اطلاع می دهد. همچنین به شما امکان می دهد مکان تقریبی برنامه ها را تعیین کنید.

صفحه‌کلید سامسونگ طرح‌بندی‌ها و گزینه‌های ورودی، پیشنهادات زبان مبتنی بر گرامر، جفت‌های شکلک و برچسب‌ها را ارائه می‌دهد. بخش AR Zone به شما امکان می دهد GIF و برچسب های بیشتری اضافه کنید و آواتارهای AR خود را ایجاد کنید.

تقویم گلکسی M62 سامسونگ ، اینترنت سامسونگ، بیکسبی، روتین های بیکسبی، حالت تصویر در تصویر، مراقبت از دستگاه، و راحتی چشم نیز بهبود یافته اند. منوی اشتراک‌گذاری بهبود یافته است و ترتیب قابل تنظیم، پیمایش ساده‌تر و پیشنهادات را قبل از اشتراک‌گذاری تصاویر ارائه می‌دهد.

منبع : SAMMOBILE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید